Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 23:14
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | misschien hoef je er ook niet wijzer van te worden, angelique; want marijan signaleert alleen een verschillend definieren als ik het goed gelezen heb. een mededeling dus...... |
Klopt Hannah, ik uitte mijn verbazing. Voor mij houdt een echte vriend meer in (veel meer), dan dat iemand (misschien wel nooit gezien) het een keer met me eens is. Gelukkig maar!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 23 januari 2011, 23:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 23:09
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
IMKE917 schreef: | Zou kunnen, maar zo bracht hij het niet. Hij geeft aan direct al te hebben geweten dat die andere 2 dames geen kans meer maakten. |
'k Ben het met je eens, dat hij dit niet kan maken. Hij had zich even in moeten houden en geen afspraak moeten maken. Maar ja, niet handig dat de KRO alle telefoonnummers geeft. De verleiding was kennelijk wel heel groot.
Wat betreft Annemarie, het verbaast mij eigenlijk dat zij 3 zulke leuke boeren heeft uitgekozen. Ze boft maar, dat ze alledrie willen blijven. Ze heeft namelijk maar weinig belangstelling in ze getoond. Ik vond het erg grappig dat de boeren, bij gebrek aan belangstelling van haar kant, met elkaar gingen praten. Leuk, om te horen! Meestal zijn vrouwen prateriger, maar hier zijn het de mannen. Of ze haar keuze kan motiveren, vraag ik me af. Ik blijf Adriaan de leukste vinden, maar denk aan de andere kant dat hij ook wel andere leuke meiden (iets voor jou, Carien ) kan krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 23:02
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Mijn mooiste moment van vandaag: forum (knuffelhoekje) gelezen....en dan ontdekken dat ik weldegelijk nog veel, heel veel echte vrienden heb! |
Huh
'k Heb het topic nog eens doorgelezen, maar ik vermoed dat mijn definitie van een 'echte vriend' totaal anders is dan die van jou.
Verder sluit ik me aan bij Annette en Henk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 15:48
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Ja Marijan...wij hebben wat..... |
Love is in the air dus..... Ook ik dacht dat jullie een grapje maakten, aan de andere kant zou ik dat ook vreemd gevonden hebben. Lijkt ’t mij geen onderwerp voor.
Gibby en Angelique, ‘k wens jullie samen heel veel geluk toe. Natuurlijk gun ik het jullie. Geniet er maar van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 13:01
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Een hele dikke warme, heftige, turboknuffel terug richting Grun, voor jou lieve Gibby. En je weet vast wel waarom....(heel CM inmiddels wel....) |
Hebben jullie iets met elkaar Angy, wat iedereen - behalve ik - weet
Mij ontgaat namelijk weleens wat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 12:24
|
|
|
BILLY701 schreef: | Van mij ook een dikke knuffel
Ook van een grunninger |
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 23 januari 2011, 13:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 12:23
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | Lieve Marijan072 , voor jou ook een dikke knuffel
(je weet wel waarom )
wens jou verder een fijne zondag .
liefs uut Grunn |
Thanks, Trijnie! Mijn dag is weer helemaal goed. Een dikke knuffel terug, voor jou en iedereen die weet waarom.
Nog ff off-topic Trijnie, maar wat een supergave foto heb jij op je profiel. Daar verover je vast vele harten mee.
Help, ik ben ook besmet geloof ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 12:15
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wegwezen hier Hannah,dr heerst een of ander virus geloof ik |
'k Geloof 't ook, Leanne.
