ChristianMatch

Forum

Berichten van CARMEN073
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 ... 27 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CARMEN073
Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:19
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://www.youtube.com/watch?v=fXjuBG-eOXo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:15
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ROELANDE345 schreef:
oho wat ben jij schieuwnierig!! nee hoor mijn dochter van 33 gaat mee en mijn kleinzoon (haar kind)van 1,5 j allebei nog vrijgezel, maar bij die kleine duurt dat vast niet lang meer...

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 13:46
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

PETRA944 schreef:
en oh jee warom heb ik gisteren die best leuke man op cm zo,n stomme mail zitten te schrijven.... ehhh Twijfelende smiley .

Zoiets kun je beter eerst ff door het forum laten keuren Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 08:07
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...

ANNA415 schreef:
Naar welke bar ga jij ? Kwijlende smiley Verlegen lachende smiley

Ja, ben daar gek Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 00:45

PETRA944 schreef:
ha ha leuke avond toegewenst, beter doe je die oogkleppen niet op, voor ej eht weet zit ej op de bank en denkt eh Twijfelende smiley

Duh... tis een ongelijke strijd. Als je es wist wat voor barmannen ze tegenwoordig inzetten! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 18:55

PETRA944 schreef:
roelande sereius, zon man die verwacht dat je iedere avond met hem op de bank zit zijn hand vast te houden? vind je dat leuk?iedere avond he... eh geen tijd meer voor effe piano spelen of zoiets. en samen na de hema gaan en allebei de zelfde regenjas kopen.... Twijfelende smiley natuurlijk eentje van twee halen , 1 betalen.... , eh krijg er toch een heel benauwd gevoel van, kan best een avond op de bank hangen maar 7 dagen in de week, en wat ik eigenlijk vooral bedoel, zo,n tipe, die contenu aandacht vraagt, als een soort groot kind, die zelf geen hobbies heeft ofzo en jij bent er om hem te vermaken, en cadootje een regenjas.... of ben ik nou zo anders, niet anders gewoon dan toen ik getrowuwd was me man twee derde van de maand weg was voor werk en altijd natuurlijk best zelfstandig. het idee van 7 dagen per week op een bank zitten de hele avond met een man, krijg ik het echt benauwd van, beter hij zit op de bank dan maar en ik doe tussendoor van alles en plof wel effe bij hem neer.

Troost je; ben ook zo. Moet er niet aan denken zo'n afhankelijk type. Never again... zei ze stoer voordat ze verliefd werd op de meest zaaie man op de wereldbol Geschokte, onthutste smiley

Ga vanaaf uit en doe mn oogkleppen wel op Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 17:43
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

LEANNE226 schreef:
Laat me raden.........niet alleen de maandag maar ook de vrijdag horen bij het weekend? Geschokte, onthutste smiley

Je vergeet donderdagavond... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 17:28
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

Joepie, het is al weer weekend!!!

De week is omgevlogen Lachende smiley

Laatst aangepast door
CARMEN073
op donderdag 30 augustus 2012, 17:32
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 17:11
BerichtOnderwerp: Met elkaar de bijbel door

ROELANDE345 schreef:
Ik wil wel meedoen maar ben eerst een week op vakantie dan

Geen bijbellezen in de vakantie? Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley

Je kunt gewoon insteken als je terug bent en de reacties staan gewoon op t forum he.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 17:08

TEAPARTY711 schreef:
das balen, dan weet je niet hoe de wereld en alles ontstaan is.

Maar ik kan je misschien wel een uitreksel geven. Knipoog smiley

ja laten we het doen, hoe gaan we het doen?
via christianity.com?

Hihi maak jij maar een uittreksel...

Voor mij maakt het niet zoveel uit in welke volgorde we de bijbel doornemen; als het maar niet kris-kras halve bijbelgedeelten door elkaar is.

