ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:34
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

:)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 3 januari 2013, 01:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 16:59
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart

ROELANDE345 schreef:
ja het blijft mooi Het kleine huis op de prairie
En het zal vast waar zijn dat veel mannen beslissen zonder met hun vrouw te overleggen.
Maar ben bang dat het omgekeerde ook vaak voorkomt dat veel vrouwen de baas zijn in het gezin

Idd, ook dat... Twijfelende smiley Weet het wel zeker...of beide.... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 16:53

GERRIT084 schreef:
Gelukkig maar dat de emancipatie nog niet is doorgedrongen binnen de voetbal , anders zou je na afloop eerst nog een discussie uurtje krijgen.
En in het ergste geval ben ik bang, zou er helemaal niet meer aan voetbal begonnen worden Gefrustreerde smiley

Oooh, jij bent 't!

Welcom Back! Lachende smiley

Ja, Maritime, tis Gerrit, je weet wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 16:50

ROELANDE345 schreef:
Nee Mariska zo is dat woord onderdanig zijn ook niet bedoelt. Man en vrouw zijn inderdaad gelijkwaardig. Maar niet gelijk een man is geen vrouw en omgekeerd.
Bij een voetbalelftal heb je een aanvoerder nodig Maar zijn daarom de andere spelers minder?
Bij een vergadering heb je een voorzitter nodig maar zijn daarom de anderen die aan de vergadering deelnemen minder?
Zo zie ik het ook in een huwelijk de man is het hoofd staat en in de Bijbel. Oke 1 moet de leiding hebben maar het is net zoals bij dat voetbalelftal en die vergadering de andere deelnemers hebben alle recht en tijd om samen de beslissing te nemen

Het is zo niet bedoelt, maar ja, het gebeurd wel, dat bedoelt Mariska...Ze snapt denk ik wel hóe het is bedoeld.... Knipoog smiley

Een aflevering van 'Het kleine huis", geschreven, en geregisseerd en geproduceerd door Michael Landon...die de 'vader' speelt van het gezin..

De situatie werd nijpend in Walnut Grove, en de vader besloot de boerderij te verkopen, en weer naar de 'Old Woods' te gaan met zijn gezin...

Door omstandigheden die positief waren konde ze toch blijven in Walnut Grove, want dat wou het gezin zo graag...

Toen is de vader, Charles, gaan bidden en denken, en toen hij terugkwam, kwam hij zijn excuses aanbieden aan zijn vrouw, dat hij alleen de beslissing had gemaakt om te vertrekken naar de Old Woods, zonder te overleggen met zijn gezin.
Aflevering heet dacht ik 'Coming Home'.

Dát vond ik zo mooi...hoeveel mannen beslissen zonder met hun vrouw en kinderen te overleggen?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 16:30

MARISKA601 schreef:
Wat heb ik toch een hekel aan het woordje onderdanig.
Het komt bij mij over alsof ik me zelf niet mag zijn binnen het huwelijk.
Als vrouw zijnde geef je eigenlijk je echtgenoot alle rechten.
Dat geeft een man weer macht.

Man en vrouw zijn gelijkwaardig.
Ook de mening van de vrouw kan een positief iets geven binnen het huwelijk.
Er zijn natuurlijk zaken waarin de een beter is dan de ander.
Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat de vrouw onderdanig moet zijn.

Een vrouw moet geen slaafje zijn van haar man.

Ik herken...mannen kunnen het idd, onbewust ook? misbruiken, om te doen naar wat hun denken wat goed is, zonder daarbij naar de mening van de vrouw te luisteren

Hún hebben het bv moeilijk, dit is zo en zo gegaan, en dat is voor hun vervelend, maar dan kreeg ik niet eens de kans om uit te leggen wat en waarom ik dat en dat erg vervelnd vond..

En tuurlijk, normaal gaat het op; 2 ruzie, 2 schuld....

En niet eentje...en ik ga niet zeggen van ja mijn schuld als ik niet de gelegenheid krijg te zeggen wat ik erg vervelend vond m.b.t. de situatie(s).

