Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 maart 2012, 21:43
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Brrrrrrrrrrr......jij bent toch diegene die juist op JONG valt, Pieter???? :-P Waar houdt je je nu dan weer mee bezig?? |
Dat leeftijdsverschil tussen hem en A...zou het dat wezen???? Oei....of is dat een gevoelige snaar???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 maart 2012, 15:03
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik ben met de takken een eco heg aan het bouwen... maak ik een omheining voor kalkoenen te kweken tegen volgende kerst weer een besparend idee dat ik van een alternatieve groene kunstenaarsvriend had gezien kan dat misschien ook plaatsen op het armoe nederland topic |
Dat vind ik altijd een geweldig mooi...en natuurlijk gezicht!!!! Echt heel leuk!!! Zo zag ik in een natuurtijdschrift...allemaal ideeen wat je nog meer met snoeihout kunt doen....prachtig!!! Zelf heb ik 2 stoeltjes van boomstammetjes in de tuin....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 maart 2012, 14:58
Onderwerp: armoede in nederland
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Is dat werkelijk een bijbels criterium? Volgens mij moet je geven zonder iets terug te verlangen. Het lijkt me meer de NL zuinigheid die hier een belangrijke rol speelt. Als je geeft, is dat in mijn ogen onvoorwaardelijk, zonder eisen te stellen vooraf. De zorg voor armen beperkt zich niet alleen tot de mensen die zorgvuldig met geld omgaan, het gaat om te laten zien dat Gods barmhartigheid er is voor iedereen die dat nodig heeft. En word je dan belazerd, vergeef gewoon. Maar ga niet van tevoren eisen stellen aan de ontvanger... |
Daar...ben ik het...warempel....gewoon...een even eens met Chat... Net als dat penninkje van die weduwe toch??? Of...doe wel en zie niet om???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 maart 2012, 14:14
Onderwerp: Minder dan 1 op 10
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Echt niet? Ik had net leuke ideeen over cammen in diverse outfitjes,botoxparty's en een schoonmaakrapport van de keuringsdienst van waren.......
Ik zal nog eens mn best doen voor je |
Ben nog maar net..verschillende frustraties te boven...laat me... Heb net een APK-keuring gehad... Alles is meegevallen.... Mocht ik alsnog behoefte voelen...meld ik het...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 maart 2012, 13:59
Onderwerp: Minder dan 1 op 10
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Weet je wat,we gaan het VIP introduceren!Het Vooraf Ingevulde Profiel We koppelen het aan banken voor de financiele gezondheid,aan de zorgverzekeraars voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid,aan de belastingdienst voor inzage in schulden en inkomen *.
Voor iedereen maken we een gebruiksaanwijzing zodat in de toekomst geen fouten meer gemaakt worden.
Nu alleen nog bepalen op welke gronden er een match zal zijn....... |
NEEEEE...toch maar niet!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 maart 2012, 18:40
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
XABIA794 schreef: | ben altijd te vinden voor een bbqtje. De mijne kan ik helaas niet meebrengen want die staat vast in men tuin . Ik als ervaren compacte motorkampeerder weet ook dat je van die éénmaliggebruiksBBQtjes hebt... Als enig nederlander me nog kan volgen |
Allee....gij zijt duidelijk madam!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 maart 2012, 16:57
Onderwerp: Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zeeland; bij de speeddate krijg je een weekje abonnement christianmatch als bonus, om met al die dames waar je zo heerlijk mee gebabbeld hebt contact te kunnen onderhouden.............. |
Hoef ik niet Hannah....maar zou de topicopener....dat wel willen???? Tja...hij is weer terug....dus er is toch iets wat trekt.... Ik ben benieuwd..Jaconsu laat je maar horen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wie zorgt er voor dat het ruzie wordt? Degene die niet door heeft dat dit idd op een speelse humoristische manier geschreven en bedoeld is. |
Het gaat niet zozeer om ruzie....maar wanneer ben je dan wel serieus??? Ik neem aan dat Jaconsu dit verhaal WEL serieus meende...(overigens zo serieus dat hij er nu al niet meer is) En jij...wanneer ben je wel serieus??? Als wij denken dat je serieus bent...komt er weer...dat we dit allemaal met een knipoog moeten nemen... En lukt het niet dan gooi je de Libelle in de strijd...(wat altijd lukt) Moeilijk wanneer je dan echt serieus bent..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 20:48
|
|
|
Weet hoe het straks nog wordt gezegd???
Dat ook de starter van dit topic maar een grapje maakte.... Dat dit OOK zijn humor was... Dat we niet zo serieus moeten zijn...
Als bepaalde topics uit de hand gaan lopen en het bakkeleien of hakketakken gaat heten, moeten we er ineens WEL tegen kunnen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 19:14
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Zelf doen...is zo leuk..... Momenteel is het binnen op vensterbanken en voor ramen beetje rommelig..
