Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 00:34
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
CHAT..... Van harte gefeliciteerd met je verjaardag... Een fijne dag...en hopelijk nog velen die mogen volgen....
En dan voor de toekomst nu maar eens ...een echte...lieverd....voor jou??? Toch een mooi cadeautje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 22:39
Onderwerp: Glenn Kaiser
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Zeeland
Ja ik heb dat wel als iets me heel mooi vind dat heb ik ook als ik in de kerk ben (niet altijd) Maar ik vind het soms wel heerlijk. Sjalom. Martin | Je hebt gelijk....ik zing vaak(ik kan nu niet zingen en ervaar dat als een missend iets) Vaak zijn het dan geestelijke liederen... Oke...misschien noem ik het dan niet uit mijn dak gaan, maar ik kan me er wel helemaal fijn bij voelen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 20:52
Onderwerp: Glenn Kaiser
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Zeeland. Ga jij dan niet meer uit je dak ??? Soms moet mn versterker wel even op 10 met dit soort muziek . Sjalom. Martin |
Klopt Martin...ik ben geen....UIT-JE-DAK- mens... Nooit geweest ook!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 18:28
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Zeg niet...Ja...zo is nu eenmaal het leven.... Niet zozeer een slecht moment...maar wel triest en droevig.... Mijn lieve (oude) vriendin... Ik zeg ze al een week gedag...in de mogelijke wetenschap dat het de laatste keer is.... Nog 45 kilo is er over...nu wordt het praten moeilijk.. Ik moet huilen...kan er niets aan doen...Wat zal ik je wijze woorden en raadgevingen missen... Voor jouw is het niet erg... Je hebt steeds gezegd..WAT GOD DOET DAT IS GOED!!! Je wil dit leven ruilen tegen een leven met God!! Dat is iets om jaloers op te zijn...Ik ga je missen... Ik ben maar een mens...
Dankjewel...voor je liefde!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 18:20
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ham is varkenskont . Brrrrrr. |
Kijk ik ben zo makkelijk Visser...dat ik alles eet... Zelfs een varkenskont...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 18:19
Onderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | k heb mijn posting al verwijderd....dan maar weer gauw terug naar het niveau van de fabeltjeskrant... |
Ook dat niet...s.v.p... Kinderen komen hier niet...(al hoewel...soms twijfel je)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:35
|
|
|
Boerenkool.....(nee niet met worst) Er is nog beenham, maar das net zo lekker... En weet je...rookworst eet zo makkelijk weg maar funest voor.....(nou ja je weet wel)
En vanavond ga ik weer een heerlijk winters stoofpotje maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 16:09
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | citaat uit het nieuws
' De vriend met wie prins Johan Friso aan het skiën was, is in staat van beschuldiging gesteld wegens nalatigheid met ernstige gevolgen. Dat zei Telegraaf-correspondent Rob Zavelberg zojuist op Radio 2. Politieonderzoek moet uitwijzen of Florian Moosbrugger daadwerkelijk aansprakelijk kan worden gesteld voor nalatigheid. Gisteren werd bekend dat Moosbrugger verhoord is door de politie. Hij kon niet direct na het ongeval gehoord worden, omdat hij in een shock verkeerde.
Moosbrugger is de eigenaar van het hotel waar de koninklijke familie al decennia te gast is. vrijdag werd prins Friso door een lawine bedolven nadat hij off-piste ging skiën. Moosbrugger wist zichzelf te bevrijden uit de sneeuw omdat hij, in tegenstelling tot de prins, wel een lawine-airbag droeg.'
