ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 11:12
BerichtOnderwerp: vergeven

WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben er van overtuigd dat vergeven soms een brug te ver kan zijn.......hoeveel mooie woorden er ook van in de Bijbel staan.......
Ik zag recent een prachtige film over vergeven: Troubled Water......en als je die ziet merk je inderdaad dat het soms gewoon niet kan......

Vergeving is ook niet zomaar even wat woorden de wereld insturen. Het is een proces wat de ene keer, naargelang de begane fout van de andere, vlug kan gaan en de andere keer duurt het jaren. Ik heb me al suf zitten piekeren of hele oprechte vergeving altijd kan of moet geschieden. Het is inderdaad wel zo dat het ons woord aangeleerd in de Bijbel maar het uiteindelijk héél oprecht doen is toch weer wat anders. Het stukje ziel dat de andere beschadigd heeft kan wel eens onherstelbaar zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 10:33
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

WILLEMIJN232 schreef:
Maar is wel een leeftijd dat je denkt dat je het weet toch? En ik vind het wel weer verfrissend om te lezen......

Is ook zo, en trouwens waarom zouden we onze ervaringen, visies en dergelijke meer niet delen met jongere mensen. Natuurlijk kan je zeggen dat ze bij familie of vrienden moeten aankloppen maar een visie van en totaal vreemde mens kan ook leerrijk zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 22:04
BerichtOnderwerp: wandeling over de Hondsrug Drenthe 4 februari as

YELNIN491 schreef:
sja Zieke smiley

...er zijn bepaalde zaken die niet geheim blijven, Yelnin... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 21:55
BerichtOnderwerp: wandeling over de Hondsrug Drenthe 4 februari as

YELNIN491 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Tja, wat zou dat nou nog toch betekenen, hé??? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 19 januari 2012, 22:03
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:50
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

COOTJE711 schreef:
Heb sinds vanmiddag weer een nieuwe goedwerkende oplader voor mijn laptop Verliefde smiley

Verraste, verbaasde smiley
Gefrustreerde smiley effe verwijderd want ik weet wat je nu bedoelt met 'oplader'...ik heb de laptop steeds in den elentriek zitten...is gewoon een voeding...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 19 januari 2012, 19:52
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:44

JOSINA022 schreef:
Dat ik vanochtend officieel ontslagen ben door de uroloog! Da's 1, nu de gynaecoloog nog! Lachende smiley

Ontslagen??? Moet je dan ander werk zoeken? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 16:45
BerichtOnderwerp: Vergoeding homotherapie uit het ziekenfonds

CHATULIEM619 schreef:
. Als een hetero zo gebukt ging onder zijn begeertes, zouden we allemaal zeggen, dat hij het onder controle moest houden, of anders therapie zoeken. Maar omdat het een homo is, zeggen we: hij kan er niks aan doen, hij moet er maar mee leren leven.

Laten we maar zeggen ten voordele van de homoseksuelen: Gelukkig (?) zijn er vele hetero's die gebukt gaan onder die begeertes (zoals jij het zegt, Chat) en hun seksbelevingen kunnen botvieren in allerhande parenclubs, sm-clubs en wie weet wat nog allemaal meer. Ja, ook voor zulke mensen, heteroseksuelen, die zelf vinden dat ze het te bont maken, of die er door anderen op worden gewezen, bestaat een therapie. Ook Different of Tot heil des Volks biedt therapieën aan die een verslaving, ook een seksverslaving, kunnen onderdrukken. Er zijn vast een hoop hetero's die gebruik maakte van zo'n therapie. Die hetero's worden niet aangeleerd om hun geaardheid te onderdrukken maar wel om hun begeertes te doseren. Gelukkig moet een hetero niet leren zijn geaardheid te aanvaarden want dat is heel 'normaal'.

Wij wijken wel af van de bedoeling van deze topic maar het moest toch wel eens gezegd worden.

Geaardheid, kan ik begrip voor hebben. De uiting van deze geaardheid niet.
Wat natuurlijk telt voor elke seksuele geaardheid...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 14:39
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ZEELAND736 schreef:
Frank...je doet net of je niks DURFT...te zeggen...
Je durft anders goed je mond te roeren hoor!!!

