Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:11
Onderwerp: Redenen voor evangelische kerkverlating.
|
|
|
ROADY558 schreef: | Mag ik hier een topic-gerelateerde vraag neerzetten? Deze is aan Shanita gericht.
Wat bedoel je precies als je zegt dat een kerk "sektarisch" is?? Dit schrijf je in elk topic wel een paar keer. Je hebt mij ook een keer met dat woord bestempeld... En ik snap nog steeds niet wat je er nou mee bedoelt.
Welke kenmerken ziet iemand die zo'n kerk binnenkomt? Hoe is de sfeer? Hoe wordt omgegaan met de bijbel? Hoe wordt Jezus gezien door zo'n gemeente? Hoe gaan de mensen onderling met elkaar om? Wat ervaar jij, waardoor jij de conclusie trekt: Dit is een sekte, en geen "gezonde kerk"? En wat is het grote verschil met een kerk die "niet sektarisch" is, dus "gezond"?? |
Volgens de ongelovige de mens die nergens in gelooft, is iedere vorm van geloof een sekte. En voor gelovigen, anders denkende binnen de christelijke beleving, die anders geloven ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:47
Onderwerp: Flat of Chalet?
|
|
|
ROADY558 schreef: | Misschien is het nodig om zelf de etalageruit 's te verlaten?
Wat je in dit topic zegt, herken ik gelukkig niet zo. Als je niks verwacht, kan het alleen maar meevallen |
De showroom is heel groot en kent vele klantvriendelijke mogelijkheden, lees ze stuk voor stuk , en niet alleen wat je wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:14
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gerrit er zijn meer etalages als alleen op CM.... (besef ik zeker na vandaag) |
Ga jij ook verkassen naar een andere showroom dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 09:12
|
|
|
ANN479 schreef: | Zo even reageren - ....best jammer dat je de werkelijke nooit te zien krijgt........ echt Gerrit? Ik kan mij herinneren van heel wat mannen hier inclusief ... dat ik geen kans kreeg. En dan lees ik hier en daar in het forum dat er mannen zijn die willen opzeggen cq niet verlengen want het heeft toch geen zin of vrouwen doen zich mooier voor of ... vrouwen nemen geen initiatief zal ik nog even doorgaan pff Zo dit was niet even reageren maar afreageren
Ann |
Oké, heel de winkel, de showroom alle typen, plus de reportages zijn afgestemd op ieders wil. Net als de hunkerende show modellen voor de etalage zijn er ook hunkerende modellen in de etalage . Het is maar net wie er voor staat, dat wisselt nogal eens, en wordt er geruild van positie, de ene keer staat de één er voor, dan de ander.
Soms heel soms, verlaten sommige types de showroom, enerzijds om een zelfstandig leven te gaan leiden, anderzijds in gedeelde functie En het gebeurd zo nu en dan, niet zo vaak maar soms, dat er onenigheid ontstaat in de showroom, als een artikel verwisseld van (eigenaar) houder. Maar gelukkig, vind dat soms ook weer zijn weg en sommige show modellen zijn dan ook weg
En het gebeurd, niet zo vaak, maar soms, en das best triest, dat de houder en eigenaar van de showroom in grijpt Sommige show modellen een waarschuwing krijgen en helaas het gebeurd nogal eens, dat sommige vakjes in ene leeg zijn, en de andere modellen nooit meer iets horen van het andere model
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 23:19
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nee joh, dit is nou een typische bof-vis....... als variant op de bof-kip |
Het leek toch wel op potvis maar das een duikboot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 23:12
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat leuk geschreven!
Een etalage vol gebruikte en ook nieuwe artikelen:)
Bij elke foto een kleine handleiding, en hier, het droge testgebied.
Net als dat we op de lagere school 'droog zwemmen' hadden....als voorbereiding op het echt zwemmen;)
Met schaalmodellen.
Schaalmodel Een schaalmodel is een duplicaat van een voorwerp of landschap in meestal verkleinde vorm, waarbij de verhoudingen zoveel hetzelfde blijven als in werkelijkheid. Hiervoor wordt voor een model een schaal gehanteerd die de grootte van de onderdelen en het geheel van het model bepaald.
Ja, kan mee of tegenvallen...
