ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 00:54
BerichtOnderwerp: onzekerheid

MELGIRL092 schreef:
Ik ben net bezig met geloof en vaak erg onzeker.
Hiervoor ben ik wel eens naar waarzegsters geweest.
Ik wist niet dat dat niet goed was.
Ik heb er erg veel spijt van.
Heel raar maar maak me er druk om.
Ook wil ik graag bidden voor meer kracht zodat ik weer gauw kan werken.
En voor herstel en gezondheid en geluk voor mijn familie.
melanie.

Hoi Melgirl,

Goed van je dat je voor gebed vraagt!

Ik zal ook elke dag voor je bidden; voor kracht en voor herstel en gezondheid en geluk voor JOU!!!! en je familie!!

Zegens!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 21:31
BerichtOnderwerp: Klaagmuur

Ik las ergens, ik weet niet meer waar, heb een hele tijd gezocht..dat vriendschap anders is dan liefde.

Niet helemaal mee eens: ik ken huwelijken, waar mensen allang zichzelf niet meer zijn, en langs mekaar heen leven.

Ik ken vriendschappen, ja, waar ik helemaal mezelf kan zijn.

Wat ik wel ff moeilijk vond: 2de kerstdag, 's middags komt mijn ex en tevens beste vriend, heel opgetogen naar me toen. Ja, we hadden afgesproken, hij zou me halen 2de kerstdag, en daarna zouden we naar zijn huis gaan.

Hij komt dus heel opgetogen vrolijk naar me toe...ja, toen moest ik hem vertellen van dat ik ziek ben en echt niet mee kan....

Ja, teleurgesteld, ja, dat begrijp ik wel, twas ook 2de kerstdag...

Aan de andere kant; niet lekker voelen=niet lekker voelen, ook op 2de kerstdag....

En dan dacht ik aan de keren dat ik opgetogen naar hém toekwam, en hij dus niet lekker in bed lag.....

Dus ja, ik moet echt zeg maar echt moeite doen om me niet schuldig te voelen; tis niet leuk als iemand om wie je geeft zo vrolijk opgetogen naar je toekomt 2de kerstdag en je moet zeggen dat je niet kan...

Aan de andere kant; andersom was het ook regelmatig zo.

Ja, ik hou er niet van als ik het idee heb van ja nu moet ik me schuldig voelen, ja tis jammer, ik zelf vond het ook heel jammer, dat is het juist..ik was nml echt niet lekker.....

Andersom zou ík hebben gezegd van nou ja, kan gebeuren hoor, kan jij ook niets aan doen, spreken we gewoon een andere keer af, wat maakt 't nou uit dat het kerst is, andere dagen hadden we het toch ook heel gezellig.

Ja, dan zou ik natuurlijk ook wel teleurgesteld zijn, maar ja, dat niet zozeer gebruiken om iemand een schuldgevoel te geven, zo van kijk, je stelt me nu wel teleur.

Ik zelf had het gevoel dat dat wel gebeurde...

Maar ja, ik weiger om mezelf schuldig te voelen over iets waar ik niets aan kan doen.

Iig, dit heeft niet zozeeer met het onderwerp te maken want we latten niet zijn gewoon heel erg goede vrienden.

Maar ja, niemand kan van mij verwachten dat ik meega als ik niet lekker ben, en daarom alleen wil zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 21:16
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

verplaatst naar Klaagmuur

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 28 december 2012, 21:32
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 20:26
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart

Kabouter: ja, alleen generaliseren zoals je deed lijken alsof alle vrouwen zo zijn, ja, dat is natuurlijk niet leuk voor de vrouwen die niet zo zijn.

Ja, ik heb ook nare ervaringen met mannen gehad, maar ja dan zijn natuurlijk niet alle mannen zo.

Maar ja, in deze gebroken wereld heb je gewoon dat veel mannen en vrouwen beschadigt zijn.....en dan gaat het helemaal mis, als ze iets langer in een relatie zitten.

En ja, je hebt ook vrouwen die wel aardig zijn, ook al zijn ze beschadigt in het verleden.

Ja, je hebt nu eenmaal mensen, die slecht zijn, ja....kijk alleen maar ff naar het nieuws.....

Ik weet en voel aan dat je negatieve opmerkingen naar vrouwen toe uit nare ervaringen voortkomt.

