ChristianMatch

Forum

Berichten van PIETER619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER619
Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 08:42
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God

IFAN841 schreef:
Ok, hier is alle eerbied voor een heilig God stomweg pleite! Hoe profaan kun je het krijgen... En dat voor een Christelijke datingsite...? Ieuw... Gewaagd hoor... Zieke smiley

Als God al blijdschap legt in je bij het ontstaan van elk nieuw kind, (heb 4 fanatische knapen die als baby lekker konden kraaien van plezier, mag de lach gestimuleerd worden met humor.

Zijn wij naar Zijn beeld geschapen of als pessimisten en moeten we onze lach afleren en ongelukkig worden. Lach jij weleens zo ja, waarom of over kun of mag je dan wel lachen?

God houdt van humor, is voor mij een vaststaand feit ik denk zelfs dat Hij genoot van koning David die in zijn onderkleed voor de stoet uit de Heer lofliederen bracht op zijn harp. Misschien zou je zelfs heel heel voorzichtig kunnen zeggen dat Hij ook houdt van onderbroeken lol.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 09:19
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide

WILLEM618 schreef:
heb je je barbeque nog schoon gekregen, pieter?
volgende keer zal ik vragen of je hem al hebt ingesmeerd met olie, hoor; ik zou me nog BIJNA schuldig gaan voelen!! hoelang heb je er over gedaan om mijn hamburgers er af te schrobben?

voel je niet schuldig ik heb haast het idee dat wat niet in gesmeerd was haast nog beter schoon was te krijgen dan het gesmeerde. maar desalniettemmin moet ik nog ff wat proberen, maar in principe is hij klaar om zaterdag wer volop te branden (familiedag)

bbqen is mooi maar geeft wel werk zeg, maar voor de goeie zak met plezier gedaan. Mochten e rwat meer foutjes in dit bericht staan , komt door onwilllige muis en ik haast niet kan lezen wat ik typ ivm het mooie wer op de Amer, heb d ezon rech tvan voren de stuurhut in schijnen.

Maar desalniettemin oantsjen alllegjerre
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 17:43
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?

Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen? is de vraag van deze topic

Het antwoord is simpel beide.
Het behoort een verlangen te zijn om samen het verlangen te hebben om tot een een eenheid te komen in de liefde die God ons bevolen heeft. Als men elkaar uit die liefde benaderd en niet meer op eigen gerak uit is, kan het een fantastisch mooi gebeuren zijn, met respect en alles wat nog meer goed is voor elkaar, dus de dienende liefde van beide kanten aan elkaar gegeven.

Gaat men daarvan uit, is het geen geven en nemen meer, maar wordt het automatisch geven en krijgen. Gaat men uit van geven en krijgen, zal de liefde blijven bestaan en kan die alleen maar groeien.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 13:59
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

PETRA373 schreef:
lidmaatschap opzeggen, iedereen beste verder toegewenst en gods zegen
petra die het daten via internet opgeeft, wie weet kom ik nog wel es ooit gewoon in echt tegen Lachende smiley

Jij ook het beste en Gods zegen, dus maar eens nog naar de BBQ-picknick om in contact te blijven en komen met deze en gene van CM
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 13:56
BerichtOnderwerp: welke gebeden van jou zijn verhoord?

Een strijd te strijden al hoe zwaar,
soms die onmacht en voelt zo raar
Tweestrijd is dit van God dus wel of niet,
onbegrijpelijk voor wat men in mij niet ziet.

Iemand kan het goed het bedoelen,
maar niet mijn binnenste strijd, echt mee gaan voelen.
Medeleven is wat men doet,
maar mijn strijd voelt niet zo goed.

Heer het waarom gaat ons niet aan,
Maar u geeft de zekerheid dan U ons bij zal staan.
Heer leer ons om te zien,
dat ik Uw nabijheid toch verdien.

Heer U kneedt en vormt mij naar Uw beeld,
maar de pijn. het lijkt of het u niets scheelt.
Echter pas later beseffen we het meest,
dat we geleidt zijn door Uw geest.