Het lijkt mij het handigst om telkens 1 bijbelboek te nemen en daar een apart topic voor te openen. Dan lopen de discussies over verschillende bijbelboeken niet door elkaar. En het is later makkelijker terug te zoeken. (Dus niet via christianity.com)

Ik zet dan bij ieder nieuw topic / bijbelboek het complete leesrooster van het hele bijbelboek wel in de openingspost. Weet nog niet goed of het handig is om de tekstgedeelten per dag of per week te vermelden?

Laten we maar beginnen met Genesis (k ben dol op Genesis) en kijken hoe het gaat.

Laatst aangepast door
CARMEN073
op donderdag 30 augustus 2012, 17:15
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 11:04

Oke we gaan ervoor.

Iedereen is vrij om in te steken waar en wanneer hij/zij wil. Niemand is natuurlijk verplicht om de hele rit uit te zitten. Feel free anytime you like.

Het lijkt me goed om niet al te lange stukken per keer te doen. En dan de te lezen stukken per maand in het topic te vermelden.

Zullen we zondag 2 september beginnen?
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 05:15

LEANNE226 schreef:
type dat witte sokken in sandalen draagt(daar horen ook van die enge buiktasjes bij......brrrr),dat kan ook nog Knipoog smiley

Is dat niet al het begin van decorumverlies? Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 04:43
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

LEANNE226 schreef:
Ik zag vandaag een MAN multitasken..............hij zat tijdens het chips eten in zn neus te peuteren Zieke smiley

Als ze iets echt belangrijk vinden kunnen zut wel he.... Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
CARMEN073
op donderdag 30 augustus 2012, 05:07
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 04:40
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

COOTJE711 schreef:
Ideaal 's nachts werken... heb je overdag meer tijd Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

ja zeg, stiekum 's nachts het hele forum volschrijven als wij zlapun. dat gaat zomaar niet! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:37
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga

PETRA944 schreef:
zo ,m isschien dringt het nu tot sommigge door Boze smiley

Kussende smiley

Sta helemaal achter je
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:34
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Eindelijk zlapunn...

http://www.youtube.com/watch?v=Cj-29BAv0dw
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 20:55
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

STEENTJE178 schreef:
Dat hoeft idd niet, het ene kan in het verlengde van het andere liggen.
Blijft dat moeheid doorgaans een symptoom is van bijv. overvraging van het lichaam en/of de geest....

Dat van dat verlengde liggen spreekt mij wel aan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 20:49
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

Andrew Murray: The Holiest of all.

Secondbest na de bijbel Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 20:22

STEENTJE178 schreef:
Moeheid is doorgaans één van de symptomen, maar termen als "doodmoe" "stervensmoe" o.i.d. maar ook "levensmoe" zijn vast niet uit de lucht gegrepen....

zijn levensmoe en stervensmoe elkaars tegengestelden?
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 20:12

Kun je sterven van moeheid Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:40
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

TEAPARTY711 schreef:
Now we are talking :)
Leon de Winter, is een ijzersterke conservatieve blogger, geweldig hoe die schrijft.

Basics economics Thomas Sowell, moet bekennen dat het een tijdje geleden is, maar met dit lekkere weer ga ik dadelijk lekker lezen in een weiland.

Het is trouwens een must read, voor een ieder die basis kennis wilt hebben van de economie.

Das toch: "de rijken worden rijker en de armen worden armer"?
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:37

PETRA944 schreef:
nee joh veel leuker is zucht, wat mis ik het soms, zijn boxer jatten en hele dag mee lopen ha ha ,en hem zonder na huis sturen , nadat je gekeken hebt hoe hij heeft lopen zoeken waar dat ding toch is gebleven. en zijn leuke trui die je gewoon inpikt en de eerste tijd na zijn aftershave ruikt, die je van hem hebt gekregen omdat je het zo lief vroeg Engeltje smiley en vervolgens nooit meer terug geeft. ha ha maar ja probleem is, ik ben nu cristen, duh punt 1 moet ik wachten tot huwelijk en 2 gij zult niet stelen.....moeilijk soms cristen zijn Twijfelende smiley

