Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 16:02
Onderwerp: Voor de echte studiebollen ;-)
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Het gaat hier om de ouders van de de ouders dus de grootouders van de 2 kinderen |
Fout geantwoord Daan....Gewoon twee mensen....een mamma en een pappa....krijgen op dezelfde dag 2 babies, 2 zusjes dus......en toch is het geen tweeling....hoe kan dat?
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zondag 2 januari 2011, 16:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 15:49
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Dikke Van Dale even lezen Griffin |
Helemaal uit lezen JPaps, .....dan maak je die jongen nog depressiever danie al is....
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zondag 2 januari 2011, 16:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 15:42
|
|
|
HERMAN388 schreef: | elk zus krijgt een eigen kind |
Fout Herman....ze hebben DEZELFDE ouders....goed lezen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 15:34
Onderwerp: oud en nieuw
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ende ghy gheloofet dat? |
Ja Griffy, dat geloof ik!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 15:31
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | leven wij in Amerika? nee. dus waardeloze informatie. |
En daarom lieve Griffy...gaat mijn stevige knuffel van vandaag maar eens naar JOU! Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zondag 2 januari 2011, 15:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 15:29
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Was 2010 een goed/mooi jaar? Mwoah... Wordt 2011 leuker? Denk het niet, gisteren om 6uur mijn nest uitgebeld door mijn werkgever. Tot nu toe mijn jaar naar de haaien... |
Kop op Griffy...dr komen betere tijden hoor! Enneh...als de hemel valt, breken alle bonestaken...t kan nog erger he! Ik bid voor je! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 15:26
Onderwerp: het kruis
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | als dat kruis er niet was, wat zou ik dan hebben te belijden? als dat kruis er niet was, hoe zou ik mij in God kunnen verblijden? door dat kruis, de Gezondene gehangen, verwacht ik Zijn komst met groot verlangen
als dat kruis er niet was, waarvoor zou ik moeten buigen? als dat kruis er niet was, had ik niets te getuigen. door dat kruis: 's werelds grootste liefde openbaar. het ogenblik van ontmoeting, o heiland, wat verlang ik daarnaar. |
Mooi gedicht Pimpy, heb je dat zelf gemaakt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 15:24
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Volgende vraag Henk |
Herman speciaal eentje voor een slimmerik als jij:
Twee zusjes worden op de zelfde dag geboren, datum 25 november 2010. Ze hebben dezelfde ouders, maar zijn géén tweeling... Hoe kan dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 14:38
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Dan was jij 11 jaar toen ik geboren werd. Lijkt me sterk |
In Amerika zijn wel meer puber-moedertjes van 11 jaar hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 20:59
Onderwerp: Christelijke Mop van de dag....
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Ik lach graag en daarom stel ik voor om op iedere dag één CM lid 1 mop op deze thread plaatst. Want 1 dag niét gelachen is 1 dag niet geleefd
Ik begin alvast:
Een boer staat, leunend op de toegangshek, naar z'n akker te kijken..... Daar komt een Dominee aan fietsen. Hij stopt bij de boer, kijkt mee en zegt: "Wel boerke, wat heeft u toch een práchtig mooi stuk bouwland. En dat nog wel met Gods hulp!" "Ehm jawel Dominee" zegt de boer, "maar u had het eens moeten zién toen God het nog helemaal alléén deed!" |
Ik vind hem wel grappig pap...maar gezien de vele negatieve reakties in de box...wat is er nou in vredesnaam verkeerd aan dit verhaaltje...er staat toch in de bijbel..bidt en werkt....kom op...wat doen we moeilijk zeg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 20:06
Onderwerp: Een fout in de vrouw
|
|
|
BART817 schreef: | de schepping van de vrouw | was dus idd een haastklus... (?) zo n last-minute geval dat vlak voor t weekeinde de Baas de werkvloer opkomt met een spoedklus voordat de sabat begint. want dan mag er niet meer gewerkt worden.
de oplossing: te weinig tijd voor een geheel nieuw ontwerp, dus neemt het bestaande ontwerp (man) neem daar een deel van (rib) verwerk het in het ontwerp, en met wat aanpassingen (sorry geen details, ivm de gevoelige lezers) zou t (vrouw) moeten werken... en blijkbaar pretendeerd dit topic al dat er nog een fout in zit... jammer dat je als man niet hoeft te wachten tot de update (een: 'up'-date, humor! ) uitkomt
(lees wel met een !!! )[/quote]
nou nou nou....wat een super-volwassen reactie weer..hoe oud is ons bartje wel????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 12:53
|
|
|
HENK710 schreef: | - Het is beter dan God.
- Het is erger dan de duivel.
- De armen hebben het.
- De rijken hebben het nodig.
- Als je het eet, ga je dood.
Wat is het? |
Het antwoord is: NIETS.... Henky....helemaal NIETS!
