Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 19:34
|
|
|
Hallo allemaal ik vraag gebed voor een vriend van mij dat hij bevrijd zal worden uit de duisternis en van duistere machten IK geloof dat GOD meer kan doen dan hij ik jij hij wij jullie en zij die voor hem zorgen nu ziekenhuis afd psychiatrie dan wij kunen bidden of beseffen maar ik weet ook zonder grote doorbraak en ik vraag nu iedereen en gebed voor HEM te doen in de naam van Jezus demonen uit te werpen die niet in een tempel( zijn lichaam) van de HEER horen IK geloof dat GOD bij machte is hem te geven wat hij van node is dat hij de kracht mag krijgen om op te staan zijn dingen te doen voor zich zelf kan zorgen van eten tot opstaan tanden poetsen maar voor al dat zijn hoofd rust zal krijgen dat hij anders kan denken dan dat de boze alles doet GOD is overwinnaar in alle dingen ik gloof dat veel gebed veel kacht heeft willen jullie die dit lezen voor Hem bidden Reijer is zijn naam maak hem door bidden en smeken bij GOD bekend dat hij opnieuw een kind van de Vader mag worden AMEN ik zeg AMEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 12:52
|
|
|
ANITA695 schreef: | Hallo allemaal ik vraag gebed voor een vriend van mij dat hij bevrijd zal worden uit de duisternis en van duistere machten IK geloof dat GOD meer kan doen dan hij ik jij hij wij jullie en zij die voor hem zorgen nu ziekenhuis afd psychiatrie dan wij kunen bidden of beseffen maar ik weet ook zonder grote doorbraak en ik vraag nu iedereen en gebed voor HEM te doen in de naam van Jezus demonen uit te werpen die niet in een tempel( zijn lichaam) van de HEER horen IK geloof dat GOD bij machte is hem te geven wat hij van node is dat hij de kracht mag krijgen om op te staan zijn dingen te doen voor zich zelf kan zorgen van eten tot opstaan tanden poetsen maar voor al dat zijn hoofd rust zal krijgen dat hij anders kan denken dan dat de boze alles doet GOD is overwinnaar in alle dingen ik gloof dat veel gebed veel kacht heeft willen jullie die dit lezen voor Hem bidden Reijer is zijn naam maak hem door bidden en smeken bij GOD bekend dat hij opnieuw een kind van de Vader mag worden AMEN ik zeg AMEN |
Hai Anita,
Ik zal voor je vriend Reijer bidden. Dat hij bevrijdt wordt van duistere machten. Dat hij de kracht krijgt om zijn dagelijkse dingen te doen. En bovenal dat hij Rust in zijn hoofd krijgt. En een kind van de Vader mag worden.
Sterkte ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 13:43
|
|
|
ANITA695 schreef: | Hallo allemaal ik vraag gebed voor een vriend van mij dat hij bevrijd zal worden uit de duisternis en van duistere machten IK geloof dat GOD meer kan doen dan hij ik jij hij wij jullie en zij die voor hem zorgen nu ziekenhuis afd psychiatrie dan wij kunen bidden of beseffen maar ik weet ook zonder grote doorbraak en ik vraag nu iedereen en gebed voor HEM te doen in de naam van Jezus demonen uit te werpen die niet in een tempel( zijn lichaam) van de HEER horen IK geloof dat GOD bij machte is hem te geven wat hij van node is dat hij de kracht mag krijgen om op te staan zijn dingen te doen voor zich zelf kan zorgen van eten tot opstaan tanden poetsen maar voor al dat zijn hoofd rust zal krijgen dat hij anders kan denken dan dat de boze alles doet GOD is overwinnaar in alle dingen ik gloof dat veel gebed veel kacht heeft willen jullie die dit lezen voor Hem bidden Reijer is zijn naam maak hem door bidden en smeken bij GOD bekend dat hij opnieuw een kind van de Vader mag worden AMEN ik zeg AMEN | Anita, hoewel ik positief sta tegenover je verzoek, wil ik je vragen de naam weg te halen. Want dat kan natuurlijk niet. Dit is een openbaar forum, je kunt niet zomaar de naam van een ander hier zo neer zetten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 15:53
