Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:08
Onderwerp: ingekakte cake
|
|
|
WILLIE511 schreef: | schat zullen we vanavond weer eens? |
zeg ehhhhhhhhhh ga je lekker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 16:23
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
geinteresseerden zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos... met vriendin en haar pleegkindje anita324
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
ik heb er zin in! hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 08:08
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, is geen oplossing. Vis in de westerschelde, veel te groot. Loopt van Vlissingen tot Antwerpen volgens mij. Is een km. of 50 denk ik , gemiddeld 6 km. breed. Moet dan 3oo km2 gaan zoeken naar dat stopje . Snellere oplossing lijkt me dan om een gat in de bodem te steken. |
pas hoorde ik van iemand die frikandellen aan t haakje stak, is dat misschien een idee, visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 22:49
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
mn pleegdochter vanavond; mamaaa; as de juf ze-heg......moet je een nieuw hartje krijgen.... maar as de Heere Jezus nie genoeg hartjes heb, dan mag lisa em wel hoor......ik hoef toch nie een nieuwe......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 22:42
Onderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Vind dat nogal oordelend van je Eva en dat doet me wel een beetje verdriet om eerlijk te bekennen...... Wat scheiden doe je iet omdat dat dat nu zo leuk is maar omdat leven met elkaar onmogelijk is geworden idd in mijn geval dan.....
En soms moet je gewoon voor je kinderen kiezen en is dat de enige optie die er is....
Nou dat wou ik er effe over kwijt.
Greets, Peacedove |
peace.......in dat geval hééft hij je toch ook pijn gedaan, ook al heb jij (voor zover ik t goed begrijp) de beslissing genomen om weg te gaan?? ik verwacht dat dat is wat eva bedoelt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:09
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hap hap hap, heb je de link geopend en gekeken ?? Wel doen hoor |
so, cross, if I'm right; - you don't touch..... - you are not connected..... - you're not dzzzz-trrrr-ppprr-ddzzzzzzz't - your brain has nothing in it... - you've gat a nothing-box; - you are only fishing, and looking at the tv..... - you only can do nothing, and breath?
pffffffffft, if that's just true, I WILL RUN AWAY AS SOON AS I CAN!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 07:58
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Een knuffel voor Hannah... Je hebt het verdiend meid... |
dank je suus; en wanneer kom je 'm brengen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 07:55
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Een knuffel voor Hannah... Je hebt het verdiend meid... |
dank je suus; en wanneer kom je 'm brengen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 07:53
Onderwerp: Rangen in de hemel
|
|
|
dezelfde situatie kom je ook tegen bij abraham, wanneer hij bezoek krijgt, vlak voordat sodom en gomorra worden verwoest. ook daar verschijnt de Heere Jezus als engel.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 21:41
|
|
|
we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen anita324
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 zoekt nog vervoer vanaf t station jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340 henduk 927 eloy025 roos166 en vriendin joke en 2 kids
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
ik heb er zin in! hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 11:33
|
|
|
Het adres:
Vanuit Utrecht:
Vanuit 's-Hertogenbosch:
Vanuit Zwolle:
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen walenka689 roos166 en haar vriendin joke met twee kids
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 zoekt nog vervoer vanaf t station jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340 henduk 927 eloy025
ik heb er zin in! hannah @leanne; friese heren mogen ook mee, onder voorwaarde dat die ook leuk/gezellig zijn.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 19 april 2010, 21:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 08:58
Onderwerp: BENZINEPRIJS
|
|
|
als je wilt leren vloeken, moet je een geit in je moestuintje zetten imre; dan heb je nooit afval meer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 08:40
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
heeft de buurman gister koemest-korrels gestrooit maris??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 08:38
Onderwerp: Rangen in de hemel
|
|
|
henrike, er is in de bibliotheek literatuur te vinden over engelen; ik heb me er ooit in een ver verleden eens in verdiept nl. er stond een stapel new-age lectuur, maar er stond ook een boekje tussen van een oudvader, ik dacht van Ryle.... k weet nog wel dat het byzonder leerzaam was; misschien is t een idee om in de bibliotheek eens rond te snuffelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 23:38
Onderwerp: Zondagsheiliging
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | toch heb ik met dingen uit de geloofsbelijdenis moeite. Waarom? omdat hierdoor je weer een vraag krijgt. Ik wel tenminste. Er staat dat ik geloof in één algemene, christelijke kerk. De vraag die dan opkomt is ...waarom zijn er dan zoveel verschillende kerken, waarom erkennen al die kerken mekaar dan niet, maar bestrijden elkaar op allerlei vlakken. en dan niet eens alleen de katholieke vs protestanten. Maar een vrijgemaakte kerk onderschrijft ook een artikel die zichzelf daardoor boven de andere kerken stelt. En zo zijn er velen die prediken, bij ons is de waarheid.
De waarheid is echter Jezus alleen, Hij is de weg terug naar de Vader. |
wat ze allemaal geloven en prediken doet me niet zo bar veel jona..... IK GELOOF in één algemene christelijke kerk, namelijk de gemeenschap der HEILIGEN..... en wat een ander gelooft? de Heere Jezus zegt; "wat gaat u dat aan; volg gij mij....."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 23:16
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | maar welke kerk is van Hem? |
ik geloof in één algemene, christelijke kerk de gemeenschap der heiligen, wederopstanding uit de doden, en een eeuwig leven AMEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 23:02
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Verbergen? ........ of bedoel je de dingen die voor mannen, helaas soms, een geheim zijn? Waar wij mannen soms geen, of te weinig oog voor hebben?
Ze verbergen die dingen niet, maar wij mannen ervaren, voelen die dingen niet goed genoeg. Hoe gaan we er nou eens voor zorgen dat we al die signalen wel opvangen?