Daarom kan 'je' mi maar beter eerlijk zijn en doen hoe je bent, als dat je je mooier voordoet.
|
Ja en weet je wat nu zo pijnlijk is Dat al heel wat hunkerende klanten zonder aankoop, teleur gesteld en met lege handen zijn vertrokken. Best wel vreemd, aangezien, en dat was ook vorig jaar zo in de uitverkoop, dat veel producten blijven staan. En als je de waar zo ziet, snap je er geen jota van, het ziet er allemaal nog uit als nieuw. Maar ze mogen wel uitkijken, voor je het weet wordt het opheffing uitverkoop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 21:17
Onderwerp: Wokken 9 maart!!!!
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | ja juist......nou is het me duidelijk!! |
Precies, uitleggertje he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 19:55
|
|
|
STEENTJE178 schreef: |
Hier schaft de pot vis, eentje die eergisteravond nog vrij zwom, met krieltjes en roerbakgroente. |
Aaa dieren dinges
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 19:21
Onderwerp: Uitnodiging koningsmaal.
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja zo ken het ook hij is alweer pleite |
Das wel weer !! mat he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 13:18
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | jij ook al
Maar goed waar is die zon dan tis hier koud en grijs buiten ik wil de zon en ik wil hem NU!!! |
als ik jou was sta eens op uit je bed ga de paden op de lanen in, en kijk eens wat verder van de heuvelrug, ga er op staan miskie zie je hem wel de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 12:08
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hoi Gerrit,
Ik begrijp de metaforen die je gebruikt, zie er ook de humor wel van in.
Wat me er alleen wel in puzzelt is dat ik geen product ben, wat zich door iedereen laat kopen wie me wil. Evengoed als diegene die mij wil, heb ik ook bepaalde wensen en verwachtingen. En die moeten wel eerst passen, voor de "koopovereenkomst" gesloten wordt. En dan nog ben ik geen artikel.
Hooguit een Artikel 31 |
En toch zie ik wel overeenkomsten tussen marktplaats en cm, sommige proto typen laten de wensen wel eens over. En dat terwijl in een kennismaking boodschap, andere dingen stonden, (was een geleden schade uit het verleden) Een koopovereenkomst gesloten (trouwen) doe je pas als het geheel de moeite wel waard is, en naar alle verwachtingen voldoet.
Dus het enige wezenlijke verschil tussen bv marktplaats en cm, is dat je bij de laatste over mensen praat. Maar voor de rest geld, men bied aan, en voor de ander, in pakken en weg wezen, en als je goed uitkijkt, soms het laatste nog een keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 09:26
|
|
|
Het is maar net wat je het belangrijkste vindt, en maar net wat je zoekt. Rijk van binnen, of rijk van buiten, mooi of wat minder mooi, een bos of een kale vlakte, HBO of er tussen in of LBO. C.M het is net de winkel van Sinkel, een etalage vol met nieuwe en gebruikte artikelen, (mag vast niet). En voor de etalage, allemaal hunkerende klanten, wat een keuze, je ziet bijna door het bos de bomen niet. Van al die artikelen staat bij elke foto een kleine handleiding, en hier op of in het droge testgebied, kan je alvast een vage handeling maken. Helaas vallen de meeste schaal modellen af, en krijg je de werkelijke nooit te zien, en dat is best wel jammer. Maar laten we wel eerlijk zijn, in het echt, als je zo,n product in de praktijk zou mogen proberen, kan het juist wel eens reuze mee vallen, of tegenvallen. Op papier kan je alles zetten, soms ook mooier en eerlijker dan de werkelijkheid doet vermoeden. Tussen dromen en werkelijkheid, je kan beter bij een flat beginnen, en doorgroeien naar een chalet, dan andersom. Het is maar net waar voor je zou willen gaan, wat zou jij kiezen, ga je alleen voor het mooie plaatje, of voor de werkelijkheid?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 21:58
Onderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
|
|
|
PIETER619 schreef: | Het aankaarten van wat anderen fout doen, is een gevaarlijke bezigheid. Te pas en te onpas, worden Bijbelteksten gebruikt om eigen gelijk door te drammen. Als zo de Liefde (welke Jezus beveelt), niet wordt uitgevoerd, staat men iets te wachten wat men absoluut niet wil.
Als men de Liefde niet heeft, men wel met de gaven van de Geest bezig is voor de Heer, het zal me niet baten. Het brengt ons dan alleen maar windeieren.