Liegen om de vrede te bewaren...nee.

Als ik iets fout deed in mijn ogen ben ik de 1ste die meteen excuses maakt, maar ja, als de een wel uitpraat en de ander, ik dus, krijg daar geen gelegenheid voor, en er worden ook allemaal dingen van verleden bijgehaald, ja je raadt het al, een ex, ja, dan hou ik de boel ff op een afstand.

En ja, ik heb periodes dat ik meteen kan komen als iemand mij vraagt voor 's avonds, en ja, ik heb ook periodes dat dat niet meeten lukt.
Dan moet ik dat 2 á 3 dagen van te voren weten....so what?

Anyway Mariska, je slaat met je stukje precies de spijker op zijn kop!!!

Dank! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 2 januari 2013, 16:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 16:18

Pieter619 schreef:

Shanita, als ik zie hoe jij vecht tegen alles wat negatief op jou pad komt heb ik daar diep respect voor. Jij bent bezig om voor het goede te gaan, het is een lange weg, maar het resultaat zal er zijn, vooral ook met hulp van boven.

Dank je Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:06
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

..ik niet zo ontzettend veel reageer komende dagen omdat ik moet werken....

Ja, ik had dagen dat ik hier 4 tot 6 uur opzat
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:02
BerichtOnderwerp: onzekerheid

Dank je Hans voor deze mooie posting!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 13:59
BerichtOnderwerp: Waarschuwing voor lauwheid.

MAT170 schreef:
@thomas968 Ik denk dat mensen vaak niet willen horen wat Gods woord te zeggen heeft, behalve zoals het hun uitkomt.

Deze soort uitspraken hoorde ik zooo vaak van sommige voorgangers, nu ook nog...

... moet genoeg zeggen...

Ik denk dat veel mensen juist Gods woord willen horen ook als het ze niet uitkomt....

Ik denk dat het er meeer om gaat, men moet het zo horen zoals de voorganger, pastor het uitkomt...

Zelfs zinnen achter de komma weglaten...ja, echt ook meegemaakt...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 2 januari 2013, 14:00
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 13:48
BerichtOnderwerp: Waarschuwing voor lauwheid.

MAT170 schreef:
Dat is een moeilijke in Marcus staat het in het verband met het uitdrijven van boze geesten en dat Jezus door de schriftgeleerden wordt beschuldigd het door de overste van de boze geesten te doen. In Marcus3vers20tot30

Dus helemaal niet moeilijk, lasteren van de heilige geest is lelijke nare dingen over God zeggen....

In het voorbeeld wat jij aanhaalt, Jezus wordt daar beschuldigd dat Hij goede dingen doet met behulp van de overste der boze geesten.

Mi.

8 Ik zeg u: Een ieder, die Mij belijden zal voor de mensen, hem zal ook de Zoon des mensen belijden voor de engelen Gods; 9 maar wie Mij verloochenen zal voor de mensen, die zal verloochend worden voor de engelen Gods. 10 En een ieder, die een woord zal spreken tegen de Zoon des mensen, het zal hem vergeven worden; maar wie tegen de heilige Geest zal lasteren, het zal hem niet vergeven worden. 11 Wanneer zij u brengen voor de synagogen en voor de overheden en de machthebbers, maakt u niet bezorgd, hoe of wat gij ter verdediging moet spreken. 12 Want de heilige Geest zal u op het eigen ogenblik leren, wat gij zeggen moet.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 2 januari 2013, 13:51
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 14:18
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

Ik lees de laatste tijd erg veel negativiteit over Politie en Justitie.
op het internet
Nou ja, mijn ervaringen met Politie en Justitie waren juist wel erg positief.

Ik denk ja, tuurlijk, je heb gewoon goede mensen en slecht mensen, dus ook daar.

