Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 22:35
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
RELLOK036 schreef: | een flinke knuffel voor does gewoon omdat ze does is |
Een hele dikke knuffel voor Rell omdat het eigenlijk wel een heel lief broertje is
En ook een mega dikke knuffel voor Henk gewoon omdat ie Henk is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 12:09
Onderwerp: Ik vertrek
|
|
|
PETER758 schreef: | Ik wens iedereen heel veel geluk en Gods Rijke Zegen.
Peter Kuipers. |
Het zelfde voor jou Peter veel geluk en succes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 09:28
|
|
|
TALIET435 schreef: | een dikke knuffel aan iedereen die mij gemist heeft lollll |
Hey meissie een Welcom back knuf terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:10
|
|
|
Dikke knuffel voor alle lieverds hier Had ik gewoon even zin in omdat het zonnetje zo lekker schijnt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 maart 2010, 20:18
Onderwerp: Je gaat ineens dood.
|
|
|
Gewoon omdat ie zo mooi is...
Blof - De Mooiste Verliezers
Je zoekt zelden wat je vindt, maar je weet dat er iets is in een zwak en ander licht.
Je gaat op weg . Je weet niet half hoe ver het is. Je bent hier nu; een jong en schoon gezicht.
Het is okee. Je bent niet alleen. Ik wacht op je vanavond. Je zult me zien ik zal er zijn. De mooiste verliezers dat zijn wij.
Dat je achter blijft met niets is een harde zekerheid. En de grond veranderd nooit.
Een koude steen ligt hier te glimmen in de zon. Hij is al oud, maar nog steeds wel mooi.
Het is okee. Je bent niet alleen. Ik wacht op je vanavond. Je zult me zien ik zal er zijn. De mooiste verliezers dat zijn wij.
De mooiste verliezers dat zijn wij.
Terwijl de maan maar klimt, en jij in zilver baadt, beschijnt haar licht het licht op straat.
Jij hebt jou tot jou gemaakt. Je kijkt nog achterom maar ach het is al laat. Je weet nog steeds niet wat je zocht, maar wel wat je bent kwijt geraakt.
Het is okee. Ik wacht op je vanavond. Je zult me zien ik zal er zijn. De mooiste verliezers dat zijn wij.
Ik wacht op je vanavond. Je zult me zien ik zal er zijn. De mooiste verliezers dat zijn wij.
Het is okee. Het is okee.
De mooiste verliezers dat zijn wij. Dat zijn wij.
De mooiste verliezers dat zijn wij. Dat zijn wij. http://www.youtube.com/watch?v=fCjV3W953aY
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 maart 2010, 20:10
|
|
|
Ach gewoon een warme knuffel voor iedereen die er behoefte aan heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:56
|
|
|
RELLOK036 schreef: | stttttt das koffie gebrek...... | je weet waar het staat...En als je toch loopt.... doet u mij dan maar een wiener
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:50
|
|
|
RELLOK036 schreef: | kinde ge nagaan ik als limbo in grunn....pfff viel niet mee hoor al dat noordelijk geweld maaar wel een goed cafe....goed bier (Hertog Jan) verder lekker veel konflook gehad... maar euhm oja knuffel hoek......euhm ik knuffel dan de non die er ook was in grunnn ik volede me daarmee weer een beetje thuis..... |
Als ik zo jou stukkie lees dan vrees ik dat de drank nog niet helemaal is uitgewerkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:43
|
|
|
MARY052 schreef: | Wrijf het er nog maar even in Robbe............ | oo weet je wat krijg jij een extra knuffel heb ik het nu weer een beetje goed gemaakt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:36
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARY052 schreef: | Vandaag is het feest. Mijn zoon wordt negen jaar!!! En het is ook nog zondag......zo eerst naar de dienst en dan visite visite visite....................... Gezegende zondag voor iedereen. |
Mary van harte gefeliciteerd maak er een heel fijne dag van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:27
|
|
|
Een hele dikke knuffel voor alle grunerstappers Tnv voor de gezellige avond En een knuffel voor de genen die niet mee waren, jullie hebben wat gemist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 22:05
Onderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | dat kan ik nou wel van wonden zeggen, dat ze genezen. Littekens blijven, denk ik. Bracht vanavond mijn kids bij hun moeder. heb nog ff bakkie koffie gedronken en toen naar huis...... t blijft een rot gevoel. 3jr later nog steeds. |
Ik denk littekens vervagen, worden minder scherp maar zullen helaas altijd blijven... wonden vervagen en worden littekens, littekens worden minder zichtbaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 22:03
Onderwerp: De twaalf artikelen
|
|
|
HDBAS635 schreef: | Wordt het geen tijd om zelf eens een psychiater te gaan bezoeken? |
Jammer dat je zo reageert als je alfa zou kennen zou je het niet hebben gezegt, buiten dat getuigd je opmerking van weinig respect vind ik, Jammer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 21:27
Onderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
|
|
|
En weer ff terug naar het stapavondje
Tot zover hebben aangemeld
Henk710 & Robbedoes Rellok Raps Clowntje & Roos Bert Sarijs Leanne Henduck Markvos Trijnie Renske en Bull
En met vraagteken
Klaas Glenn en Ariënne Bert & vriendin
Willen de genen met vraagteken nog even proberen duidelijkheid te geven? En zijn er nog meer liefhebbers?? Dan horen we het graag, want voor je het weet is het al weer zaterdag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 15:05
|
|
|
Een hele dikke knuffel voor Raps ook namens Remco
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 22:01
Onderwerp: Doodstraf? Ja of nee?
