ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 18:15
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...

@ Jol,

Bedankt! Lachende smiley

@ Maritime: overeenkomsten.

Ik heb ook al drie keer uitgelegd waarom wij ons als christenen niet schuldig hoeven te voelen, duszzz Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Zoek maar op Lachende smiley

Zegens!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 november 2012, 19:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 12:47
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

Ik net de trein heb gemist en nu een kwartier moet wachten, en een kwartier te laat kom daardoor? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 11:24
BerichtOnderwerp: Kees Kraayenoord en Trinity

ELISE438 schreef:
Lieve mensen

Vandaag is mijn laatste dag op CM. Ik ga voorlopig niet verlengen.
Als er nog belangstellenden zijn om samen naar het concert te gaan, voel je dan vrij om mij te mailen op arankadenoord@gmail.com.

Fijne CM tijd.

Met vriendelijke groet,
Aranka

Hai Aranka,

Leuk dat je er was!

Concert red ik helaas niet..:(

Fijne Tijd!

Wat een mooie naam, Aranka! Hongaars he? ;)

Tot ziens!

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 10:34
BerichtOnderwerp: Sterkte, kracht en Vrede

Hai,

Ik wens iedereen vandaag Sterkte, Kracht; Rust en Vrede.

En voor degene met verdriet, ook wat straaltjes blijdschap tussendoor.

De zieken, die behandelingen moet ondergaan, of rusten

de mensen die dingen moeilijk vinden,

De mensen die hun huis hebben verkocht, een huis hébben gekocht en alles moeten regelen en veel moeten doen.

Ook de mensen die dingen makkelijk afgaan, voor nog meer zegen.

Gezegende Dag!, ondanks de mist :)

En dat we ook, ondanks de meningsverschillen(maar ja, daar is een forum óók voor) een goede tijd hebben.

Laterz!! Lachende smiley

En bidden zonder twijfel. Ook voor Vrede en Rust, ook al zijn de problemen niet opgelost, of iets gaat niet meteen weg.

Bidden is ook een gebod.

Ef. 3:

20 Hem nu, die blijkens de kracht, welke in ons werkt, bij machte is oneindig veel meer te doen dan wij bidden of beseffen
Ef. 6:

18 En bidt daarbij met aanhoudend bidden en smeken bij elke gelegenheid in de Geest

Zegens!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 november 2012, 11:54
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 08:46
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

Dat zijn toch geen christelijke tijden meer Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 08:40

PIETER619 schreef:
Beste Shanita, eerst je alle goeds toee wenst, maar ga dit alles achter je laten, ergernis is een slechte raadgever. ga op zoek naar het goede daar kun je pas opbouwend mee aan de gang gaan. natuurlijk zijn er valse profeten maar er is er maar Één die weet wie dat werkelijk zijn. Iemand hoeft hier maar een reactie neer te zetten en je spuit weer je gal over de Ouwenlen, het bouwt je niet op.

Bedenk, "hij/zij die zonder zonde is werpe de eerste steen", er is mij ook wel kwaad aangedaan, maar zinnen op wraak, geeft verkeerde inzichten, er voor bidden geeft meer zelfoverwinning.

Ik erger me niet eens.

Alle goeds toewens maar...

Quote:
Iemand hoeft hier maar een reactie neer te zetten en je spuit weer je gal over de Ouwenlen, het bouwt je niet op.
Die reactie van die iemand staat er al een tijdje hoor.
Mag nog blij zijn dat ik diegene serieus neem en er op in ga.
Ik zin niet op wraak, ik heb niet eens een onvertogen woord neergezet.

Bouwt me niet op? Waar slaat dát nou weer op?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 november 2012, 08:40
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 07:21

MARITIME853 schreef:
Je hebt geen enkele dvd van hem gezien of gehoordt. Toch oordeel je over hem op basis van een ander???

Knap hoor!!!
En wat je zegt is een reactie van jou achteraf, van o ja dat staat er ook!!!