Nogmaals gebruik de Bijbel om te leren, nergens hebben wij het recht om over anderen te oordelen. Men kan wel zeggen van "dat doe ik ook niet, maar in de Bijbel staat", is men bezig om eigen gellijk te halen ipv hen die misschien hup nodig hebben in hun strijd, bij te gaan staan.
DRAGEN WIJ JEZUS LIEFDE UIT AAN HEN DIE DAT NODIG HEBBEN OF, BLIJVEN WE HIER ELKAAR DE OREN WASSEN MET BIJBELTEKSTEN OM EIGEN GELIJKT TE BEHALEN.
WORDT CHRISTEN |
Ik wil niet drammen, maar volgens mij heb je zo links en rechts zelf ook wel iemand de oren proberen te wassen. En hier wassen wij elkaars oren niet, hier geeft men een mening, en wat die Bijbel teksten betreft, ben ik het wel met je eens. Die worden mij ook te veel gebruikt voor eigen gewin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 21:45
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik hou liefde en seksualiteit liever bij elkaar. Het één niet zonder het ander. Maar misschien begrijp ik je verkeerd? Het elkaar liefhebben en de liefde bedrijven is iets moois wat God ons gegeven heeft en is heus niet alleen bedoeld voor de voortplanting. Maar ik denk dat het een beetje off-topic gaat om hier verder op door te gaan. |
En ik houd ze liever gescheiden, eigenlijk van uit een andere visie gaande... Onder seksualiteit kan je heel veel plaatsen, en onder bedrijven, meer de persoonlijke relatie met iemand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 19:18
|
|
|
JANS221 schreef: | Dus als jij gevoelens voor een ander koestert met wie je een liefdesrelatie hebt, mag jij dat wel in praktijk brengen, maar een anders-geaarde medemens met dezelfde gevoelens moet die gevoelens maar onderdrukken?Liefde en seksualiteit horen bij elkaar! |
Het blijven los van elkaar zijnde dingen, liefde en seksualiteit, tenminste binnen de geloofswereld, is ieder geval de mijne wel. En trouwens velen met mij, die ik ken, en die zitten niet op cm, het bedrijven van de liefde weer wel. Het ontstaan, waar deze bedrijvigheid voor was ontstaan, was alleen bedoeld voor de voortplanting, en die vind dus niet plaats tussen twee (of meer) gelijk geaarden.
De oorsprong van de hele geloofswereld, is God en het oude testament, en de daar aan vast gestelde wetten. Voor God is het een gruwel, en de wetten zijn de basis van ons bestaan, de Zoon Jezus Christus heeft gezegd, dat Hij de wet heeft volbracht. Maar er staat ook geschreven, dat met of door Zijn komst, geen jota veranderd aan het geen de Vader heeft gezegd.
Dan vind ik het knap, dom dat wij mensen heden ten dage, wel kunnen stellen dat zulke dingen wel mogen, onder de noemer houden van. Maar een belangrijk punt zou ik bijna vergeten, iedereen moet zich voor zijn eigen daden verantwoorden. Ook wat hij/zij zegt, meent of denkt te menen, dus (ver)oordelen ook, dus in mijn beleving.
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op dinsdag 26 februari 2013, 21:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 11:34
|
|
|
JOL252 schreef: | De vraag is of hij verder van het geloof af was geraakt als hij zichzelf had mogen accepteren. Ik denk dat je meer wint als mensen met of zonder homoseksualiteit gewoon bij God mogen horen zonder eerst van alles te moeten opgeven, je mag toch komen zoals je bent?