Denk niet dat jouw mond zo gauw dicht te snoeren is...

Boze smiley ...ik had er eerst iets anders neergezet maar dat was ongepast...te impulsief (het had iets te maken met een voorval in de chatroom gisteren) en daarom heb ik het maar weer verwijderd...ik kan dus maar beter zwijgen... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 19 januari 2012, 14:50
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 14:36
BerichtOnderwerp: kreet van de week

PAULDIJK025 schreef:
beetje laat maar ja,

Als nieuwjaar zijn intrede doet, lacht oudjaar zich een rotje.

Gefrustreerde smiley ...ik had het al een paar keer gelezen maar nu begrijp ik het pas...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 20 januari 2012, 10:26
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 14:16

ERIKA129 schreef:
Hoe kom je daar nu weer bij Knipoog smiley

Wel, ik heb gisteren gehoord dat in de chatroom iemand weer erg onaardig deed...Laat het dan net iemand zijn die zich ook nogal vlug benadeeld voelt en dan iemand anders aanvalt door domme opmerkingen te spuien.

Tja en die verslavingen he ligt er maar aan waar je aan verslaafd bent maar er zijn er waar de hersenen behoorlijk van in de war raken Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 14:11

MOMO697 schreef:
Ik hou er meer van om vanuit mijn persoonlijke wereld te kijken dan dat wat er om me heen gebeurd en ver van mij af staat.

Dus als ik dan opmerkingen lees over perversiteit en bij wie dat het meest voorkomt dan put ik liever uit mijn eigen ervaringen met homo's.

De personen met wie ik omga, zowel man als vrouw en die een homofiele geaardheid hebben, zijn keurige nette mensen. Die niet de parkeerplaatsen afstruinen of darkrooms bezoeken.
Misschien in hun jeugd jaren wel es wat gekkigheid uitgehaald maar ook daarin ben ik waarschijnlijk erger geweest dan hun.

Die nette mensen zie je niet op tv. Die gaan niet op een bootje door de grachten van amsterdam. Die hebben een keurig leven met een baan, zorg voor elkaar en eventuele gezin. Net zoals hetero's dat doen.

En net zoals niet elke hetero vrouw een hoer is
Niet elke hetero man een hoerenloper is
Is ook niet elke homo pervers

t Zijn namelijk gewone mensen net als jij en ik

Er word ze wel van alles toegegooid aan rotzooi door kerken
dankzij "de kerk" en de houding die sommige hebben ten aanzien van homofiele geaardheid, heb ik een aantal jaren geen contact gehad met mijn broer
hij als homo en ik als kerkganger stonden lijnrecht tegen over elkaar
ik denk niet zoals sommige kerken
maar ik stond er tegen wil en dank ik wel model voor
dat gebeurd er dus als je zo stellig bent in je negatieve oordeel over homo's en andere mensen
gelukkig hebben we elkaar weer gevonden en is het contact weer helemaal goed
maar dit is wel een situatie die we te danken hebben aan de bekrompenheid en vooroordelen van "de kerk"
en nee, niet alle kerken denken zo, dat weet ik ook wel, gelukkig niet
want dan kwam ik nooit weer in de kerk

k vind het lastig om goed te verwoorden wat ik denk en voel maar ik hoop dat het een beetje goed overkomt

Je hebt het goed en eerlijk verwoord, Momo. Trouwens, halsstarige bevooroordeelde mensen kan je niet overtuigen van hun ongelijk. Hun motivatie voor het vooroordeel dat ze spuien raakt meestal kant noch wal. Eigenlijk is het verspilde energie als je steeds hun op nonsens gebaseerde argumenten wilt weerleggen met waarheidsgetrouwe ervaringen of stellingen.

