ChristianMatch

Forum

Berichten van MARISKA601
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 ... 158 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARISKA601
Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 09:03
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

FRANKT627 schreef:
aan de ringen te zijn is de veloving ook al een huvelijk geworden... Knipoog smiley

In de RK kerk is het de gewoonte de trouwring links te dragen.
In de protestantse kerken draagt men de ring rechts.
Ja ook niet gelovigen dragen de trouwring rechts.

Waarom men het in de RK links doet weet ik niet.

Maar men zegt dat een trouwring niet mag knellen Knipoog smiley
Maar laat hem ook niet te los te zitten, want voor je het weet kan die ring wel eens kwijt raken in een gerecht... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 08:57
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

WILLEMIJN232 schreef:
Volgens mij verwar je mij even met Zeeland Mariska.....

Zie je eigen posting een stukje daarboven ....14 februari 23:06
jij reageert daar op zeeland...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 08:41
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

WILLEMIJN232 schreef:
Staat het daarom bij het slechtste moment van de dag? Smiley die vol vragen zit

een paar quotes terug heb je een typfout gemaakt...
vrij ipv vraag...
vandaar het offtopic gedoe....
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 22:12
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ANNETTE792 schreef:
Ik heb eigenlijk echt helemaal niks met valentijnsdag.
Maar ik moet eerlijk bekenen dat toen Pieter thuiskwam met een doos bonbons en een doos gebak, en ik later nog een heel lief berichtje in mn mailbox vond......dat toch eigenlijk best leuk was. Verlegen lachende smiley Verliefde smiley

Dat is nou romantisch van die man van je Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 11:29
BerichtOnderwerp: Soaking

Als ik dit zo lees dan vraag ik me af wat is er mis met gewoon bidden?

Het lijkt erop alsof men een bepaalde trip wilt voelen die je in hogere sferen doet belanden.

En daarna ervaar je de rust zeggen ze.

En als je een onrust voelt ga je maar weer soaken?

Ik maak nu een vergelijking met een drugsverslaafde, die neemt ook steeds meer en vaker een shot om hetzelfde gevoel te ervaren als bij de eerste keer.

Dit lijkt me dus erg verslavend te werken als ik het zo lees.

Laat mij maar gewoon bidden om wijsheid en kracht en goede gezondheid.

Of tewel kort gezegd: het is niets voor mij.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 11:20
BerichtOnderwerp: Soaking

Wat wordt bedoeld met soaken?

Soaken is een tijd van rusten onder zachte aanbiddingsmuziek. De nadruk ligt op rusten. Het is dus geen tijd van strijd en gebed. Zachte en intieme aanbiddingsmuziek zal je helpen je ziel tot rust te brengen en je dichter bij God te brengen. In ieder mens is een verlangen om dicht bij God te zijn.

Hoe weet ik dat ik soaken nodig heb?

Bij geestelijke droogte kan soaken je geest doen herleven

Als je verlangt naar een meer krachtig bewegen in de gaven van de heilige Geest, kan soaken je helpen om Gods stem duidelijk te verstaan

Als je zoekt naar nieuwe visie of richting in je leven, kan het helpen om te soaken

Als je van binnen verwond bent, kan soaken de pijn verlichten

Als je iets nieuws wilt beginnen en de kracht van de Heer daarbij nodig hebt, kan soaken je verfrissen

Als je een antwoord zoek voor een probleem of een bepaalde situatie, kan soaken je helpen de weg te vinden

Als je verantwoordelijkheden draagt, kan soaken je last verlichten

Als je vast zit in bepaalde zonden, kan soaken je bekrachtigen om uit te breken in vrijheid

Als je relatieproblemen hebt, kan soaken je nieuwe bronnen geven van genade, geduld en liefde

Als je meer intimiteit wilt in je relatie met je hemelse Vader, kan soaken je dieper brengen in Hem.

Hoe kun je soaken?

Je gaat in een makkelijke houding liggen of zitten. richt je hart en je gedachten op Jezus en geef al je zorg en lasten aan Hem. Bid bijvoorbeeld: "Heer, ik nodig U uit om te komen en mijn hart te doorzoeken. Deze tijd is voor U. Wilt U dichterbij komen en mij Uw liefde doen ervaren". Laat aanbidding voor Hem in je opkomen en geef jezelf aan Hem. Wanneer je afgeleid wordt, schrijf je desnoods even wat gedachten op die je bezighouden. Probeer daarna gewoon weer je aandacht op Hem te richten.

