ChristianMatch

Forum

Berichten van IMKE917
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 28 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van IMKE917
Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:45
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

MARYLIEN613 schreef:
Heel goed nieuws,
onze broer is zo goed hersteld dat hij huiswaarts mag!
nu 11 dagen is zijn toestand omgekeerd,
en zo vlug gebeterd dat hij naar huis kan.

Dank aan God en aan alles die gebeden hebben!

Whaow Marylien, dat is goed nieuws zeg!!
Dank aan God !! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:40
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

TRIJNIE671 schreef:
Dag 3 , zit thuis met oorontsteking Huilende smiley, smiley in tranen erg pijnlijk , maar ja komt bij ben geen stilzitter , heb kuur gekregen gelukkig , moet mij deze week maar rustig houden , maar de dagen duren langgg , Slapende smiley

Oh Trijnie, pijnlijk!! Heel veel stertke en beterschap.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:22
BerichtOnderwerp: BZV Topic

CROSSROAD317 schreef:
..

Ja Crossie.....vertellll....ik snap hier niets meer van Smiley die vol vragen zit
ik gooi er ook nog ff vraagteken bij
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:20

MIEKE364 schreef:
wij zijn klaar voor de volgende serie boeren die aan de vrouw komt, hè, prachtig toch!

Jaja...helemaal klaar voor....we moeten alleen nog zolang wachten......pff hoe vullen we nu onze zondagavond Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 20:24
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

MARIJAN072 schreef:
Even iets positiefs op dit topic, 'k heb net weer voor een maand verlengd. Knipoog smiley Lachende smiley

Hmm.....kan natuurlijk ook negatief uitgelegd worden. Twijfelende smiley

Verraste, verbaasde smiley een maand maar..... Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 20:17

VISSER278 schreef:
Wat leuk voor Annemarie.........weer 2 mannen bij d'r op het erf om te helpen: Staatssecretatis Bleker en en lijsttrekker Spies
Met foto in de krant.

Ik heb het op tv gezien...........'k weet alleen niet meer in welk programma........dacht in het rtl4 nieuws van 6 uur
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 09:30

MIEKE364 schreef:
lekker gezellig, wolvilten. Als ik zo brutaal mag zijn.......wat heb jij gemaakt en...is het gelukt?!! Ik wil er ook nog ns aan beginnen.

Ben het met je eens, Willemijn, Gijs of is het Bert hahaha, had dat een beetje wild knappe met z'n haar lang.....maar ja, die wilde haren moesten er af, hè? Hij is nu in het bezit van Femke.....Nou, die geeft 'm niet meer af, zo te zien.
Jammer voor Annemarie, hè, hopelijk leert ze van dit avontuur dat ze best wat zachter en ontvankelijker mag zijn zodat een man de kans krijgt haar te versieren......een cursus geografie is misschien wel wat voor haar, wie weet zit er een leuke globetrotter in spé voor haar bij....

Onze aardappel zal een nieuw spruitje moeten zoeken, ach toch.....hij moet eens met Richard op stap, denk ik, en wat tips en trics vragen van hem....

En verder hebben ze de goede keuzes gedaan en boeren van wie ik dacht dat ze verloren waren, hadden ineens een vlotte meid aan de haak geslagen....de wonderen zijn de wereld niet uit en wat een bemoediging voor ons cm'ers, het kan allemaal toch echt!!!

Reikhalzend kijken we uit naar de volgende serie, mag ik wel zeggen, toch?

Tuurlijk mag je dat zeggen !!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 10:47

LEONARD480 schreef:
O jongens heb ik wat gemist...ga morgen even kijken op internet..

Jazeker Leonard...........je hebt heeeeel wat gemist.......waar was je nou??? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 27 februari 2011, 23:36
BerichtOnderwerp: voorjaarswandeling

MARIJAN072 schreef:
Oeps Verlegen lachende smiley , 'k zal de kaart er eens bij pakken.