Genade, Waarheid en Liefde gaan hand in hand
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 13:36

MARRY942 schreef:
Kan niet meer Her, je BENT al verslaafd Knipoog smiley

Boze smiley ...zolang we maar ondanks onze verslaving lief zijn voor onze medeleden...er worden wel eens erg kwetsende zaken geschreven...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 13:33
BerichtOnderwerp: Jij...als dier

JOLAN931 schreef:
Enige tijd geleden moest mijn dochter van haar psycholoog, haar gezinsleden als een dier tekenen, met de uitleg, waarom juist dat dier. Hieruit zou te halen zijn in hoeverre je fantasie ontwikkeld is
Voor de grap hebben we dat eens thuis gedaan, en het viel me op hoe moeilijk dit is.

Probeer jezelf eens, door jouw eigenschappen, karakter, uiterlijk etc eens als een dier te zien. Met welk dier zou je jezelf dan vergelijken?

Verraste, verbaasde smiley ...ik wist wel dat in een therapie wel eens gevraagd wordt om je als een boom te tekenen. Aan de hand van hoe je de wortels en takken tekent zouden ze dan min of meer een profiel van je kunnen schetsen.

Welk dier had je dochter voor jou bedacht?

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 19 januari 2012, 13:38
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 13:24

ANNETTE792 schreef:
Maar geloof jij dat als ze inderdaad therapie aanbieden om het te onderdrukken, ze dat ook netjes op hun website zouden zetten?

Op hun website zie ik dat ze gesprekken, therapie, aanbieden aan mensen met een homoseksuele geaardheid. Ook de partners en familieleden kunnen gebruik maken van deze therapie. Dat lees ik dus, dat kan iedereen lezen. We kunnen ons dus baseren op die informatie.

Indien ze toch proberen om homoseksuelen te genezen van hun geaardheid dan staat dit haaks op het aanbod dat ze vermelden. Dan spreken we eigenlijk van bedrog. Toch is dit slechts een veronderstelling én waarom zouden we die veronderstelling maken? Eigenlijk zouden we dan alles wat we lezen in twijfel moeten trekken.

Zou het niet kunnen zijn dat het gerucht in het leven is geroepen omwille van een besparingstactiek? We weten allemaal dat er in de zorgsector enorme besparingen worden doorgevoerd. Toevallig biedt een christelijke organisatie een zorgpakket aan en dat kan natuurlijk tot verkeerde interpretaties leiden. Want christenen, en dan meer bepaald min of meer extreme christenen, hebben immers een hekel aan praktiserende homo's. De geruchtenmakers mikken dan op datgene wat op de Bijbel staat over homoseksualiteit en hopen dan zo een opstand te ontketenen tegen het zorgpakket dat Different aanbiedt. Eigenlijk misbruiken ze op deze manier alweer eens het christelijk geloof.

Ook het gevoel onderdrukken is een vorm van omgaan met gevoelens, enkel een verkeerde vorm.
En daarmee wil ik absoluut niet mee zeggen dat ze inderdaad fout bezig zijn want dat kan ik niet beoordelen, wel vind ik het goed dat er als er zulke geluiden voorbij komen er onderzoek naar gedaan word.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 09:18

PIETER649 schreef:
ik denk dat ze niet wil lijndansen Smiley die vol vragen zit

...ik zal beter maar Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 19 januari 2012, 09:20
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 08:40

ANNETTE792 schreef:

Zolang de therapie draait om het helpen bij psychische problemen die voortkomen uit het homo zijn is er ook niets aan de hand, waar het hierom gaat is dat het zou gaan om het leren onderdrukken van die gevoelens, en omdat dat niet vergoed zou worden wordt de therapie verpakt in de diagnose jeugdtrauma, want dan wordt het wel vergoed.

Het 'zou gaan over het onderdrukken van'...dit is dus het punt, Annette.

Het is een invulling van iemand geweest die dan openbaar werd gemaakt en dan springen bepaalde groepen mensen daarop met een heleboel oordelen en meningen die niet ter zake doen want het gaat gewoon om een invulling van iemand die eigenlijk nergens opgestoeld is. Ik bedoel daar dus mee dat op de website van Different duidelijk vermeld staat welke therapieën ze aanbieden. Er staat nergens vermeld dat ze iemand die homo is willen genezen van zijn of haar seksuele geaardheid. Ze bieden wel hulp voor de randproblemen die bij die geaardheid behoren.

