Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 16:20
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
We gaan es even kijken wat de ex van mijn ex heeft gekookt
Ging om 8 uur 's ochtends slapen, ben net pas 15 minuten wakker, haha, ja, heb ik toch weer 8 uur geslapen.
Ja, zeggen sommigen, raak je uit je ritme. Welk ritme?
Ik moet nog wel mijn huis gaan schoonmaken en opruimen, krijg morgenochtend mensen, da's minder. Ja, ik ben niet voor schoonmaken en opruimen, zogenaamde huishouden in de wieg gelegd. Het is een hoop werk, zeker als je alles weer een tijdje op heb laten lopen.
Zal es kijken of ik mijn ex kan paaien, ja gedeelte pret is dubbele pret
Laterz!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 06:16
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
PIETER649 schreef: | op de een of andere manier heb ik een diep wantrouwen jegens de nederlandse justitie. en dan niet via wereldvreemde websites maar uit eigen ondervinding. justitie in nederland is corrupt en fascistisch.
deze "dader" past gewoon niet bij het plaatje zoals kort na de moord naar buiten kwam, maar past wel perfect in het wensplaatje van justitie.
daarbij... wie controleert het NFI????? |
Ik heb wel vertrouwen in Nederlandse Justitie. Ja, ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Ik heb wel weer erg positieve ervaringen met hun. Eigen ondervinding. Ja, tis ff te prive hoe en wat natuurlijk.
En, wat voor voordeel moeten hun hier nu uithalen?
In dordrecht was 'het' een buurman die was politie agent, zaak Milly.
Ja, hoor, het NFI gaat niet zomaar iets verzinnen.
Waarom zou die boer perfect in het wensplaatje van justitie passen, van een moord 13 jaar geleden?
Motiveer uw antwoord.
S. die niet snapt hoe iemand híeraan kan twijfelen...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 26 november 2012, 06:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 05:09
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Jezebel met:
Deze film ging wel....niet slecht, redelijk.
En deze was wel weer érg goed:
Ja, niet alle films staan in het Nederlands in Wikipedia...meestal Engels.
Ja, en 'Het kleine huis op de prairie', ja, daar kijk ik alleen naar, die overtreffen alles wat betreftt 'er gelukkig van worden'. Dan wil ik me zó goed concentreren.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 26 november 2012, 05:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 05:02
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Dat ik een vriend heb die, jahaa, echt waar, 2 minuten van me vandaan woont. dus ja, als tie me dan ff naar huis brengt, ja, dan heb je geen auto nodig, hij is binnen 4 minuten weer terug :)
Vandaar, net thuis :) Heerlijk rustig 's nachts op straat :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 04:54
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
Gal 5: 1 Opdat wij waarlijk vrij zouden zijn, heeft Christus ons vrijgemaakt. Houdt dus stand en laat u niet weder een slavenjuk opleggen.
Dusz.
Deze tekst onder andere daar dacht ik aan toen ik de ... hoek verliet, al die regeltjes en wetjes. En: 2 Zie, ik, Paulus, zeg u: indien gij u laat besnijden, zal Christus u geen nut doen. 3 Nogmaals betuig ik aan ieder, die zich laat besnijden, dat hij verplicht is de gehele wet na te komen. 4 Gij zijt los van Christus, als gij door de wet gerechtigheid verwacht; buiten de genade staat gij. 5 Wij immers verwachten door de Geest uit het geloof de gerechtigheid, waarop wij hopen. 6 Want in Christus Jezus vermag noch besnijdenis iets, noch onbesneden zijn, maar geloof, door liefde werkende.
7 Gij liept goed. Wie is u in de weg gekomen, dat gij aan de waarheid niet meer gehoorzaamt? 8 Die overreding kwam niet van Hem, die u roept. 9 Een weinig zuurdeeg maakt het gehele deeg zuur. 10 Ik voor mij ben van u overtuigd in de Here, dat gij geen andere mening zult hebben. Maar wie u in verwarring brengt, zal zijn straf hebben te dragen, wie hij ook zij. 11 Wat mij echter betreft, broeders, indien ik nog de besnijdenis predik, waarom word ik dan nog vervolgd? Dan is immers het aanstotelijke van het kruis van kracht beroofd. 12 Zij moesten zich maar laten snijden, die u verontrusten!
