Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 21:36
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De lijst van mensen die willen meegaan naar stapavondje amersfoort:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) - Iesje369 ov Saskia (haas141) en Aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) Peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714
Er is weer een plekje vrij. |
Wat flik je me nou dan we zouden samen gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 19:16
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
MARRY942 schreef: | heeft nix met leeftijd te maken hoor erika |
Goed lezen en kijken naar de smileys is ook al moeilijk zie ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 18:13
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dus toch een middagdutje op je nieuwe bank??? |
Echt wel Helaas heb ik het gewoon nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dan zal een middagdutje ook niet lang op zich laten wachten, zeker? |
Volgens mij is dit mannetje jaloers omdat ik tegenwoordig zo goed slaap
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 28 januari 2012, 16:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:28
Onderwerp: Jij...als dier
|
|
|
Een cheetah en een adelaar in een huis Gaat dat goed samen Beide jagen graag en vreten hun prooi op! Gezellige boel bij jullie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:26
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
XABIA794 schreef: | de strandwandeling ging toch niet to zaterdagmiddag duren dacht ik toch dan ga ik moeten afhaken, houd ik nooit vol |
Zo oud ben je toch nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:25
|
|
|
Wordt vast gezellig als ik het allemaal zo lees Kom op mensen zullen we het weer gezellig maken? Voor degene die niet meegaan of kunnen zou ik zeggen jammer hopelijk de volgende keer beter! Ik vind het een steek naar Chat die het organiseerd hij organiseerd dus hij bepaald de regels organiseer jij wat dan bepaal jij de regels zo simpel is het!
Dus UP maar weer en we gaan voor een gezellige avond
Ik heb er zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...leuk is dat he....is het vlakbij...dat je even kon kijken?? Mijn hele woonkamer is ingericht op deze manier..en krijg ik alleen maar positieve geluiden... |
Het was een klein uurtje rijden maar ondertussen zit ik op mijn nieuwe bank dit bericht te typen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 08:02
|
|
|
Hopelijk komt mijn mooiste moment straks! Ga naar een bank kijken die ik op marktplaats heb gezien was er direct weg van nu maar hopen dat tie ook daadwerkelijk zo mooi is als dat tie eruit ziet op de foto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 08:00
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Sja maar er kwam steeds wat tussen. Maar nu nog twee te gaan en dan volgende week weer opnieuw. enne......................... niet zo bozig he, ben ook nog ziek geweest, moet ook es tijd voor wezen he |
alweer ziek? JE moest wat minder..... en wat meer ...... je weet wel wat ik bedoel dit is voor de nieuwsgierigen onder ons He Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 18:27
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dan ga ik meestal door naar een volgend topic. Volgens mij doe ik niet iets wat maakt dat ik alsnog dupliceer, zeg maar. |
Ik snap het wel hoor dat je dubbel plaatst
je wilt gewoon aandacht hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 18:13
|
|
|
Tv aan het kijken Il Divo in concert *zwijmel* Wat kunnen die mannen toch zingen En ze zijn alles behalve lelijk om naar te kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 18:07
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja Erika, ik was zo gecharmeerd van die eerste zin van Frank dat ik het later pas door had........jammer dat het weer opviel |
das voor de oplettende kijker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 18:06
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dat spekvet is nou net zo lekker om in de jus te verwerken, die je in een kuiltje middenin de stamp op je bord doet..... Gewoon hier dus niet te vaak stamp eten
Hier schaft de pot overigens een stukje runderlap, gekookte aardappeltjes met rode bieten. Oerhollands, maar errug lekker. |
En dat dubbel tsssssss waar worden we dik van he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 18:05
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen, ik kan mijn neus zelf snuiten en ik doe veel gel in mijn haar. Heb dus helemaal niets om jaloers op te zijn... |
In welk haar Die zes sprieten van Lambik Ben je snel klaar mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 18:01
|
|
|
YELNIN491 schreef: | GESOLLICITEERD!!!! Wat een rotwerk Gelieve een zeer uitgebreide CV te schrijven met een uitgebreide motivatie. Ben nu moe van dat gebrei |
Nee maar toch nog gedaan de wonderen zijn de wereld nog niet uit Alleen je zou het maandag al doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 17:54
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Maar dan wel op een datum dat ik niet kan, he...