|
|
|
APPELTJE084 schreef: | Had onlangs een discussie, doodstraf, ja of nee, en indien ja, waar trek je een grens nu precies? Hier wil ik een stuivertje over wisselen.. |
Ik denk NEE, allereerst omdat het niet aan ons is over leven en dood te beslissen en ten 2de denk ik dat levenslang meer effect heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 13:25
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
RELLOK036 schreef: | nah ik heb die rode slip nog does |
Nu nog iemand vinden die er in wil he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:22
Onderwerp: groetjes
|
|
|
Jammer dat je ons gaat verlaten Daan maar we houden contact
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:21
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
blijkbaar is deze niet goed? |
Beetje jammer denk ik... het heb rond sinterklaas toch goed gewerkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:42
|
|
|
Henk710 & Robbedoes Rellok Raps Clowntje & Roos Bert Sarijs Leanne Henduck Markvos Trijnie
En met vraagteken
Klaas Glenn en Ariënne Herman Renske en Bull
Willen de genen met vraagteken nog even proberen duidelijkheid te geven? En zijn er nog meer liefhebbers?? Dan horen we het graag, want voor je het weet is het al weer zaterdag
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op zondag 7 maart 2010, 21:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:41
|
|
|
MARKVOS129 schreef: | mag ik oooooook meeeeee?????????????????? |
Tuurlijk mag je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 20:05
|
|
|
Henk710 & Robbedoes Syla & Harrie Rellok Raps Clowntje & Roos Bert Sarijs Leanne Henduck
En met vraagteken
Klaas Glenn en Ariënne Herman Renske en Bull
Willen de genen met vraagteken nog even proberen duidelijkheid te geven? En zijn er nog meer liefhebbers?? Dan horen we het graag, want voor je het weet is het al weer zaterdag Sorry renske
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 19:32
Onderwerp: Strafmaat
|
|
|
MARIO216 schreef: | On de krant stond letterlijk de blinddoek is er noch wel maar op de weegschaal wordt het anders gewogen. Dus kan je ook zeggen hij is niet meer in evenwicht. Hebben we weer een probleem. |
Is ie dat ooit geweest dan????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 19:29
|
|
|
Henk710 & Robbedoes Syla & Harrie Rellok Raps Clowntje & Roos Bert Sarijs Leanne Henduck
En met vraagteken
Klaas Glenn en Ariënne Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 19:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb plek voor de kinderen dus ik ga mee!!!!!
Tenminste.......als jullie dat leuk vinden,aan welke baas moet ik toestemming vragen? ........ |
Super dat je mee gaat bij deze heb de baas akkoord gegeven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 21:33
Onderwerp: Het valt mee.
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Door mijn best rake uitspraken,ben ik geband op alle Chr sites.
Op deze site ook voor eeuwig geband,dus per G Mail aangemeld,met alfaromeo. Opzoek naar jou kwam er snel achter,ilegaal dus,weg met jou. Ik heet Omerein,Shallom,Trucker,Actros,enz.
Dus ik zit lekker ilegaal,op deze site,mijn dagboek,te verwoorden,en gedachten te uiten. Dat ik graag schrijf,is mijn literatuur,mijn intensie,en geloofsleven.
Dat is mijn kunstuiting,ook als het onbegrijpelijk is,ik weet het wel,wat ik verwoord. Een moderator kan mijn ziel niet,mijn emotie en vreugde,en liefde.
Of het mijn truck is,of mijn kerkgang,is mijn persoonlijk leven,of aversie tegen gedachtengangen,wat God onwaardig is,schrijf ik gewoon op. Ik verbloem niets,waar ik moeite mee heeft. Dat recht heb ik ook,zo als de ander zijn rechten heeft,wat niet gestaafd is,in Gods Woord,en verontschuldig,in bijbelteksten.
Maar ? ik ben gewoon een leuke man,met een warm Hart. |
Ik geniet altijd heel erg van je stukken Ome Rinus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 20:10
|
|
|
RAPS588 schreef: | hey does van mij ook en anders gewoon koffie halen bij mij he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Tnx wie weet maandag wel even moet eerst maar eens zien hoe alles hier komt... U hoort nog van me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:36
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm geef ik ff does een knuffel omdat euhm ja euhm sja... zij mijn zussie is en wel kan gebruiken dacht ik zo ffkes |
Tnx broertje had em vandaag echt nodig gaat hier een beetje knuffel terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 16:41
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Er is in de chatbox echt wel sprake van een (of twee?) groepje(s). Alleen vindt kampvorming gelukkig níet plaats, maar ja... kampvorming is heel wat anders dan groepsvorming. |
Je trekt idd meer naar de 1 dan naar de ander, maar denk niet dat je dat bewust doet... Dat gebeurt toch ook in het dagelijks leven? En niet alleen in een chat? Het is in mijn ogen niet zo dat mensen bewust buitenspel gezet worden lijkt mij, Maar ik lees dan ook meestal maar half mee
|
|
Naar boven |
|
|