13 Want gij zijt geroepen, broeders, om vrij te zijn; (gebruikt) echter die vrijheid niet als een aanleiding voor het vlees, maar dient elkander door de liefde. 14 Want de gehele wet is in één woord vervuld, in dit: gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. 15 Indien gij echter elkander bijt en vereet, ziet dan toe, dat gij niet door elkander verslonden wordt. 16 Dit bedoel ik: wandelt door de Geest en voldoet niet aan het begeren van het vlees. 17 Want het begeren van het vlees gaat in tegen de Geest en dat van de Geest tegen het vlees – want deze staan tegenover elkander – zodat gij niet doet wat gij maar wenst. 18 Indien gij u echter door de Geest laat leiden, dan zijt gij niet onder de wet. 19 Het is duidelijk, wat de werken van het vlees zijn: hoererij, onreinheid, losbandigheid, 20 afgoderij, toverij, veten, twist, afgunst, uitbarstingen van toorn, zelfzucht, tweedracht, partijschappen, 21 nijd, dronkenschap, brasserijen en dergelijke, waarvoor ik u waarschuw, zoals ik u gewaarschuwd heb, dat wie dergelijke dingen bedrijven, het Koninkrijk Gods niet zullen beërven. 25 22 Maar de vrucht van de Geest is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid, zelfbeheersing. 23 Tegen zodanige mensen is de wet niet. 24 Want wie Christus Jezus toebehoren, hebben het vlees met zijn hartstochten en begeerten gekruisigd. Indien wij door de Geest leven, laten wij ook door de Geest het spoor houden. 26 Wij moeten niet praalziek zijn, elkander tartend, elkander benijdend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 17:56
|
|
|
..ik straks iets ga eten en dan bij iemand film ga kijken, een goede klassieker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 17:43
|
|
|
Ja, maar dat laatste is weer omdat de mannetjes dan op zoek moeten naar een vrouwtje, en dan begint het weer opnieuw.
Olifanten worden ook heel oud he?
70 jaar las ik hier.
Alleen afrikaanse Olifanten hebben hele grote oren en indische kleine.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 25 november 2012, 17:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 17:30
|
|
|
Ik vind dit echt wonderlijk, heb dit nog nooit gezien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 17:24
Onderwerp: Hoog Sensitief
|
|
|
ROELANDE345 schreef: |
je kunt niet met iemand omgaan als kind of partner zonder rekening te houden met zijn of haar speciale dingen Martime. Als de HSPer degene is die altijd situaties moet mijden en zijn geliefden doen er niets aan om het voor hem /haar leefbaar te houden klopt er iets niet |
Idd. Zelfs als vrienden, anders ben je geen vriend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 17:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Josaina is helemaal in love alleen deze man wordt een maatje te groot voor dr |
Ja, maar ja, de natuur ís gewoon zo mooi
En het is wel uitzonderlijk dat er dieren zwanger raken in 'gevangenschap' tussen aanhalingstekens natuurlijk, heb ik gehoord.
Ik vind het altijd wel leuk om te zien wat anderen leuk vinden. Ja, ik had eerst geen gevoel voor verhoudingen zeg maar, dus ik dacht die grote olifant, is het pasgeborene.
Het is gewoon zo schattig om te zien... en ja, zo wordt je bepaald bij Gods schepping.
Ja, ik hou weer van schilderen(op een doek, dus niet me huis, ivm hoge bloedruk), en ja, dat wil ik weer oppikken. En ja, ben dus hier en daar aan het kijken.
Ja, en zo is het belangrijk dat je(in het algemeen dus) een hobby hebt, dingen waarvoor je warm loopt, enthousiast van raakt, buiten je werk om. Bijvoorbeeld handwerken en breien ja, heb ik ook gedaan is ook erg leuk. En ja, ik ben blijven steken bij schilderen, dat is het allermooiste wat er bestaat vind ik. En ja, dan ga je de natuur enzo ook beter zien, want schilderen is ook 'kijken'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 16:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zo is het maar net en net zoals W-tje schreef ....... de mooie dingen laten overheersen in je leven waardoor je een blijer mens word .