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 1 januari 2011, 12:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 11:57
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ik wens jullie in 2011, 12 maanden zonder ziekte, 52' weken zonder stress, 365' dagen met geluk, 8760' uren zonder ruzie, 525600' minuten in vrede, 31536000' seconde liefde. |
Whow Rob.......dank je wel! Ook jou en Henk wens ik een "gezegend" nieuwjaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 10:49
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
[quote=GRIFFIN748]mijn jaar kan niet meer stuk, dat is het al!
mijn slechtste moment van vandaag (ja, het jaar begint meteen al goed) was om 4 minuten over 6.
word ik mijn bed uit gebeld door het Regiecentrum Openbaar Vervoer (ROV). waar of ik blijf...'je had om 5.55u moeten beginnen' ik leg de goede man aan de andere kant van de lijn (voor zover dat kan met een mobiele telefoon) uit, dat ik pas om 8.30u met een bus als MAT(eriaal) naar Huizen hoef, en dat er een uitrijstaat in het chauffeursverblijf heeft gelegen waar dat op staat. bovendien heb ik het vorige week al van de planners gehoord. navraag door de heer van het ROV wijst uit dat dit bij de calamiteitendienst niet bekend is, dus 'waar of ik blijf'...
de Rayonmanager, mevrouw M. van Dijke is nog niet klaar met me (aannemende dat zij de communicatie naar het ROV regelt, en anders spreek ik haar aan als eindverantwoordelijke van de vestiging). als ik me verslaap, oké, logisch dat ik gebeld word. maar ik wens niet de dupe te worden van het ontbreken van communicatie tussen de vestiging Hilversum/Huizen en het ROV. eens kijken of ik maandag nog achteruit kan bidden...dat moet me wel lukken, denk ik.
[/quo
Das inderdaad heftig baaaale Griff, maar één troost heb je: Een goed begin is het halve werk. Als we dat nou es omdraaien dan heb jij een KNALLEND JAAR voor de boeg! (Ik wens het je van ganserharte toe Griff!) Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 1 januari 2011, 10:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 03:21
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
HENDUK927 schreef: | hihi dan hoef ik niet te komen is voor de rest dan nix meer aan ,ben toch de slimste |
Mis Ducky....je had verloren! Ik was de onbetwiste winnares! Tot grote ergernis van de heren...hihi
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 1 januari 2011, 03:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 03:10
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | net terug van een oud- en nieuwfeestje bij een goede vriendin. samen met nog een aantal mooie mensen naar de oudejaarsdienst, boeiende preek gehoord over het toekomstige, Hemels Oud en Nieuw (openbaring 21), maar ook de vraag voorgelegd gekregen: heb jij persoonlijk al Oud en Nieuw in je leven gevierd? het oude leven, zonder Christus, afgelegd/beëindigd en het Nieuwe leven, mèt Christus, aangevangen? (en dan is het helemaal niet erg dat de preek langer duurde dan ik gewend ben. de dominee valt voor mij in de categorie 'Preekleeuwen', zoals wij ze thuis noemden toen wij nog in de Lutherse Kerk kwamen)
ik wens iedereen een Troostrijk 2011. Gezondheid is belangrijk in het leven, maar wat is het leven als er geen troost is? laten we ook in 2011 de gave (niet iedereen is daar even goed in) van de Troost ruimhartig gebruiken en omzien naar elkaar.
en nu ga ik te bed. om 8.30 weer de bus op! |
Ook jij een gezond, gelukkig en zegenrijk 2011 toegewenst griff! En kop op he! We zijn er voor je! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 03:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn mooiste moment van gisteren...he... t is nu vandaag.... van 31 december dus: met een paar CM-ers gezamelijk naar de oudejaarsavonddienst in de St.Jan in Gouda.....en daarna genoeglijk samenzijn met een hapje en een drankje.... Ik heb genoten! Angy
(bovendien heb ik de triviantcompetitie met glans en glorie gewonnen en 3 van de vier spelletjes rummicub....hihi....)
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 1 januari 2011, 03:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 14:14
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Jij wilt zeker zijn dat je niet gezoent word vanavond, succes verzekerd!! | Je hebt me door Annet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 11:45
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Ja potjandorie,hééé...krijg ik te horen dat de reis met Loretta niet door gaat voor ons beiden. Kreeg een mailtje van die mijnheer en mevrouw in Zwitserland dat ze iemand anders hebben uitgenodigd om op hun huis en kat te passen! Potjandorie nog an toe! |
Balen paps en Loretta! Sterkte allebei! Ik denk aan jullie, Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 11:41
Onderwerp: Eenzame kerst
|
|
|
Ook voor mij zijn deze feestdagen niet makkelijk. Inka...en velen met hem....verloren een dierbare aan de dood. Ik verloor er ook 3....aan het leven...3 van mijn vier kinderen...ik mag ze nooit meer zien. Afschuwelijke dagen, die kerst en jaarwisseling....hoop dat het gauw voorbij is....ook hier teilen vol tranen! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 11:36
Onderwerp: Eenzame kerst
|
|
|
INKA401 schreef: | de kerst is voorbij ... heb met mjn familie een súper kerst diner gehad, en zou de tijd wel even stil willen zetten ... maar kan niet hé? ... de dagen gaan voorbij ... en het komt steeds dichterbij ... digene die mij kennen wéten wel wat ik bedoel ... het is de oudejaarsdag, dát is de dag dat mijn allerliefste pauline overleed ... en moet huilen nu ... sorry ... moet dit gewoon aan jullie kwijt ... elk jaar leggen we op oudejaarsdag een groot nieuw bloemstuk op het graf van mijn vrouw en moeder van haar kinderen ... het oude neem ik dan mee naar huis, en leg dat in mijn tuin, waar het een bijzonder mooi plekje heb.
