Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:41
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het was hier vannacht -18 graden ach valt mee Had bijna binnen een ijsbaan gehad wel een luxe positie Verwarmde ijsbaan maar ja dan had ik mn huis kunnen ontruimen! Dus lekker de vrieskou buiten en ik lekker binnen de bomen hadden vanmorgen schitterend witte rijp en alles was mooi wit Maar kkkkoooouuuuddddddddddd is het wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:38
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Heeft je nieuwe bank er onder geleden? |
Nee het water is gestopt net voor mijn meubels HAd op tijd de hoofdkraan dicht dus als er schade is dan is het aan mijn laminaat en dat kan nog dagen duren voordat dat duidelijk wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:29
|
|
|
Zo het huis is weer aan kant, de kapotte leiding is gemaakt! Was constructie fout van de maatschappij en bedankt maar weer Maar goed weet waar de schade te verhalen is als die nog mocht komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 01:24
|
|
|
ging tegen 24.00 uur naar het toilet, wil mn bed induiken hoorde raar geluid uit de gang ga kijken snik waterleiding gesprongen water spoot de gang in en binnen mum van tijd stond gang en gedeelte huiskamer blank kreeg met pijn en moeite de hoofdkraan dicht gelukkig waren mn broer, zwager en neefje er vrij vlot om me te helpen mn meubels te redden en huis droog te dweilen. Doordat de hoofdkraan dichtzit komen ze over een aantal uren pas het probleem maken Of te wel geen water in huis hopelijk geen al te grote waterschade in mn huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:58
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Heerlijk een poos door de sneeuw gebanjerd, wat een wondere witte wereld Wat is God's schepping toch mooi en staan we er vaak zo weinig bij stil Nu lekker met warme thee en rooie wangen op de bank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:53
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Let it snow, let it snow, let it snow.......... Hier is het een wit wereldje...... Lekker hoor! (voorals als je vrij bent vandaag )
Maar wie er wel uit moet: doe voorzichtig!!! |
Vind het heerlijk en schitterend ligt ondertussen al 10 cm en het sneeuwt nog steeds.
Tja en er moeten helaas mensen door wees voorzichtig allemaal!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 12:57
|
|
|
MARISKA601 schreef: | |
Lekker he maris GA er straks lekker doorheen banjeren
Erika houd wel van sneeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 09:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hier is het iets warmer... -11 |
Klopt en wij krijgen sneeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 21:01
Onderwerp: fabeltjeskrant
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nou geloof me, het gezicht van Lowieke toen juffrouw Moer hem betichtte van voetje vrijen vergeten de meeste tafelgenoten nooit meer hoor |
nee dat is een feit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:54
|
|
|
YELNIN491 schreef: | daar is CM voor he, om ideeën op te doen, vooral daarvoor |
Ja ja dat durft ze te zeggen net voor de gaat Maar waar het nog meer voor is verzwijgt ze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:53
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ligt eraan ...teveel van WAT??? |
Van alles waardoor die te machtig was hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:50
|
|
|
COOTJE711 schreef: | neeehh.... ik moet werken.... Daarlijk zijn we ingesneeuwd en moet ik 's nachts blijven... |
Ach een dubbeldienstje draai jij je hand toch niet voor om
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik verknal het vaker dan ik het goed doe maar ik moet ook nog veel leren
Hij is weer naar school(schoppen was niet nodig),nu is zijn zus ziek.........blijkbaar heerst er toch iets..........oeps......... is Aanstelleritus besmettelijk? |
Hoop het niet want dan ben jij morgen ziek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:48
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
HERMAN388 schreef: | 26 juni is best wel zomerse dag op de 26ste week van het jaar en dus ook 26 graden. Ik denk dat ik badkleding zal aantrekken |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:47
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, MET overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an! |
Krijg al medelijden met de pensionhouder daar Jullie hebben toch wel het hele pand afgehuurd he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:42
Onderwerp: De splinter en de balk
|
|
|
MAR907 schreef: | idd
|
Zo Mar je wordt er wel knapper op Komt vast door die balk in mn oog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:41
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Hoi Herman en Brigit, Ook van deze kant gefeliciteerd! Veel geluk gewenst.
Enne Josina; wij zitten aardig op 1 lijn, ik dacht aan pimpelpaars met een goud randje.... |
Een ding is zeker het wordt zo te lezen een kleurrijk geheel Tja wat voor pak moet de bruidegom daarbij aantrekken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:40
Onderwerp: fabeltjeskrant
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Dit is altijd het nadeel van vervolg verhalen hè? Als het spannend wordt, dan stopt het weer.... |
Mee eens het lijkt wel een soap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:38
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Morgenmiddag sneeuw, 3-8 cm! Wel jammer dat ik er doorheen moet met de auto, da's minder |
Laat maar komen ben er klaar voor Alleen jammer voor het ijs daar is het weer slecht voor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 11:51
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hey Cross,
Van Harte Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag, ik wens je nog vele mooie en gezonde jaren toe en God's zegen.
Groetjes Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:19
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heerlijk als je dat allemaal zelf kan uitzoeken he??? Ik zou het wel weten.....
|
Had er beetje veel opgedaan was een beetje teeeeeeeeee veel haha maar smaakte wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:18
|
|
|
JOLAN931 schreef: | oeps...dr zat ff een dikke balk in geloof ik |
Als tie er nu dan maar uit is slaapt zo lastig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:14
|
|
|
PETER717 schreef: | Heb ik dit allemaal veroorzaakt?
Het lijkt onderhand wel op de gewone chat hier, moet daar ook een slotje op?
Maar over dieren gesproken. Ik ben gewoon een lieveheersbeestje hoor
|
Peter: Nee hoor niet jou fout!Iedere heeft verantwoording voor zijn /haar woorden
Jolan dierentopic is een andere he Dit is die splinter of balken in onze ogen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:05
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Die kaarsjes; dàt gaat wel lukken maar die azijn......???? ik ben al zuuuur genoeg vanmezelf..... |
Nou dan moet die lucht geen probleem zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 19:55
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Weet et hor Maar de stank is niet zo snel foetsjie...... |
Bakje azijn in huis zetten en kaarsjes aandoen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:12
|
|
|
Enne de feestlocatie die is waar ook alweer Ow ja en Herman ze heeft een paarse jurk met rood afgezet
Nee joh, dat was niet rood, dat was oranje
Maar gefeliciteerd met de eerste stap nu maar kijken of ze de tweede ook met je aandurft
O Iesje dan is ze veranderd van kleur dat ken nog wat worden ze heeft nog ruim 4 maanden de tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:11
|
|
|
Men wat een aangebrand bietje is iedereen hier zeg zit met verbazing te lezen! Storm op komst of wat! Kunnen we in lieve vrede samenleven mensen? Discussies over bannen of niet de redactie beslist en bekijkt en je kan niet eens een ban aanvragen het is geen vraag en aanbod spel! Ook al vind jij iets dan hoeft de redactie het nog niet zo te vinden! Ze gaan echt niet over 1 nacht ijs! Denk idd dat een slotje voor dit topic wel goed is
|
|
Naar boven |
|
|