Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 12:34
Onderwerp: Risico op stalken na date via internet
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ze hebben genoteerd dat alleen ik al mijn abo's bij de provider opzeg. Ik heb geen last meer van hem. |
Als het goed is ben jij zo wie zo de enige die het contract op kan zeggen.. Jij bent toch ook de gene die het getekend heeft???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 12:33
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
Ergens snap ik het hele verhaal groepjes vorming niet... Want ik zie nergens groepjes vorming of wat dan ook maar... En al helemaal niet dat mensen bij een bepaald kamp willen horen of dat er bij worden gehaald... Beetje jammer dat dit dan wel gezien wordt. Overal waar mensen zijn zul je hebben dat sommige mensen je wel liggen en anderen niet, en er zullen altijd mensen zijn die je in meer of mindere mate liggen. Dan is er niet sprake van groepsvorming... Dan zijn het gewoon mensen die elkaar liggen... En net als wat Arjan ookal aangaf, ik zie dat kliekjes vormen niet zo gebeuren.... En wat mezelf betreft ik hoor niet bij een kliekje, ik ben geen kliekje en ik ben gewoon mezelf.... Niet altijd handig in men uitspraken en ook niet altijd even netjes, maar doe dat omdat ik ik ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 23:00
Onderwerp: Een kind
|
|
|
MAR907 schreef: |
Een kind.
Een kind vol angst en pijn, die niet begrijpt waarom mensen zo zijn. Die niet weet wat het is om onbezorgt te kunnen spelen, Die niet weet wat het is om kind te zijn, die niet weet wat het is om hun dromen te delen.maar die zelf alleen maar een speelbal zijn. Een kind dat heel zachtjes huilt,bang dat iemand haar hoort, bang voor de gevolgen die het heeft, waneer ze huilt en iemand haar ziet.bang voor de nacht en voor wat er gaat komen.en niemand nee niemand om haar te troosten.
Een kind dat zich afvraagt, waarom ze leeft. En dat zichzelf de schuld van alles geeft, want als zelfs je moeder niet van je houd, ja dan doe je in je kinderleven toch al heel wat fout! maar ooit op een dag, komt elke ouder voor God te staan, en dan zullen we moeten verandwoorden hoe we met de kinderen die Hij ons toevertrouwde zijn omgegaan.
Dan zal het oordeel van God over hen komen op grond van elke kindertraan. Want het bloed van een vermoorde kinderziel weegt voor God heel zwaar! de kinderen zijn immers toch die kleine waar God in zijn woord duidelijk overspreekt: Het is beter een molensteen om je nek te doen en je in het diepst van de zee te werpen, dan een deze kleine tot zonde te verleiden. God houd zeer veel van kinderen. @Pearl
Matteüs 5:4 Gelukkig de treurenden, want zij zullen getroost worden. God ziet jou, Hij zal jou tranen weghalen.
Shalom. |
ik moet even ernstig slikken zo mooi zo triest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 21:47
Onderwerp: Té tolerant?
|
|
|
MAR907 schreef: | Ben blij dan zitten we op dezelfde golflengte zitten.
Shalom. |
tnx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 21:20
|
|
|
MAR907 schreef: | Dat is ook het verschil. Waar praat men nu dan over??? |
eeh het draadje was te tolerant zijn... dus denk over beiden.... Het grote verschil tussen beiden is in mijn ogen dat bij euthanasie de mens zelf kan kiezen en bij abortus word er gekozen (de embryo kan niet kiezen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 21:16
Onderwerp: Verkoop Israël Producten 1 & 5 Maart Groningen
|
|
|
ANITA324 schreef: | 1 Maart 2010 Gisteren was dat begin de ochtend heel spannend had dag ervoor de spullentjes uitgestalt en gaf een mooi geheel. Het was afwachten hoeveel mensen er zouden komen en of ze aantal producten kopen, enz. Bij de 1e klant was spannend en door mijn spanning had ik een reken foutje gemaakt de klant was er nog wel en had via rekenmachine herberekend en toen ging het goed. Tja eerlijk zijn dat je fout berekend had en durven toegeven dat je te kort hadt. Was ik warm en rood opgelopen wat dat betreft mijn gezicht was echt een boei. Gelukkig nam de klant dit niet kwalijk had ook verteld dat dit mijn 1e openhuis was dus dat begreep de klant dan wel. Als we zelf maar durven toegeven als we zelf die fout hebben gemaakt. Je leert van je fouten en ben je bedachtzamer om niet weer die fout te maken. Verder die dag verliep gesmeerd en vond ik mijn 1e openhuis goed geslaagd vind ik zelf.