Dit hele gebeuren van wat er gezegt wordt, is een gehele boeleshit over Frank Ouweneeel..... van zgn(naam)christenen.....

Boeken dvd's, etc, giften, nou als ik daar allemaal de nieuwprijs voor zou krijgen zou ik een klein fortuintje hebben.

Idd, ik vind dat schokkend, dat deze dingen, die veel 'ooit evangelischen' al vermoedden naar buiten komen, mag dat misschien.

De ene schok naar de ander, eerts Hinn, dan Lindsay, dan die dan die en dan die, (ja, ik wil ff geen namen noemen om nog meer dingen te krijgen).
Da's niet leuk hoor, als je mensen eerst bloedserieus nam.
En als het dan gaat om een of andere psycholoog, die er wat theorieen op los laat die helemaal niet kloppen, ja, ben ff de naam kwijt: die man die oa, niet morgen maar nu'. schreef.

Maar ja, als je zoals ik pas gelovig bent, ja, dan wordt er al ingestampt dat de traditonele kerken dood zijn, ja, en dan geloof je dat.
Je gelooft alles, want ze zeggen dingen in de naam van God.

Ook als dingen helemaal niet kloppen wat ik hier ook ergens las, er van uit gaan, dat iemand niet meer zondigt.

Carmen woensdag 1 augustus 2012, 19:49 : De manier waarop men er vervolgens mee omgaat kan per denominatie verschillen. En ik heb horen zeggen dat in veel pinksterkringen de overtuiging leeft dat men niet meer zondigt. En dat men geen problemen meer heeft. Dat valt volgens de pinksterleer niet te rijmen met de heilige staat van de wedergeboren mens. En binnen zo'n traditie kan ik me voorstellen dat problemen idd onder de mat worden geduwd omdat men er geen raad mee weet. Het klopt niet met de theologische visie.

In andere kerken is de reactie vrees ik vaak dezelfde; problemen onder de mat schuiven. Maar wellicht weer vanwege een andere reden.

En wat falen en zwakheden van 'echte' wedergeboren christenen betreft: ook in de bijbel komen wij voorbeelden tegen van grote mannen Gods die op een bepaald moment gruwelijk over de schreef gaan. Het hoeft ons niet te verbazen.

Maar het moet ons wel wakker schudden....

Jahaa, maar over die 'Grote mannen Gods uit de bijbel zeidden ze dan van jaahaa, maar dat was voordat Jezus kwam.
Dus ja, hun zondigden nog, want ze hadden niet zo direkt de heilige Geest als ons.

Dus, dan haalden ze de een of andere junk van de straat, en die had dan als tie ging geloven ineens helemaal geen problemen meer. alleen de Heilige Geest had hem geholpen. dus ja, als iemand dan nog wel dit of dat had, ja, dan zei die maar wijselijk niets.
Ja, kwam er dan iemand achter, ja, dan was satan in hem gevlogen.
En ja, mensen die daarbij zaten deden net alsof in tongen spreken anders hoorde ze er niet bij, dus echt de halve zaal jongeren deed maar wat.

Ja, totdat pastor...met de hele kerkkas van ... ... naar .... vertrok met de noordenzon.
Ja, dat was nodig om wakker te schudden, maar ja, daarna gewoon doorgaan hoor.

En mensen van die sekte die daar met z'n tienen op een kamertje sliepen, en hun hele inkomen inleverden.
Ja, die gingen slapen bij de weinige kerkleden die wel een eigen woning hadden. dus ja, je had dan Engelsen en Amerikanen die gingen bijvoorbeeld bij Nederlanders in huis. Zelfs mensen die ik nog kon van de lagere school.

Dus mij ff niet vertellen dat ik niets gezien en gehoord heb ;)

Ik vind mezelf achteraf wel zo onzettend naief, wat ik allemaal geloofd heb, wat ze me allemaal wijsgemaakt hebben.
Tis niet anders.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 november 2012, 07:46
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 07:00
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

Hai Anna,

Ook al wakker op dit ontzettend onmogelijke vroege tijdstip?