Maar ach, als ze er maar van genieten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 11:37
Onderwerp: Scheiden en hertrouwen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Volgens mij had hij gewoon even een seniorenmoment Geeft niet Cross, heb ik ook weleens |
Oh ja, die krijg je als je bijna 50 bent hè. Geeft niks hoor.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 22 januari 2011, 11:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:42
Onderwerp: Gehannes met Laptop Dell en andere PC's
|
|
|
BERT168 schreef: | als je de OEM versie los wilt kopen kun je bv terecht bij Compused in stadskanaal,die winkel kun je vinden tussen de rotonde(bij mc donald's) en de watertoren.heb zo'n 2 jaar geleden ook al eens een OEM versie gekocht,maar dynabyte en norrod (emmen)wilden me de dvd OEM versie niet los verkopen,alleen bij de aankoop van een nw computer. Compused durfde dat dus wel. hier en daar even navragen loont dus wel de moeite.
gr.bert |
Eventjes naar Stadskanaal Misschien sturen ze het ook op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:41
Onderwerp: zou er een belgische christianmatch bestaan?
|
|
|
IMKE917 schreef: | Komt dan, bij het naar boven borrelen van ideën, ook de drang tot organiseren......???
dat zou mooi zijn, want weekendje ardennen ben ik wel voor te porren |
Eh.......dat nog niet eigenlijk. 'k Ben niet zo'n kei in het organiseren van activiteiten voor volwassenen. Misschien voelt een ander, een Belg?, zich geroepen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:30
|
|
|
IMKE917 schreef: | Marijan.......wat heb je geweldige ideën, zo op de vroege zaterdagochtend.... |
Ja hè. Als ik vrij ben, borrelen de beste ideeën naar boven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:26
Onderwerp: Scheiden en hertrouwen
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | trage server, daardoor dubbel geplaatst.
.. |
Je hoeft je niet te verantwoorden en 't uit te leggen hoor, Cross.
Dat kan de beste overkomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:21
Onderwerp: kan je een relatie met een meisje van 19 als jezelf 30 bent
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 30 en 19 gaat nog.
maar wat als iemand met een beetje (on-)geluk qua leeftijd je dochter had kunnen zijn? en waarvan je twee keer in drie dagen tijd een knipoog krijgt...
|
Scheelt dat een knipoog nog geen relatie is , maar ik vind het wel apart.
'k Zou zeggen, niet op ingaan én er ondertussen stiekem van genieten.
'k Moet de eerste knipoog van een man van pakweg 25 jaar, nog krijgen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 22 januari 2011, 09:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er is wel een internationale christianmatch, weet ik via via, marylien |
Of dat echt wat oplost? Dan moet je voor een uitje misschien wel naar Duitsland of Polen of......
Dan is Nederland nog dichtbij hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:14
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | het zou wel makkelijk zijn,
ik lees met een beetje pijn in het hart al die leuke uitstappen die jullie organiseren, zou dit ook niet in belgië bestaan een christianmatch? |
Ik ben bang van niet. CM vult een gat/gaatje in de chr. markt van België, want er wordt wel rekening met jullie gehouden (bijv. bij het invullen van je profiel).
Kan me voorstellen dat het lastig is met een uitje. Aan de andere kant moet je maar denken, dat een uitje in Friesland voor een Zeeuw ook erg ver is. En een uitje naar Vlissingen, is voor iemand uit het noorden van het land bijna niet te doen. Dan zit jij misschien nog wel dichterbij. Misschien een idee, om iets in het zuiden van het land te organiseren? Als je in het zuiden van België woont, wordt het wel lastig. Er bestaan misschien wel neutrale datingsites in België, die ook openstaan voor christenen? We kunnen natuurlijk ook met z'n allen een weekje gaan kamperen in de Ardennen. En een dagje Antwerpen kan ook erg leuk zijn.
In Nederland zijn we eigenlijk best verwend met zoveel chr. datingsites.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 18:16
Onderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Kijk een vrouw naar mijn hart....ehhh
Weet je als christen moeten we minder met de materiële dingen bezig houden ....ook wij als mannen moeten minder zielig gaan doen van ik heb maaaaaaaaaaaar een klein miezerig karretje ...zo worden we nooit aantrekkelijk bij het vrouwvolk.........dus mannen sta in het leven ...goed in je velletje en het komt allemaal goed....
Leonardusssssssssss |
Dat klinkt altijd zo prachtig, maar wie kan bijv. een week zonder pc? En al rijden we een klein miezerig karretje, dan rijden we nog luxe in vergelijking met een groot deel van de wereld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 18:13
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef; ben je ook een "boeren-verstand-mama", annette?