Dus ja, ik lees eroverheen, en haal me schouders op.

Maar ja, niet iedereen weet dat....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 18:51

KABOUTER722 schreef:
volgens mij werd/wordt in dit topic de mening gevraagd over 'het vrouwenhart', wat en hoe een vrouwenhart is. of hoe het te 'veroveren'...

ik geef mijn mening, gebaseerd op ervaringen uit het verleden, maar dat schijnt niet te mogen. als je het er niet mee eens bent, ga dan lekker buiten spelen of zo.

Lieve Kabouter: dát nu, mag juist wel...!

Sterker, dát is juist gezond! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 28 december 2012, 19:03
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 18:41

JOL252 schreef:
Hier hoor ik het alom misbruikte "eert uw vader en uw moeder" in. Zolang ouders zich als ouders gedragen is het goed respect en eer te bewijzen. Als ze die rol/plek/etc. niet goed invullen is de andere kant van "eert uw" dat je inziet dat ze die plek (in sommige, veel of alle opzichten) dus niet innamen. En al helemaal bij misbruik, als het ouderlijk gezag is ingezet om te misbruiken heeft iemand zijn vader- of moederzijn metterdaad verprutst. Twee zaken uitgelicht: bij emotioneel misbruik word je bijvoorbeeld tot vertrouwenspersoon gemaakt en kun je je kindzijn niet meer vieren. Jouw emoties doen er niet toe, de ouder neemt de ruimte in en jou wordt het leven en je ontwikkeling ontzegt. Seksueel misbruik: je werd gemaakt tot seksueel partner en de gevolgen zijn plenty.

Dus eren.. ja maar ook onder ogen zien waarin iemand niet als je vader of moeder handelde. Dat is ook eren.

Inderdaad, dát hoorde ik ook: het alom misbruikte "eert uw vader en uw moeder"

Dat kan alleen als je vader en/of moeder je liefde hebben gegeven, en niet alleen jou hebben laten geboren worden om er alleen zelf beter van te worden.
Of/en zodat ze: vader en/of moeder, je hebben geboren laten worden om hun frustraties op jou(algemeen) bot te vieren.

En ook deze quote van jou is zo waar: "Jouw emoties doen er niet toe, de ouder neemt de ruimte in en jou wordt het leven en je ontwikkeling ontzegt."

Kijk, ik wil mijn vader nooit meer zien, op advies psycholoog, maar het was mijn beslissing...En als een christelijke psych. dát zegt ja, ja, dan is er echt wel iets aan de hand...contact verbreek je niet zomaar voor het leven....
Als een ouder enkel tot doel heeft het leven van een kind, berekenend, volledig kapot te maken op alle fronten......sluw, gemeen, vals.....

Ja, dan blijft er één ding over....alle contact verbreken.....

En niet dat gezeik van meteen vergeven alles, want Jezus heeft mij ook vergeven...ja, deze tekst wordt ook alom misbruikt...
Door de @#$%^%$# groeperingen.

Kijk, míjn moeder ja, die heeft mij erg veel liefde gegeven....
Ze werd ook gemanipuleerd door vader, geïntimideerd, geestelijk en emotioneel mishandeld etc.

Ja, dat zeiden oa ook een voorgangersechtpaar, die toen der tijd een gesprekken hadden met mijn ouders(vlak voor me moeder ging scheiden), op verzoek van mijn broer.(mijn broer verwachtte dat ze tegen me moeder gingen zeggen dat ze niet mocht scheiden, gebrainwasht als tie al was...
Dat zeiden ze tegen me moeder..later...

En me vader zat daar een keer, trots te vertellen, zo van kijk es hoe 'goed' ik ben, dat ie me moeder nooit sloeg; toen zeiden ze van dat het heel normaal is hoor, als je je vrouw niet slaat...

Maar mijn vader; ik kan mij niets herinneren dat hij voor me deed; ja alleen als ie er zelf beter van werd, of omdat anderen dan zouden denken wat een goede vader(2 gezichten).
Om het, wat dan ook, meteen weer terug te nemen zodra visite weg was...

Bijvoorbeeld een belofte waar ik me dan wéken op verheugde, en dan zei hij, net alsof hij of ik gek was dat ie dat nooit had gezegd zulke dingen.

O, wat had ik een woede als kind.......

En nu ben ik bevrijd...gebroken met hem, helemaal!