Ieder normaal mens weet ook wel dat je van een seksuele geaardheid niet kan 'genezen'. Daar dan een hele hoop kosten tegenaan gooien zou echt absurd zijn.

Sommige mensen zijn bedreven in het invullen van andermans doelstellingen. Die invulling menen ze dan te lezen tussen de regels. Ze lezen dus een tekst die er niet staat. Tja, zo kan je alles in een verkeerd daglicht stellen. Zulke mensen zijn dan ook erg toe aan één of andere therapie die al dan niet vergoed wordt.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 06:34

WILLEMIJN232 schreef:
Zijn jullie nu niet een beetje off topic??????

De vraag is en was of therapie tegen je sexuele geaardheid vergoed moet worden???? Verraste, verbaasde smiley

Ik begrîjp wat je bedoelt met die vraag,W-tje, maar het is niet een therapie tegen de homoseksuele geaardheid maar wel omwille van die geaardheid. Hoe er mee te om te gaan, het kunnen aanvaarden, er een zekere gemoedsrust in te vinden.

In de media, en dan natuurlijk ook door een groot deel van de bevolking, werd een heel ander beeld opgehangen van de aangeboden therapie. Dit kan je ook lezen in de verklaring die de directeur van 'Tot heil des volk' hierover gaf.

Missschien kunnen sommige na het lezen van deze verklaring hun mening bijstellen. Tenzij ze het (weeral) allemaal beter weten...of weer totaal andere zaken lezen die er niet staan.

http://www.totheildesvolks.nl/nl/different/nieuws/497-verklaring-different-nav-berichtgeving-in-trouw.html
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 21:11
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

COOTJE711 schreef:
5 dagen geen oplader voor mijn laptop....
Vandaag was tie niet binnen gekomen... Gefrustreerde smiley

Helaas is mijn buuf er nu achter dat ik pc verslaafd ben.... Verlegen lachende smiley

er bestaat vast wel een therapie voor die terugbetaald wordt of hoe zeg je dat. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 08:54
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ANNETTE792 schreef:
Jahoor....weer een dagje bankhangen met een ziek kind op schoot Gefrustreerde smiley

Zie maar dat je zelf niet ziek wordt...ja mag dan wel op mijn schoot zitten hoor... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 08:53
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Boze smiley ...ik rij straks naar mijn ouders. Daar zal ik weer van alles moeten eten van mijn moeder...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 08:38

Dit staat op de website van Different:

'Hulpverlening
Je voelt je aangetrokken tot mensen van hetzelfde geslacht of je twijfelt daarover, maar je wilt vanuit jouw christelijke overtuiging omgaan met die gevoelens. Dan kun je bij Different terecht. Ook partners en familie willen we ondersteunen en betrekken. Different werkt vanuit een christelijke visie en heeft ruim dertig jaar ervaring.'

Wat ik lees op het internet is dat het gaat om een therapie waar mensen met homoseksuele geaardheid kunnen praten over hun geaardheid. Hoe ze het een plek kunnen geven in hun leven, hoe ze het kunnen aanvaarden. Tevens zou er ook een therapie zijn om seksuele gevoelens te onderdrukken. Seksuele gevoelens en niet een seksuele geaardheid onderdrukken. Wat dus een hemelsbreed verschil is. Eigenlijk gaat het gewoon om een therapie zoals er zo velen therapieën zijn voor mensen, mensen met angsten, anorexia, slaapproblemen, allerlei verslavingen en noem maar op.