|
|
|
Chat, je hebt gelijk, maar zou je de naam uit de quote kunnen veranderen in weet ik veel wat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 16:01
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Anita, hoewel ik positief sta tegenover je verzoek, wil ik je vragen de naam weg te halen. Want dat kan natuurlijk niet. Dit is een openbaar forum, je kunt niet zomaar de naam van een ander hier zo neer zetten... |
Ik hoop dat je mijn vraag kunt beantwoorden Ik bid voor mensen waarvan ik de naam weet En God dat van me vraagt anders kan je een gebed wel in de sloot gooien in de lucht werpen maar weet GOD niet voor wie we willen bidden en ja natuurlijk HIJ Is GOD en weet het al van te voren nu ik weet dat overal gebeden word en zijn naam bij de heer bekend mag en moet worden om de hemel van koper door te komen en voor Reijer voor verlossing te bidden en een goede vriend die zal dat beamen en ik weet dat hij dat doet van daar dat ik zijn naam bekent mag maken bij de Vader zodat er een doorbraak komt in zijn leven t is een parel maar ziet het niet vat het niet meer t gaat heel slecht Hoe meer gebed door de naam te noemen bij God bekend te maken en een muur te bouwen voor de boze des te meer hoop ik dat mijn gebed vruchten afwerpt hoe meer we mensen bij jezus brengen dat is wat HIJ mijn Vader wil hoe te meer zal HIJ dan niet geven maar op zijn tijd ik hoop zo de boze te laten zien door de namen van de kinderen bij God neer te leggen dat HIJ geen macht meer heeft over deze man
Dank dat je wil bidden ik begrijp je goed maar mijn vriend zal me dankbaar zijn ...
lieve groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 16:07
|
|
|
nog even dit je meld zomaar van een ander Dat is mijn vriend niet HIJ is van de Vader en is niet zomaar een ander ik ken hem hij is mijn vriend en zou dit goed keuren .. HIj hoort onder de vleugels van bescherming en bewogenheid van mijn Vader ik vertrouw mijn Vader een gebed toe geen veroordeling van mensen en vervalsing van namen Gij zult niet liegen bedriegen enz enz
Wees een zegen voor anderen opdat je zelf gezgend zult worden niet meer en niet minder is dat wat ik wil zijn voor kinderen van GOD
Groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 16:11
|
|
|
ANITA695 schreef: | Ik hoop dat je mijn vraag kunt beantwoorden Ik bid voor mensen waarvan ik de naam weet En God dat van me vraagt anders kan je een gebed wel in de sloot gooien in de lucht werpen maar weet GOD niet voor wie we willen bidden en ja natuurlijk HIJ Is GOD en weet het al van te voren nu ik weet dat overal gebeden word en zijn naam bij de heer bekend mag en moet worden om de hemel van koper door te komen en voor Reijer voor verlossing te bidden en een goede vriend die zal dat beamen en ik weet dat hij dat doet van daar dat ik zijn naam bekent mag maken bij de Vader zodat er een doorbraak komt in zijn leven t is een parel maar ziet het niet vat het niet meer t gaat heel slecht Hoe meer gebed door de naam te noemen bij God bekend te maken en een muur te bouwen voor de boze des te meer hoop ik dat mijn gebed vruchten afwerpt hoe meer we mensen bij jezus brengen dat is wat HIJ mijn Vader wil hoe te meer zal HIJ dan niet geven maar op zijn tijd ik hoop zo de boze te laten zien door de namen van de kinderen bij God neer te leggen dat HIJ geen macht meer heeft over deze man
Dank dat je wil bidden ik begrijp je goed maar mijn vriend zal me dankbaar zijn ...