Halleluja!(en nee, niet spottend, natuurlijk niet, blij.....)

NB: en ja, ik bén nu eenmaal erg beschadigt; als je frontaal tegen een boom op skiet, ja, dan is je been verbrijzeld...ik ken zo iemand die dat had...Stalen Pinnen in zijn been, half jaar in het ziekenhuis, tig operaties...

Ja, en als je psyche wordt vern@#$t, ja, dan heb je evengoed zorg nodig.

Zelf kan je ook veel doen.

En daar had jij Pieter 619, wel gelijk in, de ggz, en/of een psycholoog kunnen je niet beter maken, damage is done...vertaling: schade is nu eenmaal gebeurd...maar ze kunnen je leven een stuk aangenamer maken.
Of als je leven helemaal niet aangenaam is, door wat je 'lieve' vader en/of moeder je heeft geflikt je hele leven, ja, dan kunnen ze je helpen, zodat je leven weer aangenaam wordt.

Ja, psychologen, psychiatrisch verpleegkundigen etc. hebben er namelijk voor gestudeerd....Vandaar....
Net als dat een chirurg heeft gestudeerd om te opereren als je bijvoorbeeld frontaal tegen een boom op skiet.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 28 december 2012, 19:06
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 18:13
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

Wisten jullie dat ik net een uurtje ofzoiets wakker ben, en nu me tweede kopje koffie ga zetten Kwijlende smiley

Ja, griep, het heerst, dus ja, uitzieken, das alles wat je kan doen.

Maar ja, dán is het ook niet erg, als je je lekker bedje hebt, tis lekker warm hier, trek in eten heb ik bijna niet dus ik eet heel weinig.

Stel je voor, dat je zou moeten werken en dan griep.....ja, dat deed ik weleens hoor.

Maar ja, lekker warm huissie, kan liggen wanneer ik wil....Heb ook weer een erg mooi goed boek waarin ik bezig ben Knipoog smiley

En ja, ervaring leert, over paar dagen is 't over.

Maar ja, wát kan iemand veel slapen he als tie ziek is.

Weet je wát leuk is, als je gaat slapen radio aan, argusoog is erg leuk vind ik, met mooie muziekies ertussen, en als je naar de site gaat kan je ook vorige afleveringen beluisteren.

Iig, ik kan er heerlijk op slapen....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 28 december 2012, 18:14
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 17:59
BerichtOnderwerp: aangenamer

PELLE852 schreef:
Het ware te wensen
dat alle mensen
Met hun gebreken
Naar zichzelve keken
Opdat ze het praten
Over anderen wel zouden laten Knipoog smiley

Knipoog smiley

Praten an sich, met een doel kan wel, maar ja ik snap je wel, je bedoelt roddelen.

Toppie geschreven!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 17:55
BerichtOnderwerp: Afgoderij

Ahum....dacht ff in de snelheid dat dit over kerst ging als zijnde afgoderij, zo van Christus is in oktober geboren, heidens feest, samengevoegd door gasten die daar belang bij hadden etc.
Met daarbovenop nog de media: 'met zijn allen gezellig met de hele familie bij mekaar' Zieke smiley
(Nee, ik bedoel niet de mensen die een fijne familie hebben, da's dan juist weer fijn!!!! Knipoog smiley

Ik heb 2 vrienden, exen, nou zullen sommigen zich afvragen van hoe kan je nu met een ex nog gezellig omgaan en vrienden zijn.

Dit is het geheim Knipoog smiley : Ik heb ze beide, nadat het uit was een hele tijd niet gezien, de ene enkele jaren niet, maar ja daar was ik ook veel langer mee.

De andere bijna een jaar niet, maar ja, daar was ik maar enkele weken mee.

Iig, de tijd die ertussen zit, dat je mekaar helemaal niet ziet...ja, dat maakt dat je weer onbevangen met elkaar omgaat en vrienden kan zijn.

En ik kan je zeggen: vrienden zijn zoooo belangrijk.

En ik ga het hele jaar leuk met ze om.

Nou had ik als kind ook alleen maar jongens en mannen als vriend, bijna geen vriendinnen, kan op de een of andere manier beter met mannen overweg, ja, in het algemeen dan.

Dat maakt ook verder niet uit.

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 28 december 2012, 17:56
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 17:37
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Wat ik heb gedaan vandaag?