Twijfelende smiley Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 06:53
BerichtOnderwerp: Bedankje

JOCHEBED148 schreef:
Lieve medechatters,

Wij allen hier zijn meestal op zoek naar een levenspartner...daarvoor is immers een datingsite.....
Helaas is dat mij niet gelukt...
Er is een tijd van gaan, en er is een tijd van komen.....
Die tijd van gaan is nu gekomen....
Mar kwam iemand tegen via ZOOSK....(ik had geen flauw idee wat dat is)
Maar we vonden elkaar en hebben besloten samen op weg te gaan.
Mijn abo loopt over een paar daagjes af....
Maar ondanks dat er mensen waren die mij wel WEG! konden kijken.....die een hekel aan me hadden......heb ik hier ook veel vrienden .(En die vriendschap gaat natuurlijk gewoon door!) Maar toch wil ik iedereen hier heel, heel erg bedanken voor de heerlijke, waardevolle gesprekken die we hadden...Ik wens jullie allen Gods onmisbare zegen toe en hoop dat jullie ook ooit de ware vinden! Een dikke knuffel van hier uit gouda Verliefde smiley

Ik ben helemaal niet op zoek naar een levenspartner, ik ben op zoek naar christelijke vrienden Lachende smiley Dat kan ook hier.

O, je hebt iemand gevonden?

Jammer hoor dat je weggaat :(

Mijn abonnement loopt ook af over enkele dagen ofzo, ik neem heel misschien ff een time out van enkele dagen, ja ik had echt dagen dat ik hier 4 tot 6 uur, alleen hier op cm achter zat...

Nou ja, nogmaals jammer. Twijfelende smiley

Veel geluk! Engeltje smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 november 2012, 06:57
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 06:42
BerichtOnderwerp: kreet van de week

PIETER649 schreef:
De Kater komt later... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De tijden dat ik uitging dronk ik niet zo hoor.

Het was zelfs zo, als je niet echt dronk, ja, dan hadden mensen daar respect voor, iemand die dronken was werd als een loser gezien.

Ja, dat is echt hoe ik het mij herinner hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 06:18
BerichtOnderwerp: als ik maar bij jouw ben

ROELANDE345 schreef:
Ja heel apart boek he?

Ja, idd. je moet het symbolisch zien geloof ik. Ja, heb heb alleen ff het eerste stukje gelezen. Dat ie zich niet om kan draaien in zijn bed als ie op zijn zij wilt liggen, dat verder alles hetzelfde vertrouwd is, de muren enzo ;)

Ja...ga 'm later verder lezen. :)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 november 2012, 06:24
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:24

ANNETTE792 schreef:
Dan moet je ook wel de vraag die daarvoor staat erbij lezen Henk, dit is het antwoord op de vraag:woonwens.

Dus het antwoord: maakt me niet uit, als het maar bij jou is, houd in dat men niet aan hen eigen plaats of regio gebonden zijn en gerust naar de andere kant van het land, of in mijn geval buitenland, willen verhuizen ALS ER EEN RELATIE ZOU KOMEN!

Het antwoord houd niet in: maakt me niet uit wie je bent, als ik maar niet alleen hoef te zijn.

Ja Lachende smiley Zo had ik het nog niet bekeken!

Fijne avond!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:22

Het klinkt zo afhankelijk, voel me niet aangesproken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Loop me een beetje te vervelen ;)

Ga nu lekker lezen: nieuwe boekje van Kafka, wat je bij de volskrant kreeg Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:14
BerichtOnderwerp: Weinig geld en toch reizen?

Naaah, hoe kan dat dan?

Ik ree 1 op 10?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:11

HENK546 schreef:
dat zie ik vaak staan maar volg je een reactie is meestal nee dus ik vind dat er niet bij hoeft

Ja, net zoiets als: 'als ik maar niet meer alleen ben'.

Zo!