Wou ik ff kwijt.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 13:23
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Ben veels te vroeg, rond twaalf uur vanochtend al uit bed gebeld, door mijn vrienden. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 13:14
BerichtOnderwerp: het geven van tienden

HANS909 schreef:
Alles wat ik heb, heb ik van mijn Heer.

ALLES wat of ik bezit is Hem.

Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

And so what als ik hier dan naakt zou zijn?

Het is niet zo, zoals mijn foto blijk geeft, ik heb een kostuum, een zonnebril en slechts het petje is ge-photoshop-d.

Ik denk dat Hans bedoeld, dat hij zijn hele leven aan God geeft..

Bijvoorbeeld: stel, ik ben met een dingetje niet eerlijk...dan leg ik al meteen niet alles in de handen van God....ik zal een voorbeeld noemen; ik zeg tegen mijn man dat ik moet overwerken en ondertussen zit ik gezellig met collega's een afzakkertje te nemen ergens anders...ja, ik kon echt ff niets anders bedenken...

En nee, geen leugentjes om bestwil, ik doel hier op grote dingen...dingen die ertoe doen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 1 januari 2013, 13:19
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 31 december 2012, 17:50
BerichtOnderwerp: DIT DOET ME /HEM PIJN!

THOMAS968 schreef:
Dat kan niet anders. Een gesprek met een gedragsdeskundige zou hem ook goed doen. Deze wijze van denken en handelen maakt diep ongelukkig want mensen keren zich van je af. Na twee dagen van CM verwijderd is terecht en juist maar ook veelzeggend. Je bent niet goed bezig als je denkt met je denkbeelden namens God zelf te spreken en iedereen die dat doorziet als een soort vijand van het geloof neer te zetten. Mensen die zich onbegrepen en vertrapt voelen vanwege dit soort opvattingen en narcistisch gedrag vertonen, zouden moeten beseffen dat je toch iets helemaal fout doet. Als jezelf beschouwt als iemand met de enig juiste opvatting is dat echt een afwijking. Dat gedrag is overigens best om te buigen maar dan moet je wel inzien dat er wat met je aan de hand is. Helaas komen we mensen met deze persoonlijkheid wel meer tegen onder christenen en soms ook op CM dus. Het is niet verkeerd in de geest te zijn maar je moet je verstand wel blijven gebruiken.

Thomas, medelijden is vooral goed als er een oplossing uit voortkomt.

Narcistisch gedrag kan ook komen als men leiders nadoet, die narcistisch zijn.

Wij kregen in een sekte opdracht om iedereen te waarschuwen die we kennen, van als je je niet bekeert, dan ga je naar de hel, als je dat niet zou doen, zo zei de Pastor, ja, dan was het jou verantwoording als ze naar de hel gingen want je had dan niet gewaarschuwd.....
Dat werd 'getuigen zijn' genoemd, of 'getuigen'...

Heel veel mensen, merk in nu, praten gewoon letterlijk de leiders na in de 'gemeente'...

Ja, en ben je wat labiel(positief bedoeld), ja, je gelooft alles.....

Dat is de pest van die vrije groeperingen; iedereen kan een gemeente beginnen, en ja hersenspoelen, en ja dat is jammer,

Ook velen die wel goed begonnen...en dan denken ja God wil dat ik in een nieuwe dure auto rij, van het collectegeld...

Ja, en dat soort mensen als H., ja, die nemen dingen snel over van zo'n leider...

Afijn, gebroken wereld, hoop dat ;t nog goed komt met hem...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 31 december 2012, 16:04

Ja, het had vroeg of laat toch misgegaan.

Dus wel wijsheid van cm.

Ja, jammer, dat mensen zo beschadigt kunnen zijn.....

Ja, ik schrok ook van dingen op internet, zoals taalgebruik.

Ja, tis ff niet anders: er zijn nu eenmaal grenzen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 21:55

Het was mi een reactie op Pieter619 op zondag 30 december 2012, 20:21, niet op Jol...En werd dat niet een beetje gevoed door
PIETER619 schreef:
HOOGMOED, met je "stel" te weten wat God zou moeten denken?