Ahum, werd om 14.30 uur gebeld, en uit een hele mooi droom gewekt....

Ik dacht, ik bel later wel terug, ben dus nog ff anderhalf uur verder gaan slapen, ja, en toen had ik een K#$ droom, en dus ik dacht; tijd om es op te staan Knipoog smiley

En nu zit ik heerlijk in mijn warme huisje, aan mijn eerste bakkie koffie Lachende smiley

Dusz..eigenlijk is het nu 's ochtends voor mij LOL Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 17:25

Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:51: Reactie van Pieter619 op Kabouter772

KABOUTER722 schreef:
gepasseerd station, zal dus niet gebeuren. bovendien is er nog de alom-overheersende mening van 'het oude mensch', ook wel 'moeder' genoemd. reden temeer om 'er niet op uit' te gaan.

PIETER619 schreef: Jij wilt du swilens en wetens niet een beter,mooier leven , dat je iemand hebt waar je lief en leed mee kunt delen. Dit komt misschien ook omdat je het ook niet hebt ervaren wat dat is.

Liefde is mooi teer en kan soms wel zeer doen, maar overwint wel alles , tenminste als men elkaar echt trouw belooft.
Als ik nu zie hoe mijn kinderen in het leven staan, ben ik en bevoorrecht persoon en rijk gezegend ook.

Zelf hoop ik wel de ware liefde nog een keer tegen te komen, fantastisch om als man en vrouw één te zijn. Elkaar verzorgen als een van beide ziek is en noem maar op, hoe je elkaar tot steun kan zijn.

Ga positief tegen het leven aan kijken en je komt met een positieve instelling veel verder, je kon weleens verwonderd komen te staan, wat dat oplevert aan goe gevoel, blijdschap en wat al niet meer.

Pieter619: Er moet mij iets van het hart.

Kabouter ziet de Waarheid in. Dat is moedig en knap.
Waarom mag ie van jou niet 'het oude mensch' zeggen???

Als dat nou zo is??? Had dat wel gemogen als het iemand in het parlement was, of een buurvrouw?

Juist is het des te erger als 'het' je biologische moeder is.

Ik noem mijn biologische vader ook een grote @#$% en een #$%^%$#.
Want dat is tie ook.
Ik kreeg ook commentaar: 'ja, tis wél je vader'..ja, nou en? Was het maar niet me vader....

Ik vind dat jij hier, ipv begrip voor Kabouter te hebben hem ff, onterecht de les leest.

Zal 2 zinnen van jou ff plakken en van commentaar verzien:

Jij wilt du swilens en wetens niet een beter,mooier leven , dat je iemand hebt waar je lief en leed mee kunt delen.
Wáár schrijft hij dat???
Ga positief tegen het leven aan kijken en je komt met een positieve instelling veel verder

Voordat iemand positief in het leven gaat staan, zal hij dus eerst zijn trauma's moeten verwerken, en in dit geval; de moeder....
Én het negatieve eerst onder ogen moeten zien, dat kan een proces zijn, zeker omdat ie al jaren met 'haar' zit....Not to mention his childhood....vertaling: dan heb ik het niet eens over zijn kindertijd.....

Kabouter hééft al een begin gemaakt voor een mooier en beter leven door de waarheid over zijn moeder onder ogen te zien....!!!
Complimenten Kabouter!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 28 december 2012, 17:41
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 19:26

JOL252 schreef:
Mooi als het hellupt.. ik heb er van nabij de grootste rottigheid van gezien. Smiley met dichtgeplakte mond

... on topic maar weer.

Oei meid.... Geschokte, onthutste smiley

Dát wist ik niet....

Nou ja, ik vertrouw mijn psych.

Ja, heb ook weleens wat gelezen over Prozac....

Iig, bedankt voor de waarschuwing, en on topic maar weer Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 19:23
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Wat ik heb gedaan vandaag?

Lekker helemaal niets!!!

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Alleen lekker computeren, lekker liggen lezen, alleen wat ik leuk vind en waar ik zin in heb!

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 19:18

PIETER619 schreef:
En toch kan je wel en vrolijk blij leven krijgen, maar dan zal je wel hulp moeten zoeken want zoals ik het nu zie, kom je er zelf niet uit

Vandaag de dag is het geen schande om hulp te zoeken en je leven word een stuk aangenamer.