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:28

PETRA944 schreef:
ha ha enge buiktasjes.... nee nee dat is niks. Zieke smiley das een afknapper, heb je een date en komt hij met zo,n tasje ha ha. je hebt ergens ook wel weer gelijk, zolang je maar jezelf mag, en kan blijven en niet samen indezelfde regenjas moet lopen zoals die ene carbatjee zei, daar zou ej toch nachtmerries van krijgen, samen in de zelfde regenjas, of iedere avond hand in hand op de bank eh, als ik nou alle negatieve dingen ga schrijven over mannen is het hele probleem opgelost. wil ik geen man meer ha ha

Dat lijkt me nou juist wel spannund Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 13:32
BerichtOnderwerp: wonder? wonder!!!

SHANITA130 schreef:
tuurlijk die zijn er, voldoende referentie kaders, gelukkig maar.

Maar voordat je dat door hebt....eerst wordt je angstig als je ziet dat een kind rond een jaar of tien, meisjes heb ik 't over, met respect worden behandeld door ouders. Dat is tussen de 20 en 30, en rond je dertigste, dan is ook je intelligentie op zijn hoogst, dan pas, met wat geluk, goed psych. enzo, dan pas ga je dan krijgen met die referentiekaders inzien.

Dat bedoel ik ook Shanita. Je ervaringen misvormen je ziel waardoor je perceptie van de dingen om je heen wordt vertekend. Op latere leeftijd kun je wellicht opnoemen welke eigenschappen bij een (goede) vader horen (vooropgesteld dat je in aanraking komt met goede voorbeelden), maar het 'zegt' je niets.

Ik ken mensen die heel blij en verrast werden toen ze bemerkten dat God wonderen deed en voorzag in hun leven als ze iets nodig hadden. Ze verwachtten van Hem net zo weinig als ze van hun aardse vader hadden ontvangen.

Maar...het is wel zo, ieder kind, hoe mishandeld ook, heeft ook goede tijden gekend, ook als volwassen en die momenten en tijden moet je vasthouden en gedenken.

Maar/en wat ik mij weleens afvraag er zijn zoveel mensen met zoveel verdriet...wat wordt daaraan gedaan.....vraag ik me zomaar ff af...

Wat zou jij eraan willen doen?

Ja, wat zou ik eraan willen doen, zóveel, maar da's niet haalbaar.

Ik kan een voorbeeld geven: ik heb wel vaak enkel maanden in een kliniek gezeten, voor van de alcohol af te komen, maar ook voor gewoon tot rust te komen.

Dat was en is de oplossing. Iedere heeft zijn eigen kamer of eenheid, en je eet gemeenschappleijk, houdt het pand gemeenschapelijk schoon. degene die werken, werken, degene die niet werken hebben een klein programaatje, en kunnen de rest van de dag schilderen, andere hobby, buiten in het park.....

Er is een tekst: kijk een hoe goed en liefelijk het is als broeders tezamen wonen....ja, en dat zag ik...alleen was steeds tijdelijk, zoiets permanent.

Dus wel je vrijheid, alleen gezamelijke maaltijden, en huishouden gezamelijk, taken verdeeld, en elke week een kleine vergadering hoe alles loopt...

Ik maakte daar snel vriendschappen, was een hele aardige vrouw van 59, en daar ging ik regelmatig bloemtjes en groen plukken, boeketjes maken..

Vaak zat ik in het creatief lokaal, te schilderen...en dan zaten er ook enkel anderen...

Ja, Je maakt dan 24/7 deel uit van een groter geheel. En je kon in weekenden en 2 avonden door de week weg, naar je huis ofzo.

En als je terugkwam, vroeger mensen hoe 't was...