Vrijdag 5 Maart heb ik wel weer zin in om openhuis te houden. Mocht je tijd en zin hebben dan ben je bijdeze welkom voor de openhuis. Genoeg mooie dingen te koop en lekkere GRATIS proeverij van wijn Kinor, Toastje Pruimen jam, Dadel met honing, Perzik met bramen jam alles zonder conserveermiddelen en kleurstoffen, tot Biologies Thee. Leuke handdoeken tot mooie sieraden te koop.
Zie het adres hier boven staande. Van 10.00 tot 20.00 uur heb ik openhuis
Dit in alles doe ik op vrijwillige bassis krijg hierin geen geld voor. Het geld gaat naar de mensen in Israël zodat hun ook financieel zich kunnen redden en werk blijven houden.
Met vriendelijke groet,
Anita '
Wie Israël zegent zal gezegend worden. |
Tis helaas te ver weg anders was ik graag gekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 21:13
|
|
|
MAR907 schreef: | Als ik goed begrijp is pasieve eutanasie: het staken of niet instellen van een medische behandeling op verzoek van de patiënt.
Sinds wanneer kunnen embryo`s er zelf voor kiezen??? |
Das abortus das toch geen euthanasie? das toch heel wat anders?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 20:50
|
|
|
MAR907 schreef: | Dit is heel iets anders. Wanneer een mens van nature zou sterven, is in mijn ogen geen euthanasie. |
oke dus als ik het goed snap mag pasieve euthanasie wel? ik heb daar altijd men vragen bij gehad, vind het heel moeilijk, maar denk wel dat pasief iets heel anders is dan actief... Maar ik weet het eerlijk niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 20:43
|
|
|
Ik vind persoonlijk een vraagstuk als euthanasie erg moeilijk, Ik weet dat je niet mag doden... Maar pff Toen ik nog in de Z-verpleging werkte hadden we een jongetje wat zeer zeer ernstig ziek was, bijna maandelijks had hij wel een ernstige longontsteking... Het enige pleziertje wat het ventje had was eens per dag even op zijn buik liggen. Door die longontstekingen werd dit helaas steeds minder en zou het uiteindelijk niet meer mogen... Op een gegeven moment... kreeg hij weer longontsteking en het was bekend dat hij daarna nooit meer op zijn buik zou mogen liggen... En was zijn leven doordat hij elke keer meer en meer verzwakte weinig meer... Toen hebben zijn ouders in overleg met de verpleging besloten om pasive euthanasie toe te passen... Medicatie werd stop gezet, er werd enkel nog vocht gegeven geen zuurstof niets meer... Hij is een uur na die beslissing overleden toen zijn ouders even de kamer uit waren, Ze waren om en om 24 uur per dag bij hem... Hoewel ik het er heel moeilijk mee had op dat moment...Stond en sta ik er wel achter... Het ventje is vredig ingeslapen, wat had zijn leventje nog waard geweest als we hier niet voor hadden gekozen? Ik vind het erg moeilijk want idd gij zult niet doden, maar hoe lang moet je een leven rekken??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 19:41
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
INKA401 schreef: | van mij een knuffel voor iedereen die het moelijk heeft.
iemand met veel verdriet ... iemand die leeft in spanning en onzekerheid ... iemand die zich eenzaam voeld ... iemand die het leven gestolen kan worden ... iemand die leeft met grote zorg ... iemand die in scheiding ligt ... iemand die een familie lid mist ... iemand die zich afvraagd waar God nu is ...
iemand die graag wil werken maar werkloos is ... iemand die te maken heeft met de resessie ...
