Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 18:50
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ga je na het ontwaken nooit naar de wc dan? Of ga jij vóór het ontwaken naar de wc... |
Neu dat doe ik wel als ikkes wakker ben ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 15:45
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Da's juist goed toch, dat moet je in het andere topic zetten.
waarom heeft een dag maar 24 uur en niet een paar meer, kom tijd te kort |
Misschien minder op cm en msn zitten Houd je een berg tijd over joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 12:38
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dus gewoon een kant en klaar bakje van de AH en dan maar opwarmen?
Ik eet een radijsje, die zijn er nog steeds zag ik in de winkel. |
Ik snijd mn eigen andijvie van een verse stronk meneer, en schil zelf mn piepers mot die kant en klare troep niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:00
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mooi moment! Wakker worden en je te realiseren dat je zeer goed hebt geslapen en te merken dat je echt stapje voor stapje vooruit gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 09:58
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mijn soepjes brouw ik altijd zelf, harald; dus ook mijn goulash-soep. ik vind soepjes uit blik eerlijk gezegt maar niets.
overigens heb ik wel een compostbak in de tuin staan. (lees wormen-kraam-kamer)
bakkie goulash-soep, harald??? |
Ik eet vanavond wel een bord eigengemaakte stampot andijvie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 18:52
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Allemaal een vrolijk Pasen gewenst... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 18:51
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Natuurlijk ben ik generaliserend bezig, we zouden immers niet ingaan op persoonlijke situaties. En het is duidelijk dat je niet helemaal gelezen hebt wat ik schreef over mannen. Om tot een relatie te komen hebben de man en de vrouw verschillende drijfveren. Het belangrijkste voor de man, is dat hij mag voortplanten, zodat zijn geslacht niet uitgestorven raakt, het belangrijkste voor de vrouw is dat ze zoveel mogelijk veiligheid wil creëren voor haar nest.. Waar kun je deze waarborgen vinden? De man is gericht op uiterlijk, de vrouw op veiligheid.En veiligheid vind je bij hogere status en meer rijkdom. Luister goed, dit zijn allemaal onbewuste processen die ervoor zorgen dat we zijn zoals we zijn. Niets menselijk is per slot van rekening ons vreemd. |
oke dank u deze is een stuk duidelijker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 17:15
Onderwerp: DE RODE BALK
|
|
|
MARRY942 schreef: | of de kabels weghalen |
Kabels?? Wat zijn dat tegenwoordig is internet toch draadloos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 17:11
|
|
|
Vreemdgaan heeft nl. iets belonends voor zowel de man als de vrouw. Vrouwen zijn nu eenmaal gevoelig voor mannen in een belangrijke positie. En deze man veroveren kan voor hen het hoogste doel zijn. Wel eens afgevraagd waarom de onwijs vette directeur toch de aantrekkelijke secretaresse kon krijgen. Je hebt ook vrouwen die altijd door een man begeerd willen worden. Ze flirt zoveel mogelijk, omdat dat flirten haar bevestigt in haar schoonheid. [quote Chatuliem]
Je zegt eerst zowel de man als de vrouw maar toch ga je alleen verder op de vrouw! Jammer! Wij zouden gevoelig zijn voor een man in een belangrijke functie.... laat mij dat nu helemaal niet boeien! En dat een directeur een aantrekkelijke secretaresse krijgt? Denk dat meneer de Directeur ze daar vaak op aan neemt tja wordt er dan gezegt het oog wil ook wat Daarbij hoe vaak is het niet dat de man op zakenreis gaat en er een mooie dame wordt geregeld om mee te gaan? zogenaamd om de tegenpartij uit te dagen en lekker te maken en niet de dames zoeken een topfunctionaris maar hij zoekt hun en voor de dames is het vaak ook maar de vraag met wie ze hun pleziertjes hebben. Jammer dat je dit zo generaliseerd Chat want mijns inziens zijn de mannen net zo slecht zo niet slechter dan de vrouw! Ik zou wel eens willen weten wie er meer vreemd gaat de man of de vrouw.
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 20 december 2011, 17:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:01
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens Lisa.
Het enige waar ik op wil wijzen is dat je geen egoïst bent als je je eigen partner voor de volle 100% voor jezelf wilt hebben. Dit is niets meer als je absolute recht. DE egoïst is de vreemdganger, en niet diegene die die vreemdganger voor zichzelf wil hebben als zijnde echtgenoot van. |
Juist wilde dat anwoorden maar zag dat jij dat al had gedaan. Waarom zou je een egoist zijn als je de man/ vrouw volledig voor jezelf wilt hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 15:56
|
|
|
LISA610 schreef: | [/b]Klopt, maar dat weet ze al |
Zijn we het alweer eens met elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 15:55
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik zit in de ziektewet en ben mezelf helemaal spuugzat Mag van de dok de deur niet uit,tv is waardeloos,rechtop zitten gaat niet eens,laat staan wat doen..........en dit is nog maar de tweede dag..........heeeeeeeele diepe zucht
Kopje koffie dan maar.......
Klaag klaag........ |
Ach arme meid, kop op de feesdagen staan voor de deur dan ben je weer helemaal beter..... vast en zeker... Lekker he dat klagen soms mag.. Sterkte ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 11:37
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik krijg alleen maar rode balkjes als ik fout spel, dan corrigeer ik, en opgelost |
Heb jij effe veel te corrigeren dan maar liever heeeeeeeeeel soms een rooie balk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 11:36
Onderwerp: Morgen
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Treurig stukje Mario.....