Gelukkig weet God het veel en veel beter dan jij ooit bedenken kan, enk daar eerst even over na.

En als reactie hierop:

PIETER619 schreef:
Pracht gedicht , maar heeft het betekenis voor jou, gezien sommige reacties van jou zeker niet of juist wel ?

Ik zelf denk dat de reactie uit ergernis werd gegeven: ja, natuurlijk heeft het betekenis voor hem, anders schrijft hij dat gedichtje toch niet op.

Kijk, Jol zegt nog van dat ze het gevoel heeft dit en dat.
Maar ja, Pieter impliceert, naar mijn idee, dat het gedichtje geen betekenis heeft voor Hans..door die vraag te stellen of het betekenis voor hem heeft.

Vrede en Zegens!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 30 december 2012, 22:00
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 21:36

PIETER619 schreef:
naderen wel (leren wat Hij zegt vanuit de Bijbel) maar bij benaderen (naast Hem staan en zien wat Hij allemaal doet vanuit Zijn onmeetelijke liefde), komen we denk ik veel te kort.
Quote:
PIETER619 schreef:
Natuurlijk mag men zich er een voorstelling van maken, maar we komen niet bij benadering in de buurt van God Zijn groot-en goedheid, zelfs niet bij benadering van Zijn grote Liefde voor ons. Hij laat niet los wat Zijn hand begonnen is. Ik probeer en volgeling van Jezus te zijn met al mijn lek en gebrek, maar dat houd niet in dat ik Zijn gedachte (dus wat ik veronderstel) mag gaan uiten, dus als het ware in Zijn plaats te gaan. staan.

Benaderen=dichterbij komen, in de buurt komen, naartoe gaan en aanspreken(gebed), redeneren met inexacte, onzekere of tegenstrijdige gegevens....

Ik zeg in het dagelijkse leven weleens van ik denk dat God dit en dat wel begrijpt want dat en dat...

Concreet voorbeeld: ik denk dat God wel begrijpt dat ik niet lekker ben met kerst, vanwege de trauma's die ik, ja uitgerekend met kerst, vakantie, had opgelopen als 10 jarige, en niet van mij verwacht dat ik dan vrolijk ga lopen doen, als ik me ziek voel, want het slaat ook op mijn lichaam...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 30 december 2012, 21:43
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 21:28
BerichtOnderwerp: Top 2000

Zo mooi, zoals ook de film Yentl.

Ja, dat is een steengoede film...ze verkleed zich als man om dingen te bereiken...Barbara Streisand toch..ff checken...

Ja, idd...een van de weinige heel erg goede films, vind ik...

Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 21:20

PIETER619 schreef:
Natuurlijk mag men zich er een voorstelling van maken, maar we komen niet bij benadering in de buurt van God Zijn groot-en goedheid, zelfs niet bij benadering van Zijn grote Liefde voor ons. Hij laat niet los wat Zijn hand begonnen is. Ik probeer en volgeling van Jezus te zijn met al mijn lek en gebrek, maar dat houd niet in dat ik Zijn gedachte (dus wat ik veronderstel) mag gaan uiten, dus als het ware in Zijn plaats te gaan. staan.

In de bijbel staat dat God de mens maakt naar Zijn gelijkenis.....

Dus....wel bij benadering....vind ik...

God heeft mij gemaakt en anderen naar zijn gelijkenis....nou, ik kan het met die informatie wel benaderen...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 30 december 2012, 21:21
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 20:29

PIETER619 schreef:
HOOGMOED, met je "stel" te weten wat God zou moeten denken?

Gelukkig weet God het veel en veel beter dan jij ooit bedenken kan, enk daar eerst even over na.

God is onder andere Liefde, en God is Rechtvaardig.

Dat wetende, zou je als mensen je zelf best wel een voorstelling kunnen maken van hoe God denkt....

Want iedereen weet wat Liefde is, en betekend, en iedereen weet ook wat rechtvaardigheid betekend.