Denk dat het ook veel te maken heeft met het karakter van een mens . De één ziet alles veel somberder in dan een ander .
Visser die blij is dat de pannen nog allemaal op het dak liggen en dattie droog zit. |
Iedereen kan zichzelf dat aanleren. Blij zijn met het leven, ondanks dit of dat.
Ik heb nu weer even een paar dagen dat ik niets wil afspreken, ja, dan krijg ik neiging om mezelf op te sluiten, ja, zo voel ik dat niet, maar ja, tis wel zo. Ja, dan gaan mensen trekken, of ik langs wil komen, ja, 4 dagen alleen is best lang. en instanties trekken dat ik toch de deur uitga.
Ja, de nieuwe S. heeft er wel moeite mee, zich/haarzelf weer opnieuw te gaan profileren in de wereld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 16:10
|
|
|
Wat een leuke gave foto's! Zo zie je maar hoe mooi de schepping is. Wat ik me wel ff afvraag is het volgende, olifanten komen toch uit warme gebieden? Hoe kunnen ze dan in zo'n dierenpark leven, hebben ze het dan niet koud? Of passen ze zich als vanzelf aan? en zijn de binnenverblijven wel verwarmt, ter compensatie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 16:05
|
|
|
[quote=ANNETTE792]Er zit hier een peuter voor het raam, te gieren van het lachen om de blaadjes die voorbij waaien. Wat heerlijk toch als je zo blij kan worden van zoiets simpels.
Wat leuk, ik zie dat helemaal voor me...ja, ik heb ook opgepast op kleintjes, hele dágen, vandaar.
En ik zit ondertussen lekker met een kop thee en een boek op de bank, blij dat ik warm, droog en uit de wind zit.
Ja, lekker is dat dan he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 20:41
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Pffff.........wat een avond gisteren.....! Zo meteen naar het politiebureau, aangifte doen. Inbraakpoging bij mij thuis....Terwijl ik lag te slapen!!! Ben er wakker van geworden en ben ze nog achterna gegaan. Een blanke man droeg een rode jas en een hoofddeksel, de twee anderen waren donker...Die met rood liep niet zo snel dus hebben ze hem op een paard gezet...via het dak zijn ze ontkomen! Bij mij hebben ze alleen een wortel gejat maar ze zouden nog terugkomen riepen ze....
|
Zo, jij bent grappig...ik dacht bij de 1ste regels dat het echt was, schrok me de tering, ja echt....
Maar ja, mij kan je ook álles wijsmaken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 20:36
|
|
|
.....ik vaak wegben 's avonds, maar dat ik nu gewoon thuis wil blijven in me eigen huis?
Gewoon lekker "het kleine huis op de prairie" en zo kijken....beetje vroeg gaan slapen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 19:44
Onderwerp: Reportage over de Betteld
|
|
|
Trouwens, die 2de film over amerika, die JesusCamp, ja, er zijn in Nederland 'kerken' in veel grote steden en soms kleine plaatsjes, WAAR HET ER PRECIES ZO AAN TOEGAAT. precies zo.
Op hun youtube films is daar niets van te zien.....
Ik wil ff geen namen noemen....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 24 november 2012, 19:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 18:20
|
|
|
Ja, zó heb ik er nog niet eens over nagedacht.
Ja, in veel kerken ben je als je gescheiden bent gewoon zondig(geweest), en als de partner dood is(ook al wou je wel scheiden bijvoorbeeld), ja, dan ben je in hun ogen vrij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 17:34
|
|
|
[quote=ANNETTE792]Dit past absoluut niet in mijn beeld van vakantie houden. Als ik op vakantie ben wil ik rust en vrijheid, en zeker geen bijbelteksten die door luidsprekers over de camping geroepen worden. (hoe laat gebeurd dat eigenlijk?)
Behoorlijk vroeg natuurlijk....en gaat vervolgens de gehele dag door....