God is Gods genoeg om iemand te overtuigen. Hij heeft mensen zelfs helemaal niet nodig maar is zo groots om ons wel in te zetten. |
Ik denk dat er eens onderscheid mag gekaakt worden, tussen homoseksualiteit en homofiel Lesbies zijn. Seksualiteit is een keuze, het zelfde als bv hoeren bezoek, voor hetero seksualiteit, dat is ook niet goed, of veroordeel baar. Dat iemand gevoelens koestert is één, maar ze in praktijk brengt is weer wat anders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 11:24
|
|
|
JOL252 schreef: | Afwachtend mag je best zijn, in die zin dat je weet wat je eigen positie is, dat maakt je wat bescheidener en voorzichtiger de ander "te vermanen" zoals dat zo mooi heet. Confrontatie zonder relatie brengt overigens frustratie. Luisteren is de boodschap, relatie is het middel en misschien heb je dan het recht verkregen de ander es na te vragen waar een bepaald gedrag of keuze uit vandaan komt. Vermaning heeft te maken met relatie en onderscheidingsvermogen, met name dat je weet wanneer je moet zwijgen. |
Ligt er maar net aan, uit welke hoek je een relatie belicht, waarmee met wie? Als je gedrag voort komt uit een relatie, met een ander mens, hoeft dat niet bepalend te zijn voor een reactie. De meeste frustraties kunnen voortkomen uit een mislukte relatie, en kunnen ook aardig frustrerend zijn, maar je hoeft niet blijvend afwachtend te zijn. Als je alleen maar blijft luisteren, en nooit reageert, lijd dat juist tot een frustratie, reageren kan vrij maken, maar ook beklemmen. Dus als je niet reageert, blijft die ander met opgekropte gevoelens en gedachten zitten, en dat is pas frustrerend . En dan nog dit, een mens moet niet zwijgen, maar wel weten wanneer hij/zij beter kan zwijgen
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op dinsdag 26 februari 2013, 11:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 10:40
|
|
|
ROADY558 schreef: | Ja die indruk krijg ik ook wel 's. God als een lieve teddybeer die "toch wel altijd aardig en lief zal blijven, wat ik ook doe of niet doe, want ik heb Jezus toch aangenomen?"
Een zonde blijft een zonde inderdaad. En hoe groot of klein een zonde ook is, hij zal scheiding brengen tussen God en de mens... en de mensen onderling...
En als in een zonde wordt volhard, dan zal ze vroeg of laat de dood baren. Ongeacht hoe Genadig en Barmhartig God dan ook is... dat doet er niets van af. Liefde en gehoorzaamheid gaan tenslotte hand in hand... Mag ik daarmee een andere zondaar veroordelen/oordelen/....?? Nee, ik mag niet veroordelen. Ik mag wel de zondaar in alle liefde en vriendelijkheid vermanen, zodat hij/zij zich hopelijk zal bekeren en de weg van het Leven zal kiezen... tot z'n eigen behoud... Daarbij kan ik blijven bidden in mijn binnenkamer dat God het de persoon zelf zal aanwijzen op Zo'n manier, zoals Hij alleen dat kan. |
Precies, er zijn gelukkig al heel wat Christenen, maar nog lang niet iedereen is bekeerd. Wij hebben als Christenen ook een taak gekregen, en geen afwachtende houding, en het goede voorbeeld geven is daar één van. Veroordelen beslist niet, maar vermanen mag, of moet soms, of onderwijzen en niet beleren. Maar zeker niet goed keuren, wat in de ogen van de Vader, niet goed is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 10:02
|
|
|
JANS221 schreef: | Om met je laatste zin te beginnen: Het niet eens zijn met elkaar houdt niet per definitie een veroordeling in. En ik dacht niet dat ik gezegd had dat we er maar op los kunnen leven. Ik heb juist geschreven dat je er je handen vol aan hebt om te leven in en uit liefde tot Christus. En dat ook ik daarin tekort schiet weet ik ook, maar het offer van Christus was ook genoeg voor al die tekorten. En leven vanuit die bevrijding en vergeving is niet goedkoop, maar duur betaald. Jezus zei inderdaad tegen de overspelige vrouw: ``gaat heen en zondig niet meer``, daar doe ik niets van af, maar Hij zei ook: ``zo, veroordeel ik u ook niet.`` Hij ging hiermee dus in tegen de letter van de wet, want daar stond wel degelijk dat een overspelige vrouw gestenigd moest worden. |
Oké, maar dan heb je het over, veroordelen van, of oordelen over, en het, ons grote doen denken. Anders geaarden, gescheiden mensen e.v.a zonden, je kan stellen wat je wil, een zonde is een zonde. Maar we mogen niet op de of nooit op de persoon gaan spelen, en veroordelen, maar wel de daad, anders raak je wel, het één en ander kwijt.
Tegenwoordig begin ik al aardig het gevoel te krijgen dat, de Christenen van deze tijd, die Jezus Christus hebben aangenomen als hun verlosser en zalig maker, alles op een voetstuk te willen plaatsen. En dan vooral, dat gene waar God de Vader, steden en mensen in zoutpilaren veranderde, en de wereld onder water zette. Ik geloof toch echt niet dat wij braver aan het worden zijn, maar wel heel wat makkelijker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 09:26
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou gewoon, ben voor achten wakker.