Heer blijf ons vervullen zodat,
het goede de overhand krijgt op ons pad.
Pas als U onze leider mag zijn
Zal verdriet en pijn dan dragelijk zijn.

Zomaar wat neer gezet voor een ieder die er wat mee kan.
Als ik zo zie wat men allemaal meemaakt en beleeft, is het niet mis en geeft het me een gevoel van onmacht. Soms zie je gebeden verhoord worden. soms ijkt het of God niet verhoord, echter ben ik er wel van overtuigd dat God as Vader die Zijn kinderen lief heeft dat wel doet gelijk Hij belooft heeft, echter soms niet zo wij dat zien en het voor ons onbegrijpelijk lijkt

Een ieder wens ik Gods heel dichte nabijheid, dat men zich toch geborgen mag voelen in Zijn hand. Leg al Uw bekommernissen op Hem
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 13:27
BerichtOnderwerp: Gods onbekende voetstap

VLINDER200 schreef:
Gods onbekende voetstap

Geloven dat Gods Vaderhand
ook is in moeit en pijn,
als 'leven zwaar en donker is,
dat Zijn beproeving liefde is...,
wat kan dat moeilijk zijn!

Gods voetstap op ons levenspad,
Zijn onbekende wegen,
als het verdriet ons overmant.
het is te hoog voor ons verstand:
wij zijn ermee verlegen.

God Die zo hoog, zo heilig is;
wij nietig stof, vol zonden,
hoe zouden wij Zijn raad verstaan?
In Christus zie Hij zondaars aan,
heeft Zich met hen verbonden.

God legt ons niet Zijn wegen uit,
te klein zijn onz' verstanden.
Zijn voetstap is vol heil en vree;
hij leidt ons door de diepste zee,
hij neemt ons in Zijn handen.

En nooit laat Hij Zijn kinderen los:
zij zullen niet bezwijken.
Gaat het door angsten, moeiten , pijn...?
Hij zal er altijd voor hen zijn;
Zijn trouw zal eeuwig blijken

Zijn eeuwige trouw heeft hij al vaak laten blijken, btw, mooi gedicht
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 13:25
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide

SHANITA130 schreef:
Hai, ja, ik kan alleen mee als Pieter619 of iemand anders me kan halen en brengen van en naar Treinstation.
Dit is niet omdat ik te lui ben om te lopen, maar dat niet verstandig vindt als vrouw alleen. Ik hou júist van lopen.

En ja, onder voorbehoud ook in deze zin, met slecht weer kan ik niet, ivm astma.(degene die weleens een astma aanval hebben gehad snappen wat ik bedoel...)

Verder lijkt het me heel leuk! Lachende smiley Lachende smiley

Bij deze geregeld en "de kop der voor" Knipoog smiley (zo wij Friezen zeggen), want je weet niet wat je mist
Voor de onderhouder der namen lijst, bij deze 2 stuks toevoegen waarvan 1tje onder voorbehoud natuurlijk en zeer begrijpelijk

Laatst aangepast door
PIETER619
op woensdag 5 juni 2013, 16:53
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 21:04
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide

Het blonk wel niet maar het werd pikzwart en nu na flinkpoetsen (uurtje of 2) komt het RVS weer te voorschijn. Maar geen wanklank het was een waar genoegen om mede CM(st)ers te zien.

Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 2 juni 2013, 23:15
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 21:40

Het was weer geslaagd, nee, niet het weer was geslaagd, maar het was weer een geslaagd gebeuren dus. Hopend op een beetje warmer weer de volgende keer.

Er werd mij vanavond al een partytent aangeboden om te gebruiken, kan dan ook wel de terrasverwarmer mee krijgen denk ik Lachende smiley
Ik weet alleen niet hoe groot die tent is, want een 3 x 3 is te klein.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:06
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

JOL252 schreef:
Met die dame met mandoline Engeltje smiley

inderdaad
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 20:30
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?