Natuurlijk wordt er gefocust op het woordje 'homo' en werd er misschien veel te vlug gesuggereerd dat deze christelijke organisatie homo's wilt 'genezen' van hun 'homo-ziekte'. Mensen veronderstellen immers wel eens meer zaken die kant noch wal raken. Mensen met een tunnelvisie of een steeds veroordelend gedrag kunnen bepaalde contexten helemaal overhoop gooien. Ook voor zo’n mensen bestaat een therapie…

Eigenlijk begrijp ik niet goed waarom deze discussie moet gevoerd worden. Ik bedoel dan niet deze discussie op het forum maar wel bij de heren en mevrouwen ministers. Ik weet wel dat ze enorm, en haast onmenselijk, willen besparen in de gezondheidszorg. Tevens kan ik me best voorstellen dat ze dat niet graag doen maar een pakket uit de verzekering halen onder het mom zoals ze dat nu doen bij de hulpverlening van Different vind ik enorm getuigen van onvolwassenheid.

Alles moet een reden hebben en als die reden te gewoontjes is verzinnen we wel een andere om onze handelingen te rechtvaardigen. Tja, zo kan het ook natuurlijk. Dit toelaten opent mogelijkheden, schept precedenten, om binnenkort op nog meer zaken te gaan 'selecteren'. Misschien op haarkleur, of op gewicht of op...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 01:19
BerichtOnderwerp: Zingen

HERMAN388 schreef:
Als je zo goed gezongen hebt, hebben we jou ook nodig Knipoog smiley
voor zachte prijs Clown smiley

Je weet niet waaraan je begint. In juni is het normaal mooi weer en dat willen we dus ook zou houden... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 01:17
BerichtOnderwerp: Zingen

MARRY942 schreef:
Misschien gekke vraag...ik moet binnenkort op een cm bruiloft zingen...solo.....zijn er hier kno dokters of zoiets in de zaal die weten hoe ik mijn stem kan trainen?...graag jullie reaktie!

Gewoon je stem sparen. Niet zingen dus, niet nu en zeker niet op de bruiloft...laat Jolan maar genieten van de mooie dag zonder je gezang... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 01:15
BerichtOnderwerp: Lente

ERIKA129 schreef:
Katwijk he altijd al vreemd volk geweest Clown smiley
Zouden ze daarom zo veel connecties hebben met Veenendaal Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Twijfelende smiley

Daarmee zeg je dus dat in Veenendaal vreemd volk leeft. Je beaamt dus mijn vermoeden... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 januari 2012, 01:13

COOTJE711 schreef:
so.... jij bent druk geweest... Zelf gebakken? Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley ...pfff, moet je niet vragen hoe goed jij kan koken...een gebakken stoofpeer...waar gaat het heen met de jeugd...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:49

STEENTJE178 schreef:
Heerlijk weertje vandaag weer!! Lachende smiley
Fris, maar vanochtend al een lekker zonnetje
Beddengoed naar buiten, ramen buitenom gelapt, wandeling gemaakt, wat wil een mens nog meer, in januari?? Coole smiley met zonnebril

Een lief??? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:38

Verraste, verbaasde smiley wordt er vandaag niet gegeten???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 16:19

TINK100 schreef:
nee hoor met koffie op een lekkere- wegkruip- stoel achter het raam.....

Verraste, verbaasde smiley achter het raam??? Met een dingeslamp Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:51
BerichtOnderwerp: Verzoek Ambulancedienst

Ik ga me schuldig maken aan iets wat ik net veroordeelde...ik vond dat die reactie van Ronny104 meer op 'spam' leek dan de uiteindelijke oproep op deze topic.

Dus:

L.S.,

Willen jullie dit lezen en doorsturen naar jullie eigen contactpersonen.
Wij, medewerkers van ambulance diensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.

Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen.
Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood.
"ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING.
Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz... steeds wie ze moeten contacteren.
Indien u meer nummers wilt opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,...
't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan.

Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM.
Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden.

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 17 januari 2012, 12:52
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:30
BerichtOnderwerp: Verzoek Ambulancedienst

Ik heb haast nooit mijn gsm bij me. Meestal vind ik die eens nog niet. Het is altijd een zoektocht wanneer ik dat opbelding wel eens nodig heb. Daarom heb ik ook een kaartje in mijn broekzak of in de wagen waarop enkele adressen staan.

Mijn ouders hebben wel steeds hun gsm bij wanneer ze op stap zijn. Dus ik zal hen op de hoogte brengen van het ICE-gebeuren.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 ... 241 Volgende
Pagina 113 van 241