Ik moet juist alleen zijn nu en dan, regelmatig....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:55
BerichtOnderwerp: Liefde...?

Deze overtreft echt alles...diep in mijn hart
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:46

Mooi he Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:17
BerichtOnderwerp: Zie ginds daar komt rutte....

O, ja, al die complot eindtijdtheorieen.

Daar ben ik mee doodgegooid bijna.

Tjongejongejonge
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:13

PIETER619 schreef:
pakkumbeet 200 kilometer

Ja. als je 1 op 20 rijdt ofzo.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:08
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

Wie Lachende smiley ?

Kan je gerust zeggen hoor hier Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:53
BerichtOnderwerp: Humor

Je moet wel oppassen dat die shampoo niet langs, eeeh, bepaalde plaatsten loopt, want dan kan je een allergische reactie krijgen.

Ja, veel mensen weten dat niet.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:44

ROELANDE345 schreef:
Hoi Shanita,

Ja ik begrijp je heel goed hoor, door alles wat er net je gebeurd is toen je nog jong was. reageer je nu zo. Wat je vader je aangedaan heeft is gewoon puur slecht en egoistisch. kan me niet voorstellen dat hij er andere motieven bij heeft gehad dan dat. Daarom zouden je broer en moeder jou ook moeten steunen. Dat klopt helemaal die gevoelens en dat weet je zelf ook wel. En als er dan andere leiders zijn die oneerlijk lijken dan snap ik ook dat jij dat niet kunt nuanceren. en er van uit gaat dat ook zij louter slechte en egoistische bedoelingen hebben.
En op die manier bekijk je het ook. Daarom reageer je zo.
Maar ik weet dat ze ook en meest positieve bedoelingen hebben. Daarom kan ik er genuanceerder naar kijken. Hoewel ik ook hier en daar mn vraagtekens heb hoor. Maar ik geef ze dan het voordeel van de twijfel snap je. God ziet het hart aan. Dat wil ik ook een beetje proberen. En dat hart van Wim Ouweneel is overwegend goed. Dat weet ik zeker en kun je ook merken als je closer met hem omgaat.
Fijn dat je merkt dat je sterker bent geworden
Zegens

Hai Roelande,

Idd, wat je zegt:
Quote:
Maar ik weet dat ze ook en meest positieve bedoelingen hebben. Daarom kan ik er genuanceerder naar kijken. Hoewel ik ook hier en daar mn vraagtekens heb hoor. Maar ik geef ze dan het voordeel van de twijfel snap je. God ziet het hart aan. Dat wil ik ook een beetje proberen. En dat hart van Wim Ouweneel is overwegend goed.

Kijk, dit doet me geen pijn.

Maar ja, als mijn broer ditzelfde, in iets andere woorden zegt, maar dan over mijn vader...
Ja, en dan nog niets , maar ik had écht onzettend veel geleden, ja ik kon dat toen niet, ben ook heel kwaad geworden.
Juist omdat ik dan dingen zeker wist, en mijn broer van jaahaa, maar dit en ook daaahaaat. Ja, dat doet pijn, is niet te verdragen.

Ja, nu ik wat ouder ben, denk ik, ja tis toch me moeder en ja, die werd ook zo mishandelt door me vader en gemanipuleerd, ja, achteraf gezien.
als ik dan naar 'het kleine huis op de prairie' kijk, ja, dan zie ik dat heel scherp....
dus ja, wat me moeder betref is het goed; ik kan ook heel veel dingen van liefde bedenken als ik aan me moeder denk.

als ik aan me vader denk, kan ik niets bedenken wat hij deed waar ik beter van werd, alleen als ie er zelf nog meer profijt van had, of alleen fftjes voor de buitenwereld.
Ik voel ook helemaal niets als ik aan me vader denk, geen haat, alleen totale onverschilligheid.
Me moeder heeft/had dat ook, ze praat alleen met me broer mee.
Mijn reformatorische psycholoog zei: als je haat voelt is het nog wel ok, maar als je onverschilligheid voelt dan heeft iemand het echt gedaan...
Dan is iemand wel zo over grenzen gegaan...
Dus ja, me moeder, ik heb haar een kaart geshreven dat ik heel veel van haar hou, en ze er ook niets aan kon doen.
Kijk, dan valt er van mij een last af.
Want ik wou haar eerst niet meer zien en was woedend.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 18:18

Hai, speciaal voor jou dit mooie, nostaligische, en voor mij weer jeugdsentimentele lied, wat mij weer voert naar de goede tijden zomers in amsterdam, toen hij heel hard uit alle kroegjes klonk.