Snappie?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 17:51

MARIANNE338 schreef:
Is het weer bij jou zo goed, dat je de bank buiten hebt gezet????? Twijfelende smiley
Waar woon je??? Clown smiley

Dat is een buitenbank...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:13

Thomas: Ik weet dat er gemeenten zijn die de tienden vragen. Soms nog met een mand voorin de kerk zodat iedereen kan zien wie er naar toe gaat om de bijdrage in te doen. Een volstrekt schandaal want mensen met een bijstandsuitkering kunnen helemaal geen tiende deel missen. Als men in een kerk zo a-sociaal is dat ze van arme mensen evenveel vragen als van degenen die het makkelijk kunnen betalen, hebben ze geen snars van het Evangelie en ook niet van de zorg voor de moderne armen begrepen. En al helemaal niet van de bedoeling van het Christendom, de tijd waarin en de wijze waarop deze teksten onstaan zijn.

Helemaal mee eens!!!

Maar ze wíllen het ook niet begrijpen, ze willen hun zakken vullen.....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 29 december 2012, 21:14
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:10

ROELANDE345 schreef:
Haha LOL
nee Frank samen opa en oma worden daar hadden we dan zo"n 30 jaar geleden aan moeten beginnen Lachende smiley
Dat weet je toch wel of moeten we je nog eens vertellen van de bloemetjes en de bijtjes??

Als jullie trouwen mogen je kleinkinderen 'opa' tegen hem zeggen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:04
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...

FRANKT627 schreef:
Over welke Ouweneel zijn jullie aan het ouwenelen??? Er zijn er 2 namelijk.

Deze ligt de boel op met valsheid in geschriften en fraude, de ander met leugens over genezen kindertjes, die niet genezen zijn, om zijn eigen zakken te vullen....hoe laag kun je zinken?

Diederik stapel bood nog zijn excuses aan, en die ís niet eens gelovig...mensen trap er niet in....in dat wereldje....Nou laat ik Trin-spin nog zelfs even buiten beschouwing....

Voor belangstellenden, typ 'Trin' in de zoekmachine van GG, of welke zoekmachine dan ook....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 29 december 2012, 21:08
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:01

Ik heb even één van de reacties van dit artikel eruitgeplukt, wat ik zelf ook wel had kunnen schrijven en me dus wel aansprak:

Volgens mij is Ouweneel niet zo wereldvreemd. Hij weet heus ook zelf wel dat die kaarten/bronnen die hij gebruikt heeft nep zijn. Ouweneel is eerder een oplichter die goed weet wat hij doet.

Henk van Rhee lijkt me eerder wereldvreemd. Wellicht is hij er echt van overtuigd dat “God” homo’s “geneest”..
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:56

ROELANDE345 schreef:
mn kleindochter zuigt ook op haar duim krijgt zij nu die gouden bikini Clown smiley

Gefeliciteerd trouwens! Ik had het gelezen, weer een kleindochter Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:51

[quote=ROADY558]Ikzelf denk en vind dat God ons dit als principe aanreikt.

Zei iemand dat geven niet bijbels is??
Dan leest hij vast een andere bijbel dan ik. Het is juist hartstikke bijbels.

Nee, dat is het niet, dat was toen zo, maar nu niet, we betalen belastingen, mensen trap er niet in...

Bekijk 't eens zwart-wit.
Ik bekijk helemaal niets zwart-wit, da's heel ongezond...
De andere kant van het geven (van tienden) is niks geven, en alles voor jezelf houden.
Wie zegt dat? Dat je als je de voorgangers niet spekt, niets geeft? Ik denk dat je dan al snel in de buurt kan (!) komen van hebzucht en gierigheid.
Juist, de voorgangers.....! Door die tienden te eisen....
En als je jarenlang tienden hebt gegeven en je hebt zelf iets nodig...dan zijn ze er niet, worden ook nog boos, het is God die voorziet zeggen ze dan, kom niet bij ons. Juist door dit mooie bijbelse principe toe te passen, verandert je houding hierin.

