Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 19:40
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 (onder voorbehoud)
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de andere heren met aanmelden??
.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 19:37
|
|
|
ik wilde al zeggen, dat ik je op de lijst zou noteren, maar ik was die minuscule lettertjes vergeten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:53
|
|
|
PIETER649 schreef: | en ik zag negerzoenen, nou en? lijkt mij meer iets voor het off-topic topic marisje |
negerzoenen???? waaaaaaaaaaar!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 13:56
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | volgens mij ben ik te eigenwijs ....of noem je dat zelfstandig..
daar gaat ik weeeeeeeer...
laters! |
schop onder je kont en aan de gang jij!!!! (en heb het hart niet me ooit nog eens na te praten, meissie!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 13:46
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | kan niet hannah, moet vandaag gebeuren.. |
effies kijken of mario online is dan maar?? misschien staan er nog meer galante mannen klaar je te helpen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 13:45
Onderwerp: Té tolerant?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dus jullie tonen jullie niet tolerant tegenover elkaar te zijn. |
zie je verkeerd mario; chatuliem en henk helpen elkaar de tijd door te komen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 13:42
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Kom even klagen...off topic dan
Mn waterbed moet uit elkaar, de matrassen zijn nu leeg en versleept naar andere kamer...maar ben nu al moe en mn rug en bekken zijn 't er niet mee eens
wie geeft me even een schop? zachtjes dan hoor , maar het moet af vanmiddag.... |
nee joh, matras in de auto, kom je lekker bij mij logeren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 13:32
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de andere heren met aanmelden??
.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 10:19
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
inderdaad sandra; maar ook dat valt onder "vergeef ons onze schulden gelijk wij vergeven onze schuldenaren. de Heere God doet het ook zo namelijk; "indien iemand zijn zonde belijd en laat, die zal barmhartigheid (vergeving) geschieden" dus ik denk zelf, dat dit in dezelfde lijn ligt......... God wil ons dus ook wel degelijk vergeven, maar verwacht ook zeker verandering van ons gedrag; en Hij is ons volmaakte voorbeeld toch, als overste Leidsman?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 00:19
Onderwerp: christen zijn en schuldgevoel
|
|
|
problematiek????[
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 29 mei 2010, 00:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 23:20
|
|
|
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de heren met aanmelden??
. Naar boven Deze reactie is niet okee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 23:18
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Kikker is toevallig wel 21 jaar oud hoor
Gun k je een jonkie, ist weer niet goed! |
mn snappertje doet het niet geloof ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 23:09
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: |
Deze is Hannah al tegen gekomen |
die is van mn pleegdochters leeftijd tessy! wel een mannetje om te zoenen hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 23:08
|
|
|
GERALD265 schreef: | Wordt het niet eens tijd om het onderwerp weer eens serieus te nemen?
Dus wie gaat er mee een dagje uit op de hei bij Ede, tussen de kikkers en het getok, met blatende schapen om je heen, waar slangen onder het kleedje door bewegen.
Zo was het toch ongeveer? |
ja maar jij wilt niet!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:51
|
|
|
hahahahahaha ik kom niet meer bij...... de eerste is wel een leukertje hoor, maar ehm, is niet zo groot he? de ander is wel een forse kikker, maar ehhhhh........ nee, hannah..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:45
Onderwerp: Té tolerant?
|
|
|
iedere keer dezelfde discussie wordt wat vermoeiend......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:37
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Gewoon blijven wachten...op een echte |
1 2 3 4 komt er nog wat van...........haha ik ben niet zo'n ster in wachten tess, doe dan toch maar een paar kikkers denk ik.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:59
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nemen we volgende keer voor jou wel een paar kikkers mee |
ik wil ........liever ehhh....geen kikkers, maar ehhhhh............
http://www.youtube.com/watch?v=os2HXbZZU8Y
of ken ik nou mn leven lang......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:36
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Han!
Waarom heb je em nou weggejaagd? |
ik mot geen prins.....
ik ken trouwens nog een leuk liedje; mama ik wil.......ik wil...........ik wil een ehhh.........
http://www.youtube.com/watch?v=os2HXbZZU8Y
ken je dat? hihi........sorry, k wordt een beetje melig van dat prinselijke gedoe!! en iedereen maar denken dat ik volwassen ben!! (behalve een zusje van me dat dit topic meeleest)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 28 mei 2010, 18:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:33
|
|
|
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt)
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de heren met aanmelden??
.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 16:32
|
|
|
GERALD265 schreef: | Lekker verwarrend maak je het. Ik mag toch aannemen, dat het om een verzamelplaats gaat? Enne, je hoef t niet zo uitdrukkelijk neer te zetten hoe oud ik ben. hoor. Het is al erg genoeg zo! Gelukkig voel ik me nog heel jong van binnen! Dat helpen mijn kinderen me wel bij! haha! |
hihi een jonge vijftiger dus?? en ja, tis de plaats waar we verzamelen gerald, onder de blauwe parasol, die in t speeltuintje staat.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 15:21
|
|
|
GERALD265 schreef: | Oke! Bedankt Mariska. Het is geen hem of haar, maar een het! haha! |
gerald, moet ik jou met je 50 levensjaren nu nog vertellen dat een juffrouw toch echt geen "het" is??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 15:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik voer vandaag geen klap uit dus zoek ik een vrijwilliger die mij een schop onder mn .... wil geven...... (eentje is genoeg!) |
doe ik graag voor je leanne; ik kom ook maar niet vooruit, dus als je even terug wilt schoppen? niet te zachies graag.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 15:08
Onderwerp: Op haar af stappen of niet?
|
|
|
ik zou alleen over eerder afspreken beginnen denk ik.....en dan zie je wel hoe t loopt...... ik zou geen mailadres vragen, wel het jouwe aanbieden, en zorgen dat je pen en papier bij je hebt om het hare op te schrijven, wanneer ze dat aanbied....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 14:36
Onderwerp: ik wacht in de rivier
|
|
|
ELOY025 schreef: | Het zijn precies de opmerkingen zoals deze, die mij ervan weerhouden om hier wat vaker ook een mening te geven. Foutloos schrijven is mij niet gegeven, ik heb er 10 jaar bijles voor gehad maar het is niemand gelukt om het mij te leren. Het is net zoiets als tact, als je het niet hebt kun je het proberen te leren, maar dat geeft nog geen zekerheid dat je het zult krijgen.
Eloy, die de volgende botte opmerking vreesd |
hihi, daar komt ie dan eloy; het is namelijk vreest, haha gewoon kletsen en laten kletsen joh, ik lees je bijdrages liever dan de gevreesdte kritiek...... en inderdaad; als je geen tact hebt kun je dat proberen te leren, maar tactisch zijn is niet iedereen gegeven, ook niet na tien jaar oefenen!! en ik ben er ook niet zeker van of alle mensen het ooit ooit ooit zullen leren...........
hannah, die noooooit taalfouten maakdt......
|
|
Naar boven |
|
|