Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 11:25
Onderwerp: Incest
|
|
|
Nu gaat het hier over een gezin in de gereformeerde gezinte en ja daar wordt misschien sterk gewezen naar "eert uw vader en uw moeder" echter ik ken er ook waar het anders ging en idd ook ger. gemeente in ned. Maar hoeveel kinderen en jongeren worden er misbruikt in niet christelijke gezinnen en hoevelen durven daar niks te zeggen? Helaas veel meer dan wij willen weten! Ook bij die gezinnen is het zwijgen dat je vader dat zou doen dat kan niet, ook die heb ik helaas gekent dat ik dacht die vader gaat niet normaal met zijn dochters om en dan vroeg ik het aan mijn schoolvriendinetje ze werdt vuurrood maar ontkende met tranen in dr ogen! Geen christenen! Uiteindelijk heb ik mijn vermoedens tegen mijn ouders verteld ik was toen 11! En vertelde wat ik daar meemaakte en zag, kinderbescherming werdt ingeschakeld door mijn ouders en idd beide dochters werden stelselmatig door vader misbruikt!
Wil hier dus mee zeggen reformatorische, evangelische of wat dan ook het gebeurt helaas in alle gezinte en ja als Christen zou je beter moeten weten maar helaas dat is dus niet zo! Maar zo wordt wel weer de Christen in een donker daglicht gezet!
Ben het met Pieter eens van mij mogen ze die mensen een zeer zware straf geven! Want de kinderen hebben levenslang!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 11:12
Onderwerp: CM App
|
|
|
BEUN656 schreef: | Beste mensen,
Misschien een ideetje? Een app zowel Iphone als Android... Reageer...
Beun |
Dit topic bestaat al !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 11:11
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Erika...je moest eens weten hoe IK....vrij... Ik vertel het breed...meet het breed...beleef het breed....enz...enz.... En meestal meet ik het van tevoren...
|
Ehhhhhh goed lezen he! HEt was Willemijn die ik even te pakken wilde nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 23:24
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik heb eigenlijk echt helemaal niks met valentijnsdag. Maar ik moet eerlijk bekenen dat toen Pieter thuiskwam met een doos bonbons en een doos gebak, en ik later nog een heel lief berichtje in mn mailbox vond......dat toch eigenlijk best leuk was. |
Dus die man van jou kan dus wel romantische zijn Valt dat weer even mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 23:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ZEELAND736 schreef: Nog steeds geen stem....en van alles geprobeerd maar nog stevige keelpijn...Ik ga mijn dag al fluisterend... Nee..ik voel me er niet prettig bij... Morgen naar de dokter...
Als keelpijn al het slechtste moment van de dag is vrij ik mij toch serieus af hoe je het noemt als er eens echt een slecht moment komt... De gemiddelde Nederlander heeft toch keelpijn of is verkouden? Vraag me serieus af om dit hier nu zo breed uitgemeten moet worden....... |
Vrij jij dat? enne hoe ziet dat eruit dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:24
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Neeee........ Erika, ik zou niet durven om zomaar weg te lopen.... Mijn abbo liep vannacht af maar blijkbaar is er voor mij speciaal een kortingsactie bedacht die vandaag èn morgen geldig is.... Deze zuuunige Zh heeft er maar gebruik van gemaakt... 2 weken verslaving erbij.. |
Jij weer he Maar goed ze is er weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 09:29
|
|
|
Waar is Cootje nu opeens gebleven Weg zonder gedag te zeggen most nie magge
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 19:26
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij hebben hier geen sneeuw gezien zoals in sommige delen van het land.
Vandaag is het opmerkelijk minder koud en zodoende staat de verwarming niet aan. Wat weer euro's scheelt, denk ik... |
Het heeft hier gisteren wel gesneeuwt vandaag regen gehad en volgens de radar krijgen we zo weer sneeuw
Heb het nu juist kouder in huis omdat hij minder aanslaat!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 18:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb dat ding sinds februari 2007, het kan dus wel kloppen...nu moet ik eerst de klantendienst bellen, een uur naar één of ander klassiek orkest luisteren, dan een heel verhaal doen en doorgeschakeld worden terug het verhaal doen om dan een vervolgens een werkweek te wachten op nieuw kastje want dat sturen ze op...
Het was veel gemakkelijker geweest indien ze in de KPN-winkel zulke kastjes hadden...of zou ik die ergens anders kunnen kopen? |
Frank gewoon naar KPN bellen krijg je gratis een nieuwe als je weer een jaarabonnement neemt heb ik ook gedaan
Oke je moet even aan de foon hangen maar scheelt je wel een hoop want een nieuwe digitenne kast kost je snel 50€ maar de KPN winkel heeft ze ook hoor kost je dus alleen meer geld!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 15:56
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
TINK100 schreef: | de volgende keer, Frank, M O E T je er wel helemaal 2 eten....ga je je alvast maar voorbereiden.... |
Ik sal je wel hellepe Tink.... Op naar de eerste picknick
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 22:05
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
BERT168 schreef: | nou Erika,ben weer ontdooit hoor,en heb ook nog even een paar sec in de zee gezwommen...
toen ik dus dacht...hier moet even een foto van gemaakt worden.waren de anderen net niet in de buurt,erg jammer dus...hoe moet ik nu bewijzen dat ik echt gezwommen heb? afijn volgende keer beter,als ik dan zin heb natuurlijk!