Hahaha, ja mooi voor hun, met hun dure auto's vakanties en huizen....Een goed motief om te geven lijkt mij - te kijken op wat God mij geeft. Zijn liefde, Zijn zegen, Zijn genade, Zijn rijkdom. Immers zei de Vader niet tegen de zoon in Lucas 15: Alles wat van Mij is, is ook voor jou?
Mag je dan misschien wat teruggeven? Alles is toch van Hem?

Ja, van Hem niet van voorgangers om mooie spullen voor zichzelf te kopen...
Ik moest ook nog denken aan een prachtig vers:
God heeft een blijmoedige gever lief” (2 Kor. 9:7).Hahaha, ja die tekst wordt vaak gebruikt bij de collecte...en meer van dat soort zelfde teksten....Als je dit principe van geven dus plaatst in de algehele christelijke context, dan is het een prachtig principe, waarvan ik mag zeggen dat het waar is, dat als je geeft en deelt, je nooit tekort zult komen.

Hoe kan het dan, dat ik jaren tienden heb gegeven, en toen ik ze nodig had waren ze er niet, werden zelfs boos, de brutaliteit te vragen zeiden ze....Het was nml God die voorziet, zij niet...

En toen ik wel veel geld had, een klein fortuintje gaf aan stichting de H@#$ te D., en toen ik ze nodig had waren ze er niet, ik zou het toch niet redden, alsdus de H. te D.

En dan zijn dit het topjes van de corrupte e@#$lische en andere groeperingen ijsbergen.(nee, niet alle groeperingen zijn zo, en niet álle E@#$lischen, maar ja kijk uit!
En nee, niet de mensen die er komen die zijn gehersenspoelt, kunnen ze ook niets aan doen, slachtoffer, net als ik was jarenlang.

Maar de leiders....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 29 december 2012, 21:41
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:04

Deze link heb ik uit Trouw, van een vriend;

Geplaatst op 27 december, 2012 door goedgelovig
Gouden bikini 2012: de finale

Tijdens de kerstdagen was het nog ongemeen spannend in de competitie tussen de vijf genomineerden voor de Gouden Bikini 2012. Uiteindelijk zijn door naar de finale: Frank Ouweneel (25%) en Henk van Rhee (24%). Dit betekent dat Mariska Orbán-de Haas (23%), David & Renate Sörensen (17%) en Christenen voor Israël (11%) zijn afgevallen. Hieronder nogmaals een korte omschrijving van de twee finalisten, gevolgd door de poll. Er kan tot en met 31 december middernacht worden gestemd. De uitslag wordt op 1 januari bekend gemaakt.

1. Frank Ouweneel

De gristelijke Diederik Stapel en de Nederlandse Harold Camping in één. Deze ‘bijbelleraar’ die door het land trekt met een eschatologische oudejaarsconference (een Powerpoint en DVD over vermeende eindtijdontwikkelingen) viel dit jaar door de mand als fraudeur. Hij zoog de meeste opgediste feiten uit z’n dikke duim, verzon daar honderden niet-bestaande bronnen bij, en knipte en plakte met bijbelteksten dat het een lieve lust was. Ook oudere eindtijdstudies van de Emmense spreker bleken een hoog fantasy-gehalte te hebben. Hij weigerde de media te woord te staan en zette hen weg als ‘instrumenten van Satan’. Zijn bronnen zou hij vanwege gebrek aan opslagruimte weggegooid hebben. Al even wereldvreemd was de reactie van sympathiserende voorgangers, en publicist Harry Sleijster vermoedde zelfs een duister complot van ND, GG en IKON. Vorige maand paste Ouweneel zijn presentatie alsnog aan, waarmee hij zijn misleiding impliciet toegaf. Maar in tegenstelling tot Stapel zitten excuses er niet in.

