Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 10:09
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het lijkt soms wel voor mensen of je auto je afgod is zoveel woorden en slechte momenten worden er aan gespendeerd........ Het is maar een vervoersmiddel....... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wees eerlijk.....moet ik dan ècht zeggen dat je in zo'n prachtig dorpje woont. Dat ken toch niet? |
Dat niet alleen, maar als jij er visspullen moet hebben..is het een goed dorp he????
Zijn we alleen goed omdat we een fixet hebben???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:53
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
Je mag altijd zaterdag nog van de weg af slaan...ter hoogte van Goes...en koffie komen halen bij Zeeland!!!!
Bij genoeg koffiedrinkers maak ik Monchoutaart!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zal wel moeten , er komen niet eens bussen in dat gat. |
Waar zullen we het over hebben Visser... Dat GAT waar jij woont of het MIJNE???
Denk toch dat hier minder gat is dan daar!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach, ga je toch lekker op de fiets??? |
Waarschijnlijk leg jij die afstanden die ik rij in de thuiszorg ook niet af per fiets!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 18:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Zo lust ik er ook nog wel een paar.....
""Ik wist niet meer wat ik moest doen....en dacht zal ik HEM maar bellen??? Zo gezegd ....zo gedaan....en kreeg Hem al vlug aan de telefoon... Vertelde mijn droevige verhaal...hij luisterde zo lief... Weet jij raad??? vroeg ik hem... Natuurlijk ik weet een oplossing ...Kom maar even langs dan praten we verder..ik denk wel dat ik je kan helpen ....""
Ben je ook zo nieuwsgierig wie dit was????? Was dit wel mijn mooiste moment???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 17:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Op koopjesjacht geweest,ik scoorde een broek voor 9 euro,mijn dochter en jas voor 6,75 (het parkeren was bijna duurder ) |
Heerlijk gevoel kan dat wezen he??? Ik had pas 2 fleece-sjaals....1 euro per stuk!!!!
En weet je ...ik kon mijn nieuwe bril ophalen... Als ik niet een lieve moeder had...die al haar kinderen een gift had gegeven...had ik dit niet gekund... Na 7 jaar weer een nieuwe leuke vrolijke en puike oogversiering...!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 17:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik had ook eens een gebroken kabel en dan kan je echt geen kant meer op. Je pedaal staat dan helemaal achteraan en schakelen naar welke versnelling ging niet. Het was gelukkig de kabel die heel snel hersteld kon worden voor relatief weinig geld. Het andere geval kon zijn was dat er in de versnellingsbak wat stuk was en dan kost het honderden euro's en ik denk, Zeeland, dat het laatste geval wel eens jouw probleem kan zijn. Spijtig genoeg natuurlijk. |
NEEEEEEE...Ineke blijft gewoon optimistisch...en Frank ook... Die garageman gaf me moed...hij weet meer dan mij.... Dat klopt ook wel...want het IS...de kabel...(zojuist gehoord ...kosten 70 euro...en dan nog erin zetten) Die is besteld...maar wordt waarsch pas maandag.... Ik denk nu maar weer...het kan erger....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 26 januari 2012, 17:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:14
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | als ze een snelle onderdelenleverancier (3x woordwaarde) hebben, is het vaak: vandaag besteld, morgen in huis.
helaas is het soms wel zo dat 'ze' sommige dingen niet op de plank hebben liggen 'omdat dat toch nooit besteld wordt, het gaat toch nooit stuk'. al kan ik me dat bij een koppelingskabel niet voorstellen.
trouwens: automaterialenboer is sneller (en vaak ook goeiekoper) dan de dealert. |
Ik snap het Grif....maar ik ben een vrouw....niet handig....weet niets over auto"s en heb ook niet een vriendje die het kan maken voor me.... DUS....voor alsnog heb ik geen oplossing...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 15:54
|
|
|
Een dewoo matiz Grif... Schijnbaar moeilijk om aan onderdelen te komen( zegt men) Vandaag bestellen....en ging dat voor het weekeind niet meer lukken zei die jongen...