eenzame kerst? ... het is voor mij zóóó dubbel ... heb een schat van een vriendin ... maar kan mijn verwerking néver nooit beantwoorden ... en dan denk ik aan mijn kids, jullie moesten eens weten ... ik heb er vier ... en ieder verwerkt het op zijn eigen manier ... de één nog heftiger dan de ander ... sorry ... met dat ik dit schrijf lopen de tranen over mijn wangen oke ... ik als vader moet er zijn voor mijn kids ... maar op dít moment? ... huilen ... en niets anders ... sorry voor dit klote bericht
groetjes inka |
Ook namens mij heel veel sterkte Inka. Ook ik zal voor jou bidden ! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:37
Onderwerp: Staatsloterij
|
|
|
GERT856 schreef: | Eigenlijk heel simpel, er zijn in de loop der tijden heel wat mensen rijk geworden, die een lot kochten in een loterij. En waarschijnlijk voor die tijd gewoon gelukkig waren, en mischien nog steeds of niet. Maar ik heb nog nooit iemand mee gemaakt, die vertelde ik heb daar aangegeven, en zeker niet hoeveel, wel heb ik goede voornemens gehoord. Wie ik wel gehoord (gelezen) dat ze effe heel rijk waren, maar nu heel diep in de schulden zaten. Ik doe ook mee, en ben al lang blij als ik me inleg terug krijg, en als ik erg veel geld zou winnen????? Ik op me knieen zou gaan en vragen om een gezond verstand, om er verstandig mee om te gaan. |
Wijsheid van Salomo Gertje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 17:41
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja, ik ben ontdeugend, maar deze week ga ik voor het eerst eens een staatslot kopen. Wat zou ik gaan doen als ik een grote prijs win? En wat zouden jullie doen met een prijs van 1 miljoen??? |
Als ik een miljoen zou winnen???? Whow....zou het zogauw niet weten hoe ik zoveel geld op moet krijgen. Ik zette het eerst een jaartje op de bank, om in die tijd es uit te gaan vogelen wie er nou echt geld nodig hebben. Naast de bekende organisaties die mensen steunen, zou ik zeker een fiks bedrag aan de Dierenbescherming en het Wereld Natuurfonds schenken, en ook niette vergeten het IFAW en Greenpeace. Maar aangezien ik niet eens geld heb om een staatslot te kopen...zal dit een droom blijven.....zucht.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:26
Onderwerp: favoriete bijbeltekst
|
|
|
Ook een hele mooie tekst is uit ps.23: De Heere is mijn herder, mij zal niets ontbreken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:24
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
Ik lees momenteel het boek Sirach, uit de deuterocanonieke boeken.... (hoop dat ik het allemaal onthouden kan!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:20
|
|
|
GRACE015 schreef: | Ik kreeg voor sinterklaas een/vijfde staatslot. En ik won nog wat ook! Precies 1 euro. Tja, wie het kleine niet eert..... Grace |
Mijn moeder zei altijd: loterij is kloterij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 19:37
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Aan onderstaande tekst heb ik enorm veel gehad in een hele moeilijke periode in mijn leven een aantal jaren geleden:
Jesaja 40: 31: " Maar wie hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt maar wordt niet moe, hij rent maar raakt niet uitgeput." |
Inderdaad een hele ondersteunende tekst Josina! Ik hoop dat velen hier dit gaan lezen! Dank je wel! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 19:35
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Op het prikbord heb ik een berichtje geprobeerd te plaatsen over oudejaarsavond...moeilijke avond voor wie alleen zit... T kom nie over wat ik nou bedoelde...dus hier maar verder: Wij zijn dus van plan met een groepje CM-ers om half 8 s avonds hier naar de oudejaarsdienst te gaan, en na afloop is iedereen welkom hier, onder het genot van een hapje en een drankje. Het plan is een triviant- of rummikubcompetitie aan te gaan...(effe kijken wie er hier nu de slimste van CM is). Een ieder die eenzaam of alleen is...is van harte welkom hier in Gouda... Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 18:30
|
|
|
Iedereen heeft wel een bijbeltekst die hem of haar bijzonder aanspreekt, waar je steun aan hebt als het moeilijk is...De mijne ga ik hieronder vermelden.....wat is die van jou? (hij staat in Matheus, geen idee waar....) Komt tot Mij, allen die vermoeid en belast zijt, en Ik zal u rust geven.
|
|
Naar boven |
|
|