Prins Friso, die het ene doctoraat na het andere haalde wist blijkbaar te veel....zijn vrouw heeft hem waarschijnlijk te veel verteld.... |
Ik begrijp niet...Annette....waarom juist jij dit dan hier vermeld... Teveel aandacht hier aan besteden vond je niet nodig.... En dan lees ik dit??? Wat is dit voor berichtgeving??? Gaan we nu proberen een soort dader ook nog aan te wijzen in de vorm van een Moosbrugge??? Kijk dat vind ik allemaal belachelijk!!! Friso heeft deze beslissing zelf genomen neem ik aan... Kijk...DIT gaat mij te ver.... (Mmmm..had dit misschien in het verslaggevingstopic geplaatst moeten worden...want het heeft niets meer met het goedbedoelde gebed van Josina van doen )
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 21 februari 2012, 17:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 februari 2012, 11:57
|
|
|
Aardappels...witlof met ham en kaas... vruchtenyoghurt
(en weer gezellig wat extra benen onder tafel)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 22:23
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | citaat uit het live=blog over prins Friso
Miljoenen volgden nieuws Friso via televisie Laatste update: 18 februari 2012 13:36 info .HILVERSUM - Miljoenen mensen volgden vrijdag de berichtgeving over het skiongeluk van prins Johan Friso via de (extra) nieuwsuitzendingen op de televisie. Foto: ANP Het best bekeken bulletin was een korte, ingelaste nieuwsuitzending van RTL Nieuws op RTL4 tijdens het programma The Voice Kids rond 21.40 uur. Hier keken 2.756.000 mensen naar, zo blijkt zaterdag uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO).
Daarna volgt het NOS Journaal van 20.00 uur op Nederland 1 met 2.350.000 kijkers. Naar het reguliere RTL nieuws om 19.30 uur keken volgens SKO bijna 2 miljoen mensen.
Sinds de bekendmaking van het nieuws over het ski-ongeluk vrijdagmiddag verzorgden NOS en RTL geregeld extra nieuwsbulletins. Ook zaterdag zijn er extra nieuwsuitzendingen te zien op publieke en commerciële netten.
Naar het eerste extra NOS Journaal op Nederland 1 keken om 15.32 uur 730.000 belangstellenden. Rond 17.00 waren dit er al bijna een miljoen.
Kijkcijfers, kijkcijfers, kijkcijfers....zelfs de publieke omroepen hebben last van de crisis, blijkbaar |
Dat je dit dan allemaal hebt bij gehouden!!!! Ik weet dit allemaal niet hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 19:11
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier ook , heel de middag een zachte miezerregen. Niks aan dus. | Daarom was ik ook lekker binnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 19:08
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Na 3 miljoen artikelen te hebben bekeken bij Mediamarkt en Saturn waren de ballen errug welkom Het was trouwens zo ongelooflijk druk dat we met lege handen thuis gekomen zijn......... |
Is me nog niet duidelijk of je nu lege handen had bij Media en Saturn...of dat die ballen er niet meer waren????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 19:03
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Half Afrika ligt op sterven, hoe durf je een rijke een voorrangspositie te geven.... hij heeft de beste artsen....straatkinderen hebben niets |
Als het goed is geven wij NIEMAND...een voorrrangspositie..!!!
Ineke...die leerde al in haar kindergebedje....
""Denk aan de arme kindren Heer En herstel de zieken weer... Ja voor ALLE mensen saam... Bid ik U in Jezus Naam""
Dat is nu voor een Friso...en dat kan morgen voor een oorlog zijn...en overmorgen voor een hongersnood...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 13:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik moet echt even naar Ikea(eg eg eg woar) dus het worden Köttbullar vrees ik |
Kijk eens op internet...staan lekkere recepten, dan maak je ze voortaan thuis...Of je moet natuurlijk een reden willen hebben om naar Ikea te gaan..
(Zijn ze trouwens lekker??) Hier is het restjes dag....Ik weet ze willen liever frites, maar moeders wil is wet vandaag!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 10:36
Onderwerp: CM App
|
|
|
Die ik leuk vind om te hebben??? Ja hoor, maar ook dat blijven dromen...want je kunt het lang niet altijd alles veroorloven....( ik niet tenminste) En een ander mag het hebben hoor....ben er ook niets jaloers op!!! Ik heb ook wat meer moeite met bepaalde dingen op te nemen...en dan is het al gauw met een gebeuren als een pc...of telefoon...toch een stukje kennis van zaken...maar gelukkig heb ik veel hulp...een prive pc-mannetje en gisteren heeft mijn zoon weer een ander abonnement geregeld op de pc...
