Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 10:45
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ht mooiste moment vandaag is:
Meneer Atag komt de 27ste mijn cv ketel repareren. Beter te laat dan nooit. |
Of te wel ze laten je gewoon 4 weken met een lekkende ketel zitten en dat met dit weer raar iets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 20:20
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Lieve Erika, ik zie dat die Flosh van mij weer op de laptop zat te tokkelen.
Ik ben nu boos op hem want ik wil jou helemaal niet weg hoor...je bent veel te lief om hier niet aanwezig te zijn. |
NAh vooruit zal het door de vingers zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 19:40
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Neeeeee zeg, natuuuuuuuuurlijk niet
Is dat ff pech hebben...kan ze nog lekker ff blijven plagen |
hij wil me weg hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:51
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik heb het begrepen...ik zeg niets meer op het forum...ik zal Judith vragen om een slotje op deze topic |
openen we gewoon een nieuwe onder de naam plaagtopic voor Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, tot later, Erika. En braaf zijn, hé? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:49
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dus door die constructiefout in de hoofdleiding en door het feit dat je kachel niet aanstond was alles bevroren wat je een nachtelijke dweilpartij bezorgde...pffff, en je wilde zo graag dat het sneeuwde...
Hier is koud maar droog waardoor ik niet de ruiten moest krabben... |
Wat zijn mannen soms vermoeiend.. Mijn verwarming loopt niet op WATER maar via een ventilatiesysteem, dus ik stook wel gewoon Kijk als jullie water afsluiten of bevriezen zitten jullie in de kou ik lekker niet Dus niks bevroren niet en die constuctie fout tja het huis is nog geen 5 jaar oud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:45
|
|
|
Peet en Mo jammer dat jullie niet verlengen. Het ga jullie goed.
Groetjes Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:39
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TINK100 schreef: | ik mag dat dus niet......helaas.....ben wel blij voor jou. maar mijn gezin is al in 2 stukken verdeeld, en door de woningbouw blijft dat ook nog wel even zo...... |
Echt heel raar die regelingen bij jullie met de wonigbouw. Hier kijken ze naar inkomen en soms staat erbij max2 personen of vanaf ... leeftijd maar nooit niet meer dan zoveel personen of wat dan ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 21:51
|
|
|
HENDUK927 schreef: | wij doen gewoon de kachel aan erika
zo heb je geen last van bervroren waterleidings
en van dweilen(waar ike en grote hekelan hef)word je moe van
mare vertel is wie heeft dat optrekje van jou gebouwt dan
van der valk of zo |
Had de kachel aan meneer zeg toch constructie fout Niks bevroren leidingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 17:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik weet niet waar dat klikding is...gisteren had ik het nog... |
Kijk eens in je wasmachine
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 17:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik eet vandaag niet. Ik ben mijn vuurmaker kwijt... |
wel eens van lucifers gehoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 13:47
|
|
|
HENDUK927 schreef: | vertel hoe doe je dat met zone watersnoodramp
heb het ook geprobeert maar hield alleen maar een zee van water over m boos toen ze weer thuis kwam
nu heb ike ook een zeer hoofd hoe zou dat nu kunnen |
Gewoon zorg dat er een constructiefout in je hoofdleiding zit en dat tie knapt dan heb je je huis onder water staan dan moet je dweilen als een gek en tja dan wordt je vloer wel schoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 13:40
|
|
|
HENDUK927 schreef: | jaja een bevroren wasmachine die het zo doet verzin ze maar
of heeft duck meer verstand van tractor pulling |
Laat Duck zich nu maar gewoon met het buitenleven bemoeien en zorgen dat de wegdekken goed blijven na al het vriezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 13:37
|
|
|
HENDUK927 schreef: | in geen 4 dagen buiten geweest erika pas maar op straks krijg je nog last van stoflongen, |
Stoflongen was dat mn huis is hypoallergeen gemaakt enne door de watersnoodramp van van de week behoorlijk schoon
Maar ja dat koste me wel drie dagen migraine
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 13:26
|
|
|
HENDUK927 schreef: | oeps Tink zag ik je laast niet lopen met een wit mutsje op |
tink en een muts hihi
Hier schijnt lekker het zonnetje geen idee hoe koud het is ben al in geen 4 dagen buiten geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 12:39
Onderwerp: vraag
|
|
|
FINDMOI588 schreef: | En als alleengaande?
Eerlijk gezegd weet ik niet of kinderloosheid Gods wil is Net als dat ongehuwd niet altijd een keus of Gods wil is
Sommige dingen vergen een duwtje in de rug. Nee niemand wil voor God spelen,maar CM dus ook niet?? Waarom een ivf behandeling of donor( eicel, zaadcel) wel? |
Als alleengaande zou ik mezelf nooit laten insemineren ik zie kinderen krijgen iets voor in een huwelijk en dus tussen twee echtlieden.
