Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 20:30
Onderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
|
|
|
zoepeh en nog ens zoepuh? is dat feesten... maar euhm wat heeft carnaval/vasteloavend nu te maken met dit topic? eigenlijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:16
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
JOHAN400 schreef: | Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen een beetje respect voor voor mij alstublieft dank u wel. |
eeeeeeeeej johan je bent er weer? en nee ik geen knelknietjes meer halen bij de formido
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:14
|
|
|
CARIEN982 schreef: | De rust was wedergekeerd was maar van korte duur hihi |
benk zo erg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:00
|
|
|
tada hierrrrrrrrrrrrrrrr is ik weer.... was ff bij vrienden oa idd hegelsom bij hegelsomn.... oke die is ff weg maar komt weer terug(goede vriend van me btw) Dus wanhoop niet mesen en Carien jullie kunnen weer opgelucht adem halen of juist niet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 10:33
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Henk heeft werk... dus waarom zou hij in de produktie moeten gaan werken?? Klinkt als een sneer rell heel jammer | Hij zoekt toch ander werk? Ook jammer dat het als sneer wordt opgevat... Maar als ik dit soort blijf doen (wat ik niks aan vind) kom ik ook niet verder terwijl ik weet dat ik meer kan...maar ja je doet er niks aan en komen nog wel andere aanbeiding van het uitzendburo en kranten na pluizen en naar cwi daar kijken en open solicitatie brieven schrijf dus komt hier ook wel goed
Laatst aangepast door
|
RELLOK036
|
op vrijdag 15 januari 2010, 10:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 09:37
|
|
|
HENK710 schreef: | Ervaringsverbreding kan ook goed zijn | Produktiewerk dus? oftwel aan de lopende band? noem ik niet ervarings verbreding? Niet iets voor jouw Henk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 januari 2010, 23:40
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Snap dat je rekeningen betaald moeten worden... ben je daarom ook niet een beetje te kritisch met het zoeken naar werk? | denk ut niet want was eerste aanbod van uitzendburo om terug te gaan bij zelfde bedrijf maar andere afdeling in ploegen en geen logisteik.... terwijl ik daar de ervaring heb...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 januari 2010, 20:40
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ja heb wel een vraagje Je zit met het probleem dat je geen werk hebt... En ja das idd zwaar balen... Maar hoe hard baal je daar nu eigenlijk van?? | ik baal behoorlijk omdat me rekeningen ook betaald moeten worden... maar wel vaker met he bijltje moeten hakken helaas maar ik kom er wel ooit... dus geef de moet niet op he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 januari 2010, 20:34
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
INKA401 schreef: | hoi rell ... ik weet dat je naar werk zoekt ... geef mij even de tijd en misschien zit er wel een werk voor je aan te komen ... het is in amsterdam ... interesse? ... hoor het graag van je ... | waarom zoooo verweg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 januari 2010, 20:16
|
|
|
geen vraagskes of anders spul waar je mee zit of weet ik veel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 januari 2010, 14:30
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Euh...Rel als ik iets doe...............dan doe ik het goed haha | ooooooooooow zeg dat dan krijg je er nog 1
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 januari 2010, 10:51
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Rel.... een vette knuffel terug van mij. | en vette nogwel??? dankje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 januari 2010, 23:51
|
|
|
laat ik ook maar eens knuffelen dan euhm ff kijken does en henk ene knuffel euhm carien jij ook euhm syl jij ook wel en pieter ook een net als annet inka jij ook knuffel nah vooruit iedereen die ik op cm ken dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 januari 2010, 23:50
Onderwerp: 3 maart: ja of nee?
|
|
|
HENK710 schreef: | Klinkt als "ik voel me verplicht te stemmen, maar eigenlijk vind ik het maar niks" |
sjuust in mijn ogen zeggenze allemaal het zelfde beloven veel maar doen weinig... snapie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 januari 2010, 22:47
Onderwerp: 3 maart: ja of nee?