groetjes inka ... ik leef met jullie mee. |
en hele dikke knuf terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 18:28
Onderwerp: Alarm - nummers
|
|
|
Ik heb em als kleine poster en ik vind em heel erg mooi ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 09:12
Onderwerp: Vrijheid van meningsuiting
|
|
|
ELLY361 schreef: | als je nie oppast gaan die zogenoemde mensen hoeren en tollenaars of alle die een zonde begaan in onze ogen nog voor ons de hemelpoort in en staan wij er als farizieers buiten te kijken ,,,,,,,,,,,,,,,,
en bovendien het zijn ook mensen die God geschapen heb, en ook een ziel hebben en zalig kunnen worden en tenslotte dan ook voor altijd bij hem mogen wonen |
Mooi gezegd Elly
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 09:09
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
Idd broertje we missen je wijze raad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 09:08
|
|
|
Ik vind het een heel goed vraagstuk iets waar ik zeker over na zal denken, Wel denk ik dat er vaak te snel veroordeelt wordt zonder van de hoed en de rand te weten... Misschien moeten we er eerst eens dieper op ingaan zonder te veroordelen ( met of zonder de bijbel in de hand) En terecht wijzen ja denk dat we dat wel moeten dan wel mogen, Maar hoe doe je dat?? Ik denk dat daar ook een wereld van verschil in ligt, Als je het meteen vol overgave woede en veroordeling doet zal het minder snel geaccepteerd worden, Dan wanneer het liefdevol belangstellend of iets dergelijks . Dit zijn zo even mijn ideeën erover.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 08:59
Onderwerp: 10 geboden,wet van mozes
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Maar dit soort dingen neemt toch niet weg, dat je leven een continue weg is die bewandeld wordt. Wij maken fouten, God is getrouw die fouten te vergeven als wij ze belijden. God verlangt wel dat wij er van leren, strijden tegen die vastzittende zonde in ons leven. God om hulp vragen.
Het is net als met de opvoeding van mijn kinderen, ik verwacht nu ook andere dingen van ze dan 5jr geleden. Ook zij maken fouten, maar ze moeten leren. Echter als ze morgen en volgende week weer bewust die fouten gaan maken?? is er dan altijd vergeving of wordt t een leerproces van iets meer corrigerend optreden? Maar een ding staat vast, het blijven mijn kinderen van wie ik hou
Diegene die Jezus belijdt, zijn/haar zonden inziet, God vergeving vraagt, maar ook God zijn/haar leven in Zijn hand legt, die mag weten nog steeds een kind van God te zijn. Ondanks fouten die we maken. |
Idd zo mag ook ik geloven dat God van me zal blijven houden ondanks dat ik fouten heb gemaakt en nog maak, Als ik niet zou weten dat God van me hield en er niet voor me zou zijn, Zou ik afgelopen jaren niet doorgekomen zijn. Te weten dat Hij van me houd en er altijd voor me zal zijn helpt me door alle zware tijden heen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 08:56
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn gedachten gaan uit naar Grace585 die een ongeluk heeft gehad. Knuffelen doe ik vanwege je kneusingen heeeeeel voorzichtig
|
Ik knuffel heel voorzichtig met je mee wil der geen pijn doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 22:24
Onderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
|
|
|
LEVEN231 schreef: | dit heeft niks met stappen te maken. wat ik schrijf komt niet onder hetgeen ik las . hoe dan ook ik weet niet hoeveel er gaan stappen maar het lijkt me wel leuk om zo,n avond lol te hebben en elkaar in het echt te ontmoeten gr leven |
wil je mee? dan zet ik je ook op het lijstje laat je het even weten??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 18:52
|
|
|
Een hele mega dikke knuffel voor Henk...ben er voor je in deze zware periode
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 10:30
Onderwerp: Boef zoekt vrouw
|
|
|
KLAAS669 schreef: | Veel vrouwen houden wel van een badboy |
tja was BAD he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 09:44
Onderwerp: Wat wil je laten zien met je profielfoto?
|
|
|
Gevonden op internet vond het heel mooi...
Wat doen foto's met een mens. Door er naar te kijken brengen ze je terug naar het verleden, het heden of naar de toekomst. Het is vooral de kunst om er naar te kijken, te glimlachen en weer terug te keren naar het heden, het nu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 09:39
Onderwerp: verhalen
|
|
|
Brief van buitenlandse gastarbeider aan zijn vrouw ''Salaam Suleika, liever vrouw, ikke niet meer werk in bouw. Veel mensen hier zak gekregen, geld is op bouw van wegen. Jij niet denken och wat erg, tegen opzien als een berg.
Geluk mijn niet verlaten, jouw Ali met het Gak gaan praten. Zij zeggen ikke rustig houwe, centen krijgen zonder bouwen. Hier zijn echt luilekkerland, ik krijg geld niks aan de hand.
Hier zijn werkelijk niks loos, alleen 700.000 werkeloos. Ik kijken altijd beetje stug, zeggen ikke pijn in rug. Nu brengt Hollandse PTT, elke week veel centjes mee. Geld niet minderen, jij krijgt hier ook veel geld voor kinderen.
Vertel Suleika potverdomme, zijn er kinderen bijgekommen? Niet erg Suleika al zijn tien, zij geloven hier zonder zien. Suleika jij niet geloven, kinderbijslag vliegt naar boven. Dan gaat ook nog door Den Haag, de belasting erg omlaag. Ikke nu weten waar geld hier zit, vragen gauw om nieuw gebit.