B. |
En jij denkt dat ik dat geloof echt niet dus he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 17:03
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | ............ krijgen we in maart nog een flink pak sneeuw. |
Wil jij effe normaal doen mw steentje We willen nu de zon en 20 graden ja!!!!!!!!!!!1
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 16:57
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
MARISKA601 schreef: | wat de hackers te zien hebben gekregen weet ik niet. en wil ik niet weten.
En als ze mijn mails hebben gelezen: have fun met de info... |
Ach maris die vent van jou spreekt je wel over de foon dus daar is niks van te lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 16:49
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hannah702,
Van Harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag nog veel goede en gezonde jaren toegewenst en Gods zegen in het nieuwe jaar! Maak er een fijne dag van.
Liefs Erika
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 11 februari 2012, 16:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 16:48
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Vandaag en morgen even een paar uurtjes naar huis. Dat is net alsof je op vakantie bent als je in het ziekenhuis ligt |
Meid wat goed om te horen!! Lekker om even thuis te zijn, geniet ervan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 12:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zeg mensen klopt het adres wel??? Ik ben nog steeds aan het zoeken maar ik vind die parking niet... |
Wat doe jij nu op cm als je aan het zoeken bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 11:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Er is nu tijd voor een goed gesprek he? |
Kom maar op met die goede gesprekken want vanavond zijn ze er weer hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 11:25
|
|
|
PIETER649 schreef: | Misschien blijven ze daar wel |
Weet je wat zo fijn is? Je kan het over ze hebbenn ze zeggen nu toch niks terug En Bert die is voorlopig bevroren dus daar hebben we al helemaal rust van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 11:23
|
|
|
GERRIT084 schreef: | jE KAN MONDWATER OOK INSLIKKEN dan ben je de bacterieen ook kwijt uit je darmen alleen zit je dan wel de goe ganse dag opde wc |
Zeg niet iedereen heet Gerrit he
Maar voor vandaag nog niet bedacht wat te eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 11:21
|
|
|
[quote=STEENTJE178]
Zonnetje hoeft heel zn best niet te zoen hoor die schijnt namelijk volop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 11:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | In de loop van de dag kunnen klanten van KPN hun mailbox weer gebruiken. Kpn adviseerd dan om dan het wachtwoord te veranderen.
Dit kan men doen via de site van kpn en dan mijn kpn.
Contoleer daarna bij extra en accounts dan je email adres aanklikken, eigenschappen, tablad server of daar het nieuwe wachtwoord vermeld staat. Verander het desnoods daar ook.
En verander dan over al je wachtwoord.. msn, mij space, facebook. En ook je wachtwoord op CM...
Verder adviseer IK jullie om emails met wachtwoorden te verwijderen uit je emailbox.
Heb verder veel plezier met het mailen... En geniet van het mooie weer. |
Of te wel ik mag een daggie klooien om overal een ander wachtvoor voor te verzinnen!! Ben je lekker mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 22:01
|
|
|
[quote=MARISKA601]JA hier wel maar thuis niet Heb wel niet KPN mail maar wel een onderdeel ervan dus ook geblokt
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 10 februari 2012, 22:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 18:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | In januari is de kpn gehackt. Ze schijnen 16 gigabite aan gegevens te hebben verkregen. Waaronde de mailadressen van d kpn klanten. Hierdoor heeft kpn zijn mailserver platgelegd. |
Ahaaaaa nu snap ik waarom ik mn mail niet kan ontvangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 12:58
|
|
|
Brigit en Herman dat jullie een foto van jullie beide op profiel willen prima kan ik helemaal begrijpen! Maar wil een van jullie tweeen een andere nemen het is erg lastig zo om te zien wie wat schrijft
Thanks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 12:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik ga mijn meisje uit school halen, en in de auto om anderen te halen; mochten er nog vragen zijn; bel gerust het 'rinkelding-van-visser".
ik hoop ook dat simsim zoveel mogelijk online blijft zodat je via het cm-kanaal ook je vragen evt nog kunt stellen;
ik ga wat "gasten" ophalen; tot straks allemaal!!!
@daniel777 dank je; gaat helemaal lukken!! anderen die door omstandigheden af moesten haken; veel gezelligheid / sterkte gewenst dit weekend!! |
Veel plezier, bevries niet Enne letten jullie even op dat Bert zn verlate nieuwjaarsduik wel doet en dan graag een foto ervan, want hij bluft dat tie het gaat doen
Enne gedragen jullie je he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 12:54
Onderwerp: vraag
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Mee eens! Heb er respect voor dat Johanna het hier open en eerlijk durft te zeggen hoe het is gegaan, en wie zijn wij om daarin te oordelen? Zelf zou ik het nooit doen en als ik Johanna zo lees dat zij het ook niet meer zou doen nu ze het geloof weer heeft gevonden!
Maar het gaat mij ook tever om hier te vragen of het een bekende was of niet ik raad Johanna aan dat als ze dit wil delen dit in een privemail naar de ander te doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 10:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je moet die meiden niet aanmoedigen hoor...dat ze jou of visser maar plagen...
Vandaag eet ik eens een keertje niet...Nouja, als ik de weg naar Domburg vind zal ik daar wel iets eten, denk ik. |
Zoek ze Ik ga wat nieuws proberen, een ovenschotel met courgette,champignons ui en tomaat, met pasta en een sausje zal mij benieuwen
|
|
Naar boven |
|
|