Hoe lang moet je soaken?

Het duurt vaak een minuut of 15 voordat je je gedachten een beetje tot rust hebt laten komen. Hoe vaker je soakt, hoe sneller je Gods tegenwoordigheid kunt ervaren.
De heilige Geest kan ook met golven komen. Laat de heilige Geest je dieper in de Christus (in de zalving) brengen.

Moet ik liggen?

Nee hoor, je mag ook zitten als je dat prettiger vindt. Het gaat erom dat je een gemakkelijke houding aanneemt en dat je tot rust komt. Sommige mensen kunnen zich liggend beter overgeven. Het kan zelfs gebeuren dat je in slaap valt. Maar dat is ook goed. Een diepe, door de heilige Geest gegeven slaap is goed voor je, vooral in tijden van moeiten of stress. Zie bijvoorbeeld Genesis 2:21, Daniel 10:8-10 en Lucas 9:32.

Hoe kun je weten dat soaken goed voor je is?

Veel mensen voelen direkt de gevolgen van het soaken. Zoals een hernieuwde en diepere liefde voor de Heer, een verlichting, nieuwe energie, vrede. De gevolgen kunnen ook op langere termijn duidelijk worden. Mensen kunnen bijvoorbeeld lichamelijke en innerlijke genezing ervaren.

bron:

[/url]http://www.soakingprayercenter.nl/soaking.htm[url]
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 12 februari 2012, 20:01
BerichtOnderwerp: Alle oude cassettes ooi uitgegeven door Stichting Opwekking

Ik zie op de site van stichting opwekking dat ze muziekcassettes hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 12 februari 2012, 19:21
BerichtOnderwerp: Het weer

Het weer...

Ik hoorde dat het vandaag zou dooien...
Ik dus vol verwachting naar buiten kijken hoe het met het dooien ging...
Het schoot al aardig op...

Loop ik net met zakje afval naar de kliko..
En wat voel en zie ik...

Ja hoor...

SNEEUW

Laatst aangepast door
MARISKA601
op zondag 12 februari 2012, 19:23
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 12 februari 2012, 18:44
BerichtOnderwerp: Alle oude cassettes ooi uitgegeven door Stichting Opwekking

PAULUS636 schreef:
Beste Cm leden,

ik zou heel graag iemand vinden die alle muziek cassettes welke destijds uitgegeven zijn door Stichting Opwekking met daarop de opwekkings liiederen oomgezet in mp3 dan wel DVD format willen hebben.
Op een DVD passen ongeveer 1000 muziek nummers.
Deze muziek cassettes zijn naar ik weet nergens te krijgen. Kan iemand mij hier aan helpen? Stuur maar een Persoonlijk berichtje via CM.

Stichting opwekking verkoopt de cd's...
Dure hobby als je ze allemaal tegelijk aanschaftKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 21:09
BerichtOnderwerp: PC-problemen

hier volgen enkele links om hat wachtwoord in KPN mail te veranderen:

http://www.kpn.com/corporate/Digitale-inbraak.htm

In het bovenste gedeelte staat klik hier...

volg dan goed de aanwijzingen
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 20:11

De lijst met persoonsgegevens die vrijdag op internet verscheen is niet afkomstig van het mailsysteem van KPN, maar van een compleet andere database.

Het gaat om de klanten van een verkoper in babymaterialen, blijkt uit onderzoek van NU.nl.

Vrijdag verscheen een lijst van 537 klanten van KPN op internet. “KPN houdt vol: geen klantgegevens gestolen”, was de begeleidende tekst van de hacker waarmee hij verwees naar het beveiligingsincident dat woensdag bekend werd.
Hackers waren tot diep in de systemen van KPN doorgedrongen, liet het bedrijf weten. Daarop werd breed de conclusie getrokken dat beide incidenten een relatie hebben.

De hacker die zegt betrokken te zijn bij de inbraak bij KPN ontkent in alle toonaarden iets te maken te hebben met de gelekte gegevens. “Dat willen we niet en is fout”, stelt hij tegenover NU.nl. Ook beweert hij de gelekte inloggegevens nog niet te zijn tegengekomen.

Ander incident
NU.nl kreeg een database in handen die gelekte gegevens bevatte met onduidelijke herkomst. Uit onderzoek bleek dat de gegevens die vrijdag op internet verschenen afkomstig zijn van deze database, die dus geen herkomst bij KPN heeft. Ook bleek dat er in totaal 134.000 mensen getroffen zijn door een lek.

