Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 21:02
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | Uit de regio 0180 bijna droog naar een uurtje regen en onweer. |
Ik heb al weken , misschien al wel maanden geen onweer meer gehoord. regen heb ik vandaag ook niet gezien , maar er zat wel wat in de regenmeter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:37
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ik heb nu eindelijk asperges leren eten...maar mósselen..... ...ook die nog... |
Als je die één keer gegeten hebt , ben je gelijk verkocht. Vraag maar aan Belg.
Al het goeie komt van......Zeeland. mosselen , bolussen, ........
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 5 juni 2011, 22:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:29
|
|
|
GRACE585 schreef: | wisten jullie dat .............. het asperges-seizoen er al weer bijna opzit eind juni stopt dat alweer. en dat we ons dus al dag na dag ongans eten aan asperges met ham mmm en je dan zeer goed kunt testen of je nieren goed werken........ |
wisten jullie dat............. het mosselseizoen over een klein maandje weer aanbreekt. wat je dan al niet kunt testen daar mag je zelf achter zien te komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar ondertussen dwalen we af van de vraag wat Visser nu gevangen heeft zaterdag? Volgens mij echt niet veel anders kregen we wel van dat Visserslatijn...... |
Visser houdt niet van visserslatijn. Vanmorgen hele leuke uitzending op tv op rtl 7 : vistv. Daar kan je nog eens zien wat vissen is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dorpje?????? Nou ja.......dit is wel even een erge foute opmerking..... |
Ja frank, kijk uit wat je zegt. W-tje woont wel bij dé dolfijnen van nl hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:04
|
|
|
MARISKA601 schreef: | visser aan het vissen is wie broer konijn is? |
Oh neeeeeeee, op een helder moment is het kwartje gevallen, maar dat heb ik al eerder geschreven. Ik ben erachter, alleen die Belg nóg niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:40
|
|
|
MARIO216 schreef: | En St. Klaas is daar aangekomen. De echte wel te verstaan |
Waar? Wanneer? Hoe laat? En is ie er nog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik proef toch wat jalouzie over de woonplaatsen van Visser en mij...... Je kan beter de vis uit onze vissersplaatsjes proeven dan uit plaatsen van wel 30 of 40 km verder op..... maar dat even terzijde....... |
Dus waar ik woon dat is een vissersplaats? Alleen om mijn hobby? Nou, die vis die ik aanvoer daar kan ik zelfs nog niet mn eigen vriezer mee vullen.
Visser, die wb vis wel een beetje kieskeurig is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij hebben hier al een hele namiddag een stralende zon. Konijnen regenen doet het niet maar ik zie er wel enkele lopen. Ook eekhoorntjes met nootjes in hun handen. Is erg schattig om te zien. |
En hier is het al de hele dag mooi weer . Alleen vanochtend een klein buitje van 2 mm. Maar toen lag visser toch nog op één oor. Zeeland, niet voor niets de provincie met de meeste zonuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 13:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heb je wel wat gevangen Visser, je bent zo stil over je vangst? Of ben je daarna nog even naar de visboer gegaan om toch maar een visje te hebben |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 18:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Bedoel je een echte vijver of bedoel je dat grote water waar je gaat vissen??? |
Dat grote water ?.......Dat krijgen ze nooit meer helder na die strontlozingen van de Brabanders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:30
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | neen, de vraag is ook al goed...
maar ik ben niet te spreken over die geheimzinnigheid rond dat konijngedoe |
Denk maar zo: Wat niet weet , wat niet deert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:28
|
|
|
HANNAH810 schreef: | met het verversen van het water heb je "de balans" uit het vijverwater gehaald, frank. doe er een emmertje slootwater in, en dan het kroos en de algen regelmatig verwijderen, tot er een nieuwe balans is ontstaan. mocht je meer info willen over vijvers, dan zou je eens kunnen googlen op "vijver ada hofman".
http://www.tuinen.nl/artikel/160/De+vijvertuin+van+Ada+Hofman |
Hannah, bedankt. Hele leuke en nuttige site.
Visser , die z'n vijver nóg ietsiepietsie helderder wil .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en als we nu nog weten wat je je afvraagt kunnen we mee helpen denken |
Weet niet of dat verstandig is om dat hier te melden. Frank kennende , die eist na een half uur al een antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:02
|
|
|
Voor de 200e keer op dit topic.....'t is weer visser die zich wat afvraagt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 22:55
Onderwerp: stond dat in de krant???