En ja, nu is het kiezen of delen....
Gewoon, net als elke huisvrouw dingen doen zo meteen.
En ja, dan komt een vriendin misschien, kans is érg groot, koffie drinken dus nog ff gebakken halen.
En ja, tuurlijk heb ik het nu best wel moeilijk, moeilijk en makkelijk.
Moeilijk is, dat als ik denk aan wat ik wil doen, ik al meteen geen zin meer heb(zoveel).
Makkelijk is, dat als ik het niet doe, en na een uur weer ga slapen dan krijg ik dit: Dat het leven zelf gewoon te veel is, zuchtend bij elke ademhaling, de marteling van het opstaan(omdat ik dan dus veels te lang geslapen heb, te kort is niet goed maar te lang dus ook zeker niet) en jezelf dwingen de was uit de machine te halen en op het rek te gooien en dan een dag later, als het meezit, de helft ophangen, in een uiterste wanhopige krachtsinspanning.
Met dank aan Rolf.
Dus ja, ik ga gewoon beginnen bij het begin. Belangrijkste eerst. Want ik ben nu fit, zowel psychisch voel ik me goed als lichamelijk. Kan wel stellen dat ik zowaar me zelf gelukkig voel. |
ik doe met je mee gewoon die dingen doen, nes een huisvrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 09:06
|
|
|
JANS221 schreef: | Als we vlak voor de wederkomst leven en we zoals deze topic begon nog van alles te wachten staat, dan lijkt het mij beter om als christenen samen op te trekken en niet elkaar de maat te nemen. Niet een ieder die leeft naar de letter van de wet is behouden, maar een ieder die Hem aanneemt. En dan hoeven wij gelukkig geen oordeel uit te spreken over anders-geaarden, gescheiden mensen en alle andere mensen die niet aan ons grote-gelijk-denken voldoen. Met de wet in de hand is het makkelijker om de ander te veroordelen, dan wanneer je leeft in en uit de liefde tot Christus en je naaste. Daar heb je je handen al vol aan en kom je niet meer toe aan stenen gooien naar de ander die niet volgens jouw normen leeft, maar wel een persoonlijke relatie met God heeft. Leef in vertrouwen op God en probeer Gods boodschap van Liefde uit het Woord te verstaan, en dat evangelie houdt meer in dan een paar teksten waardoor je in angst moet leven. |
Ik vind wel dat je alles erg makkelijk stelt onder vergeving en genade, en er is ook een verschil van denken, over deze dingen. Ik meen ook dat onze Lieve Heer altijd iets zei, gaat heen, en zondig niet meer, ons kennende, maar dat wil beslist niet zeggen, dat wij alles onder de mantel der liefde hoeven te bedekken.
Een leef er maar op los gedachte, en ga vrolijk verder, met het geen waar je mee bezig bent, het is, of wordt toch wel vergeven. Het alles van elkander tolereren, omdat ons niet is gegeven, te oordelen over elkaar, maar er staat ook geschreven, dat wij elkaar mogen, zelfs moeten waarschuwen.
Het aannemen van de wet, en er verder niets mee doen, vind ik wel heel goedkoop. En heeft ook niets met stenen gooien te maken, je zit hier op cm al zo wie zo, met een stelletje, heel lieve mensen, die er allemaal anders over denken. De liefde en genade is er gelukkig wel, maar de zonde overheerst er ook net als de vergeving hier, die is nm ver te zoeken, onder elkaar.
En dan nog, volgens mij wordt die gene die dit topic begon, door iedereen sterk veroordeeld, mag dat dan wel?! Wat zijn wij toch lief voor elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 23:16
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gerrit!...........AF!Braaf zo........... |
ach, die vent zat er heel erg naast hoor als ik zo naar je koppie kijk een jaar of zeven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 23:05
Onderwerp: Hoe interpreteer je de Bijbel?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Tja, hoeren waren er in die tijd ook al. Maakt nog niet dat het goed is. Denk dat dat de strekking is van wat Willem wilde zeggen. |
Precies, ik zette er alleen een strekking bij, wat toen gewoon was en nu volgens een hopen nieuw........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 21:52
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Sollicitatiemeneer: Hoe oud bent u eigenlijk?Oh,ik zie het al,40-plus........aiaiai........