Opvallend is dat in de grotere database verschillende e-mailadressen voorkomen. Een deel daarvan blijkt kpnmail.nl als afzender te hebben. Uit deze selectie zijn alle gegevens van de 537 personen afkomstig.
Uitgebreide controle maakt duidelijk dat de gelekte gegevens identiek zijn aan de inhoud uit de database, waarbij zelfs typefouten en hoofdlettergebruik hetzelfde is.

Baby Dump
In de database staan meer adressen met kpnmail.nl, waarbij geen wachtwoord hoort. Deze informatie ontbreekt in de lijst die vrijdag op internet verscheen. Uit nadere studie blijkt dat de database toebehoort aan het bedrijf Baby Dump, een verkoper van baby-artikelen.

NU.nl heeft Baby Dump en het bedrijf verantwoordelijk voor de internetdienstverlening geïnformeerd. Na een analyse van de gegevens bevestigt Baby Dump de authenticiteit van de herkomst van de data.

Verouderde data
Volgens Baby Dump gaat het om verouderde data van waarschijnlijk meer dan een jaar geleden, omdat recentelijk wijzigingen in het systeem zijn doorgevoerd om lekken tegen te gaan. Inmiddels is aangifte gedaan en een onderzoek loopt.
Een woordvoerder van Baby Dump kan niet uitleggen wat er precies heeft plaatsgevonden. “Het lijkt erop dat het bij ons vandaan komt, maar zeker is het niet”, vertelt hij tegenover NU.nl. Omdat het waarschijnlijk gaat om data uit 2010 is het lastig te achterhalen of er daadwerkelijk is ingebroken en zo ja wanneer. Het publiceren van de klantenlijst noemt de zegsman ‘laf’.

Verantwoording
Voor KPN is het goed nieuws dat de gelekte gegevens niet afkomstig zijn van de mailsystemen. De onderneming besloot de dienstverlening te staken en een onderzoek te starten. Daaruit bleek ook dat de gepubliceerde persoonsgegevens niet volledig overeenkomen met de eigen administratie. Toch was dit geen reden direct de dienstverlening te hervatten, omdat het bedrijf eventuele andere problemen wilde uitsluiten.

“Het laat zien dat er mensen zijn met kwade bedoelingen die gegevens van klanten op internet zetten. Dat vinden wij een laffe daad”, zegt een woordvoerster tegen NU.nl. Ze vertelt ook dat het statement van de hacker boven de gepubliceerde gegevens onjuist is.

Benadrukken
KPN benadrukt dat het nooit heeft gesteld dat er geen misbruik is gepleegd, maar het bedrijf kan niet vaststellen of er misbruik van gegevens is gemaakt. Dat is nog steeds onderdeel van het onderzoek dat Fox IT uitvoert.

Woensdag werd bekend dat er is ingebroken in de systemen van KPN. Daarbij wisten zij door te dringen tot de interne systemen. De oorzaak bleek een verouderde versie van het besturingssysteem te zijn dat op de servers werd gebruikt. Inmiddels is dat probleem verholpen en loopt er een groot onderzoek.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 17:27

KPN e-mail werkt weer normaal bij mij.

Ik heb begrepen dat KPN contact opneemt met de klanten hoe zijn hun wachtwoord kunnen veranderen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 16:20

IESJE369 schreef:
Ik dacht niet dat ze bij reeds geopende mails konden.
Weet iemand hoe dat zit?

wat de hackers te zien hebben gekregen weet ik niet.
en wil ik niet weten.

En als ze mijn mails hebben gelezen: have fun met de info...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 16:16

IESJE369 schreef:
Ik dacht niet dat ze bij reeds geopende mails konden.
Weet iemand hoe dat zit?

Dat door sturen van e-mails vanaf je kpnmail naar een niet kpnmail komt over.

Het ontvangen van e-mail in je kpnmail komt nog niet over.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 15:18

Verzenden lukt inmiddels wel maar ontvangen nog niet...
Dat is al stap 1....
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 10:54

In de loop van de dag kunnen klanten van KPN hun mailbox
weer gebruiken.
Kpn adviseerd dan om dan het wachtwoord te veranderen.

Dit kan men doen via de site van kpn en dan mijn kpn.

Contoleer daarna bij extra en accounts dan je email adres aanklikken,
eigenschappen, tablad server of daar het nieuwe wachtwoord vermeld staat.
Verander het desnoods daar ook.