Ja...ik houd van planten en mijn tuin...maar ja das een geheel andere hobby!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 10:25
|
|
|
Ik heb geen apple....geen dat...geen dit....(gewoon die gebruikelijke maar voor mij moeilijke termen)
Nu hoeft dat ook niet hoor....Ik heb het ook niet nodig... Dat is niet altijd eenvoudig want hoor ik de kreet: WEET JE DAT DAN NIET???
Nee..ik heb een pc...kan daar mee omgaan en het nodige op doen... Voor meer...heb ik even wat hulp nodig... En een mobiel??? Ja gewoon....de simpelste die er is waarschijnlijk..meer hoeft niet... Thuis heb ik gewoon een lijntelefoon...
Of ik simpel ben??? Misschien wel...ik wou maar zo blijven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 23:41
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Arretje Nof
Arretje Nof was een reclamefiguurtje. Nof staat voor Nederlandse Olie Fabriek. Op de Calvé pindakaasetiketten pronkte nog tot voor kort het NOF-embleem.
Arretje Nof was een Arabisch jongetje dat spannende avonturen beleefde. De eerste verhalen verschenen vanaf 1927, geschreven door Johan Fabricius. Tot in de jaren vijftig werden de avonturen regelmatig uitgegeven door Calvé-NOF. Dus ver voor onze tijd!
Arretje Nof-cake was een luxe zoetigheid in de jaren vijftig en had wel enige status in Nederland. Het recept is een versimpeling van een mooi nagerecht uit Emilia-Romagna (streek in Italië), genaamd Salame di chioccolato. De Nof-bonzen vervingen alles wat er maar mooi was aan ingrediënten door simpele Hollandse kost. En natuurlijk in plaats van goede boter gebruikte men plantaardige margarine van de firma Calvé-NOF. |
Juist...zo was het...Later heb ik het ook nog even nagekeken.... Leuk om te lezen... Rum??? In MIJN....Arretje??? Nee, Maris echt niet....je weet...ik geen alcohol...
Maar als je alle recepten eens leest op internet...is er heel veel variatie mogelijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 17:14
|
|
|
Als jij het nu eens was Frank...en iemand zou vragen voor een gebed???
En inderdaad...het IS erg...wie het dan ook overkomt.. Mooi als we aan elkaar denken...en bidden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 15:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kijk , dat noemen ze nog eens een ècht zeeuws menu.
Visser, die nog nooit chocoladepousse en stroopwafelijs gegeten heeft , laat staan ... ooit gehoord heeft van Arresleecake |
Ook nog nooit gegeten???? Dan mis je wat.... Het is geen arresleecake....Arretjes cake... (Meen gehoord te hebben dat je vroeger koekjes had van Arretjes Nof)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 14:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gisteren aardappelen,stoofkarbonades en verse sperciebonen met spekjes........heerlijk. Vandaag wordt het restant aardappelen opgebakken,schnitzel en appelmoes er bij,ook weer simpel maar goed genoeg.
Zeeland,hoe maak jij die arretjescake?? |
Kijk...das leuker...dan het over een arresleecake hebben.... Kende jij de arretjescake Leanne...?? Er wordt beweerd dat ik vroeger jaren...als de mensen het niet breed hadden...deze cake veel gemaakt werd...Goedkoop en geen oven nodig.. Ik waarschuw je....BEREslecht voor de lijn(waar ik dus ALTIJD
aan denk) En heel verslavend (als je tenminste van zoet houd) 200 gr biscuits 200 gr suiker 250 gr boter 2 eetlepels vanillevla 50 gr cacao
Koekjes verkruimelen en mengen met de gesmolten boter.. Cacao met de vanillevla mengen. Met de suiker door de koekkruimels mengen. In een met folie beklede cakevorm doen. Nachtje in de koelkast.... Bij een normale cakevorm is deze echter maar voor de helft gevuld...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 17 februari 2012, 15:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 18:19
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het lijkt alsof men ten allentijde op cm bereikbaar wilt zijn.