Maar dat duurt maar even...straks weer uitplanten...verpotten.... Nee ik heb geen kasje, maar mijn huis is de kas... Zo ook met bloemetjes...en lege plastic verpakkingen functioneren ook als kas...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 14:40
|
|
|
Een probleem????
Laten we dan maar vlug stoppen, want de man die problemen had met die OMA gevoelens...is er al niet meer.... Heerlijk is dat he...ff in drie dagen vertellen dat grijs niks is....
En laten we heerlijk gelukkig en tevreden zijn met onszelf...(wij vrouwen) Genieten van het wel of niet Oma zijn....
En dan savonds nog even goedkeurend knikken tegen het kunstgebit op het nachtkastje... Ik lach....ik kende hem een beetje van een andere site.... Als het kan...afgeven op de vrouwen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 23:06
Onderwerp: alleenstaande moeders
|
|
|
HELEEN296 schreef: | Ja precies, alleen leest iedereen mee! Dus het enige wat ik kan verklappen is dat mijn dochter morgen jarig is en ik vroeg wakker gemaakt wordt en ik komend weekend 12 meiden over de laminaatvloer krijg en zaterdag mooi kan zeggen dat ik dat in mijn eentje toch maar mooi gedaan heb of zal ik toch even iemand charteren met een auto voor de boodschappen....... (zie plaatje chatuleum. |
Gezellig...maak er iets heeeeeeeeeeeeel leuks van.... (Alhoewel dat doen die dames van die leeftijd meestal zelf wel he??)
En die boodschappen??? Tuurlijk doet Chat dat ff.... Beter werk dan over die Libelle weer zeuren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 21:24
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Jep, bepaalde mannenluchies zijn erg lekker idd! Maar door elkaar wordt het hard minder...... |
Je moet ook aan mannen door elkaar denken...haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 21:15
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Blegh..... moest voor een aantal heren ff aftershave halen. En aangezien ze zelf niet aangeven welk merk, had ik dus de keuze...... Mijn handen en polsen ruiken nu naar allerlei aftershaveluchtjes door elkaar...... en het wil er maar niet af...... |
Steen toch...juist lekker die manneluchies!!!!!!!!! Heerlijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 07:49
|
|
|
Ja...zo ervaarde ik jouw reactie ook Jaconsu... Ik ben bijna 55...maar ook bijna ...nog niet grijs.
Ook nog geen Oma en zo voel ik me ook niet..ook al had ik een spoor van grijs.
Je bent zelf ook aan de 50 rand!!!!!!!! Het voelt ook of je een beetje afgeeft op ons..vrouwen...waarbij de sporen van grijs zich gaan vertonen... Het doet inderdaad niet af aan de binnenkant...die veel mooier dan grijs kan zijn. Ook ik heb een vriend die veel grijze sporen heeft maar daartussen zit nog dat mooie zwart wat eens overheerste... Je zal een blonde man treffen....maar een vreselijk karakter hebben.... Nee...geef dan mij de grijze....grijzende man....(zo charmant!!!)
Enne...een paar jaar ouder of jonger....maakt ook niet uit.... Het zal maar fijn zijn samen....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 26 maart 2012, 07:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 23:37
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
PIETER649 schreef: | Op het forum al 2 hinten gelezen... ik geloof dat Herman morgen jarig is of zo
Mocht het zo zijn, dan bij deze alvast gefeliciteerd Herman, zet je wel n foto op je profiel dat je al die kaarsjes uitblaast? Met punthoedje op en slingers aan de muur natuurlijk he
http://www.youtube.com/watch?v=cKNgLcafVYs |
EN GEKUST DOOR BRIGIT HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 22:55
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik was gelukkig alleen toen dat gebeurde |
Dat je dat je eigen aandeed meid!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 22:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vanochtend eerst aan de lijn gestaan om bij Dennis en zn team te kijken . Daarna direct door naar de zeedijk waar het heeeeeeerlijk vertoeven was . Al verschillende van die beesten gezien die ik nog nooit eerder gezien heb. |
Welke beesten zie je dan aan de zeedijk...die je nooit eerder zag???
Monster van Loch Ness???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 22:47
Onderwerp: Oudejaarsavond
|
|
|
Ik heb er totaal geen moeite mee....bovendien is het zulk mooi weer...dat je het helemaal niet doorhebt....
En wie het vergeet...sorry...beetje dom hoor...(ik heb alle klokken net verzet) Zo kan ik het verhaal ook nog herinneren van een zus....die inderdaad s''morgens met de kinderen naar de kerk liep en het verdacht stil vond op straat. Toch kwam ze een ander gezin tegen en ineens...viel het kwartje...DE KLOK WAS NIET VERZET!!! Beide gezinnen zijn niet meer naar de kerk gegaan...maar hebben bij elkaar koffie gedronken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 22:38
|
|
|
Een hele grote familie...bij elkaar...om de 85ste verjaardag van Oma te vieren... Kinderen...klein en achterkleinkinderen...58 in totaal.. Wat een rijkdom...Wat een gezelligheid....dankbaarheid.... Samen eten...praten..genieten in de zon...of binnen... Kortom...het deed me denken aan een lied...wat eindigt met de woorden...