Allemaal interessante reacties,

Simpel gesteld, toen ik samenwoonde hadden we wel lichamlijk contact en toch voelde ik mij er niet helemaal goed bij, pas na mijn jawoord in de kerk, besefte ik dat het nu goed was en hebben we geen sex meer gehad. Pas toen kon het (voor mijn gevoel) een samensmelten door de liefde van 2 lichamen zijn, die zo samen één worden, gelijk beschreven staat.

Helaas word er zoveel verkeerds op ons pad gebracht dat er zo stadig aan te veel voor "normaal" wordt gezien en gaan we er zo ongemerkt in mee.

God heeft de liefde gegeven en die is puur en eerlijk en mooi en wordt helaas door het vele bagger op oa tv te niet gedaan, op tv gaat het om pure lust en daar behoor je aan toe te geven anders telt men niet mee.
In bijv soaps moeten veel geruil van partners zijn en zo scheidingen, du sis he tnormaal als je nu ook al reclame krijgt van datingsite voor een dubbel date of zoiets, kun je als getrouwd persoon ook eens meteen ander op stap.

Ik ben geen helig boontje, maar gelukkig als ik mij meer focus op, Heer Uw wil geschiede is de drang naar die "zonde" wel veranderd, en de liefde groot goed geworden.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 20:05

JOL252 schreef:
http://youtu.be/9hzYKovRsJ8

Zucht... wat een tekst...

http://www.youtube.com/watch?v=2DorNUsi5LE Ook van Selah, daar kreeg ik een enorme troost uit, beseffend dat wat we hier ook tegen komen aan ellende het niet op weegt tegen wat de Heer ons belooft heeft.

btw ik zag een bekende foto boven een reactie van mijn neef op een muziek stukje opgenomenin de trein Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:51

ROELANDE345 schreef:
Ja van mij ook ik kan toch niet helaas Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Jammer maar wijs besluit, volgende keer hopelijk beterder.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 13:03
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

LEANNE226 schreef:
Kom maar niet bij mij in de buurt,ik trek ongeluk aan Twijfelende smiley

Zijn we gelovig of bijgelovig, een goed christen is niet bijgelovig toch? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 23:34

[quote=JOL252]Willem schreef:
We willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar)
Hannie ( Joannie) 50 jaar, regio 0318 en hondje Jilly
Roelande345 54 jaar, regio 0342
Shanita, 41 jaar, regio 078
Bloem 217 47 jaar, regio 0229
natascha642, 43 jaar, regio 546
hannah702, 51 jaar, regio 0592
Clary411 66 jaar, regio 0318

willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar)
pieter619 59 jaar, regio 514
mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar)
harald940, 38 jaar, regio 038
lanfty127, 43 jaar, regio 0318
Ad ook CMer gegevens nog onbekend

Laatst aangepast door
PIETER619
op vrijdag 31 mei 2013, 03:41
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 14:54

WILLEM618 schreef:
ik denk dat je mega-bbq wel voldoende is gezien de grootte van de groep.
ik zal zelf ook nog even kijken of ik een bbq in de auto kan krijgen.

hebben er mensen houtskool in de aanbieding, misschien?

(dank je, jol, voor het kloppend houden van het lijstje.
en lanfy; fijne zaterdag gewenst met je buitenlands bezoek)

is het vervoer nu geregeld voor iedereen?

Ik reken er op dat wat de personen die met mij meerijden het geregeld is.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 12:44

WILLEM618 schreef:
wie nemen er overigens een BBQ of houtskool mee???

Ik kom weer met het zelfde barbieknoeiapparaat als de vorige keer, heb hem vanavond al opgehaald

Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 1 juni 2013, 09:37
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 22:06

NATASCHA642 schreef:
Ehh ... tja het kan ... maar ... Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit

Lachende smiley Het geval wil dat ik ook al een oplossing per mail had gestuurd, maar zijn er andere problemen meld het gerust, misschie nalsnog een oplossing te vinden
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 22:01
BerichtOnderwerp: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?