Helemaal mee eens, soms is de schade zo groot, psychisch dan...

Voor lichamelijk letsel ga je toch ook naar een arts?

Dus ik zou ook zeggen; professionele hulp.....

9 sessie met een psycholoog worden vergoed, dan heb je ook nog de ggz, ook christelijk als je dat wil, zie google...

Wondermedicijnen zoals anti depressiva...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 19:13

JOL252 schreef:
Als het iets voor hem zou veranderen heeft het zin. Ik vrees dat het dat niet doet ...

Ja, idd...niet alle vrouwen zijn zo....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 19:11

ZEELAND736 schreef:
Natuurlijk mag iemand eerlijk zijn Shanita...maar dan blijft het toch nog zo....

HOE...zet je iets neer...hoe zeg je iets....???

Hai Zeeland,

Ja...daar heb je een punt...idd...'hoé schrijf of zeg je iets'....

Helemaal gelijk!

Ach ja, er zijn eenmaal mensen die flink te grazen zijn genomen door een ex, en ja, dat kunnen zowel mannen als vrouwen zijn, en ja, dán let je misschien niet áltijd op hóe je iets zegt....ja, denk ik dan..

Maar begrijp jou!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 19:07
BerichtOnderwerp: Wat betekend en is kerst voor ons?

FRANKT627 schreef:
Ik wens jullie veel geluk in het huwelijksleven Knipoog smiley

Ik schreef: 'hij trouwens ook hoor', dingen regelmatig afzeggen bedoel ik, was de 's' vergeten.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:57
BerichtOnderwerp: Vanuit vriendschap naar.... relatie.

Ik heb 2 goede vrienden, die totaal verschillend zijn...

Daar ben ik eerlijk in, niet 'vunzen' oid....

Vrienden zijn vrienden...punt.

Ik ben niet toe aan een relatie, én ik wil ook geen relatie.

Ben erachter gekomen dat je alleen ook een erg gelukkig en bevredigend leven kan leiden.

Maar ja, ook dat heb ik op therapie geleerd.

Sommigen denken van, 'als ik maar een relatie had, dan....'.

Helaas...dát werkt niet....je zult nu eenmaal altijd alleenstaanden én stelletjes hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:35
BerichtOnderwerp: Klaagmuur

Ach, tis niet zozeer klagen, wel een klein beetje.

Ik voel me al sinds gisteren grieperig, en ja, ook omdat ik ben afgekeurd 80-100% kan ik niet altijd alles.

En ja, als ik me dan wat grieperig voel, en ja, voor mij ís kerst gewoon een stress-tijd door herinneringen uit mijn kinderijtd, juist..met kerst.

Dus ja, grieperig, met extra stress, ja, dan blijf ik even liever enkele dagen rustig in mijn huis...en ja, dan kan ik eventjes niets afspreken, en ja, de afspraken die ik had, ja die moet ik dan afzeggen cq verzetten.

Ja, want ik wil niet meer over grenzen heengaan, zoals ik een groot deel van mijn leven wel deed; als de ander maar tevreden, gelukkig etc. was, en ja hoe ik mezelf voelde was eraan ondergeschikt...

Doe ik al een tijd niet meer; ik bén niet zo lekker, ík wil even een paar dagen heerlijk alleen in mijn huis zowel geestelijk als lichamelijk(in mindere mate maar ook wel), tot rust komen.

Dus ja, ik ben niet ongelukkig ofzo, ben best wel gelukkig hoor, maar ja, heb door bovenstaande redenen even de behoefte enkele dagen alleen te zijn.

Ook omdat ik, in zijn totaal mijn behandelaar drie weken niet zie, en haar pas de negende weer zie, ja dat heeft er ook mee te maken; voel me wat ontregeld....

Dusz....dan neem/pak ik die rust die ik zo nodig heb........en ben ik beter ga ik weer vrolijk met die en die afspreken, dat moet kunnen mi.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 15:12

KABOUTER722 schreef:
Okee, iets milder dan: een vrouwenhart is mooi...als het gebraden op d'r rug hangt.

Alle vrouwen waar ik tot nu toe kontakt mee heb gehad (ook die van hier) bleken achteraf 1e klas serpenten te zijn.

Kabouter mag hier gewoon zeggen wat hij heeft ervaren hoor.

En ik waardeer eerlijkheid!