Iemand tips? |
ach, is dat zo? misschien communiceren vrouwen wel onvoldoende, of op de verkeerde golflengte voor de mannelijke antenne..... iemand zei me eens; de boodschap is niet wat je zegt, maar wat de ander hoort.... zit wel een kern van waarheid in, denk ik. bovendien; horen geheimen wel thuis binnen een relatie die is gebaseerd op vertrouwen en openheid????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 14:48
Onderwerp: Liefdesverdriet
|
|
|
niet te dramatisch maken, imre, al voelt het misschien verschrikkelljk; doorgaan met ademhalen, en wachten tot het overgaat.
vertrouw op Gods leiding in je leven; dit aardse bestaan kent tranen, daarom worden we ook geroepen om onze wandel in de hemelen te laten zijn; geen gemakkelijke opgave, inderdaad.
k wil je verdriet niet bagatelliseren, maar je schouders rechten, en met veerkracht verder gaan helpt mij vaak meer, dan om in een hoekje te gaan zitten kniezen.
heel mooi overigens, al die gedichten!! heel persoonlijk ook; wat een lef om ze hier te plaatsen!! ik heb ook stapels gedichten, maar om mn persoonlijke gevoel hier te plaatsen............ ???
sterkte imre.........(en alle anderen die verdrietig en eenzaam zijn!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 09:00
|
|
|
HANNAH810 schreef: HANNAH810 schreef: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
Het adres:
Vanuit Utrecht:
Vanuit 's-Hertogenbosch:
Vanuit Zwolle:
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind)
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 zoekt nog vervoer vanaf t station jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340 henduk 927 eloy025
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee........
marianne129, kom jij toevallig langs genemuiden, om willie605 op te halen? en zou je ariennez op kunnen halen in de omgeving van kampen? komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
ik heb er zin in! hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 22:38
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
Het adres:
Vanuit Utrecht:
Vanuit 's-Hertogenbosch:
Vanuit Zwolle:
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind)
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 zoekt nog vervoer vanaf t station jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340 dirkie395 leo571
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee........
marianne129, kom jij toevallig langs genemuiden, om willie605 op te halen? en zou je ariennez op kunnen halen in de omgeving van kampen? komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
ik heb er zin in! hannah |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 16 april 2010, 22:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 18:21
|
|
|
HANNAH810 schreef: mar, mag ik je een vraag stellen? heb je wel eens van voorwaardelijk christendom gehoord? heb je wel eens gehoord van "de sabbath is gemaakt om de mens, en niet de mens om de sabbath?"
ik stel overigens niet, dat je de dingen die God in Zijn Woord noemt, allemaal zomaar over boord zou moeten gooien; begrijp me goed!! maar om te suggereren, dat iemand die de shabbath (rustdag) niet op de zaterdag viert, dan dus geen kind van de levende God zou zijn, gaat me eerlijk gezegt drie stappen te ver!!
wanneer jij ergens een verkeerd inzicht hebt, ben jij dan ook uit Gods genade gevallen?
Hannah als het om drie stappen te ver zou gaan, hoeveel stappen zijn dit dan??
Rev 12:17 En de draak vergrimde op de vrouw, en ging heen om krijg te voeren tegen de overigen van haar zaad, die de geboden Gods bewaren, en de getuigenis van Jezus Christus hebben.
héél véél stappen te ver, mar; dat ben ik met je eens.... maar wat kun je anders verwachten van de draak die aanvalt op de bruid van Christus, in de laatste tijden voor Hij terugkomt?
ik begrijp je bedoeling denk ik niet helemaal; ik heb je drie vragen gesteld, en ik zie het verband niet met dit antwoord......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 17:02
|
|
|
mar, mag ik je een vraag stellen? heb je wel eens van voorwaardelijk christendom gehoord? heb je wel eens gehoord van "de sabbath is gemaakt om de mens, en niet de mens om de sabbath?"
ik stel overigens niet, dat je de dingen die God in Zijn Woord noemt, allemaal zomaar over boord zou moeten gooien; begrijp me goed!! maar om te suggereren, dat iemand die de shabbath (rustdag) niet op de zaterdag viert, dan dus geen kind van de levende God zou zijn, gaat me eerlijk gezegt drie stappen te ver!!
wanneer jij ergens een verkeerd inzicht hebt, ben jij dan ook uit Gods genade gevallen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 16:49
Onderwerp: liefde is
|
|
|
hihi, t zijn prachtige posters, grace!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 11:49
|
|
|
RELLOK036 schreef: | sport is nutteloos? kan maar is wel leuk om naar te kijken of om zelf te doen, is goed voor de conditie en je lichaam |
nutteloos? ehmmmm maar laat mij maar lekker in de tuin sporten, daar heb ik meer lol in.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 21:41
|
|
|
precies rel; das nou net wat ik bedoel............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 19:11
|
|
|
weet je..... ik vraag me altijd af wat er nu zo leuk is aan voetbal; ik zie de lol er nooit zo van; lopen ze met zn allen achter een bal aan te rennen om die te pakken te krijgen, hebben ze t eindelijk voor elkaar; schoppen ze hem weer zo hard mogelijk weg..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Welja,ik weer,meteen maar lifesize.........sorry |
hahahahahahahahahaha je bent in elk geval verder gekomen dan ik ooit geweest ben, leanne.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:17
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | ik wilde een visjesposter invoegen, maar kopiëren en plakken lukt hier niet, wees eens lief, hoe doen jullie dat?? |
ja marjan; goede vraag; ik ben ook al een paar keer aan t tobben geweest....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|