Ja, en dan zie je dat meerdere verdriet hebben, groepsgesprek, je kan aan teken/schilderopdrachten werken....

Iig dat deed me goed, voorwaarde voor plekken als die zijn goede leiding, met duidelijke regels....

Maar ja, dit zou handen vol geld gaan kosten, maar deed me heel goed...

Is zo'n woongroep van stichting Timon niets voor jou? Dat kost denk ik niets meer dan je normale woonlasten? (Weet ik ook niet zeker hoor.)
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 12:34

WILLEMIJN232 schreef:
Wat zou jij er aan willen doen Carmen?

Alles wat ik nu al doe en liefst nog meer. Omwille van de privacy zet ik dat niet hier, maar als je het echt graag wilt weten dan mail je me maar pv. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 10:36
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen

WILLEMIJN232 schreef:
Ik las het ja, wat een geld kost dat toch allemaal, Wilders bewaakt, nu van der Staaij weer......en maar korten op de zorg...
Als zij nu eens nadachten voordat ze wat vertelden zou ook een hoop geld schelen.....

Rait... de censuur van de 'toleranten'... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 10:31
BerichtOnderwerp: Avondmaal/(volwassen) doop

ROELANDE345 schreef:
Nou ja van de 1e keer weten we natuurlijk dat de Heer Jezus de leiding nam

En als je Hem nu ook de leiding geeft dan:

ben je niet alleen,
is er een ambtsdrager bij en
heeft een Man de leiding....

Ik denk in dit verband ook aan onze broeders en zusters die om hun geloof vervolgd worden. Voor hen is het vaak moeilijk om bij elkaar te komen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 10:27

SHANITA130 schreef:
tuurlijk die zijn er, voldoende referentie kaders, gelukkig maar.

Maar voordat je dat door hebt....eerst wordt je angstig als je ziet dat een kind rond een jaar of tien, meisjes heb ik 't over, met respect worden behandeld door ouders. Dat is tussen de 20 en 30, en rond je dertigste, dan is ook je intelligentie op zijn hoogst, dan pas, met wat geluk, goed psych. enzo, dan pas ga je dan krijgen met die referentiekaders inzien.

Dat bedoel ik ook Shanita. Je ervaringen misvormen je ziel waardoor je perceptie van de dingen om je heen wordt vertekend. Op latere leeftijd kun je wellicht opnoemen welke eigenschappen bij een (goede) vader horen (vooropgesteld dat je in aanraking komt met goede voorbeelden), maar het 'zegt' je niets.

Ik ken mensen die heel blij en verrast werden toen ze bemerkten dat God wonderen deed en voorzag in hun leven als ze iets nodig hadden. Ze verwachtten van Hem net zo weinig als ze van hun aardse vader hadden ontvangen.

Maar...het is wel zo, ieder kind, hoe mishandeld ook, heeft ook goede tijden gekend, ook als volwassen en die momenten en tijden moet je vasthouden en gedenken.

Maar/en wat ik mij weleens afvraag er zijn zoveel mensen met zoveel verdriet...wat wordt daaraan gedaan.....vraag ik me zomaar ff af...

Wat zou jij eraan willen doen?

Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 10:17

SHANITA130 schreef:
Het was trouwens vroeger een echte avondmaaltijd he?

Ja dat denk ik ook. Het was iig onderdeel van een complete maaltijd. Vandaar dat het in Corinthe ook zo uit de hand kon lopen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 00:34

JOL252 schreef:
11e hoofdstuk van Corinthe 1.

Thnx! Maar ik lees hier niet dat je het met anderen zou moeten doen eigenlijk. De schrijver reageert op de gebruiken die er in Corinthe zijn, maar hij geeft geen opdracht dat het avondmaal per definitie met een bepaald aantal mensen samen gevierd moet worden. Toch?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CARMEN073
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 ... 27 Volgende
Pagina 13 van 27