Zegens Kabouter, en blijf je zelf en eerlijk!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 00:57
BerichtOnderwerp: Pesten...

Ja, ik heb de link gelezen, da's hetfig....

Er was hier één keer een pester..die werd geband...dat deed hij ook structureel, onder de gordel, zo sluw, dat zelfs de redactie het niet meteen doorhad.

Maar ja, recht zegenviert, en hij is dus geband.

Sommigen zullen weten over wie het gaat/ging.

Maar ja, ook op werkvloeren, ja, da's heel erg vervelend.

Goed dat het onderkend wordt, en er dingen over worden geschreven; pesten is wel zo vals....

Morgen meer; ik ga nu proberen te slapen... Slapende smiley

Vredige nacht!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 00:27
BerichtOnderwerp: waarom geen privechat

ROADY558 schreef:
Chrome moet gewoon werken.
Hier werkt ie tenmiste wel goed. Dus misschien ligt het toch nog ergens anders aan.

Lieve Roady,

Ik heb over g. chr. niet zulke goede berichten gelezen, wat ik wél weet, de allerbeste browser is Mozilla Firefox, naast IE.

http://www.mozilla.org/nl/firefox/new/
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 00:08
BerichtOnderwerp: waarom geen privechat

ROELANDE345 schreef:
ik had vandaag ook 2x zo'n pingel en een wit venster. Maar ik kon niet zien wie het was en dus ook niet antwoorden. Hoop niet dat iemand zich nu gepasserd voelt

Haha, ik heb die hele functie van prive chatten afgesloten....

Hoop niet dat iemand zich nu gepasseerd voelt...LOL

Ja, ik lach om mezelf, moet toch ook kunnen heb ik vaker hoor :)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:56
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

Weet je waar ik nou blij van wordt? Ja, en dat is héél belangrijk voor mij wat ik op ga schrijven.

Ik ben blij, omdat ik CM echt als een hechte groep gelovige lieve mensen ervaar.
Een groep mensen waar ik de kans kreeg om te groeien in de afgelopen twee en een half jaar!!!.... dat ik lid ben.
Mensen die mij accepteerden, met mijn tekortkomingen, mij prezen als ik iets goed deed, mij erop wezen als iets niet verstandig was.
Ook via mail, alsnog bedankt!!!

Ik kon hier mijn pijn kwijt, mijn frustraties kwijt. Ik kreeg feed back, begrip en bovenal wijsheid.

Ook kon ik hier mijn gelukkige momenten kwijt. Ook dan ervoer ik dat er werd meegeleefd.

Ook als ik om gebed vroeg kreeg ik altijd reacties en de wetenschap dát men voor mij bidt. Dát deed en doet mij zó goed!!!

En ook ik bidt elke dag voor mensen hier van CM, ook voor mensen die(tijdelijk hoop ik, met name Willemijn!!!) geen lid meer zijn.

Dus eigenlijk komt dit CM gebeuren en ís dit CM gebeuren voor mij een soort virtuele geloofsgemeenschap.

Ik heb hier zoveel begrip gehad, medeleven en vriendschap, dat heb ík nog niet in een kerk ervaren.
Iedereen is hier gelijk, arm, rijk, gestudeerd, niet gestudeerd, etc.
Want het gaat uiteindelijk om één ding; het geloof, en dus met elkaar omgaan hoe God dat bedoeld heeft. Dát ervaar ik hier, ook uit reacties naar mekaar toe.

En ja, en is weleens een ditje of een datje; het mooie is dan juist, je kan je mening zeggen. Ook al is tie anders dan anderen.

En ja, er gaat weleens iemand over een grens, ook ik.
Ja, we zijn niet zonder zonde: 1 Joh 1...Wie zegt zonder zonde te zijn liegt en doet de waarheid niet.....

Dus, om het kort te houden: ik ben wel zo ontzettend blij met CM, behalve dat ik daar een goede vriendschap uit Friesland heb overgehouden, ja, dit is voor mij een troost forum, een bemoedigings forum, en een respect en liefde/vriendschap forum.

Bedankt lieve mensen!!!!

Ja, en ook en misschien wel juist voor de wijze postings die niet positief klonken maar waren bedoeld om op te bouwen!!

Het geeft me een warm gevoel hier te mogen zijn!