|
Was jij uitgenodigd dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:48
|
|
|
Door het mooier weer krijg ik de kolder in de kop Heb al mijn vitrage gewassen het ruikt hier heeeeeerlijk fris in huis. Wil eigenlijk de linnenkast nog doen maar ja dat laat mn conditie even niet toe Morgen of maandag hopelijk weer een dag! Het eten staat panklaar klaar dus das snel gedaan. douche en toilet benne schoon en gestoft en gezogen Vind het wel weer mooi geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:45
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
PIETER649 schreef: | binnenkort maar weer es n datumpje prikken. hoeft niet op forum, het is alle deelnemers zo goed bevallen dat ze volgende keer weer komen |
Deal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:44
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kijk, dit is nu charmante mannentaal.....daar vallen vrouwen voor.....
Wel een beetje jammer van dat Engels tussendoor........ |
O je hebt het aangepast zie ik dat laatste zinnetje stond er vanmorgen niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Helemaal gelijk Erika... Ik was een kattenhater...we hadden een volière..dus hing er nogal een een viervoeter in het gaas....(uit de buurt) Dochterlief....haar grootste wens was een hond... Dat was een beetje moeilijk...dus dan maar een kat/poes...
En met de komst van Punky...ben ik omgeturnd.. Zo erg dat ik vorig jaar helemaal om ging voor een eigen beestje... Dat werd Bobby... En nu??? Het is zo lief...zo gezellig...dat ik ze niet meer zou willen missen.... |
Klinkt misschien gek maar voor mij zijn het net kinderen Als ik thuis kom wordt ik begroet krijg koppies ze willen graag lekker bij het vrouwtje liggen, kortom net als kinderen erg aanhankelijk Tja oke ik ben personeel voor ze want ik zal toch echt het eten voor ze moeten pakken al zouden ze dat het liefste ook zelf doen Maar ja dan heb ik twee rolmopsjes ipv poezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:41
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Die term blijft op mn lachspieren werken: magere spekjes Ook al neem je het magerste speklapje dat je kan vinden, het blijft spek en het blijft vet vlees. (maar wel lekker )
Ik werd net getrakteerd op een heerlijk bakje vette kibbeling , en vanavond eten we macaronieschotel. |
Tja ken het ook niet helpen dat ze het zo noemen het is in iedergeval minder vet dan vetspek en dat is echt vet
En eet er verder geen vlees of worst bij dus dan kan het wel Frank ja bakt ze toch niet in de boter of olie he er komt echt al vet genoeg van zichzelf af Ik bak ze en laat ze uitlekken op een keukenpapiertje dus zo min mogelijk vet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:35
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Heerlijk Fris weer en een lekker zonnetje erbij Krijg de lente in mn bol Heb al mn vitrage gewassen ruikt hier heerlijk in huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:34
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:48
|
|
|
Vandaag lekker stampot andijvie met een gebakken uitje erdoor en magere spekkies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:42
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Mijn mooiste moment, een blijk van vertedering, door Josuf naar moi Hij moest vanmorgen naar de dokter, een prikkie halen tegen een allergie . Nu is hij niet bepaald een pretletter in de auto, en het schoot maar niet op, om de 10 meter remmen voor een drempel elk licht op rood moi een geduld om op te schieten . Na een kwartier stoppen en optrekken, was mijn humeur veranderd van zeer vrolijk tot super sjagerijnig, en haalde ik heilig en onheilig van boven naar beneden. Toen ik in ene een zacht miauw hoorde, en een harig pootje me wijsvinger streelde, ik keek naar rechts en ontwaarde een stevige knipoog, in een harig koppie. Om weer super vrolijk mijn weg te vervolgen |
Kijk alleen daarvoorr wil je al een kat hebben he Gewoon effe lekker kroelen en naar ze kijken en je dag is weer goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 17:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heerlijk gevoel kan dat wezen he??? Ik had pas 2 fleece-sjaals....1 euro per stuk!!!!
En weet je ...ik kon mijn nieuwe bril ophalen... Als ik niet een lieve moeder had...die al haar kinderen een gift had gegeven...had ik dit niet gekund... Na 7 jaar weer een nieuwe leuke vrolijke en puike oogversiering...!!! |
Mooi dan maar snel een nieuwe profiel foto maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 14:03
Onderwerp: fabeltjeskrant
|