Ze kunnen mi ook een boekie meegeven wat en wanneer... Als ik die kinderen dan op zo n dag met lekker weer binnen zie zitten bij een preek vind ik dat bijna zielig, al zullen deze kinderen van huis uit andere dingen gewend zijn dan mijn eigen kinderen. Ja, en binnen zitten 'handarbeiden' vind ik ook zielug met dat weer...Ik dacht bij het zien van de knutselende kindertjes: he he, mogen ze ook eindelijk eens even iets 'normaals' doen......maar nee hoor, ook dat zijn het nog bijbelteksten die op stukjes hout gebrand worden. Ja, en dan die mevrouw, die zegt dat ze 'ingang' heeft bij de kinderen, die vrijwilligster zeg maar....Het is precies 'ceatieve-therapie' in een kliniek, maar dan met een mevrouw die totaal geen ethousiasme uitstraalt, en geen motivatie...Er zijn daar niet voor niets opleidingen voor.... Het is voor mij gewoon allemaal te, teveel gepraat, teveel duivel, teveel opwekking. Idd, voor mij ook.Dat je de jeugd s avonds verteld dat ze stil moeten zijn voor de overige gasten vind ik een goed idee, maar door het verhaal van de bewaker gaan mn tenen echt krom staan, de duivel die door de jeugd heen de rust op de camping verstoord?? Doe even lekker normaal, jeugd maakt graag herrie dat een normaal verschijnsel. Ja, erg he? Ik schrok daar echt van...
Vervolgens zit oma wel midden op de dag mondharmonica te spelen, daar zou ik toch ook niet zo blij van worden als ik het huisje ernaast had. Dat was volgens mij dezelfde oma, als die bij de kinderen zat als zogenaamde leidster van de 'creatieve therapie'. Ja, je zou daar maar naast zitten, een struik verder zodat je ze net niet ziet, lekker te lezen, daar gaat je rust en je concentratie, en ga je je irriteren aan haar...Geen Betteld voor mij, ik zit van de zomer op een gewone camping waar de jeugd ook geen herrie mag maken na 23 uur.
Ja, tis heel erg...lijkt wel een sekte...ja, die megafoons slaan echt alles...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 17:10
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nee Shanita deze camping is juist goedkoper. vooral voor grote gezinnen en mooie natuur??? grasveldjes met struiken er om heen zo mooi vind ik dat niet |
Ik doel op een van de laatste shots van die documentaire op precies 43 minuten en 52 seconden, en dan die megafoon, die het hele plaatje verpest.
Als je jaren in de allerdrukste straten van Amsterdam hebt gewoont, dan vind je al heel snel iets mooi natuur, grasveldje, paar struiken, bomen, en mooi weer :)
Ach ja, ik heb wat goede jeugdherinneringen met mijn tante, neefjes en nichtjes regelmatig op de camping in bloemendaal, tussen de duinen. Ja, burgelijker kan je het niet verzinnen dat weet ik :) Maar gezellig dat dat was :)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 24 november 2012, 17:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 16:59
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Wat mij opvalt(dus eigenlijk niet wat ik me afvraag), is, sommigen mensen doen na een tijdje dezelfde foto een andere foto, en dan herken ik ze in de eerste instantie niet, zó anders is die foto dan.
Ja, en dan denk ik wat kan je(iemand) er verschillend uitzien op een foto, ja, daarom moet je op een pasfoto ook recht vooruit kijken enzo.
S. Die zelf geen foto's durft te zetten, omdat ze bang is voor de camera(fotofobie, bestaat echt).
Ja, ik wacht ff totdat iemand foto's van me wil maken waar ik mezelf in herken. Nu sta ik op elke foto angstig ivm met mijn fotofobie. Of ik kijk snel weg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 16:46
|
|
|
Ik zou, an sich daar idd wel kunnen zitten met me tentje, ff tot rust komen, lezen.....
Uit ervaring weet ik dat je op campings wel snel contact maakt, én men elkaar ook met rust laat.
Maar dat geschreeuw uit die megafonen, ja, dat gaat mij echt tever, daar ligt bij mij de grens.
Kijk, naar diensten, samenkomsten en bezigheidstherapie hóef je niet te gaan. En dan heb je daar dus geen last van.