En verander dan over al je wachtwoord.. msn, mij space, facebook.
En ook je wachtwoord op CM...

Verder adviseer IK jullie om emails met wachtwoorden te verwijderen uit je emailbox.

Heb verder veel plezier met het mailen...
En geniet van het mooie weer.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 10:01

KPN sluit mail weer aan

Klanten van KPN kunnen vanaf 09.00 uur weer gebruikmaken van hun e-mail. Dat zegt een woordvoerder van het bedrijf. KPN haalde vrijdagavond uit voorzorg alle twee miljoen e-mailadressen uit de lucht naar aanleiding van een aanval door hackers. Door de computerinbraak waren gegevens van 539 klanten op straat beland.

KPN zei niet uit te kunnen sluiten dat gegevens van nog meer klanten gelekt zijn. KPN-klanten wordt aangeraden hun wachtwoorden te veranderen. Dat geldt niet alleen voor de e-mail zelf, maar ook voor wachtwoorden van andere sites en toepassingen zoals Facebook, Marktplaats en internetbankieren.

De politiek reageerde vrijdag geschokt op de problemen bij KPN. De SP heeft aangekondigd een spoeddebat aan te vragen over de kwestie. De Consumentenbond liet weten de maatregel van KPN te begrijpen. De gevolgen van de hack moeten wel nog verder onderzocht worden.

(mijn e-mail hapert dus nog steeds)
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 22:17

Digitale inbraak

Email KPN uit voorzorg uitgeschakeld
Update vrijdag 10 februari 19:00 uur
De email van KPN is uit voorzorg uit de lucht gehaald om reden dat vermoedelijk klantgegevens online zijn gezet. Dat betekent dat uw mailaccount tijdelijk niet bereikbaar is. Zodra wij meer informatie hebben vindt u die op deze pagina.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wat is er aan de hand?
Op woensdag 8 februari maakten we bekend dat een hacker (of hackers) zich toegang wist(en) te verschaffen tot een serverdomein in het IT-netwerk van KPN. Als dienstverlener hebben we de veiligheid van klantgegevens hoog in het vaandel staan. Daarom betreuren we deze situatie ten zeerste. We kunnen ons voorstellen dat u zich zorgen maakt over de bescherming van uw klantgegevens.

Maximale bescherming
Direct na de digitale inbraak hebben we onmiddellijk de noodzakelijke maatregelen getroffen voor een maximale bescherming van alle klantgegevens en de IT-systemen. Bovendien hebben we gezorgd voor een ongestoorde en veilige dienstverlening. Een team van meer dan 100 man ging aan het werk om ervoor te zorgen dat u kon blijven bellen, internetten en zakendoen.

Alle maatregelen hebben we telkens met de overheid en relevante partijen gedeeld. Sinds 27 januari hebben we de volgende instanties op de hoogte gehouden: het Nationaal Cyber Security Centrum (NCSC), toezichthouder OPTA, het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP), het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw & Innovatie, het Ministerie van Veiligheid & Justitie en het Openbaar Ministerie (OM).

Informatiemoment
Na overleg met onder meer het OM en het NCSC besloten we op 27 januari om u niet actief over de digitale inbraak te informeren, zolang dit mogelijk was. Dit was een weloverwogen besluit, want we wilden:
1. onze dienstverlening veiligstellen en onnodige onrust in de samenleving voorkomen;

2. voorkomen dat de hacker(s), na alarmering door de melding, schade zou(den) aanrichten;

3. de opsporing van de hacker(s) niet verstoren.

Na zorgvuldige afweging en overleg met de autoriteiten besloten we daarom tot een daadkrachtige aanpak in stilte.

Toegang ontnomen
Via deze stilte-aanpak wisten we de inbreker(s) de toegang tot de servers te ontnemen. Deze servers bevatten klantgegevens, zoals naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en bankrekeningnummer. Zolang het onderzoek loopt is niet exact vast te stellen om hoeveel klantgegevens het ging. Creditcardgegevens en wachtwoorden voor financiële transacties zijn niet in de gehackte systemen opgeslagen.

Dienstverlening niet verstoord bij aanpak
In onze aanpak hebben we de betrokken servers uit voorzorg losgekoppeld van onze operationele systemen. De getroffen servers zijn daarna één voor één opgeschoond en opnieuw opgebouwd en voorzien van nieuwe veiligheidsmaatregelen. De bescherming van klantgegevens heeft geen impact gehad op onze dienstverlening aan u.

