Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 17:53
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik zie dat ik verkeerde plaatje heb gedaan...
|
Ach het hamstertje wordt er wel knapper op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 17:50
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
MARISKA601 schreef: | dat mensen geen verschil zien tussen een hamster en een muis....
grrrrrrrrrrrrrrrrr |
JA jij bent ook niet te volgen eerst ben je een muis, dan weer een knijn en nu een hamster....... *zucht* wat wordt het volgende dier?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 17:50
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
VISSER278 schreef: | waarom wilden ze in die winkel waar ik vanochtend was nou niet meer dan 30 % korting geven . Zag een leuke hengel nog staan , heb een bod gedaan maar ze wilden er niet op in gaan. Opheffingsuitverkoop? Waarom deze vissertje dan niet dat plezier gunnen. |
Ehhhhhhhh ....... omdat het zeeuwen binne?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 12:53
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Het gaat hier over het mooiste moment vandaag, schat
Mooier kan het w.s. niet worden, moet zo aan het werk tussen.... |
A lekker meis succes ermee echt een goed moment dit dat ik thuis ben dan wel te verstaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 11:55
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
COOTJE711 schreef: | misschien is ze wel heel aardig |
Ik ken dr niet dus zou het niet weten maar zo is het niet meer bij te houden en das toch wel een slecht moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 10:39
Onderwerp: Dichterbij
|
|
|
LAIKA882 schreef: | Ik ben er weer en wat zie ik :!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vissie is terug van weggeweest !!!!!!!!!!!!!! je was dus niet gevangen . |
Dacht dat jij hem gevangen had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 10:37
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Zonnetje schijnt we genieten er maar effekes van zolang als het kan voor je het weet is het weer drup drup of plens plens Maar voor nu genieten!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 21:22
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Ben ik degene die het gedaan heeft of zo? dacht het niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 21:21
Onderwerp: Kerst
|
|
|
MARRY942 schreef: | mijn boompie was 5 euro...ook kunst..maarre...je zet je brilletje op....je ziet bijna nie dattie nie ech is |
Heb me bril al dagelijks op Scheelt namelijk een hoop zoekwerk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 21:18
|
|
|
PIETER649 schreef: | net de droogste novembermaand in 100 jaar achter de rug, al 2 weken... en nu al zeuren over wat regen.... wees blij dat je geen hond hebt die je moet uitlaten, katten doen het bij de bu... euh.. hoef je niet uit te laten want die doen ALLES in de kattenbak |
Klopt eentje doet het braaf in de kattenbak of bij het vrouwtje in de tuin de andere idd buiten maar ook vaak bij mij in de tuin tja je moet wat he JIJ wilde een hond
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 16 december 2011, 21:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 21:16
Onderwerp: KERSTMAAL
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Neem een goed gevulde maat eenvoud en veel menselijkheid. Een kilo berouw om wat er in de wereld gebeurt aan liefde- loosheid en over wat je zelf niet goed hebt gedaan. Zoek ook wat goede wil en kruidt dat met eerlijkheid zodat de gezonde bittere smaak niet verloren gaat. Schraap je pretentie af, je egoisme en je mateloze zelfgenoeg- zaamheid. Wat over blijft is de kern van het maal: een schamele mens. In je comfortabele kast vind je nog wel wat pitten van geloof, een verborgen hoop en wat liefde. Ik wed dat je nog wat Christendom vindt, misschien ook nog een sterke vredeswil en een bitter protest tegen onrecht, honger en armoede. Misschien ontdek je ook nog wat verlangen naar medemense- lijkheid en heimwee naar iemand die Liefde is met een hoofdletter. Laat al die ingrediënten gaar worden, sudderen, want je weet: dat duurt eventjes. MAAR met Kerstmis kun je dan een mens aanbieden die sma kelijk en voedzaam is. Dan kunnen ook je medemensen weer bij je terecht en vraagt misschien iemand je van wie je dit recept hebt. Zeg dan in alle eenvoud: van Jezus Christus, wiens geboorte we over enkele weken vieren. Ik wens U een heilzame voorbereidingstijd |
Heel mooi en zeer duidelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 21:16
Onderwerp: Kerst
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik heb vanmiddag een kunstkerstboom gehaald, met de lampies er al voorgemonteerd in
En dat voor € 7,50
Ken je nie voor tobben nie |
Boompie ken zeker op de vensterbank staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 21:15
Onderwerp: Gebedsroom donderdag 15 december
|
|
|
[quote=MARRY942]
Ik plaats gewoon een algemene opmerking als een ander het zo had gezet had tie van mij eveneens commentaar gehad!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:15
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Gisteren heb ik contact gehad met een oud CM'er. Ik vroeg hem of hij terug kwam. Zijn antwoord was schokkend. Hij is de laatste tijd zo over de tong gegaan, is van zoveel dingen beschuldigd, dat hij niet meer terug komt. En dat terwijl hij hier jaren was. Sommige mensen, met name vrouwen, hebben zich zo misdragen. Hatemails waren niet van de lucht. De mailbox zat vol met jaloerse reacties. Wat haalt men zich in hun hoofd vraag ik me af. Waarom gunt men de ander geen geluk en bedreigt hem zelfs? Roddel is een heel groot gif, en het heeft hier veel mensen vergiftigd. Ik schaam me diep, dat dit op CM gebeurt... |
Vraag me af waar ze mee bezig zijn! Jaloerzie eerste klas Zeer jammer dat tie niet meer terug komt door een stel van die jaloerse vrouwen anders kan ik het niet zien. Ik wens hem zeer veel geluk toe en liefde maar bovenal God's onmisbare zegen, en hoop dat degene die hieraan meegewerkt hebben zich eens goed achter de oren krabben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:08
Onderwerp: De bijbel als absolute waarheid
|
|
|
LISA610 schreef: | Kan best Zeeland, dat weet ik zo niet. Het is een App die je op een iphone (of iets vergelijkbaars) kunt zetten. Aangezien de meeste mensen hun gsm toch altijd mee hebben, heb je zo altijd je Bijbel bij de hand. Voor meer info: http://nl.youversion.com/aboutGroetjes Lisa (die naast haar iphone ook altijd een gewone Bijbel in haar handtas heeft zitten ) |
Oei heb jij altijd zo'n grote hutkoffer bij je? Mijn Bijbel gaat daar niet inpassen bij de rest van mn spullen Maar digitaal vind ik wel handig om wat op te zoeken of verschillen te onderzoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:06
|
|
|
GRACE585 schreef: | Wat is men weer heerlijk aan het slow-chatten. terug naar mooiste moment van vandaag. Genieten van rust in huis,geen werk meer dat afmoet,muziek op de achtergrond ,kaarsje aan en een goed boek. |
hoe krijg je dat voor elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:05
|
|
|
GRACE585 schreef: | het regent weer eens voor de verandering
|
Jups daarom maar lekker wezen sporten en kerstkaarten gemaakt was er echt weer voor Maarre van mijnes mag het nu wel een stoppen met die regen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:03
Onderwerp: Gebedsroom donderdag 15 december
|
|
|
[quote=MARRY942]
En iedereen moet dit weten? Had je beter even een prive mail kunnen doen vind dit niet fijn over komen voor Jacob!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | De mededeling dat er geen jaarlijkse waardering zou zijn van de baas.........en bedankt he,jij ook fijne kerstdagen!