|
|
|
Weer ff on-topic. Stond vandaag in de krant:
Babyfabriek in Nigeria ontdekt. De politie van Nigeria heeft in de stad Aba een babyfabriek opgerold waar tienermeisjes werden gedwongen kinderen te krijgen . De baby's waren waarschijnlijk bestemd voor mensenhandelaars en rituelen . Enkelen van de meisjes vertelden onderzoekers dat ze hun baby konden afstaan voor een bedrag omgerekend ongeveer 133 euro. In sommige gevallen worden de baby's zelfs gemarteld of gedood tijdens rituelen voor zwarte magie. Volgens de VN is mensenhandel na fraude en drugshandel de meest voorkomende vorm van criminaliteit in Nigeria.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 21:35
|
|
|
GRACE585 schreef: | om me vis te gaan vangen heb ik geen tijd en zin ik eet vandaag mijn harinkie in tomatensaus uit blik |
oeeee , dat noem ik echt geen vis meer. Nee, geef mij dan maar een heerlijk gebakken tongetje of scharretje . En liefst puur natuur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 17:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...maar het is niet voor mij hoor dat ik klaag. Ik zit een beetje met Visser in. Die moet schuren en schilderen en dat dan in zon...
[size=12]hopelijk heb ik me ook nu weer er goed uitgepraat...[/size] |
Nog 177 dagen......voor die tijd zal visser toch wel klaar zijn met zn schilderwerk? Morgen heeft ie ook weer wat anders te doen. Lekker heel de dag op het water... turen naar een hengeltop. Vissen boven water halen in de hete voorjaarszon. En nu maar hopen dat het wat minder gaat waaien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 15:32
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik haat geheimzinnigheid...wie licht me in, bitte???
Volgens mij heeft het wonen tegen de Belgische grens net een goede invloed op jou. Het zal dus eerder wel iets met jouw blonde leeftijd te maken hebben.
Nu terug on-topic of met andere woorden: wie licht me in? |
Ik niet....stel je voor dat er roddels van komen , dat wil ik niet op mn geweten hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 15:26
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het plaatje verteld toch al de helft? |
Ik was vanmiddag aan het afwassen en toen viel het kwartje. Jaja, eindelijk. Visser , die haast gaat denken dat ie blondt is.........of zou de leeftijd een rol gaan spelen. Het zou ook nog kunnen dat het komt doordat ie bijna in België woont
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 10:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als het dadelijk licht wordt ga ik het nog eens overdoen want dit is echt geen zicht zoals het nu is. Ik gebruik dan azijn zoals Marylien schreef en daarna met het theedoek zoals jij schreef.
Ik heb altijd wel problemen gehad hoor met het zemen van de ramen...ik doe veel liever een berg strijk dan dat stom zemen |
Dat snap ik , als je bijna 100 ramen in je huis hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 10:30
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het gaat nog steeds goed tussen zus konijn en broer konijn.
Enkele cm leden krijgen de groeten van broerkonijn. |
Hier word ik niet goed van Zeg gewoon wie broer en zus Konijn zijn aub.
Visser, die niet nieuwgierig is , is gewoon belangstelling
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 23:27
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Op 14 juli is mijn abo afgelopen en ook ik neem dan rust...[/quote]
Dát kan je W-tje niet aan doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 21:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Die kindervingertjes zou Visser er afschuren met een fijn schuurpapiertje...hou hem dus uit je buurt Hannah... |
Visser gaat NIET aan kindervingertjes schuren. En zeker niet met schuurpapier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 21:44
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser
Moet je dan ingekort worden dan?????? Sjalom. Martin |
Uuuuuhm .....je bedoelt een koppie kleiner maken?
Nee hoor, laat maar, heel soms is het wel makkelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 21:15
|
|
|
[quote=HANNAH810 ik zag van de week vrijwel onzichtbare ramen...... )[/quote]
Volgende keer even met tape afplakken vooooooor dat je begint met schilderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 21:09
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hier is de AH open tot 18u. IK weet niet of ze schuurpapier hebben maar als je nu een slechte kwaliteit wc-papier neemt kan je misschien verder doen. Het is toch tot bijna 23u licht buiten.
De goede ideeën komen weer van een Belg |
Wist niet dat de Belgen wc-papier gebruikten als schuurpapier. Wist wel dat ze het gebruikten om hun .....neus mee af te vegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 21:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wel, er is iets met mijn water ik heb drie keer geprobeerd en nog steeds heb ik strepen na het zemen van de ramen...Het lukte voor geen meter om het zonder strepen te doen...volgens mij heb ik streepjeswater...de ramen zien er niet uit |
Ik snap het helemaal. Volgens mij hebben ze in Brabant geen schoon water . Weet je hoeveel miljoenen liters ongezuiverd rioolwater er van het weekend de wessterschelde in is gestroomd. Volgens mij is er geen liter schoon water meer over . En dat noemen ze dan de mooiste provincie van Nederland?
http://www.pzc.nl/algemeen/binnenland/8778932/Vlek-door-lozing-rioolwater-Westerschelde.ece
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 22:26
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Ook jij moet gewoon blijven en de boel langer maken dus blijf maar zitten waar je zit en dan komt de rest vanzelf goed hahaha. Sjalom. Martin |
Ik ben al lang genoeg Martin.
|
|
Naar boven |
|
|