Maarre....de kids hoeven tegenwoordig niet meer alle gehuchten te leren. Knipoog smiley

Oh...niet...???.....mmm...heb jij weer geluk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 27 februari 2011, 23:29

WILLEMIJN232 schreef:
Ik vond die stelletjes wel ontroerend die niet genoeg brieven hadden gehad.....
Adriaan met zijn nieuwe liefde, helemaal blij en gelukkig...
En dan die ene boer(weet zijn naam niet) maar hij mocht wel aan de beugel, die een leuke vrouw had ontmoet en er ontroerd van was zo gelukkig als hij was.....mooi om te zien.....

En dan de blik van Annemarie toen ze het verhaal van Richard hoorde Verraste, verbaasde smiley

Pieter heet tie,
ja schitterend hé die reacties van de anderen op de 'stunt' van Richard
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 27 februari 2011, 23:15
BerichtOnderwerp: voorjaarswandeling

MARIJAN072 schreef:
Waar ligt Bakkeveen eigenlijk Smiley die vol vragen zit

Was da nou juffie.. Geschokte, onthutste smiley

dat hoor jij toch te weten...... wie moet het anders onze kindertjes leren Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 27 februari 2011, 23:05

MARIJAN072 schreef:
Zegt dit misschien iets over de Telegraaf, die dit bericht naar buiten bracht Niet mijn krant dus.

Precies Marijan !!!
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 27 februari 2011, 22:56

Nou das weer duidelijk dus......de roddelpers heeft goed zijn best gedaan en het is weer eens lariekoek gebleken.
Marcel en Ksenia is dus helemaal niets geworden......en zij zou zwanger en al zijn gezien daar....jaja... Smiley die vol vragen zit
En idd jammer van Annemarie, ik denk dat ze toch nog eens met Harry moet gaan babbelen Knipoog smiley
En heel mooi dat er toch leuke bzv setjes zijn ontstaan, nu maar hopen dat het mag beklijven

Goed ......... dat was BZV 2010.....op naar de volgende serie........Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: zondag 27 februari 2011, 08:17

WILLEMIJN232 schreef:
Op Cyprus probeerde ze echt wel een beetje aandacht van Adriaan te krijgen.........Maar Adriaan wist nog niet erg hoe je een vrouw het hof maakt.........of hij is gewoon lomp, ook een optie......Ik vond het sneu voor haar....... Boze smiley

Op de bzv site, staat een filmpje waarin Ardriaan aangeeft niet snel verliefd te worden. Hij gaf aan veel tijd nodig te hebben om iemand te leren kennen. En dat een verliefdheid hem niet zomaar overkomt.

Maar goed...neemt niet weg dat hij echt niets oppikte........alhoewel......hij gaf wel een hint om haar hand vast te pakken....en daar reageerde zij weer niet op.... Huilende smiley, smiley in tranen

't is wat met de liefde pffff
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 19:34

MARY052 schreef:
Vanmorgen via de gemeentemail van de kerk een verschrikkelijk bericht ontvangen.
Een zendingsechtpaar van onze gemeente is vannacht in Kenia overvallen, waarbij hij doodgeschoten is, en zij verkracht.
De kinderen zijn ongedeerd maar waren getuige van het drama.

Dit is niet te bevatten.

Mary

Mary, ik heb geen woorden.....heel veel sterkte
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 08:30

SUSANNAH475 schreef:
haha Imke... weer over dat bestek ? Volgens mij was de keer ervoor vast een vooruitblik... dus dat was maar 1-malig dacht ik... Knipoog smiley

Verlegen lachende smiley je hebt helemaal gelijk Suus Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 20:45
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Heerlijke wandeling gemaakt door het mooie Twentse landschap en daarna gezellig thee drinken in een Engels theehuis met overheerlijke scones......... Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:17

LISA610 schreef:
Tja... t loslaten begint eigenlijk al zodra ze in de wieg liggen en wordt alleen maar meer en meer en meer en meer. Voor haar is het natuurlijk fantastisch, maar ik kan me goed voorstellen dat je er vreselijk tegenop ziet.....