Blijkbaar is men zwaar verslaafd om ook buitenshuis op cm te kunnenkomen.
Ik bezit nog een mobile telefoon waar ik mee kan bellen en kan smsen meer niet. Als ik aan het winkelen ben wil ik rustig kunnen winkelen. | CM in de trein???? Las ik dat nu goed???? Ineke die ook gewoon gaan voor Simpel only....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 13:15
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb vandaag de kpn es gebeld hoe het zit met mijn 14 voetbalzenders die ik niet betaald heb en ook niet wens te betalen.
Ik kan dus gratis voetbal kijken daar komt het op neer. Zij kunnen vanaf afstand niks doen.
Dit kosten plaatje van 14 voetbalzenders extra is € 27,50 de maand.
Dus ik verdcien aan de kpn...
Doen ze toch nog iets goed of toch fout? | Wat zal jij veel kijken vandaag....(maar als ik het goed begrijp niet dus)
Bespottelijk wat een geld...maar ja een voetbalgek zal het er wel voor geven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 21:02
|
|
|
Er was bami en macroni..
En een toetjesdessert van....Arretjescake chocolademousse en stroopwafelijs...
Mijn a.s schoondochter vierde haar verjaardag hier en het eten was haar cadeau...Het was heel gezellig...Fijn dat de kinderen er weer waren..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 15:40
Onderwerp: Soaking
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Met aanbiddings avonden wordt ook nogal eens vergeten dat het om aanbidding zou gaan en wordt het meer een muziek spektakel waarin iedereen zich aangeraakt voelt door de muziek.
De Bijbel waarschuwt ervoor dat in de laatste dagen mensen op zoek zullen gaan naar de dingen ze zelf prettig vinden.
De Bijbel waarschuwt ook voor mensen die handen opleggen en is daar nogal duidelijk in. Laat niet zomaar iedereen je de handen opleggen.
Daarnaast wordt er aangeraden, naar je binnenkamer te gaan en daar God te zoeken en te aanbidden. Alle grote events roepen bij mij al snel twijfels op.
Als Jezus ging bidden, zocht Hij de stilte op en zonderde zich af van de mensen. En velen uit OT zochten op deze wijze de stilte op.
De farizeen en schriftgeleerden die wilden altijd goed laten horen en zien dat ze religieus bezig waren en heel goed konden bidden. Ze wisten het allemaal zo goed. |
Laat ik het dan misschien niet helemaal duidelijk hebben neergezet...dit stukje is dan WEL duidelijk...en zoals ik het ook bedoel... En juist dat in die binnenkamer ingaan.....daar is zeer zeker de rust te vinden!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:47
Onderwerp: Soaking
|
|
|
Wel lees ik dat enkele teamleden zullen zijn die die training hebben gevolgd in Amerika(????) Ze zullen dan hun handen op u leggen of u aanraken....(toch een beetje vliegen?)
Ook is het slim een matje of een kussentje mee te nemen.... (Gaan we straks ook de kerkbanken niet meer gebruiken??)
Voor mij in ieder geval te zweverig....neigt naar occult.
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 15 februari 2012, 13:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 11:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhh goed lezen he! HEt was Willemijn die ik even te pakken wilde nemen |
HAD IK OM DE DROMMEL WEL DOOR!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 00:02
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vrij jij dat? enne hoe ziet dat eruit dan |
Erika...je moest eens weten hoe IK....vrij... Ik vertel het breed...meet het breed...beleef het breed....enz...enz.... En meestal meet ik het van tevoren...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 15 februari 2012, 00:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:30
|
|
|
Nog steeds geen stem....en van alles geprobeerd maar nog stevige keelpijn...Ik ga mijn dag al fluisterend... Nee..ik voel me er niet prettig bij... Morgen naar de dokter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|