2. Henk van Rhee

Directeur van Different, de organisatie waar gristelijke homo’s worden ‘geholpen’ om ofwel celibatair te leven of zich als hetero te gedragen en een bijbels verantwoord gezinnetje te stichten. Naar aanleiding van een uitzending van SBS6, een artikel in Trouw en een rapport van de Inspectie voor de Gezondheidszorg ontkende Van Rhee stellig dat er bij Different sprake zou zijn van omstreden ‘onthomotherapie’, maar al snel werd duidelijk dat het daar wel op neer komt. De rel rond Different betekende de ondergang van EuroPsyche, de organisatie die de vergoedingen voor de therapie kanaliseerde. Saillant is dat Different nog steeds samenwerkt met Exodus International, een Amerikaanse organisatie die meent dat homo’s genezen kunnen worden, en die een kwalijke rol speelde in Oeganda, waar homo’s worden vervolgd. Van Rhee is ook hoofdredacteur van moraalsite Habakuk.nu die dagelijks waarschuwt tegen alles wat fout en goddeloos is. Hij onthulde onlangs dat de EO samenwerkt met een ‘pornoproducent’, maar oogstte met die doorzichtige aanval een hoop kritiek.

BRENG NU JE STEM UIT!

Wie wint de Gouden Bikini 2012? Breng NU je stem uit! De stemming is deze keer niet open; de exacte uitslag wordt op 1 januari bekend gemaakt.

OP: http://goedgelovig.wordpress.com/2012/12/27/gouden-bikini-2012-de-finale/

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 29 december 2012, 20:06
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:35

JOL252 schreef:
Ja hoor, mag je zeggen. Dit gedrag word/ben je toch zat!? Alsof je wanneer je "alleen" bent beschikt over alle tijd van de wereld. Je kan het zelfs nog drukker hebben als het daarom gaat. Ik kan me zelfs voorstellen dat men om deze redenen, als men geen gehoor geeft, de contacten verbreekt of verschuift naar 1x per jaar. Ik hoop dat je vooral het woord nee tegen haar blijft uitspreken.

Dat hoop ik ook.

En je, het onbegrip: alsof alle slechte mensen geen familie van iemand zijn.

Ja, je kan nu eenmaal familie hebben die slecht is.....en als je er wat over zegt hier, omdat je begrip wil, krijg je opmerkingen in de trant van zo praat je niet over je moeder...

Heel naar...Sterkte Kabouter, ik zie de hele situatie voor me, ja ervaring....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 11:38

Een mening is een mening, wat iemand ergens van vindt.

Ja, daar kan je het eigenlijk niet wel of niet mee eens zijn.

Als ik zeg ik heb een aardige buurman, ja, de buurvrouw kan hem wel niet aardig vinden.

Bijvoorbeeld als iemand zegt ik vind het koud hier, en iemand anders zegt van ik vind het juist warm hier.

Dan is het geen kwestie van het er niet mee eens zijn, het is wat iemand vind, ervaart.

Iets anders is als ik zeg van ja ik geloof, en iemand anders zegt van God bestaat niet, ja, dat is dan een verschil van mening.

Je mag alle meningen zeggen als je het netjes doet, en ja, Kabouter, ik ben het wel met je eens, maar ja, zeggen van dat je van een vrouwenhart houdt als tie gebraden is????en 'ga maar buiten spelen als je het niet met me eens bent'....ja, tis niet echt netjes, en da's jammer.

Ik zelf zou het wel waarderen als je je meningen zou geven en dan niet beledigend overkomen, door dingen erbij te zeggen die niet netjes zijn.

Dat past ons christenen niet snappie?

Ja, en ik snap wel, dat men, met name je moeder en wat exen nou niet echt bepaald netjes tegen jou deden.

Maar ja, daar kunnen deze mensen hier op het forum niets aan doen, snappie.

Dan krijg je verplaatste agressie; wordt boos op degene die het verdient heeft, exen, moeder, en niet op forumleden die er ook niets aan kunnen doen dat jij zo naar bent behandeld, snappie?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 29 december 2012, 11:40
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 ... 235 Volgende
Pagina 115 van 235