lieve groet Anita |
Je bedoelt dat we alleen maar kunnen bidden voor iemand waarvan je de naam weet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 16:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Anita, hoewel ik positief sta tegenover je verzoek, wil ik je vragen de naam weg te halen. Want dat kan natuurlijk niet. Dit is een openbaar forum, je kunt niet zomaar de naam van een ander hier zo neer zetten... |
Alles goed en wel...maar is Anita hier niet zelf verantwoordelijk voor..??? We hebben hier toch te maken met volwassenen??? Hier wordt weer uitgemaakt wat wel en niet kan...wat wel en niet mag... Moet je niet doen Chat...steeds maar dat vaderlijke vingertje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 16:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je bedoelt dat we alleen maar kunnen bidden voor iemand waarvan je de naam weet? |
Nee hoor zeker niet maar de duivel heeft een hekel om mensen bij God te brengen en ik noem ze liever als ik weet bij naam trek mijn wapenrusting aan om te getuigen tegen de boze snap je Ik bid zeker voor veel mensen die ik niet ken arme landen mensen in hongersnood zeker t hoeft niet altijd hoor Maar dit is wat ik denk dat ik moet mag doen en ik weet van de persoon dat hij het niet erg zal vinden tja dan word het anders als t iemand zou zijn die ik niet goed zou kennen en wel gevraagd had om gebed zou ik de naam absoluut niet vermelden Hoop dat julllie het kunnen verstaan en begrijpen wat ik bedoel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 16:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je bedoelt dat we alleen maar kunnen bidden voor iemand waarvan je de naam weet? |
Misschien bedoeld Anita dat wel....ja.. Maar natuurlijk weet God heus wel wie we bedoelen...zelfs zonder woorden... Als we voor ALLE mensen bidden...zit R daar ook bij hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 16:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Alles goed en wel...maar is Anita hier niet zelf verantwoordelijk voor..??? We hebben hier toch te maken met volwassenen??? Hier wordt weer uitgemaakt wat wel en niet kan...wat wel en niet mag... Moet je niet doen Chat...steeds maar dat vaderlijke vingertje... | Sommige mensen leren het ook nooit. Ik zou het zelf niet prettig vinden als mijn naam op een wildvreemd forum wordt vermeld, jij wel dan? Een beetje nadenken af en toe, wat zou dat al een heleboel schelen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 16:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Alles goed en wel...maar is Anita hier niet zelf verantwoordelijk voor..??? We hebben hier toch te maken met volwassenen??? Hier wordt weer uitgemaakt wat wel en niet kan...wat wel en niet mag... Moet je niet doen Chat...steeds maar dat vaderlijke vingertje... |
Ik ben het helemaal met je eens, Zeeland!
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 16:36
|
|
|
ANITA695 schreef: | Ik hoop dat je mijn vraag kunt beantwoorden Ik bid voor mensen waarvan ik de naam weet En God dat van me vraagt anders kan je een gebed wel in de sloot gooien in de lucht werpen maar weet GOD niet voor wie we willen bidden en ja natuurlijk HIJ Is GOD en weet het al van te voren nu ik weet dat overal gebeden word en zijn naam bij de heer bekend mag en moet worden om de hemel van koper door te komen en voor Reijer voor verlossing te bidden en een goede vriend die zal dat beamen en ik weet dat hij dat doet van daar dat ik zijn naam bekent mag maken bij de Vader zodat er een doorbraak komt in zijn leven t is een parel maar ziet het niet vat het niet meer t gaat heel slecht Hoe meer gebed door de naam te noemen bij God bekend te maken en een muur te bouwen voor de boze des te meer hoop ik dat mijn gebed vruchten afwerpt hoe meer we mensen bij jezus brengen dat is wat HIJ mijn Vader wil hoe te meer zal HIJ dan niet geven maar op zijn tijd ik hoop zo de boze te laten zien door de namen van de kinderen bij God neer te leggen dat HIJ geen macht meer heeft over deze man
lieve groet Anita | Gebruik dan ook een nickname, als je perse een naam wilt neerzetten. CM doet er alles aan de privacy van mensen te beschermen, en het lijkt wel alsof we nu ieders hebben en houden over straat kunnen gooien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 16:44
|
|
|
ANITA695 schreef: | Nee hoor zeker niet maar de duivel heeft een hekel om mensen bij God te brengen en ik noem ze liever als ik weet bij naam trek mijn wapenrusting aan om te getuigen tegen de boze snap je Ik bid zeker voor veel mensen die ik niet ken arme landen mensen in hongersnood zeker t hoeft niet altijd hoor Maar dit is wat ik denk dat ik moet mag doen en ik weet van de persoon dat hij het niet erg zal vinden tja dan word het anders als t iemand zou zijn die ik niet goed zou kennen en wel gevraagd had om gebed zou ik de naam absoluut niet vermelden Hoop dat julllie het kunnen verstaan en begrijpen wat ik bedoel |
Hai Anita!
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld! En ik heb al voor jullie gebeden vanmiddag toen ik een uurtje in een wachtkamer zat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 16:47
|
|
|
ANITA695 schreef: | nog even dit je meld zomaar van een ander Dat is mijn vriend niet HIJ is van de Vader en is niet zomaar een ander ik ken hem hij is mijn vriend en zou dit goed keuren .. HIj hoort onder de vleugels van bescherming en bewogenheid van mijn Vader ik vertrouw mijn Vader een gebed toe geen veroordeling van mensen en vervalsing van namen Gij zult niet liegen bedriegen enz enz
Wees een zegen voor anderen opdat je zelf gezgend zult worden niet meer en niet minder is dat wat ik wil zijn voor kinderen van GOD
Groet anita |
Ja, hij is je vriend en zou dit goedkeuren.