Hij zei voor 99% zeker te weten dat het de kabel was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 14:52
|
|
|
Auto kapot..(versnelling) Op een parkeerplaats staan...(tijd is verlopen!!) en niet weg kunnen.... Natuurlijk ook alweer de kostelijke euro's in je droom zien wegvliegen....
In je eerste versnelling staan maar niet weg kunnen( staat een auto voor me)Dus ook niet achteruit......
Twee mannen hebben me geholpen....gelukkig.... In je 1e versnelling naar de garage tuffen met allemaal boze gezichten van links en rechts en achter je....
Waarschijnlijk een versnellingskabel(in het gunstigste geval) anders een nieuwe bak.... Geen auto en die garage die geen huur auto""s heeft....
Mmmmm...ik zit thuis nu...dat wel...maar geen prettig gevoel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:43
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Kliekjesavond.....kwam goed uit...ik hoef niets...het smaakt me niet en is ook niet erg.....ik kruip de bank op...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 17:44
Onderwerp: zeilmeisje
|
|
|
mediageil nest. (Wat een akelig woord!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 15:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ben ik het helemaal met je eens. Het is gewoon een verwend en mediageil nest. Niet meer of minder dan dat.
Tevens heb ik ook zo mijn vragen bij die zeiltocht. Ik heb eens een docu gezien van mannen die dat deden en dat was echt niet van de poes. Als je haar ziet en hoort is het net of ze een tochtje maakte op één of andere vijver. |
Hier klinkt nogal wat jalouzie uit... Ik doe het haar niet na...en jij ook niet.... En ik vind het leuk...heb haar gevolgd...vind het super...maar verafgood haar niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 15:44
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Òf gewoon een pyamadag Zeeland Anders: beterschap |
Het is een pyamadag geworden.... Ik ga de laatste tijd superbraaf en redelijk op tijd naar bed... Hoef er vanwege mijn werk of kinderen helemaal niet vroeg uit... Maar ook ik heb 5 kwartier in een uur geslapen!!!!!!!!!!!Doe dat maar na!!!
Wat kan een mens megamoe zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 15:41
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Vanmorgen uit bed gekomen, kids naar school gebracht. Op de bank gaan zitten en spontaan in slaap gevallen om geteisterd te worden door de meest wilde dromen Om echt wakker te worden dan maar een goeie mok koffie, en ik verheugde me zo op een veel te grote mergpijp bij de koffie. Mergpijp opgegeten...conclusie: kotsmisselijk Bah! Waar geven ze cursussen op de verleidingen des levens te weerstaan? |
OOOOOOOOOOOOOH...en die benne so lekkel!!!!!!!!! Niet altijd denken aan die verleidingen.... Zeker geen cursus gaan volgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 08:04
|
|
|
Vanmorgen wakker worden....na een nacht slecht slapen..... Meteen weer terug je bed in willen... Je voelt dat het allemaal niet lekker zit.... Oeps...ziek???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 19:29
Onderwerp: ZIN IN .......WOKKEN????
|
|
|
Even een reactie van mijn kant inzake het wokken...
Terecht dat ik er op gewezen ben....""Ineke zet een datum neer""....
Door allerlei omstandigheden...had ik dat nog steeds niet gedaan.... Daar kwam toen bericht van Simsim...die iets organiseerde in Domburg... Zijn goed recht en kwamen daar inderdaad reacties op.. Simsim seinde mij weer in....Nu er mensen in Zeeland zijn kun je misschien aansluitend een wokkie organiseren... Goed bedoeld....MAAR.....
Mensen die nu naar Domburg gaan....en in Zeeland zijn...komen daar over 14 dagen weer niet(denk ik) Ikzelf woon een 40 min van Domburg en moet je eerlijk zeggen dat ik dan niet ga betalen voor een bed terwijl mijn eigen vlakbij is.... Voor mensen die daar blijven overnachten...kan ik me voorstellen dat ze die zaterdag er niet nog eens geld voor over hebben om te wokken....
Dus...hou ik het nu even rustig.... We zien het wel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 17:01
Onderwerp: fabeltjeskrant
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | tsss....en dan lopen te mauwen dat er onzin-topics zijn....ziehier weer een! |
JE HEBT GELIJK GRIF....