Maar die megafoons....in contrast met de mooie natuur, schandalig gewoon.
En zou mij niets verbazen als deze camping heel erg duur is, ten opzichte van 'gewone' campings...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 14:15
|
|
|
Ik heb pas een stukje gekeken, 14 minuten nog wat, ja, verschrikkelijk.
's ochtends die luidsprekers, keihard een bijbeltekst, dan een samenkomst, met ja, 'Haantjesgedrag', en dan de eigenaar en zijn marketing en financiën, ik heb ff genoeg gezien, later verder.
Ik word weer helemaal teruggeslingerd in mijn sekte tijd zeg maar, qua gevoel.
Nou dan weet je het wel... --- Zelfs mijn pc loopt steeds vast van de schrik. en dan die schoonmaaksters, met oude rommel om te werken, ja, heb zelf schoongemaakt met die karretjes, en vrijwilligers om het gras te maaien, met afgeschreven maaimachines.... Shandalig...en de jeugd die 'De Haan' na aan 't zeggen is, daar ben ik nu. Een gebed moet van jezelf zijn, en niet regel voor regel nagezegd....
Later! --
en dan de 'gardian angels' die oa 's avonds controleren of er zich nergens jeugd ophoudt: 'Bah'. Ja, ik ken zelf campings in Zwitserland enzo, ja, daar waren juist dingen voor de jeugd; restaurants waar je gezellig wat kon drinken, lekker naar discotheken in het stadje... En dan, niet roken en niet drinken, dat heeft daar niéts mee te maken. tis daar 's avonds een depressieve toestand. Met alleen een paar mensen voor hun tent die lezen. Je hoort geen gelach, geschater van de jeugd, die lekker uitgaan....en nog eventjes de uurtjes ervoor met zijn allen bij de tent/caravan zitten van een van de ouders.... En weer, nee, daar heeft drank en sigaretten niets mee van doen, in mijn tijd was het juist populair als je niet rookte en (bijna) niets dronk. Maar ja moet toch als jeugd, je lekker ergens kunnen ophouden....saaai, da's geen vakantie, maar een straf...
--
Haha, lol, dan die jeugdleider, zit ff uit te leggen dat ie elke ochtend een tijd stil is om Gods stem te kunnen verstaan...2 seconden later, keihard uit die megafoons op de camping, een bijbeltekst...
En ja, overdag voorgekauwde spelletjes voor de jeugd, wat je normaal met kleuters doet, helemaal niets eigen initiatief, BAH.
--
Zegt die eigenaar: 'tieners willen echtheid', terwijl alles voor mijn gevoel is gespeeld, een groot toneelspel en imitatie.
Ik stop er ff mee, ga me nog zitten ergeren, ja, misschien juist omdat ik járen geleden uit dit sfeertje ben gestapt, ermee heb gebroken, nadat ik zo misleid was.
Fijne Zaterdag!
Nog ff: gaan die 'Gaurdian Angels' tieners op zitten wachten die elders uit zijn geweest, naaaahjaaaaaah! Dát is nou juist het leuke van camping, 's avonds lekker gezellig naar de plaatselijke uitgaansgelegenheden gaan... Komen ze een plek tegen, waar tieners zich wel eens ophouden, ja zegt er een: 'dat kan je zien aan de lege zakken nootjes...nootjes, nou dan, toch geen blikken bier, of pakken sigaretten...' Erg, heel erg....ja, kon het toch niet laten....
En dan zeggen dat ze de duivel tegehouden op die manier.
Waarom mogen tieners niet gezellig met nootjes op een plekkie zitten?
--
Even later, een soort van, wat ik herken van bezigheidstherapie wat je ook in klinieken ziet....maar dan voor gezonde kinderen.
Nog even een Duivel angstpreek van 'De Haan'. En dan: dat het begint te borrelen in je hart, dat je een bubbelgelovige wordt, alsdus de Haan.... -- Kijk ik zou an sich, voor mijn rust, best wel op zo'n camping willen staan. Ja, ik hou heel erg van camperen. De rust, het midden in de natuur wakker worden. Ff lekker douchen, naar de douche lopen in de natuur, buitenlucht, langs anderen, ja, ik vind dat wel gezellig zo 'sochtends. En dan gezellig koffie maken op zo'n buta gas stelletje.