Klantgegevens beschermen
Op basis van een diepgaande analyse van de digitale inbraak willen we nu vaststellen hoe we u en uw gegevens en onze servers nog beter tegen toekomstige aanvallen kunnen beschermen. Dergelijke aanvallen zijn uiterst vervelend maar zijn helaas niet uit te bannen. Net als KPN voeren veel bedrijven en organisaties een digitale wedloop met mensen met kwade ideeën. Onze technieken worden steeds beter en geavanceerder, maar ook inbrekers ontwikkelen hun technieken voortdurend.

Vertrouwen
Goed beveiligde systemen zijn een absolute noodzaak om u de gewenste service te kunnen verlenen, waarbij de bescherming van uw gegevens alle aandacht krijgt. Daar doen we alles aan, want we willen voor u de dienstverlener zijn waarop u kunt vertrouwen.

KPN werkt volledig mee met de autoriteiten aan het opsporen van de inbreker(s).

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 10 februari 2012, 22:18
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 21:18

[quote=JOSINA022]

dan is het vandaag pasen en pinksteren want de mailbox hier werkt wel
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 21:08

[quote=JOSINA022]

thx ..

ik heb je erover gemaild, maar ik denk dat je em ergens voor de kerst wel ontvangt. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 20:48

[quote=JOSINA022]Idd en ik zag via twitter ook langskomen dat van heeeeeeeel veeeeeeeeeeel mensen hun inloggegevens op het internet beland is, voor iedereen te zien dus Gefrustreerde smiley

Josina , ik vraag me af of het wel zo verstandig is deze link via cm te verspreiden.
Er zouden namen en adressen van cm-ers op kunnen staan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 20:45

Twee miljoen klanten van KPN kunnen tijdelijk niet bij hun mail. KPN heeft hun mailboxen uit voorzorg geblokkeerd, omdat er klantgegevens zijn gehackt.

Hackers hebben gegevens van zeker 500 klanten openbaar gemaakt.

Geblokkeerd zijn in ieder geval mailadressen van KPN Mail en Planet. Op Twitter melden ook veel klanten van Het Net dat hun mailbox onbereikbaar is.

Ingrijpend
KPN kan niet garanderen dat de gegevens van de andere mailgebruikers niet op straat komt te liggen. Het bedrijf erkent dat de blokkade een ingrijpende maatregel is. "Maar we kunnen nu niet garanderen dat het veilig is," aldus een woordvoerster. "We willen op geen enkele manier het risico lopen dat het onveilig is."

De blokkade is ingesteld, nadat op internet de gegevens waren verschenen van 539 klanten van KPN Mail. Het gaat onder meer om hun gebruikersnaam en wachtwoord, waarmee ze kunnen inloggen in hun e-mailbox. Ook hun naam, adres en telefoonnummer zijn uitgelekt.

Of de inloggegevens van de KPN-Mailklanten afkomstig zijn van de hackers die KPN in januari binnendrongen, is niet duidelijk. KPN zegt dat dit nader wordt onderzocht.

Niet bereikbaar
De hackers hebben gisteren gezegd dat ze 16 gigabyte aan gegevens hebben kunnen buitmaken, toen ze een week lang toegang hadden tot het computersysteem van het telecombedrijf.

KPN heeft toegegeven dat de hackers in eerste instantie toegang hadden tot systemen waarop gegevens van klanten staan.

Het bedrijf wil klanten zo snel mogelijk laten weten wat ze precies moeten doen om weer te kunnen mailen. Het probleem is dat KPN de klanten niet kan bereiken, omdat het mailadres niet toegankelijk is. Het bedrijf roept klanten ook op het wachtwoord te wijzigen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 18:21

In januari is de kpn gehackt.
Ze schijnen 16 gigabite aan gegevens te hebben verkregen.
Waaronder de mailadressen van de kpn klanten.
Hierdoor heeft kpn zijn mailserver platgelegd.

Mocht je een kpn e-mail adres gebruiken voor mailen naar cm leden,
dan kan kan dat niet.
Wanneer je je e-mailadres wijzigt, stuurt CM een nieuwe e-mailcode naar dit e-mailadres. Tot die tijd kun je geen gebruik maken van ChristianMatch.

Dus ga niet mopperen dat cm hapert, heeft allemaal te maken met een stelletje jolige mensen die er plezier in hebben om e-mailadressen van providers in hun winkelwagentje gooien en zonder te betalen de inhoud ervan mee naar huis te nemen.