Liefde

Waar blijft de tijd, 20-25 jaar gelden.... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:43
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

ANNETTE792 schreef:
Klopt, maar zo n schepje heb ik dus niet, dus heb het met een gewone schep gedaan. Ik zit enkel al 6 weken in die ziektewet met rugklachten en een whiplash...dus dan is dat niet zo n slim plan. Maarja, eigen schuld, moet je maar geduld hebben.

Oei, ja, dán is het idd niet te doen.

Gewoon schepje, en klein harkje, ja kunnen wel duur zijn, maar ja, je doet er zeg maar je hele leven mee.

Het harkje is, om daarna, als de bol erin zit, het eromheen weer netjes aan te harken.

Ja, maar ja, ik weet dat ook heel toevallig omdat ik iemand ken die dat zo doet.

Ik herken het, dan ben je zo enthousiast, dan wil je dat meteen doen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 14 november 2012, 17:45
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:26
BerichtOnderwerp: Zie ginds daar komt rutte....

LAVERDE524 schreef:
Jaa wat dachten jullie van dit begin lied, heb ik zonet even snel bedacht. Ik dacht dit past wel bij ons land en aangezien de sint ook weer in aantocht is vond ik deze tekst zeer toepasselijk.
===========================================

Zie ginds daar komt rutte, ik zie hem al staan. Hij brengt ons een crisis, ons land naar de maan. Hoe hoog zijn de schulden, het jaar bijna voorbij, hij brengt ons een crisis een voedselbank erbij.

Ik heb geen verstand van politiek.

Duszz...én ik heb al zolang geen hoofdpijn meer, en dat wil ik zo houden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:20

Je graaf toch een kuilte met zo'n daarvoor bedoel ijzeren schepje, en doet er een in, aarde er weer over klaar Smiley die vol vragen zit

En dat dan achtemekaar... Smiley die vol vragen zit

Wel mooi in de lente Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:11

ZEELAND736 schreef:
Maar wat is dat dan geweest bij mij aan de deur???
Waren ook kinderen...verkleed....een week geleden...
Ze zongen 1 regel....ik kon het niet verstaan en vroeg of ze het nog een keer wilde zingen....
""Geef me een snoepje...dan rot ik op van je stoepje""
Nou ja...dat was duidelijk....

Haaaa LOL

(eigenlijk ook wel zorgwekkend dat die jonge kinderen al zo vanzelfsprekend zo aso zijn.
Ja, tis én leuk, maar ook wel zorgwekkend...

S. Straks weer kleine huis op de prairie Lachende smiley , en me ex doet boodschappen voor me, ben ongesteld, aardig he?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 14 november 2012, 17:14
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:07

JOL252 schreef:
Postzegels

Een kaart(postzegels had ik al)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 16:54

Hai,

Ik heb een kaart, 60 euro per jaar, ja, dan reis ik voor 40% korting, wat met lange stukken je al in 3 keer ofzoiets eruit hebt.

NS

En, voordeeluren abonnement

En wat lees ik ineens daar: Het Voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar. Bent u al in het bezit van een Voordeelurenabonnement dan kunt u deze nog wel blijven verlengen.

Dus dit geldt alleen als je er al een had Zieke smiley

Nou ja, was goed bedoeld.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 14 november 2012, 17:01
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 16:50
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Wat leuk voor jou Lachende smiley !
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 ... 235 Volgende
Pagina 130 van 235