Sterkte trouwens morgenochtend Ben aan het werk |
Misschien wel treurig maar wel uit de werkelijkheid van het leven gegrepen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 11:34
Onderwerp: Storingen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Geluk dat er nog geen slotje op zit. Sinds vanmorgen weer problemen moet weer naar Chrome voor een mailtje |
JA ditto na die storing van gisteravond is het weer pet met mailen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 11:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb mijn reacties(weer)verwijderd,blijkbaar zijn de mensen op CM hier niet aan toe.Ik heb geprobeerd op een nette manier mijn bijdrage te leveren maar dat wordt niet in dank afgenomen. Ik hoop dat het in een eventuele relatie wel ter sprake komt en dat de mensen die wel behoefte hebben er over te praten ergens terecht kunnen. |
Dat is jammer Leanne jou bijdrage's droegen zeer zeker wel bij alleen vond ik persoonlijk dat de seks een andere topic inhoud heeft dan vreemdgaan, maar daar wordt anders over gedacht en dat mag maar je had van mij echt niks hoeve weg halen denk ook niet dat die opmerking van Lisa tegen jou direct gericht was maar naar anderen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 08:27
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
YELNIN491 schreef: | tandartsbezoek: wortelkanaal behandeling en zenuwkanaalbehandeling, met dank aan mijn vorige tandarts die de boel verprutst had, zit nu met een giga zere bovenkaak en een ontsteking. Hopen dat de medicijntjes helpen en we het redden tot eind januari.
gevalletje zal wel vallen onder: waar gewerkt wordt vallen spaanders |
Auwieeeeeeeeeee Sterkte ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 08:24
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Vannacht rond half twee sneeuwde het flink alles was mooi wit Om 6 uur regen en nog eens regen dag sneeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 08:22
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ik heb nergens last van, niet van balken èn wordt er niet van afgegooit.... Koop dan ook een èchte pc!! |
Had er nooit last van tot gisteravond gelukkig maar 1 keer maar was er 1 te veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:35
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Sinds enkele weken, na die dag dat cm plat lag, ondervinden velen last van de rooie balk.
Dit ligt niet aan de instellingen van je eigen pc. Dit probleem ligt bij CM zelf. |
Had hem tot op heden nooit, maar nu werdt ik eraf gegooit Cm dit is niet leuk, ik lig dan ook echt niet in een deuk. Ook de mail is weer ellende, wat een bende! Maar blijf toch lid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 19:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoe vettiger, hoe prettiger...en maar klagen over die medicijnen... |
Welke medicijnen? Enne boerenkool is niet vet is groen en piepers was daar vet aan? En de worst ging niet door had ik niet in huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 19:43
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Geen schrammetje gehad dat zei ik toch beter kunnen lopen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 19:42
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GRACE585 schreef: | morgen is mijn laatste dag hiero en zit een maandje cm er al weer op. het was heerlijk om weer even met oude en nieuwe bekenden te keuvelen en van gedachten te wisselen.maar ook het leven buiten deze virtuele wereld is het waard om geleefd te worden wens jullie een gezegende kerst en een voorspoedig 2012. |
Laat je ons weer in de steek? Dag Grace zie je wel weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 19:40
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
Allen Goede en Gezegende dagen geweest en een mooi, gezond en liefdevol 2012
Groetjes Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:07
|
|
|
MOMO697 schreef: | ja ja, we mogen overal van genieten behalve van sex
we vertellen elkaar wat we die avond voor lekkers eten, is ook je lichaam verwennen maar als het over sexualiteit gaat, raken we gelijk in een kramp |
Ik schiet volledig niet in een kramp maar vind het in een apart topic thuishoort! En Leanne is vreemdgaan direct sex hebben? Vreemdgaan kan ook via een intensief mailcontact en die vrouw of man begeren maar en geen daadwerkelijk sex mee te hebben, dat is de reden dat ik het een andere topic vind!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:47
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou, verlángen naar de Libelle....dat kan ik me niet voorstellen. Of de Margriet, ook zoiets....
Zeg hier een keertje gewoon een mening, nog naar aanleiding van een andere mening, krijg ik allemaal
geschokte onhutste smiley's.....
Dat mag wel hoor, maar verbaast me wel.... |
Ehh een keer je mening volgens mij geef je die wel vaker Maarre wat ik al eerder schreef vind het een sextopic worden en daar gaat het niet over maar over vreemd gaan en vreemd gaan is niet per defenitie meteen sex!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:39
Onderwerp: KERSTMAAL
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien kan je dat beter wel doen zodat er minder gefantaseerd hoeft te worden of om geen roddels in de hand te werken. |
Oke wilde zeggen je kan niet zweven ben je te fors voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:26
Onderwerp: KERSTMAAL
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja een Belg inderdaad, maar geen zwever... |
Ik zal maar effe nie zeggen wat ik nu denk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 16:26
Onderwerp: Sucsesverhalen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je kunt wel stellen dat ze op dit moment het bekendste succesverhaal zijn. Maar er zijn echt veel meer mensen, die ook getrouwd zijn en een CM baby hebben... |
Klopt en weet ik maar die zitten niet meer op cm he
|
|
Naar boven |
|
|