Daar had ik het vanmorgen nog over met mijn vriendin. Vanaf het moment dat de navelstreng doorgeknipt wordt moeten we het kind iedere keer een stukje meer loslaten.
Bij grootouders logeren...knipknip.....naar de peuterzaal...knipknip...kleuterschool, basisschool......knipknip......pfffff
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:25
BerichtOnderwerp: Bowlen 2e Paasdag

CHATULIEM619 schreef:
Het is niet de bedoeling dat we reclame gaan maken voor een concurrent. En het is in mijn ogen ook niet gepast om mee te doen aan hun activiteiten.,

Even voor de duidelijkheid Chat. CS (christen singles) is geen datingsite hoor!!
Via CS kun je meedoen aan activiteiten voor en door singles. Dat is het enige wat zij doen.....activiteiten organiseren....dussss Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:10

WILLEMIJN232 schreef:
Een slecht moment vandaag: mijn dochter (bijna 24) is in september klaar met haar studie en per 3 oktober vertrekt ze een half jaar om te reizen, ze heeft een world ticket gekocht en gaat van Sjanghai naar Hong Kong en weet ik niet waar.........vertelde ze heel enthousiast.......en dat was een moment dat ik dacht: mijn kind en dan zo gaan backpacken, ik vind het helemaal niet goed! Ik heb toch met lood in mijn schoenen geprobeerd enthousiast te doen.....maar mijn hart Huilende smiley, smiley in tranen

Pfff.....tsja......kleintjes worden groot hé...Knipoog smiley

Kan me je moedergevoelens best voorstellen, maar voor je dochter is het toch de reis van haar leven !!!
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:54

ERIKA129 schreef:
Net te horen gekregen dat mijn wandelingetje van gisteravond me een verrekte enkel heeft opgeleverd Huilende smiley, smiley in tranen
Nu dus thuis zitten met m'n pootje ingepakt en pijn hebben Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Oh Erika, dat is balen. Beterschap gewenst !!
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 12:54
BerichtOnderwerp: Wist u datjes

AXL527 schreef:
...Dit pas het eerste topic is, waar ik een reactie plaats

En dan gelijk maar in tweevoud...... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
IMKE917
op maandag 21 februari 2011, 12:54
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 09:52

Nou 't was weer een gezellige bzv avond Knipoog smiley
Ik blijf die Frank aandoenlijk vinden, hij is zo gelukkig met zijn Anita...en andersom ook.
Richard....de cowboy op een kameel in Schoorl....tsja....maar leuk dat het toch echt lijkt te klikken met die twee.
Gijsbert.......begint Femke WEER over dat bestek.... Gefrustreerde smiley .....maar goed, duidelijk verliefd allebei, leuk !!
Arme Marcel, Ksenia..........heeft nog meer tijd nodig, zijn 'geduld' wordt wel op de proef gesteld hoor.
En ja....Annemarie en Adriaan......wat moet je daar nu van zeggen ik moest er erg om lachen, zulke nuchtere 'boeren'........ Gefrustreerde smiley
Adriaan had gewoon haar hand moeten pakken toen hij haar wees op dat andere stelletje...
Ben dus echt wel benieuwd naar de volgende week of die nog bij elkaar zijn.

Laatst aangepast door
IMKE917
op maandag 21 februari 2011, 09:53
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 09:39
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?

[quote=LEANNE226]Ik vind het wel interessant om te weten of de mensen die voor de volwassendoop hebben gekozen pas op latere leeftijd tot geloof gekomen zijn?
Ik heb mijn hele leven geloofd, ben als kind gedoopt door mijn ouders en heb mijn eigen kinderen gedoopt. Toen ik ontdekte dat ik een heel persoonlijke relatie met God kon hebben wilde ik niets liever dan me laten dopen en Hem zo gehoorzaam zijn. Ik kan dit niet zo goed verwoorden, maar in het getuigenis van Lisa herken ik veel.