Dan denk ik, niets aan de hand.
Juist goed hoor, dat je gebed voor hem vraagt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 16:54
|
|
|
Ik zelf vind het nog steeds ongepast om namen op het forum te noemen voor iemand die een gebed nodig heeft.
Zelfs in de gebedsroom worden namen gebruikt.
Wat is er op tegen om gewoon in het algemeen om voor zieken te bidden? God weet heus wel wie we bedoelen.
En thuis kan je zelf namen gebruiken als je het zo belangrijk vindt.
Dit is een openbaar forum, en kan door iedereen gelezen worden. Wees daarom voorzichtig met wat je meld. Niet iedereen die het forum leest is te vertrouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 17:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sommige mensen leren het ook nooit. Ik zou het zelf niet prettig vinden als mijn naam op een wildvreemd forum wordt vermeld, jij wel dan? Een beetje nadenken af en toe, wat zou dat al een heleboel schelen.. |
Oke...doen we...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANS744
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 17:11
|
|
|
ANITA695 schreef: | Hallo allemaal ik vraag gebed voor een vriend van mij dat hij bevrijd zal worden uit de duisternis en van duistere machten IK geloof dat GOD meer kan doen dan hij ik jij hij wij jullie en zij die voor hem zorgen nu ziekenhuis afd psychiatrie dan wij kunen bidden of beseffen maar ik weet ook zonder grote doorbraak en ik vraag nu iedereen en gebed voor HEM te doen in de naam van Jezus demonen uit te werpen die niet in een tempel( zijn lichaam) van de HEER horen IK geloof dat GOD bij machte is hem te geven wat hij van node is dat hij de kracht mag krijgen om op te staan zijn dingen te doen voor zich zelf kan zorgen van eten tot opstaan tanden poetsen maar voor al dat zijn hoofd rust zal krijgen dat hij anders kan denken dan dat de boze alles doet GOD is overwinnaar in alle dingen ik gloof dat veel gebed veel kacht heeft willen jullie die dit lezen voor Hem bidden Reijer is zijn naam maak hem door bidden en smeken bij GOD bekend dat hij opnieuw een kind van de Vader mag worden AMEN ik zeg AMEN | hoi anita.wel eens aan bevrijdingspastoraat gedacht dat heeft mijn vrindin goed geholpe. ze is nu af van haar boze dromen enstemmen die zegge rare dingen sommige kerken werken hier aan mee sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:12
|
|
|
Ik snap het niet hoor.
Waarom zou iemand geen naam kunnen noemen.
Ja, als je nou een bank hebt beroofd...
Maar gewoon, dat je de naam weet van iemand voor wie gebed wordt gevraagd....Dat bidt ook makkelijker.
En, door de discussie over wel of geen naam noemen van iemand, wordt de discussie afgeleid van waar het werkelijk omgaat en belangrijk is, het gebed om iemand...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik snap het niet hoor.
Waarom zou iemand geen naam kunnen noemen.
Ja, als je nou een bank hebt beroofd...
Maar gewoon, dat je de naam weet van iemand voor wie gebed wordt gevraagd....Dat bidt ook makkelijker.
En, door de discussie over wel of geen naam noemen van iemand, wordt de discussie afgeleid van waar het werkelijk omgaat en belangrijk is, het gebed om iemand... |
Kijk dit snap ik nu weer niet! Je kan toch binnen voor een vriend van Anita? daar heb je geen naam voor nodig! Ik ben het volledig met Chat en Mariska eens iemand die geen lid is van CM moet je niet met naam hier noemen, ik zou het zelf echt niet fijn vinden als mijn naam op een forum van een site zou staan waar ik zelf geen lid van ben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 20:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk dit snap ik nu weer niet! Je kan toch binnen voor een vriend van Anita? daar heb je geen naam voor nodig! Ik ben het volledig met Chat en Mariska eens iemand die geen lid is van CM moet je niet met naam hier noemen, ik zou het zelf echt niet fijn vinden als mijn naam op een forum van een site zou staan waar ik zelf geen lid van ben! |
dus jij bent de enige erika die in nederland rondwandeld?