IVF en ICSI zou voor mij een mogelijkheid zijn als het nodig zou zijn omdat daar dan de eicel en de zaadcel van de partners worden gebruikt. Zou er geen mogelijkheid zijn om via een van die twee manieren zwanger te raken omdat een van de twee echt niet vruchtbaar is dan houd het voor mij op! '
Ik zou nooit voor eicel of zaaddonor gaan! Zelf zou ik dan kijken voor adoptie of pleegouderschap maar daar moet je ook samen sterk in zijn.
En ja ik zie kinderen krijgen als een gave van God als je ze niet krijgt zal daar een bedoeling voor zijn hoe moeilijk soms ook te accepteren! Ik heb er niet voor gekozen als alleenstaande door het leven te gaan maar vraag God om leiding in mijn leven en om mij de weg te wijzen die ik gaan moet, ook hierin denk ik dat God zo zijn bedoelingen heeft met mij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 12:26
|
|
|
LIEKE000 schreef: | Chili con carne, met veeeel vegagehakt en heel veeeel knoflook.
Zelfgemaakte citroenkwarktaart met espresso. |
eet jij altijd taart na lekker alleen je zou mij kunnen rollen dan Pas maar op er zitten hier lekkerbekken op cm hoor
Ik eet vandaag goulash lekker door mezelf gemaakt
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 8 februari 2012, 12:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 12:08
Onderwerp: vraag
|
|
|
FINDMOI588 schreef: | Wat vinden jullie van donorschap ( kinderwens) in het algemeen? En als " vrouw van" Stel; Een nicht haar partner heeft er ong honderd( bekende) moeders geholpen) daarnaast nog bij klinieken |
Je hebt hier een mooi maar ook pittig onderwerp aangezwengeld! Als je partner zulke dingen wil gaan doen is mijn eerste vraag hebben ze samen overlegt of deed hij het al voordat hij haar leerde kennen!
Wat betreft de kinderwens dat is hoever een ieder hierin wil gaan en hoever ze zelf voelen en aankunnen. Zoals we lazen bij Hannah is het bij haar heel duidelijk geweest geen hormonen en dergelijke dat is haar keuze. Zelf denk ik dat God de middelen heeft gegeven en als Hij de kinderwens wil vervullen dan zal Hij dat ook zegenen en anders helaas niet!
Zelf heb ik geen kinderen ben nooit getrouwd geweest, maar had ze dolgraag willen hebben, maar geen idee of ik ze spontaan (om het zo maar te noemen) zou kunnen krijgen. Zou ik voor een sperma donor gaan? nee ik niet maar dat is meer gevoelsmatig! En al helemaal niet als ongehuwde vrouw, en het lijkt me voor de man heel moeilijk in de wetenschap te moeten leven dat je vrouw zwanger is van het zaad van een onbekende man!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 11:59
Onderwerp: Homoseksualiteit
|
|
|
YES356 schreef: | Ik vind deze opmerking geen recht doet aan wat er geschreven is! En wil geen afbreuk doen aan het gevoel van hen die ook zulke mails hebben gehad. Het is te walgelijk voor woorden als een meisje zulke mails ontvangt!!!! En iedereen heeft zo zijn of haar ervaringen. Ging en gaat over een jonge vrouw die open en vrij met medechristenen haar gevoelens deelde. Wat ik erg knap vond/vind!! Ergens kwam ik de opmerking tegen “het vogeltje is gevlogen” ik wil jullie (misschiet ten overvloede) op attenderen dat het “vogeltje”als niet lid gewoon over de schutting mee kan lezen omdat het forum openbaar is (http://www.christianmatch.nl/forum/. Ik wil haar alsnog alle geluk en wijsheid van en met God toewensen! |
Hier kan ik me volledig bij aansluiten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 18:22
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
BERT168 schreef: | is t zo erg momo? gewoon op je af laten komen toch? is niks aan te doen... |
Zeg nu maar gewoon dat jij het bent Bert dan ken mo weer rustig slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 16:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | T' is altijd wat daar bij jullie |
Kom je er ook achter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 16:49
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hoi Marsjg,
Van Harte gefeliciteerd met je 44 ste verjaardag, een fijne dag gewenst. Tink natuurlijk ook gefeliciteerd met je lief
Groetjes Erika
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 7 februari 2012, 16:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 16:29
|
|
|
Ken iemand mij vertellen waarom het hier sneeuwt Wordt helemaal niet voorspelt en het sneeuwt hard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 10:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een bereburger? Is dat zo'n platte schijf varkensgehakt? |
Geen ideeeeeeee vertel eens Gerrit?