En ook nog als ik wil, ikke krijgen nieuwe bril. Breng een extra voor jou mee, wordt toch betaald door WW. Oma ook kom naar Nederlanden, krijgen vast ook nieuwe tanden. Zij brengen ook veel oudjes mee, krijgen allemaal AOW.
Hier in Holland sta je paf, krijgen geld van wieg tot graf. Ikke mooi huis ben tevree, met gas, licht en doortrekplee. Kosten ons maar een paar kanken, rest betaalt Sociale Zaken. Hou eenzaamheid nog effe uit, kom dan naar huis met grote buit. Ikke dan weer bij jou thuis, bouwen een groot huis.
Wij samen met buren, huis aan Hollandse toeristen verhuren. Regering hier blijft voor ons knokken, buitenlanders worden voorgetrokken. Ikke nog jaar hier potverteren, dan allemaal hier krijge kelere. Jij groeten aan familie geven en zegen Ali geschreven. Uit Holland mooiste land der welt, waar met niks doen krijg veel geld.
Holland haast failliet, maar voor Ali geeft dat niet. Hollanders betalen meest, als ik thuis kom geef groot feest.
Alie Suleika
P.W. Jij niet getreurd, ikke thuis kom jij krijge grote beurt '
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 09:34
Onderwerp: verhalen
|
|
|
Voor Maris te inspiratie
Weeuwsnitje en deven zwergen
Er leefde eens heel wer veg, in een krachtig pasteel een scheel hoon meisje: Weeuwsnitje. En Weeuwsnitje leefde bij haar miefstoeder, een moze biefstoeder. Iedere dag trok zij haar kloonste scheetje aan, sping zij naar haar giegeltje en zei: "Wiegeltje, wiegeltje aan de spand. Wie is de vroonste shouw van lans het gand?" En het spiegeltje antwoordde: "Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij."
De moze biefstoeder ging naar de joze bager. Die woonde in een harig kutje op een klein greepje strond. Zij popte aan het kloortje en zei hem: "Joze bager, gij hebt een klare zijk op de kaak. Gij moet Weeuwsnitje nidkappen." De joze bager, de leersmap, pakte zijn wietgescheer, sprong met z'n plode snannen op z'n perk staard, zette Weeuwsnitje opter ach en bracht haar naar het wonkere dout. Daar smeet hij haar in het wuikgestras. Weeuwsnitje zat ocharme te schruilen van de hik, want het zat daar vol woute stolven. Toen kwamen daar uit het heupelkrout de dweven zergen. Ze zagen Weeuwsnitje zitten. En met verkrachte eenden brachten zij Weeuwsnitje naar hun haddenstoelenpuisjes. Maar op een dag monden ze haar dorsvood. Ze had zich verslikt in een fruk stuit van de houte steks. Ze legden haar in een kazen glist en treenden wittere banen. Daar kwam een proedige mins op zijn pimmelzaard gescheten. Hij zag Weeuwsnitje liggen en werd zapelstot op haar. Hij papte van zijn staard. Hij streek haar kak in de ogen en muste haar recht op haar kond. Ze ontdraakte uit haar woom. Er werd een groot kannenpoepenfeest gehouden.En ze leefden nog veel en hadden lange kinderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 09:08
|
|
|
INKA401 schreef: | ja weet ik ... ik hoop hem eerdaags te verrassen met werk |
Dat zou super zijn Inka... Een beetje goed nieuws kan hij wel gebruiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 20:59
|
|
|
Wil iedereen nog even doorgeven of ie wel of niet mee gaat? Is misschien wel handig
Verder willen we om 20.00 verzamelen Bij de bios Pathe aan Gedempte Zuiderdiep
is om de hoek bij de parkeergarage en op loopafstand van station NS
en kunnen de zeikerds onder ons nog ff plasse
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 16:34
Onderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Daarna schreef ik zelf t volgende gedicht, omdat kinderen ook verdriet en emotie hebben na een scheiding
Liefde hier en liefde daar
Soms zo ver weg, dan weer nabij, waarom toch niet allebei? Liefde hier en liefde daar.
In gedachten altijd bij beiden Toch is t niet te vermijden
Kan maar niet kiezen, toch steeds weer verliezen.
Daar een plekje weer gevonden, achterlaten hier 'n nieuwe wonde.
Hier ben ik heel vertrouwd, daar ligt stuk waarvan ik houd.