DIKKIE schreef; ik dacht dat jij ook een "gezond boeren verstand mamma" was, maar jij laat ze ziek spuiten ??? "zieke boeren verstand mamma"
weet je wat ik me wel eens afvraag; de hoeveelste openbare belediging van DIKKIE zou dit zijn aan mijn adres op een openbaar, wereldwijd leesbaar forum?
een kokende hannah. (lasagna, om precies te zijn.......) |
Nou Hannah, gelijk heb je dat je van je afbijt. Mijn petje af voor het feit, dat je je zolang in hebt kunnen houden. 'k Heb de postings van Dikkie gelezen en 'k begrijp je irritatie goed. 't Valt me sowieso op, dat de helft van zijn reacties op stukjes van jou zijn. Zijn humor (of iets wat daar op lijkt ) is ook absoluut niet de mijne.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:32
Onderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Schuldgevoel ?? Generatiekloof ?? of glijden we af in onze normen en waarden ....ben het met o.a. Chat en Gibby eens en we moeten stoppen, want soort dingen horen niet op CM. Als je vragen hebt kun je ze ook op het refoweb stellen....
Leonard |
Waarom eigenlijk niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:28
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het helemaal geen harde bikkel, hij gaf wel een goede uitleg aan de andere vrouwen maar niet aan de vrouw die het aanging.......... |
Daar ben ik het helemaal mee eens. Sonja had er zelf ook meer rekening mee moeten houden, dat dit kon gebeuren. Ze was wel heel zeker van haar zaak, misschien gezien haar liefdesverklaring aan hem? Ik vermoed dat hij het Spaans benauwd kreeg van haar. Inmiddels zal de duidelijke! uitleg, die hij aan de andere vrouwen gaf, ook wel aan haar gegeven zijn. Hopelijk begrijpt ze het nu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:49
Onderwerp: Valentijnfeest
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik ben ook nooit naar door cm georganiseerde feessies geweest. inderdaad, eigen feessies zijn stuk goedkoper... maar... je zegt zelf al: je ontmoet daar alleen je vrienden... en cm is groter dan alleen de chatroom.... na 4 jaar worden die feessies dan bijna incestueus man, probeer es nieuwe mensen kennen te leren!! best kans dat jouw ware WEL op dat feessie van cm is... |
Die kans is misschien wel groter, dan op de heide. Herman, heb je wel gezien wat het hoofdprogramma inhoudt? 't Is gewoon een gemiste kans, als je niet gaat.
Datingspel Samen met ongeveer 50 mannen en 50 vrouwen speel je het datingspel. Dit unieke spel richt zich op bijzondere ontmoetingen en geeft je de gelegenheid om op een persoonlijke en ontspannen manier met een ander in contact te komen. Hoe? Dat houden we nog even voor je geheim. Speel het ongedwongen mee en geniet van de unieke verrassingen die dat met zich meebrengt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 00:00
Onderwerp: kanker
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | luitjes....
al jullie reacties doen mij heel goed... ben daar blij mee. dank jullie..
Mijn vertrouwen heb ik op mijn Heer en God, de Vader van liefde en gena en goed. Hij is het die mijn leven in handen heeft. en ... ik heb geen moment geleefd met: waarom, of waarom ik... enne sja...waarom ik niet!! waarom een ander.. waarom de 1 wel geneest en de ander niet, wil ik me ook niet mee bezig houden. Daar ik daar toch niet uitkom. Het kan mij door dat denken van God af houden of dat ik bezig raak op een ander spoor.. Ik wil in afhankelijkheid van onze God leven. God enkel goed en in Hem geen spoor van duisternis. ik geloof niet dat God ziekte geeft, om de ander sterk te maken. dan is er een ander aan bod, en dat is satan, de verdelger van de wereld. God heeft Zijn Zoon gegeven, om de bovennatuurlijke geestelijke wereld van God zichtbaar te maken door Jezus heen, en dan staat er volgens mij nergens dat Jezus ziekte aan het verspreiden is geweest. En ook al staan er zoveel dingen in het oude testament.. Jezus is afspiegeling van Zijn Wezen, van God Zich zelf. Wat mooi, schitterend.. Hem alle lof en eer toe..
groetjes Wytske |
Dit schreef Wytske (Piekie) op 16 november. Wat een ontroerende getuigenis. We mogen weten dat zij nu THUIS is bij haar hemelse Vader.
