ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:29
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

IMKE917 schreef:
Verraste, verbaasde smiley was dat nu.....toch weer over de border speaken Geschokte, onthutste smiley

bedoel je nu dat je niets tegen je a.s. schoozoon gaat zeggen Smiley die vol vragen zit

Knipoog smiley

Ik hoopte dat het je niet opviel mijn over the boarder tekst.......

Zit toch wel wat waarheid in de tekst: je ergert je het meeste aan hetgeen je zelf onbewust ook doet..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:12

SOFIE807 schreef:
Hier ook Erika , nu ja door de ouders van de bruid dan .... heb ik al een paar keer mogen doen Geschokte, onthutste smiley en ben blij dat me nu enkel nog een ongehuwde zoon rest Knipoog smiley

Maar betaal je daar zijn pak niet voor????
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:10
BerichtOnderwerp: Ik ga op rei.s (2)

[quote=VISSER278]

Al is de leugen nog zo snel......... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:59

IMKE917 schreef:
Geen slapende honden wakker maken Willemijn Knipoog smiley

en laat je dochter vooral niet op cm lezen Clown smiley

My lips are sealed Imke........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:57

[quote=VISSER278]

Van hoeveel jaar geleden Visser.... Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:38

[quote=VISSER278]

Waarom heb je nu een andere foto Visser? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:35
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?

HANNAH810 schreef:
Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

en toch heb je meer humor dan je zelf weet, chatuliem!! Knipoog smiley

mijn mening?
laat iedereen lekker schrijven wat hij/zij wil, en stel geen regels op voor een topic dat door jezelf is gestart, want die bevoegdheid heb je niet;
enneh.......de redactie van christianmatch is best capabel genoeg om op de knop "reactie wissen" te drukken, geloof me!

hannah..........vind deze hele discussie 300 km onder "libelle-nivo" !!

Ik denk dat weleens eens bij jouw picknick topic........maar dan denk ik waarom zou je moedwillig mensen kwetsen om dat zo te schrijven.......niet erg christelijk he? Laat een ieder in zijn haar eigen waarde....niet iedereen is even tactisch om iets onder woorden te brengen en dat wordt dan weleens vervelend opgevat....Maar ach, daar kan je toch ook vriendelijk naar kijken?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:06
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://youtu.be/72fgZd174YQ

Prachtig lied gezongen in de film "de Poolse bruid"
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:02

FRANKT627 schreef:
Aan deze paragraaf zit ik me sinds gisteren al enorm te ergeren. Eigenlijk zeg je bijna of heel heel duidelijk: 'Hoepel op!'. Als je dan toch de moderator wilt spelen dan moet je ook consequent zijn en andere leden vernoemen in je terechtwijzingen. Annette is niet de enige die het opneemt voor een andere lid. Er zijn er nog die dat doen. Misschien zijn dat in jouw ogen sterkere mensen en noem je ze niet omdat je anders flink tegenwind krijgt. Je ziet ook dat er weer verschillende kampen zijn en dat het ene kamp meer voorrechten geniet dan het andere. Welnu, dat is een soort partijpolitiek waar je geen meter mee opschiet. Het is geen discussietopic schreef je of dat mag het niet worden. Welnu kijk maar eens goed rond op je forum. Vermaan hen ook zoals je dat hierboven deed met Annette. Als die personen dan ook hun teksten gaan verwijderen blijft alleen jouw openingsvraag staan.

Ben toch wel benieuwd wie je bedoeld met bepaalde personen.........
Uit je verhaal maak ik op dat het om Chatuliem en mijzelf gaat maar waarom zeg je dat niet rechtstreeks? Dat praat wat makkelijker dan het over de overigen of de sterkeren te hebben.....
Verder deed Jolan alleen maar moeite om het in goede banen te leiden en dat is alleen maar in haar te waarderen vind ik zelf........En de mensen die zij aansprak zijn volwassen mensen die volgens mij heel goed in staat zijn een weerwoord te geven als dat nodig is......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 26 augustus 2011, 18:18
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:12

MARISKA601 schreef:
Mensen zijn van cm vertrokken omdat er een persoon was die de boel aan het verzieken was op het forum.
Door alleen maar te klagen, en de schuld bij anderen neer te leggen.
Men had geen behoefte meer om hun abo te verlengen, vanwege de negatieve sfeer die was onstaan.