|
|
|
euhm bij mij was er al gestemd wet niet eens meer op welke partij ik heb gestemd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 januari 2010, 10:03
Onderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
|
|
|
Nah ik ben net wakker maar kreeg niet zo'n leuk foontje wat het uitzendburo.... ik kan pas in april maart terug.... stelletje ........... piiiiiieeeeeep(cm-cencuur) ben dus niet zo vrolijk op gestaan....kan ik als nog naar arbeidsburo.... pffff men.... wil gewoon werken vast werk of is dat iets te veel gevraagd? wordt er onderhand gek van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 januari 2010, 20:28
Onderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
|
|
|
INEZ910 schreef: | Geweldig en dit allemaal nav een avondje stappen in de mooiste stad van Nederland | stappen in Venlo? ging toch over groningen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 januari 2010, 10:47
Onderwerp: scheppingsdoel
|
|
|
MATTHI636 schreef: | Een homoseksuele levensstijl is zonden leviticus 18vers22 En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het. God noemt het zelfs een gruwel als twee mannen van het zelfde geslacht seks hebben. | euhmmm 2 mannnen van het zelfde geslacht.....hmmmm lijkt me moeilijk al een man van het ander geslacht is is het toch een vrouw en geen man?of andersom? of bedoel je 2 mensen van het zelfde geslacht? dan kan ik je volgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 januari 2010, 09:21
Onderwerp: dit vind ik niet leuk meer.
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Was je in elk geval een keer op tijd | beetje erg vroeg....een week
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 januari 2010, 08:01
Onderwerp: dit vind ik niet leuk meer.
|
|
|
heb ik weer grrrr loop naar me werk kom ik een andere colega tegen (ook uitzendkracht) ik hoef pas volgende week...... ze bellen op...... grrrrr Nah ja vol goede moed lekker verder toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 16:28
Onderwerp: Welke Bijbel lees jij?
|
|
|
euhm ik wil nniet moeilijk doen maar euhm ik lees een bijbel met bladzijdes van papier en de letters zijn gedrukt met inkt..... maar welke vertaling? sja Denk sowieso das persoonlijk net als muziek de een spraakt wat anders aan als de ander... de een houd van een ouderwetse vertaling (opzich niks mis mee, maar leest soms lastig) de ander leest liever een bijbel met hedendaagse taal en woorden gebruik... er is niets zo veranderlijk als taal....denk over 100 jaar dat men vreemd kijkt hoe wij hier spreken en schrijven, als er dan uberhaubt (duits woord btw) nog nederlands gesproken word.... als men nu heden tendage al engels krijgen op de kleuterschool terwijl de kinderen nog niet echt fatsoenlijk nederlands kunnen... sja......moeten we dan moelijk doen welke vertaling goed is of slecht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 16:21
Onderwerp: Praise worship & teaching in... jawel Venlo
|
|
|
eeej er is wat in Venlo wat te doen en wel een praise & worship & teaching.. Het is met Peter Scheele en Newlive worshipband onder leiding van Tim DeMets (cole kerel btw die Tim, maar dames helaas Tim is al getrouwd) Meer info is te vinden op WWW.joinunit-e punt nl oja datum tijd en plaats is: 30-01-2010 Muspelheim (is een zaal) Vastenavondkampstraat 87 Venlo-Blerick toegang is van 19:30 tot 23:00 Ik ben er misschien ook merdere van Cm weet ik veel maar dan is er iets te doen...Dus als je zin hebt geen tijd in de buurt of je wilt mij eens zien of die Peter of Tim, ik zou zeggen kom!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 16:11
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Rel......ik had je gewaarschuwd, maar je wil niet luisteren heh? | luisteren was da? ben euhm soms bietje eigenwijs..... maar euhm eigenwijs is ook wijs...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 16:10
Onderwerp: Tjeerd? De man die mee ging naar Denekamp
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Per ongeluk 2 keer verzonden. | ach is weekend he dan kan da heb iedereen wel eens last van dacht ik maar misschien komt ie dan dubbel aan of over kan ook....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 11:47
|
|
|
oke oke oke ik geloof jullie wel hoor daar nie van mar omdan meteen een nieuwe auto aan te scheffen met winter banden? dat je dus in de zomer je zomer auto heb en in de winter je winter auto gaat me iets te ver denk ik zo nu ik net wakker ben ongeveer denk zoiets ja
|
|
Naar boven |
|
|