'k Bid om troost en Gods liefde voor de mensen die dichtbij haar stonden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:41
Onderwerp: Nieuws !!!
|
|
|
ANITA324 schreef: | Mijn Nieuws
Weer terug van weg geweest. Kreeg korting en dacht waarom niet he Dus nu weer terug naar hier Heb ik in tussen tijd nog wat gemist ? |
Welkom terug, Anita!
Of je veel gemist hebt? Hmm......volgens mij niet zoveel hoor. Even het forum lezen, dan ben je weer helemaal bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 10:35
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Vind ik ook, vandaar dat ik hem ook eens wilde gebruiken
Maar ja, anders moet ik hier gaan vertellen dat zn auto met pech op de oprit staat(alweer), mijn auto ervoor stond, we zijn auto aan de kant moesten duwen om de mijne eruit te krijgen, die van hem niet meer terug de oprit op kregen dus die staat half op de oprit half op de stoep. En nu moet tie de hele dag in een citroen rijden en ook nog de kinderen uit school halen. Das dus best een knuffel waard leek me, maarja, dat hier vertellen zou best onaardig zijn toch, staat tie best beetje voor gek |
Weet ik, Annette. Volgens mij ben jij daar, net als ik, ook een beetje te nuchter voor. Soms wil je ff meedoen hè.
Maar mijn nieuwsgierigheid is nu gelukkig wel een keer bevredigd, nu ik het verhaal erachter gehoord heb. Succes met alle toestanden!
Bij deze een knuffel, je eh.. wee........
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 19 januari 2011, 10:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 10:20
|
|
|
Per ongeluk dubbel geplaatst, nu moet ik ook maar een knuffel uitdelen....
Een knuffel voor iedereen die zich aangesproken voelt, als je maar weet waarom (je moet 'm wel verdienen) je 'm krijgt.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 19 januari 2011, 10:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 10:20
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Een hele dikke knuffel voor mijn lieffie, je weet wel waarom |
Fijn, dat hij in ieder geval weet waarom.
Marijan, vindt dat 'je weet wel waarom' iets te vaak gebruikt wordt op dit openbare forum.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 19 januari 2011, 10:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 10:18
Onderwerp: Hechting
|
|
|
Een interessant artikel, Chat. Dit valt voor mij zeker niet onder de categorie 'Libelle', maar het is voor mij studiemateriaal.
Het volgende stukje - al staan er meer goede dingen in - heb ik er even uitgehaald en vind ik heel herkenbaar....
Regels maken het kinderleven ook voorspelbaar en daarmee voor hun gevoel veilig. De begrenzing van wat mag en niet mag, van wat hoort en niet hoort. Al houden ze zich niet altijd aan die grenzen, ze kunnen de consequenties voorspellen. Niet te streng natuurlijk, maar wel vriendelijk consequent zijn. Vooral ook in de kleine dingen. Dat soort gezag schept zekerheid.
Duidelijk zijn richting een kind is heel belangrijk, grilligheid (bijv. een onvoorspelbaar iemand) daarentegen is funest.
Marijan, bekijkt het vanuit de kant van het onderwijs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:29
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
MAR907 schreef: | Jij bent kinderachtig Henk....gebruik je vermogen om dat zonder de redactie te keren??? |
Mar, dit vind ik dus echt niet kinderachtig van Henk. Ik heb hetzelfde gedaan en vind dus ook dat zo'n opmerking echt over de grens gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:13
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
GERT856 schreef: | Heb dit stukje ook weggehaald, om dezelfde reden als Henk.
Marijan |
En deze opmerking vind ik dus heel respectloos!!! Als je op deze manier wilt discussiëren, hou dan alsjeblieft je mond. Deze reactie is dus echt niet okee.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 17 januari 2011, 21:04
|
|
Naar boven |
|
|