Wat is je eigen instelling als je een date aangaat en waarom ga je een date aan?
Het is in eerste instantie een kennismaking en men wil zo zien wat voor vlees men in de kuip heeft, of niet dan?
We kunne allerlei regels bedenken en zeggenzo hoort het maar het verschilt per geval en geen geval is gelijk.
"Komt sa't komt", oftewel het komt zoals het komen gaat.
Het is verstandig om eerst maar eens te mailen en privechatten, als men eerlijk als christen een date wil, vind ik dat je geen leugens in je profiel moet zetten, zo is er al een indruk te verkrijgen.

Soms kan er wel een klik zijn en de rupsjes al in popstadium, maar liefde is een groei proces, daarom toch ze eerst maar laten ontpopppen alvorens vlinders te krijgen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 21:06
BerichtOnderwerp: mail gerust ...

NATASCHA642 schreef:
weet je wat ik me afvraag en ben daar in vast niet de enige denk ik.

ben je bezig een profiel aan het lezen, staat er aan het eind mail gerust ?

dus ik denk ik waag er een mailtje aan, maar wat schetst mijn grote verbazing je krijgt 9 van de 10 keer geen reactie terug.
je kan zien dat hij gelezen is en je ziet dat ze je profiel hebben gezien.

wat ik me dan af vraag waarom zeg je mail gerust als jezelf niet het fatsoen of respect heb even een reactie terug te sturen.

ben ik dan zo .... Knipoog smiley

Natascha

Als men dat er bij zet, op ee nprofiel, vind ik het gepast, dat men wel antwoord geeft.
We zijn hier als christelijke mensen bezig toch?
Heeft men geen verder belangstelling in een persoon, is dat gewoon in een retour mail te vermelden, dan zal er, naar ik aanneem, ook geen verder contact worden gezocht. Zou iemand wel steeds mails blijven sturen wat men niet wil, kan die persoon gewoon geblokt worden toch?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 26 mei 2013, 14:24
BerichtOnderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?

Zonder Liefde heeft niets maar dan ook niets zin, gelijk geschreven staat. Men kan misschien wel alle gaven van de Geest bezitten of alles weggeven, maar als men de Liefde niet heeft, het zal niet baten.

Jezus is die Liefde en Hij heeft ons een dienende Liefde opgelegd, gelijk Hij ons diende en voor ons alles (op)gegeven heeft,. Met Zijn voetwassing laat hij duidelijk zien dat men niet een meerdere is van een ander, dus ook niet in een relatie. Ook hoe te leven als man en vrouw, en hoe het omschreven is staat de liefde bovenaan, dus daaruit kan men de conclusie trekken dat men als man en vrouw één is, daar past geen rang of stand bij.

http://www.youtube.com/watch?v=4xjPODksI08&list=RD02ZVHOqrw3Jks

Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 26 mei 2013, 23:41
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 26 mei 2013, 13:25

http://www.youtube.com/watch?v=ZVHOqrw3Jks Vrede, Vrijheid en Gerechtigheid voor iedereen

Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 26 mei 2013, 13:26
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 12:04
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

SHANITA130 schreef:
Ik vind niet, dat anderen iets kunnen vinden van mensen die vinden dat ze eigenlijk vinden dat wat anderen vinden belangrijker is dan wat weer anderen vinden, maar zo dachten ze eerst niet. Knipoog smiley

Een goeie nadenker, maar aldoende leert men hier, ook ik
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 22:24
BerichtOnderwerp: Pinksteren, mooie slotstrofe.

ZEELAND736 schreef:
Dit heeft te maken met Pinksteren...vandaar dat ik het na het verhaal van Thomas plaats......

Mijn...(onze) dochter mocht vanmorgen belijdenis van haar geloof afleggen...
In de gemeente...voor de gemeente, maar bovenal...voor God..

Twee zonen en Oma waren erbij...en haar vader.
Samen met 25 andere jonge mensen....aangrijpend mooi...

De tekst voor al deze jonge mensen staat in Handelingen...