In je leven zijn er momenten waarin je dieper in je geloof duikt maar ook periodes waarin je je ertegen verzet(toch?),als je besluit terug te keren naar een kerk waar volwassendoop niet standaard is,leg je dan die doop ook weer "af"?
Dan zou je kunnen overwegen om een hernieuwing van je doop of belijdenis beloften te doen. Dus opnieuw voor God en zijn gemeente je toewijden aan Hem

Na de doop ben je wedergeboren,blijf je dat of is er weer iets nodig als je je afkeert van die kerk en weer terugkeerd?
Je bent niet na je doop wedergeboren. Je bent eerst wedergeboren en als teken(symbool) daarvan laat jeje dopen.Moet je (volwassen)gedoopt zijn om volwaardig lid te zijn van zulke kerken?
In mijn gemeente ben je lid nadat je gedoopt bent. Wanneer je je graag wilt aansluiten in de gemeente en onder de pastorale zorg wilt vallen, maar je wilt (nog) niet gedoopt worden, kun je 'vriend' worden. Dit kun je vergelijken zoals het in een traditionele kerk geregeld is, er zijn doopleden en belijdende leden. Belijdende leden kunnen alleen een 'ambtsfunctie' vervullen, zo kunnen alleen gedoopte leden een ambtsfunctie vervullen in mijn gemeente. Er zijn ook gemeentes waar dat anders geregeld is, daar kun jeje b.v. kunt laten dopen maar je hoeft geen lid te worden, je zou gewoon naar je eigen kerk kunnen blijven gaan.

Als je je hele leven al geloofd,waarom moet je dan wedergeboren worden?In de Bijbel werden toch ook alleen de "heidenen" gedoopt?
Jezus zei tegen Nicodemus dat alleen wie wedergeboren is het Koningkrijk van God binnen kan gaan. Nicodemus was zijn hele leven al gelovig, hij was schriftgeleerde, kende de bijbel van a tot z. En toch zegt Jezus dit tegen hem. Voor mij betekend dit een levende relatie hebben met Jezus/God.
En alleen heidenen dopen? nee zelfs Jezus liet zich dopen.....

Ik heb veel vragen Knipoog smiley[/quote

Zomaar een paar korte antwoorden Leanne. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 18:40
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

MARYLIEN613 schreef:
zit nu een uurtje forum te lezen,
de sfeer is duidelijk opgeklaard,
het voelt goed aan zo!

Idd Marylien, het valt mij ook op dat de sfeer anders, prettiger is.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 09:23
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Als je loslaat wat je zo pijn doet heb je 2 handen vrij om het geluk te grijpen
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 09:20
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?

@Lisa, dank je wel voor je getuigenis!
Heel mooi en herkenbaar.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 21:48

MARYLIEN613 schreef:
mijn broer ligt terug op intensieve zorgen..........

Wat een schrik Marylien, heel veel sterkte.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 13:01
BerichtOnderwerp: opwekking tot liefde

GRACE585 schreef:
ik las romeinen12 :9 tot 21

laten we proberen zo te handelen en wandelen
ik zeg niet dat het makkelijk is maar wilde even een tegenhanger aanreiken voor hetgeen nu op het forum bezig is.

bij deze wil ik alle gekwetsten ,geschokte etc een liefdevolle knuffel geven ter bemoediging. Kussende smiley
strijd de goede strijd en dus laten we ons niet door een vijand omlaaghalen
Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

Fijn Grace, dank je wel voor deze bemoediging.
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917 (68)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 00:54

Een leuke aflevering deze keer.
Ik ben wel verbaasd trouwens dat Annemiek voor Adriaan ging. Zag je hoe lastig Harry het ermee had...?? die baalde flink. Maar in het voorstukje voor volgende week zagen we al even dat zij beiden niet zo heel veel gespreksstof hadden en ze zouden telefoonnummers uitwisselen want dan KONDEN ze nog eens bellen.....wordt dus niet wat met die twee, had ze toch voor Harry moeten gaan Gefrustreerde smiley

Wat moeten trouwens die schaatsuitslagen hier....das toppic vervuiling !! Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van IMKE917
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 28 Volgende
Pagina 12 van 28