Hoe een hardopdenkend manspersoon je dag danig kan verpesten |
Hee Leanne, ander kapsel mooie kleur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 20:18
|
|
|
Westerse groente soep, met ballen van een koe, die 3 jaar geleden het loodje had gelegd en was nog lekker ook, alleen zat er een verdacht luchie aan
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op maandag 25 februari 2013, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 17:59
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
SWEETLADY000 schreef: | ik latten is zeker niet verkeed je moet elkaar toch goed lere kenen en idd het is niet latijd makkelijk als je al grot kinderen heb of door omstandig heden, trouwen doe je toch niet meteen ik niet in iedergevel |
Mijns inziens, als je al op zo,n antwoord zit te wachten, hadden de meesten beter kunnen wachten tot ze 50 waren Maar oké dat hebben ze niet gedaan (ik wel ) maar das ook niet alles
U daar in tegen kan nog 14 jaar wachten, en er dan op nieuw over gaan denken om te gaan latten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 12:45
Onderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb het het over jarenlange geestelijke pijnen....niet als je leven tegenzit en je kan er niet mee omgaan....... Voor niemand gaat het leven van een leien dakje, we hebben allemaal ons leed en soms is dat niet te dragen.....maar er komt dan meestal wel weer licht aan de horizon..... Maar ik ben er wel van overtuigd dat er ook mensen zijn die jarenlang zo gebukt gaan onder geestelijke of lichamelijke pijnen dat het zo niet meer kan..... Mensen vertellen hier dan hun eigen verhaal, van kijk eens had en heb ik ook... maar misschien is het ook wel eens goed om gewoon te luisteren naar wat diegene zegt over zijn nood en daar niet gelijk je eigen verhaal aan te koppelen.....Ieder mens is uniek, ook in zijn/haar leed.....en de beleving daarvan.... |
Weet je wat ik nu zo moeilijk vind in dat hele verhaal, niemand kan het voor een ander invullen, als iemand die keuze moet/wil gaan nemen. Want het blijft een keuze, iemand die het bv hier zet of vraagt, zet eigenlijk een ander voor die keuze. En ben je onbewust medeplichtig als je daar in mee gaat, de medische wetenschap die er eigenlijk is om levens te redden, wordt dan wel in een verleiding gebracht waar ze eigenlijk niet op zitten te wachten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 12:11
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
CORNE927 schreef: | Nou Gerrit, dan kunnen we elkaar een hand geven, want ik heb ook nog precies een week te gaan vooraleer ik grijs ben...en blijf!
Reden: Simpel, en zoals de sitenaam aangeeft..christian match!
Welnu, die heb ik niet ontdekt op een tweetal vrouwen na, waarmee de chemie niet tot stand kwam. Daarnaast, als ik het soms wilde onderzoeken kreeg ik of de kans niet of het leeftijdsverschil werd een issue.
Aanblijven heeft dus geen zin, tis jammer, maar helaas.
Corne, die heel wat meer waard is dan een DVD/CD |
Ach Corné, dat hele matchen kan je hier voor 90% wel vergeten..... Je kan nog beter lid van een katten paleis worden, dan krijg je in elk geval nog liefde en soms een kat. Liever adopteer ik een olifant, die kijken en lopen altijd vooruit, katten kijken altijd om, en lijken het meest op....
Maar ik wil niet katten, beslist niet, als ik zou blijven is het enkel voor tijd verdrijf, voor de lol is anders. Ik neem het nog in overweging, en anders ben, of wordt ik zondag grijs, en met mijn kaalslag?! zondag ter overdenking om het letterlijk te gaan nemen. Best wel link, dan wordt de Zondag, elke week, een dag ter overdenking, met een dubbele lading
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 februari 2013, 09:59
|
|
|
JOL252 schreef: | Yep... en stel dat dat wel gebeurde wat dan. |
Dat zou ik maar niet aan mij te vragen.... Maar aan Hem die er over gaat................ En ik meen iets gelezen te hebben......van 7x7 en nog meer.
als je geen geweten hebt die knaagt!! is er wel de zonde die het vraagt.......
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op maandag 25 februari 2013, 10:03
|
|
Naar boven |
|
|
|
|