hebben ze hier geen smileys met vingers of zo? |
Tja de belastingdienst kan het niet leuker maken maar wel makkelijker vooral voor de grote baas zelf zeker dat tie niks over heeft voor het personeel.
Jammer he dat vingertje soms zou je hem graag ff gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 11:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Eerst Marian, dan Brigit en nu zou je nog de dochters van de Farao ook willen. En dat amper op 3 weken tijd |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 10:46
|
|
|
YELNIN491 schreef: | verkouden wakker worden, pfff |
Aaaaaaa krijg bijna medelijden als ik hetzelf ook niet was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:54
|
|
|
COOTJE711 schreef: | hmmmm short aan.... handalcohol....mondkapje....handschoenen....zweten....ademtekort....poetsen....alles uittrekken en het feest kan bij de volgende weer beginnen..... Arme patiënten |
Enne wel die troep bij jezelf houden he je hoeft niet te delen Kenne onze oudjes namelijk echt niet tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:52
Onderwerp: Ik ben Hetero.
|
|
|
[quote=GERRIT084]Het ging hier toch alleen over wie er hetero is
Duh....... Daarom zeg ik ook open een S.. topic he domme gertje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:49
Onderwerp: Sucsesverhalen
|
|
|
PIETER649 schreef: | Op de pagina waar je inlogt, staat rechts onderin een uitnodiging om de sucsesverhalen te lezen. Boven de 2 foto´s staat dat het n selectie is en er een handvol sucsesverhalen staat. Ik heb het es n maandje aangekeken, maar het handjevol blijft op 2 steken. Bij mij is 2 geen handjevol... |
Jullie zijn toch het grootste succesverhaal Dus schrijf op dat romantische gebeuren van jullie je schrijft graag dus dat komt vast goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:44
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ik vervolg jou woorden Enne over dat ziek zijn...... maandagavond en nacht al bijna de hele tijd boven de toiletpot gehangen.... Kom ik vandaag weer op m'n werk....... |
ik zal niet lachen echt niet hihihihihi leuk he een beroep in de zorg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:38
|
|
|
COOTJE711 schreef: | neehee Frank, ik had de hoofdpijn op m'n werk gelaten.... dus nergens last van
Mijn slechtste moment was vandaag wel om weer aan het werk te gaan.... en dan met het Norovirus wat op de afdeling losgebroken is..... Nog 3 dagen te gaan.... |
Oeps ben je lekker mee volgende week is Cootje ziek lange kerstvakantie Enne waarom quote je mij als je tegen Frank praat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:37
Onderwerp: Ik ben Hetero.
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het gaat er mij niet om dat hetero's vrijen zoals homo's. Het ging er mij om dat sommige (hetero) mensen homo's vervloeken, zeker wanneer ze een relaitie hebben met alles er op en er aan, en dan zelf graag eens alle gaatjes gevuld willen hebben, als je begrijpt wat ik bedoel . |
Is er nog geen S.. topic?? Kunnen jullie misschien openen Jullie zijn al aardig op drift namelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:25
Onderwerp: Gebed voor een vriend
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik snap het niet hoor.
Waarom zou iemand geen naam kunnen noemen.
Ja, als je nou een bank hebt beroofd...
Maar gewoon, dat je de naam weet van iemand voor wie gebed wordt gevraagd....Dat bidt ook makkelijker.
En, door de discussie over wel of geen naam noemen van iemand, wordt de discussie afgeleid van waar het werkelijk omgaat en belangrijk is, het gebed om iemand... |
Kijk dit snap ik nu weer niet! Je kan toch binnen voor een vriend van Anita? daar heb je geen naam voor nodig! Ik ben het volledig met Chat en Mariska eens iemand die geen lid is van CM moet je niet met naam hier noemen, ik zou het zelf echt niet fijn vinden als mijn naam op een forum van een site zou staan waar ik zelf geen lid van ben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 13:19
|
|
|
YELNIN491 schreef: | heb je de tijd wel goed staan dan |
Katwijkers leven anders dan de gemiddelde Nederlander
|
|
Naar boven |
|
|