(rust in mijn mailbox) Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 10 februari 2012, 18:30
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 17:30
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ZEELAND736 schreef:
Eten...???
Het zal niet makkelijk gaan...heb vreselijke keelpijn...
Kan ook alleen maar fluisteren...das zeer vervelend voor dit mens ...dat zo graag en veel praat...
Toch hoest ik bijna niet...ik ben nu van alles aan het proberen om die keelpijn weg te werken...lukt niet...anders wordt het echt de dokter!!

dropwater of kippebouillon...
helpt bij mij altijd.

Maar beterschap
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 12:12
BerichtOnderwerp: Elfstedentocht

WILLEMIJN232 schreef:
Het ging mij even over het verschil in belangrijkheid:200 doden worden in een item van een minuut afgehandeld, een schaatstocht krijgt een kwartier.......

Nederland op zijn smalst?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 11:06

ERIKA129 schreef:
Of te wel ze laten je gewoon 4 weken met een lekkende ketel zitten en dat met dit weer Twijfelende smiley raar iets Gefrustreerde smiley

Mocht de ketel ploffen.. is het niet mijn fout...
Maar is niet te hopen...
Gelukkig heb ik nog steeds warm water en de verwarming doet het ook nog steeds
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 10:30
BerichtOnderwerp: Elfstedentocht

WILLEMIJN232 schreef:
Nu zijn friezen meestal nuchter behalve als het over de elfstedentocht gaat.......
Waar ik me deze week over verbaasde: over de Elfstedentocht wordt in het journaal een kwartier gepraat.....hot news....
Dan komen nog even de andere wetenswaardigheden snel langs in items van maximaal een minuut.....
Twee honderd doden in Syrie, Nederlands meisje dood gevonden in een hostel in Laos.....en ga zo maar door.....en niet te geloven toch?
Of is dit nu de nuchtere blik van een Veluwse........ Engeltje smiley

Ach willemijn, ik kan er ook weinig over zeggen...
Meestal is het randstad nieuws en buitenlandsnieuws...
Dit keer stond friesland in de belangstelling om het op de kaart te krijgen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 09:50

Ht mooiste moment vandaag is:

Meneer Atag komt de 27ste mijn cv ketel repareren.
Beter te laat dan nooit.Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 februari 2012, 11:53
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit

GERRIT084 schreef:
En blijft enkel en alleen de SGP nog over, en dat willen de vrouwen weer niet. Die willen weer gelijk gesteld worden aan de man, en zo stemt iedereen naar zijn eigen financieele draagkracht.
En zo gaat het allang niet meer over wat Jasmijn wilde weten. dan alleen wat een ieder afzonderlijk zou willen, en elkaar niet meer respecteren hoe die er over denkt.
Waar is die wijze vrouw gebleven van het slotje

Christenen denken heel verschillend over homofiliteit.
De politiek maar het mogelijk dat zij relaties aan kunnen gaan.
Dan rijst bij mij de vraag als je tegen homoseksuele realties bent, waarom wel partijen steunen, die het mogelijk maakt?

Jasmijn heeft openlijk gezegd dat ze een relatie met een vrouw wilt.
Ze vroeg ons hoe wij er over dachten.
Iedereen gaf zijn mening erover.
Zo ik ook.
En wat mankeerd er aan om de politiek erbij te halen?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601 (64)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 februari 2012, 11:09
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit

CHATULIEM619 schreef:
Je moet me maar eens duidelijk maken wie ik kwets. Ik waarschuw alleen maar, dat als we het ene accepteren, de weg naar acceptatie van het andere volgt. Laten we eens een analogie leggen naar de abortus wetgeving. Doordat we dat hebben geaccepteerd, werd euthanasie opeens ook bespreekbaar. En we gaan de kant op, dat het zo geaccepteerd gaat worden, dat de sociale druk op ouderen toe gaat nemen....

Je bent dus bang dat allerlei vormen van relaties toegestaan wordt?
Zolang de mensheid bestaat zijn die vormen er al.
Alleen de laatste 50 jaar word er meer openheid van zaken gegeven.
Zolang je lid bent van een politieke partij die pro abortus is en pro euthanasie en pro homohuwelijk zullen die dingen plaats vinden.
Als je tegen al die zaken bent , moet je die partijen ook geen steun geven met verkiezingen.

Gelukkig zijn de meeste politieke partijen tegen pedorelaties.
Gelukkig zit de pvvd niet in de 2de kamer.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARISKA601
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 ... 158 Volgende
Pagina 13 van 158