Ik zal uitstorten van Mijn Geest op alle vlees; en uw zonen en uw dochters zullen profeteren, en uw jongelingen zullen gezichten zien.....

Ik hoop en wens....dat ze maar veel haar vertrouwen mag stellen....op die Heere...die nooit los laat wat Zijn Hand is begonnen...

Van onze eigen kracht en wijsheid zullen we het niet moeten hebben..

Lieve dochter:
Vertrouw op de Heer met heel je hart,
Steun niet op eigen inzicht.
Denk aan Hem bij alles wat je doet
dan baant Hij voor jou de weg.

Gefeliciteerd en wat een toepasseijke tekst die je hier neerzet, De heer wil leiding geven en dat is beter dan eigeninzicht.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 22:17
BerichtOnderwerp: Wie gaat er mee naar Opwekking?

Zo iets blijft voor herhaling vatbaar, en bijtanken doe je daar zeker, tenminste ik wel. mooi om te horen hoe God het hele gebeuren ook zegend en men steeds weer op de maadag kan collecteren voor zendingsprojecten omdat men na de zondag al uit de kosten is.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:39
BerichtOnderwerp: Wie gaat er mee naar Opwekking?

Ik hoop morgen om een uur of 10 bij de grote tent te zijn, rechter ingang.
Omdat ik vandaag bij ons zelf beeldtechniek moest doen, kon ik er vandaag niet heen, Mag graag Kees horen en de Singin is ook fantastisch.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 13:15
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd

Wat mij betreft een prachtin initatief van Petra en mijn complimenten dat ze aan hen denkt die het ook zwaar hebben gehad. hier uit d ebuurt heeft een corporaal of zo, door wat hij meegemaakt heef ten het niet verwerken kon zelfmoord gepleegd, vrouw en 2 kleine kinderen achterlatend, zo geestelijk de vernieling in geholpen van wat hem daar is gebeurd.

De goede tip om je aan Jezus vast tehouden is ook al redactioneel verwijderd, waar zijn we in Gods naam ee bezig, als je redactie wilt spelen, doe het dan op de juiste wijze en laat God er niet buiten.

Reacties verwijderd.
Geen verwijten ajb en trek het niet in de persoonlijke (privésfeer)!

Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 19 mei 2013, 14:14
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 21:37
BerichtOnderwerp: onbekwaam tot enig goed en geneigd tot alle kwaad

Het is pure genade dat wij het Eeeuwig leven beërven, puur omdat wat God in Liefde voor ons heeft gedaan.
"Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft". Met Pinksteren gedenken we uitstorting van de Heilige Geest. Als we op eigen inzichten gingen handelen, gaat het fout. dsu komt de zondesmet wel in aanmerking, Spreuken 3 vers 5 Vertrouw op de HEER met heel je hart, steun niet op eigen inzicht Als we ons laten leiden door de Geest, komen we beter uit op het eind.

Maar gelukkig blijft er vergeving, omdat we (ik in ieder geval wel) nog steeds dingen verkeerd doe. Maar elke keer als ik bewust om vergeving bid, zal het geven zijn.

Laatst aangepast door
PIETER619
op vrijdag 17 mei 2013, 21:41
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 21:03

WILLEM618 schreef:
oke, dan wacht ik het even af.....

is het wel Willem, of wordt die nu dubbel gebruikt, dit gezien deantwoorden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 22:02
BerichtOnderwerp: gek van plinkjes en plonkjes op de pc

Heb je CM en FB opstaan, met als muziek "Playing for change" op You Tube, hoor ik weer een plonkje of plinkje en het stomme is, dat men zowel op CM als FB het zelfde geluid heeft. Dus het kan zijn dat iemand een privechat aanvraagt en ik niet reageer.

Ik hoor wel iets, maar kan niet zien waar het vandaan komt, dus mail dan voor zekerheid eventjes, kan ook zijn dat ik niets zie vanwege verkeerde browser, vandaar.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 39 Volgende
Pagina 12 van 39