ik vind de teneur van reacties hier zwaar overdreven. er word een voornaam genoemd zonder achternaam, leeftijd, adres, postcode, woonplaats, mobiel nummer, foto etc. er word gebed voor iemand gevraagd waar de voornaam van vermeld word, nou en?? doe wat ze vraagt of doe het niet en ga niet zo eng lopen doen met zn allen. door deze ophef om niets, word de gebedsvraag ondergesneeuwd... en er is er maar 1 die daar de humor van inziet..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 20:30
|
|
|
PIETER649 schreef: | dus jij bent de enige erika die in nederland rondwandeld?
ik vind de teneur van reacties hier zwaar overdreven. er word een voornaam genoemd zonder achternaam, leeftijd, adres, postcode, woonplaats, mobiel nummer, foto etc. er word gebed voor iemand gevraagd waar de voornaam van vermeld word, nou en?? doe wat ze vraagt of doe het niet en ga niet zo eng lopen doen met zn allen. door deze ophef om niets, word de gebedsvraag ondergesneeuwd... en er is er maar 1 die daar de humor van inziet.. |
bedoel ik maar; soms gaat een heel topic over hoe er gereageert dient te worden. wordt een beetje saaaaaaaaaai
sterkte anita!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 20:47
|
|
|
PIETER649 schreef: | dus jij bent de enige erika die in nederland rondwandeld?
ik vind de teneur van reacties hier zwaar overdreven. er word een voornaam genoemd zonder achternaam, leeftijd, adres, postcode, woonplaats, mobiel nummer, foto etc. er word gebed voor iemand gevraagd waar de voornaam van vermeld word, nou en?? doe wat ze vraagt of doe het niet en ga niet zo eng lopen doen met zn allen. door deze ophef om niets, word de gebedsvraag ondergesneeuwd... en er is er maar 1 die daar de humor van inziet.. |
Ja...zo denk ik ook... Maar zet je dat neer...krijg je de hele lading over je heen.... tIs bijna Kerst...Vrede op aarde...geloof ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANS744
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 20:48
|
|
|
HANNAH810 schreef: | bedoel ik maar; soms gaat een heel topic over hoe er gereageert dient te worden. wordt een beetje saaaaaaaaaai julli dwaalen weer van het onderwerp af daar wacht zei niet ze wil advies en gebed.probeer op het forum niet te lete op dinge die niks met het onderwerp te maaken hebben.maar help elkaar
sterkte anita! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 20:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | bedoel ik maar; soms gaat een heel topic over hoe er gereageert dient te worden. wordt een beetje saaaaaaaaaai
sterkte anita! |
Dank voor jullie bijdrage ik ga niet meer reageren wil niet meer in discussies maar mens van liefde zijn voor een ieder die geloofd En er blijven altijd mensen die anders denken dat mag van mij maar zeg gewoon ja of nee en ik vind wat er geschreven staat t is mijn verantwoording ik hou van mijn vriend als goede vriend ook al kan hij niets meer en ik Hou van GOD en HIJ van ons allemaal En ik geloof alleen dat een groot gebed wonderen en bergen kan verzetten daarom was het mijn verlangen samen een te zijn zoals de bijbel schrijft de een een leraar de andere een arm been voet om elkaar te troosten bemoedigen en er te zijn voor elkaar en één zijn in Christus Een wereld Een hoop voor alle volken en mensen op de aarde vrede begint met lief te hebben door alle dinge heen ook dingen die jij denkt niet leuk te vinden we zijn God niet en sorry maar veroor delen en oordelen wil ik niet meer en doe ik dat wel dan mag je mij er op wijzen dat is eentaak van de Heer om elkaar te helpen maar niet elkaar te vertellen hoe iemand moet leven en hoe ik dingen moet doen ik ben overtuigd van mijn goede inzet voor mensen in nood en daar ga ik graag naast staan met mijn liefde die ik heb ontvangen
wees gezegend zodat je je zegen kunt zijn voor anderen
Liefs anita voor allen van cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 22:58
|
|
|