En ja, je kan heerlijk contact maken met anderen...Dat gaat snel op zo'n camping.
En ja, misschien de sfeer iets veiliger... En ja, ik hou van caravans, zo gezellig, net een klein huisje. En zeker als je precies in de natuur staat.
Maar de hele dag door magafoons met bijbelteksten en aankondigingen van diensten Ben benieuwd wat het 'stageld' is per dag...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 24 november 2012, 16:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 13:49
|
|
|
Het begint al met die foto: 's ochtends die jongeren...de ene gaapt...lol, ja, ik hoor hier en daar iets erover uit evangelische hoeken.
Enfin, ik zal eens kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 13:43
|
|
|
THOMAS968 schreef: | http://www.nrc.nl/nieuws/2012/11/08/kijken-op-camping-de-betteld-geneest-god-te-korte-enkelbanden/
Een reportage over de Betteld, ik vraag me af wat deze documentaire bij mensen losmaakt. Het is een evangelische camping en ik moet zeggen dat ik me wel het een en ander afvraag bij het zien van dit verhaal. In hoeverre is het zuiver en in hoeverre verbalisme of uiting van een cultuur? Is er wel eens iemand geweest? De video staat onder het tweede plaatje. Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.
Thomas. |
http://www.nrc.nl/nieuws/2012/11/08/kijken-op-camping-de-betteld-geneest-god-te-korte-enkelbanden/
Ik zal eens lezen. Even aanklikbaar gemaakt, dan kan ik nu en dan via cm een stukje lezen, ja, da's voor mij makkelijker.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 24 november 2012, 13:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 13:06
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Wat mij opvallt is dat de reactie's vanuit de scheiding gezien wordt voor meer dan 90%.
Hoe is het voor iemand waarbij een partner is overleden en een nieuwe relatie zoekt daarna???
Hetgeen wat mij opvalt is dat bij scheiding het nivo op persoonlijkheid gezet wordt, ivm het verleden " zo iemand wil ik niet weer hebben"....
Dat is verneembaar in de eerste mails en/of knipogen.
Zelf ervaar ik een beduidend verschil tussen weduwe/weduwnaren in het e-mail verkeer dan wel met gescheiden personen....
Jammer dat het hoofdzakelijk om gescheiden relatie's gaat.. |
Maritime,
Ja, als jij hier gaat schrijven: '
Quote: | Jammer dat het hoofdzakelijk om gescheiden relatie's gaat.. | En je eigen relatie was al zover...
Dan kan je alleen nog bedoelen, en dat dacht ík aanvankelijk, als iemand nog leeft en je ziet degene, ja, je kan vanalles en nog wat uitpraten.
En ja, is diegene dood, ja, dan kan je dat ook, maar ja, je krijgt dan geen feed back, of een andere kijk op dingen van diegene, of samen een andere kijk, etc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 12:53
|
|
|
Laatste reacties zijn oke.
En...ik zei een paar keer tegen Maritime, dat je je als christen niet schuldig hoeft te voelen, schuldig voelen maakt je hele leven kapot.
En ja, ook al is iemand er niet meer, je kan dan alsnog je excuses aanbieden en zeggen wat je zou hebben willen gezegd als diegene nog zou leven.
En ook naar God toe. En dan hoef je je niet schuldig te voelen meer natuurlijk.
Ja, en verder heb ik niet zo opgelet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 19:32
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Wat mooi, jong nog he? Ja, ik had hem nog nooit op een clip gezien, prachtig, ook de tekst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 19:14
|
|
|
PIETER649 schreef: | euh... mn schoonmoeder over de vloer... hoort in topic " slechtste moment van de dag" |
O, dan kan jij lekker gaan vissen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 18:54
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Je moeder die belt dat ze morgen je huis komt poetsen |
Wat leuk, je moeder komt bij je/jullie
Ik schrijf weer met mijn moeder , gaat de goede kant op nu, met dat schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|