Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:08
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
MARTIJN553 schreef: | Op ieder potje past een deksel. Maar wat als er nou meer potjes dan dekseltjes zijn ? |
of meer dekseltjes dan potjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:07
Onderwerp: Nog even.....
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik probeerde alleen maar aan te geven dat ik werkelijk niet snap dat jij overal wat negatiefs inziet.......is het niet over jezelf is het wel over een ander.......zie je alweer hoe je nu reageert, ik bedoel het helemaal niet kwaad.... Maar ja, moet je ook helemaal zelf weten...ik zou zeggen klaag en mopper lekker verder....en inderdaad dat mag op een forum, heb je helemaal gelijk in.... |
Christian match...zo heten we toch? Hebt uw naast lief als u zelf?...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:46
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoogheid he, pfff denk na zeg. En lezen is ook moeilijk ik leef toch echt met dr mee maar ik zeg IK en niet WE!!!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en marry voor zichzelf en haar je-weet-wel-poezen.... |
Het zijn nu "jeweetniet-poezen" Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je spreekt vaak over we i.p.v. ik. Dat kan irritant worden. |
Sorry Maris, ik dacht dat jij ook met haar meeleefde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je schrijft in de WE vorm. Zert er gewoon neer IK leef met je mee! je praat voor jezelf en niet voor anderen |
Neemt u mij niet kwalijk hoogheid, voor de verkeerde woordtoepassing....jammer dat jij niet met Zeeland meeleeft....ze maakt iets verschrikkelijks mee en ik bid voor haar! En voor die buur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Marry zou je hier voor jezelf willen praten? Ik kan het namelijk heel goed zelf Thanks |
Parrrrdon? Waarom mag ik Zeeland geen sterkte toe wensen? Een wens die regelrecht uit mijn hart komt, ik leef erg met haar mee???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:40
Onderwerp: Het slap ouwe **** topic
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wat moeten we dan nemen? Chroooom?? |
of Broom?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Denk dat dat slapen wel lukt hoor, maar toch door de dag heen.... Dat gezicht...dat oog...die zwarte vlek...en al dat bloed... Nu ben ik geen held...toch niet, maar zelfs langs dat huis lopen waar het gebeurd...vind ik al eng.... En ...trek me deze dingen te veel aan.....maar ja wat doe je eraan.. Wil vanavond even langs zijn zus gaan.... |
Heel veel sterkte Zeeland, we leven van afstand met je mee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ontwrichte ogen??? Hoe doe je dat?
Wat is SEH? |
Was ut niet Spoed Eisende Hulp?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:47
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Cootje heeft gisterenavond stiekumm het archief van de SEH van de afgelopen nacht doorgesnuffeld, {helaas ik ben sensatiebelust...}: alcoholintoxi, verbrijzelde voeten, verschroeide handen, ontwrichte ogen, snijwonden, zwartgeblakerde lichaamdelen, enne alcohol intoxi........ |
ajakkie....dan kijk ik toch liever een mooie natuurfilm op National Geografic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:45
Onderwerp: 7 januari nieuwjaarsborrel
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als men de auto de deur uit doet, scheelt het weer kapitalen aan benzine, wegenbelasting en verzekering.... En heeft men meer geld voor de vaste lasten... En zolang der geen sneeuw en ijs ligt, hoeft met de buitendieren geen voedsel te geven...
Van het uitgespaarde geld kan men een nieuwsjaarsborrel houden... Helaas ben ik te ziek om deze maand ergens naar toe te gaan... |
Wat die benzine betreft: dat valt mee als je niet rijdt....hij is zuunig in de wegenbelasting en verzekering, en ook als er geen ijs en sneeuw ligt hou ik van de schepping...dus het geld van die nieuwjaarsborrel is wellll besteed! Toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 15:35
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dan kan je nog wel willen maar de benzine niet kunnen betalen Grif, dan kan je nog steeds niet Om die reden heb ik vroeger mn auto ook wel eens weggedaan, want een auto voor de deur hebben staan waar ik niet mee kon rijden maar wel de verzekering en de wegenbelasting voor moest betalen kon ik me net zo min veroorloven.
Maar dan was de vraag nog steeds wie er wel komt, en niet wie er niet komt. Ik wen sje een gezellige avond toe Momo |
Kijk, Annette vatem! Mijn hollende Soebje, zoals jij dat formuleerde, doet het nog steeds niet op regenwater, en de kerosine was niet in de aanbieding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 15:33
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ga chat voor het eerst ontmoeten Wat moet ik daarvoor meenemen? |
Uuh...de Indianen hebben daar zo'n lange pijp voor.....om de beurt een trekkie ....