ANITA695 schreef: | Dank voor jullie bijdrage ik ga niet meer reageren wil niet meer in discussies maar mens van liefde zijn voor een ieder die geloofd En er blijven altijd mensen die anders denken dat mag van mij maar zeg gewoon ja of nee en ik vind wat er geschreven staat t is mijn verantwoording ik hou van mijn vriend als goede vriend ook al kan hij niets meer en ik Hou van GOD en HIJ van ons allemaal En ik geloof alleen dat een groot gebed wonderen en bergen kan verzetten daarom was het mijn verlangen samen een te zijn zoals de bijbel schrijft de een een leraar de andere een arm been voet om elkaar te troosten bemoedigen en er te zijn voor elkaar en één zijn in Christus Een wereld Een hoop voor alle volken en mensen op de aarde vrede begint met lief te hebben door alle dinge heen ook dingen die jij denkt niet leuk te vinden we zijn God niet en sorry maar veroor delen en oordelen wil ik niet meer en doe ik dat wel dan mag je mij er op wijzen dat is eentaak van de Heer om elkaar te helpen maar niet elkaar te vertellen hoe iemand moet leven en hoe ik dingen moet doen ik ben overtuigd van mijn goede inzet voor mensen in nood en daar ga ik graag naast staan met mijn liefde die ik heb ontvangen
wees gezegend zodat je je zegen kunt zijn voor anderen
Liefs anita voor allen van cm |
Quote: | En er blijven altijd mensen die anders denken dat mag van mij maar zeg gewoon ja of nee en ik vind wat er geschreven staat t is mijn verantwoording |
Ja, mee eens. Als je een naam noemt, oke. En, hoe groot is de kans dat dat wordt gelezen en ergens mee wordt geassocieerd? En al wordt het geassocieerd, wat dan nog?
Quote: | begint met lief te hebben door alle dinge heen ook dingen die jij denkt niet leuk te vinden we zijn God niet en sorry maar veroor delen en oordelen wil ik niet meer |
Ik wil dat ook niet. Ik doe ook dingen hoe ik denk dat ze goed zijn. Je moet ten eerste aan God verantwoording afleggen.
Quote: | niet elkaar te vertellen hoe iemand moet leven en hoe ik dingen moet doen ik ben overtuigd van mijn goede inzet |
Inderdaad.
Gods Zegen!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 15 december 2011, 22:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 07:03
|
|
|
Het gaat er inderdaad om of je overtuigd bent van je goede inzet.
En dan gaat God zegenen!
Gods Zegen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 09:47
|
|
|
Anita schreef :
"Ik geloof dat GOD bij machte is mijn vriend te geven wat hij van node is, maak hem door bidden en smeken bij GOD bekend dat hij opnieuw een kind van de Vader mag worden. Hij is opgenomen in ziekenhuis -afd psychiatrie- God is in staat meer te doen dan dat wij kunnen bidden of beseffen: dat hij de kracht mag krijgen om op te staan zijn dingen te doen voor zich zelf kan zorgen van eten tot opstaan tanden poetsen maar voor al dat zijn hoofd rust zal krijgen dat hij anders kan denken dan dat de boze alles doet".
Here, dank dat wij bij U mogen komen dat we voorbidders mogen zijn in alle nederheid met alles wat op ons hart ligt. U kent en doorgrond mij ken mij beter dan ikzelf. Here, ik wil de vriend van Anita voor Uw troon brengen en vragen Here hem nabij te zijn hem te dragen nabij Uw vaderhart rust en hoop te geven om te herleven zoals U doet met ons ten tijde van de woestijn Here, geef Anita de kracht dat zij in haar contacten met Hem U kan proclameren dat zijn hart moge opengaan en hij U mag kennen trek hem naar U toe Here Dank dat U een luisterend God bent dat we Uw genade mogen zien. Here, we kijken uit wat U gaat doen verhef hem en geef hem zijn sociale vaardigheden terug dat bid ik U in Jezus naam. Amen
Herman (van het gebedsforum)
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 16 december 2011, 09:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 14:37
|
|
|
Dankjewel heel erg mooi .
fijn in deze tijd mede leven voor elkaar liefdevol zijn ter ere van HEM onze koning niet meer en minder is HIJ dat kindje dat werd geboren voor een ieder die geloofd de verlosser
Ik geloof in Een geboren verlosser deze kerst .....
En een opgestane HEER die leeft en leven geeft op zijn tijd zijn plan zijn doel tot de dag dat HIJ zal komen en weer onder mensen zal wonen
wat een groot verlangen is dat voor mij kerst vrede en een eeuwig thuis bij de Vader
Groet anita
|
|
Naar boven |
|
|