En Gods goedheid altijd roemen... Die mij zulk een moeder gaf... We hebben het gedaan...en we hopen dat we haar nog een poosje bij ons mogen hebben....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 12:19
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Je koffieapparaat schoonmaken met azijn en daarna lekker een kopje koffie zetten. En dan bij de eerste slok tot de ontdekking komen dat je hem toch nog een keertje extra door had moeten spoelen na het ontkalken |
Haha...is meteen je visite ook kalkvrij!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Picknick is een andere doelgroep denk ikde pn is meer voor niet-zoekers,de speeddate is voor de voortvarender mensen.........er was zeer zeker vraag naar goedkopere uitjes. |
Mmmmmm...moet ik nog even uitzoeken waar ik bijhoor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Even een complimentje voor de redactie van CM,een dinnerdate waarbij je je zat kunt eten en ook nog 60 personen van het andere geslacht kunt ontmoeten voor nog geen 25 euro.......er is geluisterd naar de leden! |
Heb het zojuist gelezen.... 28 april....dan was er al een uitje... Dus meteen na de picknick aanschuiven bij de Chinees... Was hier dan vraag naar Leanne??? Niet dat ik er naar toe ga ...maar is dat ook niet een beetje een vorm van speeddaten...???( wat ik dus nooit zou doen...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 15:24
|
|
|
Heel veel gedaan...binnen is alles weer netjes...(dochterhulp) Zelfs de hele was is al droog...met de natuurdroger... En dan nu nog even de tuin in.... In eigenmaakselkasje...(doorzichtige gebaksdozen) gezaaid.... Rest van de tuin gespit... Kortom...een fijn gevoel...(komt vast door de zon)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 15:07
Onderwerp: Donor week
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dan is het verstandiger om helemaal te zwijgen en ook niets over anderen te suggeren....... Je neemt wel de moeite om over een ander te schrijven maar bent niet thuis voor uitleg......das wel erg gemakkelijk gedacht om dan te zeggen zwijgen is goud.....buiten dat het erg onvolwassen gedrag is... |
Ik geef je gelijk..Je hebt helemaal te maken met een onvolwassen iemand.. Moet je niet mee van doen willen hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 13:06
Onderwerp: Donor week
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Waarom: soms heel soms, maar niet altijd, hoewel het soms vaak voorkomt. Soms kan het een stille hint zijn, hij/zij snapt me wel, of als ik het zeg, krijgen we ruzie. Ik snap het wel, en dan is zwijgen echt wel goud waard, een discussie houden is leuk, of kan leuk zijn. Maar soms heel soms, moet men zich eens ergens, bij neerleggen, het is niet altijd leuk, maar anders wordt het zo,n gehakketak. Per slot van rekening ging het over, Donor zijn, en niet over bakkeleien of hakketakken. |
Nu reageer ik wel..... Want...zo voelde ik het ook Gerrit... Het liep van het een in het ander het had niets meer van doen met het onderwerp... En inderdaad...spreken is zilver, maar in dit geval is zwijgen goud... De weg van de minste weerstand??? Noem het zo...noem het hoe je het wil.... Gelukkig en fijn ...dat JIJ het begreep!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 11:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, Zeeland, ik bedoelde het niet serieus als slechtste moment hoor, integendeel zelfs, ik geniet met volle teugen!
Enne...heerlijk hè, werken met verstandelijk beperkten? |
Het mooiste wat er is..... Jammer dat ik hier niet meer uren kan krijgen... Ze zijn nog zo eerlijk...zuiver...recht door zee...WAARDEVOL!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 10:53
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Vandaag vrij, heerlijk zonnetje...met een kop koffie op m'n balkon...oeh, wat een slecht moment toch |
Waarom dan????
Mijn slechte moment.... Thuiskomen uit mijn werk....PORTOMONEE KWIJT!!!!!
Gelukkig niet lang na hoeven denken.... Collega belde en was tie gevonden op mijn werk....
Ik kon het niet begrijpen....uit een dichte tas...bijna onmogelijk... Antwoord kwam al vlug... Er was weer een van de gehandicapten.....die er van geniet als je iets kwijt bent en je een zoektocht start....(en vervolgens met de oplossing komt) Het moet een grapje zijn....Ik ben er ook niet kwaad om, maar toch maar even een hartig woordje gesproken!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 10:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Schitterend weer,ik barst van de energie!!!!
Nog even werken en dan de fiets maar eens uit het stof halen....... |
Heerlijk he??? Zo voel ik het ook.... Ik neem de tuin ook even mee....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 12:16
Onderwerp: bus ongeluk in Zwitserland
|
|
|
Gisteren heb ik een deel van de gedenkdienst bekeken en beluisterd...
Wel veel saamhorigheid...maar wat een verdrietige aanblik...
Wens alle betrokkene veel sterkte toe....
Al die gezichtjes te zien van die mensjes in de dop....
|
|
Naar boven |
|
|