Het is meestal Chat die mekkert over de onzin topic!!!!!! En nu nog wel een over de fabeltjeskrant....
Das natuurlijk interessanter dan de Libelle....!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 11:47
|
|
|
Waarom deze onzin weer???
Ging dit over wat we gaan eten vanavond???
Er steken weer heel wat benen onder de tafel vanavond, maar wel gezellig... Stamppot wortels en ui...en een gehaktbal ala moeders ...
Weer warme boerenappelmoes...met gele vla...!!
Gezellig met zovelen en bovendien lekker. En de eventuele restjes mogen ze dan weer meenemen naar huis!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 00:24
|
|
|
Ja...ik vind het ook geweldig...heb het helemaal gevolgd...!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 17:25
|
|
|
Kan je nagaan hoeveel ze daar eten in K......!!!!!!!!!!!!!
Wij doen aan dezelfde aktie mee en hebben 8 zegeltjes...... Das amper een halve doos... Wat is het oneerlijk verdeelt in de wereld!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:16
|
|
|
Toch weer...frietjes.....met een lekker snackie erbij... yoghurt toe...
Niet alleen ik, maar ook mijn 2 tafelgenoten....vinden het zo heerlijk...""zaterdagavond""
En morgen spaghetti....(oef..het is heftig lijnen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ze doet zich wel vroom voor maar als ze eens wat verteld leer je iemand anders kennen... |
Mag ik weten wie je bedoeld??? Wat dat ""vrome"" aan gaat??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:17
Onderwerp: ik zoek relatie in buurt ouddorp
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Blijkbaar alleen seksuele voorlichting...maar of ik daar opnieuw voor naar school moet betwijfel ik. Het forum is ook 'school'. Nouja, meer een kleuterschool dan... |
Klopt...ik ben het in veel dingen met je eens... Maar schrijf dan iemand persoonlijk een berichtje!!!! We zijn allemaal anders.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 10:55
Onderwerp: ik zoek relatie in buurt ouddorp
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...is dat geen seksuele ziekte? Of hoe noemen ze dat? |
Geweldige fantastische smakelijke....volwassen opmerking.....
Doe nog even een paar groepen (klassen ) opnieuw... Aardrijkskunde en seksuele voorlichting zijn dan de enigste vakken waar je nog wat voor moet bijleren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 10:49
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hondenweer , takkeweer.......... niet zo schelden op het weer , dames.
Hier is het droog, niet-zonnig en aardedonker. |
Mopperen mag niet nee....
Ik hoor het mijn lieve vader nog zeggen als iemand zei dat het """slecht"" weer was...
""Het weer is niet slecht...de mensen zijn dat!!!!""
Ineke vanuit een redelijk droog Zeeland..... Het kan altijd nog slechter.... Hoop niet op regen nee....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 00:29
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal
Hier even een berichtje van mij ben net bij mn moeder vandaan en die was weer gevallen vandaag en heeft een gat in haar hoofd en is een beetje de weg kwijt dus kan ik niet mee dit is de twede keer in 1 maand dus moeten we maar eens kijken of er iets anders moet gebeuren met haar want ze is nu 94 en leeft nog steeds zelfstandig en had bootschappen gedaan en is daarbij gevallen maar gelukkig niets gebroken dus hele sterke botten gelukkig . Vandaar dat ik nu niet mee kan met het eten wat ik erg jammer vind want ik had alles al klaar staan om naar het verre buitenland tegaan maar helaas want ik had me er erg op verheugt maar we moeten het dan maar een keer overdoen denk ik . Voor morgen een heel eetsmakelijk en hoop op een volgend etentje. Sjalom. Martin |
JAMMER VOOR JE MARTIN, MAAR BEGRIJPELIJK DAT JE NU EVEN VOOR JE MOEDER KIEST!!!
Ja joh, moeilijk he... Je bent blij dat ze zo oud mag worden , maar het gaat helaas niet altijd zonder zorgen... maar wel fijn dat jullie toch voor haar kunnen en willen zorgen!!! Sterkte hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|