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op maandag 2 januari 2012, 16:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 15:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | jij weet niets van mijn leven en neem van mij aan: ik ben wel ervaringsdeskundig... Je wordt er nu boos om maar vergeet niet dat er massa's in dat schuitje zitten.....en ik probeer je alleen maar aan te geven dat het leven -hoe dan ook- altijd zijn positieve kanten heeft en dat je daar zelf voor moet zorgen.... En als je het nu bij die mensen houdt waar je het kwijt kunt zoals je zegt is het toch prima? |
Gelukkig mag ik volgens het CM regelement nog wel zelf bepalen tegen wie ik praat, en ook als ik iets op het forum kwijt wil...ja toch offe niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Beetje positief denken kan geen kwaad Marry.....Een fikse wandeling of fietstocht kost niets en ik toch ook ontspannend? Ik bedoel het niet lelijk maar jouw berichtjes hebben altijd een ietwat sieluge ondertoon......En natuurlijk zijn sommige dingen niet leuk, maar er is maar één die daar verandering in kan brengen ben je zelf...vergeet dat niet..... ik zou ook graag een aantal dingen in mijn leven graag anders zien maar laat mijn leven er toch niet door bepalen.......althans dat probeer ik..... Maak gewoon van 2012 een positef jaar! |
Eh...Willemijn ben jij wel eens twee jaar werkloos geweest zonder enige vorm van inkomen? Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met zielig doen, het waren de omstandigheden. Gelukkig heb ik nu weer werk, maar nog niet fulltime en nog steeds niet genoeg voor de vaste lasten, laat staan voor eten....enneh...er zijn hier mensen bij wie ik dat mag vertellen, die er wél begrip voor kunnen opbrengen zonder me zielig te vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:27
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | wat te denken van een automobiel? als ik me goed herinner heb je een Soeb voor de deur. |
Mijn hollende slakkie wordt alleen gebruikt voor de kerk en de (heeele zware) boodschappen, voor de rest heb ik mijn velocipede (das Gouds voor fiets) en die brengt me prima op werk en andere doelen...dusseh...fout geantwoord connexxionpilootje
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op maandag 2 januari 2012, 12:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:23
Onderwerp: Op do 29 dec. om 20 u. - Echt opgewekt gebedsleven
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Beste Martin, We zullen zeker bidden: "Voor de vriend van Martin die enstig ziek is". Mocht je meer details willen geven -voor een meer gericht en krachtiger gebed- kan dit steeds per email.
Ter bemoediging: http://youtu.be/WAdWM04Jmo4
Groet, Herman |
Mooi he Herman, dat lied van de Rivier! Ik bid er vaak om : Leid mij steeds weer naar het water....'k wil U daar ontmoeten Heer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:11
|
|
|
MOMO697 schreef: | nou als ik vanaf hier naar amersfoort kan komen .... zou van gouda naar hier toch ook niet zo moeilijk moeten zijn toch? |
Treincentjes benne op Mo, heb in december te veel concerten bijgewoond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:10
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het zonnetje probeert te schijnen. Zou het voorjaar worden?
Ik heb er wel zin in. Kale bomen zijn zo doods. En de merels die piepen op dit moment.
Geef mij hun zang geluid maar. |
Hier in de tuin een bonte mengeling van...tja wat allemaal? Roodborstjes, merels, spreeuwen, een vlaamse gaai, koolmeesjes, pimpelmeesjes en puttertjes. Kost wel een kapitaal aan vetbollen, strooivoer en brood, maar ik kan er enorm van genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | nog eenzamer dan??? Zijn er geen concerten dan??? |
Helaas niet dat ik weet Frank....enneh....het geldkraantje hier blijft ook niet altijd stromen he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 21:21
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
[quote=ANNETTE792]
Och wa benne zullie verwend zeg....ik ben zo blij met mijn volkorenbammetje kaas of worst....is toch super lekker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 20:53
|
|
|
PIETER649 schreef: | Blij dat dat gelazer met die feestdagen eindelijk voorbij is. Vanaf morgen word er weer normaal gewerkt. |
Ik ook pietje...maar nu komt de eenzaamste maand nog.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 20:51
|
|
|
ZZZZZuchtttttt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 20:49
Onderwerp: wat is jou favoriete liefdes liedje ?
|
|
|
MOMO697 schreef: | boodschap? wat? waar? wanneer? waarin? waaruit? totally in the harriewarrie |
oorzaak drank momo zie hun omarming...whooooo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 18:52
|
|
|
Hmmmm....ik zou best een oliebolletje lusten...opensnijden en plakkie kaas dr tussen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 18:51
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn mooiste moment was vanavond in de kerk: een lieve mede-bijbelkringer kwam binnen, plofte naast me in de bank en toen "big-nieuwjaars-hug"..... Mijn dag is weer goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 18:49
|
|
|
kunnen we deze verhaaltjes niet beter onder het kopje "slap ouwe....dinges" neerplaatsen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:37
Onderwerp: mop
|
|
|
FRANKT627 schreef: | volgens mij heeft rutten liever contact met een blonde...man |
nou ja zeg.....
|
|
Naar boven |
|
|