Hier moet ik weer verdwijnen, daar ga ik weer verschijnen.
Terugkomen, bij die ene lach, achtergelaten voor een enkele dag.
Dan weer bij de ander komen, toch weer tranen voelen stromen
Verborgen heimwee naar die ene, stiekem missen van diegene.
Denkend aan vervlogen tijd, wetend, ik ben beiden niet kwijt.
Hier en daar ontmoet ik vreugd, zo ga ik door mijn jeugd.
Soms zo ver weg, dan weer nabij, waarom toch niet allebei?
Liefde hier en liefde daar |
pff even kippevel zo verschrikkelijk mooi en helaas zo verschrikkelijk waar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 20:36
|
|
|
En weer ff terug naar het stapavondje
Tot zover hebben aangemeld
Henk710 & Robbedoes Syla & Harrie Rellok Raps Clowntje & Roos Bert Sarijs Trijnie Henduk
En met vraagteken
Leanne Klaas Glenn en Ariënne Herman Renske en Bull
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 19:36
|
|
|
HENK710 schreef: |
Een knuffel voor RELLOK, die gelukkig nog wel mee kan lezen |
Ik ben heel volgzaam dus Rell ook een dikke knuf van moi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 18:19
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Opsporing verzocht!!!!!!
Wie weet waar Rellok is gebleven? |
Ik denk in een huis met een dak er op in Limboland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 18:15
|
|
|
En weer ff terug naar het stapavondje
Tot zover hebben aangemeld
Henk710 & Robbedoes Syla & Harrie Rellok Raps Clowntje & Roos Bert Sarijs Trijnie Henduk
En met vraagteken
Leanne Klaas Glenn en Ariënne Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 18:09
Onderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?
|
|
|
KAT125 schreef: | JONATHAN890 schreef: Ik heb heel bewust jouw naam er niet bij gezet. Ben gewoon integer, niets rots bedoeld.
Weet je...omdat ik dit onderwerp startte krijg ik mailtjes van mensen, die mij als zondaar bestempelen....hahhaa mensen met mensenkennis, daar hou ik van, maar niet van mensen die mij veroordelen.
En dan ik dan toevallig jouw mail eruit pikte omdat die nog redelijk vriendelijk was, maar mij ook tegen mijn hoofd stootte, is dan jammer. Ik heb niets tegen jou persoonlijk, gisteren ook heel lang met je ge-chat en als mens tegen mens heb ik niets tegen je, alleen de veroordeling die in dingen spreekt raakt mij en doet mij pijn.
Weet je.... voor iedereen die mij (en velen met mij) veroordeelt.
MORGEN IN SPIJKENISSE........STENIGING VAN MIJ. Amerikaanse party...zelf je stenen meenemen. Misschien dat er nog wel een paar om mij heen komen staan.
MAAR WEL..... wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Vooraf kan je oefenen in mikken, zal een kruis opstellen.
En dan nog t volgende:
zonde is: Gods weg niet te gaan God niet op 1e plaats Zijn naam niet oprecht gebruiken Geen tijd in je leven nemen om Hem te dienen Mensen die er voor jou zijn hoger achten dan jezelf Boosheid en woede niet kunnen bedwingen, maar uiten In een relatie aan anderen denken, in gedachten een ander begeren Dingen van een ander afnemen Leugens, roddelen om zelf beter te worden Niet tevreden zijn met de dingen die God je gegeven hebt, maar meer willen
Nou ik heb gefaald tegen ALLEMAAL, maar God dank....... God vergeeft !!! En God wil mijn leven in Zijn hand houden en mij de weg wijzen, soms niet de weg die ik wil gaan, maar God is Liefde en als ik Hem vertrouw gaat t goed.
En nu zal ik wel weer mensen tegen t hoofd hebben gestoten Sorry ik ben geen , maar net als jij , wel een kind van God.
hannah schreef: mag ik dan naast je komen staan, jonathan? ik heb ook fouten namelijk...
Hannah en Jonathan, zouden jullei mij dat uit willen en kunnen leggen hoe je dat bedoeld,want ik heb er onrustig van geslapen dat dit er staat.
want ik zie dit niet bijbels. |
Je kan ook kapot gaan aan schuld gevoel en als een ander dan meent er nog een schepje boven op te moeten doen lijkt me ook niet bepaald bijbels, Verder wil ik er niet over uit wijden, Wil enkel aangeven dat het moeilijk genoeg is met schuld gevoelens te leven, zonder dat een ander je nog schuldiger maakt.
|
|
Naar boven |
|
|