Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 15:17
|
|
|
als dat kruis er niet was, wat zou ik dan hebben te belijden? als dat kruis er niet was, hoe zou ik mij in God kunnen verblijden? door dat kruis, de Gezondene gehangen, verwacht ik Zijn komst met groot verlangen
als dat kruis er niet was, waarvoor zou ik moeten buigen? als dat kruis er niet was, had ik niets te getuigen. door dat kruis: 's werelds grootste liefde openbaar. het ogenblik van ontmoeting, o heiland, wat verlang ik daarnaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 15:26
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | als dat kruis er niet was, wat zou ik dan hebben te belijden? als dat kruis er niet was, hoe zou ik mij in God kunnen verblijden? door dat kruis, de Gezondene gehangen, verwacht ik Zijn komst met groot verlangen
als dat kruis er niet was, waarvoor zou ik moeten buigen? als dat kruis er niet was, had ik niets te getuigen. door dat kruis: 's werelds grootste liefde openbaar. het ogenblik van ontmoeting, o heiland, wat verlang ik daarnaar. |
Mooi gedicht Pimpy, heb je dat zelf gemaakt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 20:22
|
|
|
Als het kruis er niet was, was Jezus wellicht wel aan een paal genageld of op ander wijze voor ons gestorven
Want het kruis kunnen sommigen wellicht wegredeneren, maar Jezus blijft dan nog wel bestaan
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|