Auteur |
Bericht |
|
VROUW811
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 18:19
|
|
|
Beste buschauffeur uit Lwrd en omstreken, Ook soldaat in het Leger Des Heils....Jij die mij die fijne middag hebt gegeven bij mijn dochter in Denekamp....Eerlijk gezegt denk nog wel eens aan je....Jammer dat ik problemen had op msn en dat ik alles was kwijtgeraakt....Ik wil iets terug doe na die fijne middag en wil je vragen ga JIJ met mij uit eten????
Ayla uit Heerenveen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 15:38
|
|
|
VROUW811 schreef: | Beste buschauffeur uit Lwrd en omstreken, Ook soldaat in het Leger Des Heils....Jij die mij die fijne middag hebt gegeven bij mijn dochter in Denekamp....Eerlijk gezegt denk nog wel eens aan je....Jammer dat ik problemen had op msn en dat ik alles was kwijtgeraakt....Ik wil iets terug doe na die fijne middag en wil je vragen ga JIJ met mij uit eten????
Ayla uit Heerenveen |
Weet je zeker dat deze man op CM staat? Anders zal de kans niet zo groot zijn, dat je 'm vindt. Misschien kun je een advertentie in een Friese (Lauwerd ligt daar toch?) krant zetten of de busmaatschappij bellen?
Veel succes met deze zoektocht. Ik hoop dat je 'm vindt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 15:39
|
|
|
Per ongeluk 2 keer verzonden.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 9 januari 2010, 15:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 16:10
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Per ongeluk 2 keer verzonden. | ach is weekend he dan kan da heb iedereen wel eens last van dacht ik maar misschien komt ie dan dubbel aan of over kan ook....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 17:18