Zegens!!! Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:48

ROELANDE345 schreef:
ja hoor Shanita je hebt gelijk heel leuke foto

Nou Roelande, als jíj het zegt, moet er waarheid in zijn, thanks!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:44

JOL252 schreef:
ik heb maar even gedelete, was me nog niet opgevallen... volgende keer denk ik aan de leukste man van CM Clown smiley

Anyway deze profielfoto is ook héél gaaf LOL Lachende smiley

FF oefenen....door aan iets te denken wat je recen telijk heel gelukkig maakte....en dan klik... Knipoog smiley

Ik had eerst foto-fobie...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:27

JOL252 schreef:
Je bedoelt die met de boerka? Het ging om de sjaal :) ik had iedereen gewaarschuwd toen er gevraagd werd om een foto van de sjaal voor een minder levende foto van mij dan de sjaal is.

Knipoog smiley

Ik bedoel die ene zonder die sjaal, in je profiel....je moet aan iets leuks denken, en dan echt stralen daardoor, of gelukkig kijken...en dan flits, nemen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:25

Ja, en ik heb ook griep, dus ja, dan ga ik niet me haar doen föhnen etc, als ik toch thuis ben ziekjes.

Ja, ondanks dat ik ziek ben, ben ik gelukkig en het heerst, zoveel mensen liggen ziek in bed, dus ja, deze foto's zijn genomen: moe en ziek ;), maar ja me ogen stralen.

Ja, en die wallen zien ik ook nu pas, jammer, was ook ff proef, eerdaags andere foto's.

Gaat me er ook om dat men ff weet tegen wie ze 't hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:06

Ik griep heb, dus...gewoon ff paar dagen thuis blijf, veel slapen.

Da's de enige remedie.

Dus, video's kijken met me ene vriend(goede klassiekers meestal) ff uitgesteld tot ik weer beter ben.

Anyway, heb nieuwe pc, heb ff snel wat foto's genomen.

Ja, kzie er niet echt uit, haar niet gedaan, maar ja, en nu komt 't, me ogen stralen.

Ik moet nu nog wachten op activatie van redactie.

Tip: neem en foto als je je gelukkig/blij voelt.....

@Jol: je ene foto in je account; toppie....alleen meid, waar waren je srtalende ogen, ipv,' het is niet leuk maar ja het moet foto'.

Denk aan iets, waar je normaal in het dagelijkse leven ook van gaat stralen, je dochters, je werk, iets gaafs in het verleden, iets wat goed ging en je zult zien, de hele goede foto in je account wordt nóg veel beter.

Mijn foto's zijn ff tijdelijk, ja, me haar niet gedaan en ja, daarom.

Maar ja, ik wil d'r nu gewoon steeds meer/andere foto's van mezelf opzetten.
Dan weten ze een beetje tegen wie je 't heb.

Maar Jol, die ene foto: TOPPIE!!!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 28 december 2012, 18:05
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 21:57
BerichtOnderwerp: Het Grote Stoppen met Roken Topic.

PIETER619 schreef:
Ik was verstokt, verslaafd roker en weinig doorzettingsvermogen om te stoppen dus. Men denktvaak dat nicotine verslaving i smaar dat i sna (meende ik 2 dagen al over, het is meer "de bezig zijn" verslaving"
Wat mij hielp was, als ik trek kreeg in een sigaret, ik afleiding moest zoeken voor de tijd van op roken van de peuk. Omdat ik ivm rustig aan moeten doen , omdat ik 3 bypasses moest hebben, was puzzelen voor mij de uitkomst.
Mede omdat ik een week al niet had gerookt en ik moest stoppen, heb ik mij daarook vooringezet.

Letwel, stoppen is moeilijk en ik heb vaak strijd gehad (soms nu nog) om er vanaf te blijfen. Wetend dat als ik met de smoes, ach vooruit even één haaltje van een sigaret geen kwaad kan, het er toch weer meerderen worden, ben ik dus bewust er vanaf gebleven.

Ha Lieve Pieter,

Kijk, dát bedoel ik, ervaringen delen, zoals jij ook schrijft wat je oa te wachten staat....ja, ik rook nu dan weer paar dagen niet dan weer wel, uiteindelijke doel is wel stoppen.....en ik ben niet de enige meen ik nu en dan te lezen, vandaar dit topic.

Pieter, bedankt voor je bijdrage!!!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 ... 235 Volgende
Pagina 116 van 235