Hier ga ik eindelijk eens proberen om toch maar eens de hutspot te maken wil het al 5 dagen eten maar is er nog niet ven gekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:41
Onderwerp: Homoseksualiteit
|
|
|
Hoi Jasmijn,
Zoekende naar jou vraag kwam ik deze site tegen op het internet. Heb me er nog niet helemaal in verdiept maar het gaat over lotgenoten contact om het maar zo te noemen en bijbelstudie's hierover! [/url]http://www.chjc.nl/geloof-en-homo/wat-de-bijbel-zegt-over-homoseksualiteit[url]
Vind het wel knap van je om er zo open voor uit te komen.
Groetjes Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 18:54
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Met medeweten van Willie...de vriend van Jolan... (21 maart hopen ze te gaan trouwen)
Jolan ligt helaas weer in het ziekenhuis.... Heeft ze nog niet zo lang geleden een hernia operatie gehad en ligt ze WEER!!! Ze voelde zich al een poos niet lekker maar aangezien het een bikkel is..
Wat het nu is weten de artsen niet precies, maar denken ze aan een bacterie..Er worden volop kweken en bloedtesten gedaan, maar ook Willie weet nog niet veel....
Wat een tegenslag voor Jolan.. haar kindertjes en Willie!!! Ik hoop dat jullie hen allen willen gedenken in je gebed...
Ook heb ik het adres van Jolan...
Jolan van Zanten Albert Schweitzerplaats 25 3318 AT Dordrecht Afd.a3 kamer 17 Denken jullie aan haar en stuur je even een kaartje??? |
GA ik zeker weer doen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 18:48
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hebben die zwager en broer van jou vanmiddag iets te doen? Heb hier ook een gesprongen waterleiding in de bedrijfshal waar niemand aanwezig was en waar nu 5 cm water in staat over de hele oppervlakte van de loods. Dus als het water er vanavond uit is wacht ons morgen een enorme ijsbaan. |
MMMMMMMM heb ik dus geluk gehad Werkt het aanstekelijk mensen die inpandige ijbanen maar bij mij was er niks bevroren gelukkig
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 5 februari 2012, 18:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik hoorde Erika, dat zelfs morgen veel kerkdiensten korter gaan duren..........dit omdat die gebouwen niet te verwarmen zijn....... |
Dat zullen dan zeker de erg oude en grote kerken zijn Hier hebben we zeeeeeeeer veel kerken maar heb niet vernomen dat er kerken zijn die diensten aanpassen, denk dat er hier dus goede verwarmingen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:21
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Wij wonen heerlijk landelijk, hele grote achtertuin, en ik wilde graag een paar kippen, in zo n tuin hoort gewoon een kip. Dus voor mn verjaardag een kippenhok gekregen en vandaag 4 kippen gehaald.
Eerst mezelf eens verdiept in kippenrassen en we kwam en uit op Australorpkippen, mooi zwart beest en het wat belangrijk was: makkelijk te houden achter een hekje van 1 meter hoog.
Nou nee dus. Nadat ik onze 4 mooie zwarte kipjes losliet hebben ze precies 3 stappen gelopen, om vervolgens direct over mn 1 meter hoge hekje te vliegen . Dus dat werd kippen vangen, maar aangezien we hier allemaal geen 180cm hoge schuttingen hebben vlogen ze meteen de tuin van de buren in, en nog erger, 2 vlogen er de wei achter het huis in. Dat werd dus een half uur over hekjes klimmen, onder prikkeldraad doorkruipen, door de wei rennen,je handen openhalen aan de stekelstruiken en uitglijden in de sneeuw., ik heb me echt helemaal rotgelachen. Inmiddels zitten de gezusters kip gekortwiekt en wel lekker in hun nieuwe ren in de tuin, en wij aan de warme chocolademelk met een groot stuk appeltaart. Heerlijk toch dat plattelandsleven! |
Wat jammer dat er zijn geen camera's in de buurt zijn Zou echt een hit zijn geworden hihi. Toch leuk he annette kippies houden Veel plezier met het lekkere dier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:44
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Sukkel ...plaaggeest!!!
Dat van de watersnoodramp!!!!!
|
Die bij mij in huis zeker vannacht Dus wat heb ik gedaan vandaag? Middernacht mn broer en zwager uit bed getimmerd en hierheen gehaald om hun arme zusje bij te staan met een gesprongen leiding Dus dweilen en dweilen nee niet met de kraan open die had ik ondertussen dicht En toen toch nog maar even geslapen! Nu mn hele huis weer opgeruimd was een bende, er wachten nog pakweg drie wassen met allemaal natte handdoeken en weet ik wat we allemaal gebruikt hebben! MAar goed mn huis is weer aan kant en ik ben het pap zat
|
|
Naar boven |
|
|