Als er nou minder geklaag was geweest, was de sfeer misschien veel beter.
En als je zelf ook beter nadenkt, dan kan je weten dat niet iedereen
tegen kritiek, gezeur en geklaag kan.

En als je weet dat mensen niet houden van je directheid dan kan je er rekening mee houden.

Ook ik hou vaak rekening met een ander.
Ik zeg ook vaak niet wat ik denk, omdat het grievend kan zijn.

Als iedereen op het forum zou schrijven wat ie dacht, dan kan heel cm wel opgedoekt worden.

Het forum is bedoelt om te praten/discussieren over van alles en nog wat.

En niet om de boel te bekritiseren van dit hoort niet thuis op een forum,
en er moet maar eens censuur gaan plaatsvinden.
Daarmee jaag je juist mensen weg.
Ook door te dreigen met en nu gaat er een mail naar de redactie,
want dit kan absoluut niet.
Ook dat zijn redenen dat mensen wegblijven.
Ze hebben geen behoefte aan iemand die op het forum als politieagentje gaan spelen.

Heb je persoonlijke kritiek op iemand probeer dit dan via een mail of prive chat op te lossen.

Sta open voor elkaar.

Wees niet hardvochtig in je eigen gelijk, want tenslotte, kan je er ook naast zitten.

Ik denk Mariska dat iedereen de regels wel kent. Helaas is de praktijk wat weerbarstiger......... Knipoog smiley
Daarom is het ook goed als soms dingen uitgesproken worden, dan is het weer klaar en kan je weer blanco verder.......... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:06

IMKE917 schreef:
Is dat zo Smiley die vol vragen zit ...mmm........heb ik vast iets verkeerd gedaan Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

Dat denk ik he? Of jaag ik mezelf nu onnodig op kosten??????? ook een optie Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:32

ZEELAND736 schreef:
Dat mag ze helemaal niet vragen!!!!!
Het is een gift als jij het als vader doet, maar om vragen?????

Het is toch wel een beetje een ongeschreven regel dat de ouders van de bruid dat doen/(indien mogelijk dan he?)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:19

FRANKT627 schreef:
Oké, we hebben nu allemaal ons zegje gedaan.
Misschien dat we nu eens constructief kunnen meedenken op de vraag van Jolan.

Volgens mij deden we dat gisteren ook al maar vond jij het blijkbaar nodig om er nog het één en ander aan toe te voegen...........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:04

MARISKA601 schreef:
Makkelijk om de schuld altijd bij een ander neer te leggen he?
Een ander doet het altijd fout?
Jij doet nooit wat fout?

Makkelijk om altijd maar kritiek te spuien naar anderen.
Je kan alle onzin op het forum negeren.
Maar ja dat past niet in jouw straatje.

advies:REAGEER NIET STEEDS OP DINGEN DIE JE NIET AANSTAAN.

helaas maak ik mij daar ook schuldig aan.

Waarom doe je nu zo lelijk Mariska? Dat vraag ik me werkelijk af?
Lelijk doen heeft nog nooit wat opgelost en maakt dingen vaak alleen maar erger......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:52
BerichtOnderwerp: Het weer

VISSER278 schreef:
Ik ga niet meer op buienradar kijken. Een uur geleden gaf ie aan dat het voorlopig droog zou blijven en nu alles over ons heen voorlopig.

Je stuurt het toch niet naar Harderwijk? Hier beginnen de Visserijdagen en dan zitten we niet op slecht weer te wachten dat snap je.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:35

FRANKT627 schreef:
Josina, je bent niet een persoon die alle gesprekken of topics naar je toe trekt. Je praat alleen over je gezondheid in bepaalde topics wanneer er een toevallige gelegenheid is. Daar is dus niets mis mee.

Ik geef toe dat ik afwijk van de vraag van Jolan maar het is ook wel eens goed om mensen te steunen die aangesproken worden en in de verdediging moeten gaan. Dit is een teken van solidariteit, het mee willen dragen van bepaalde zaken die al lastig genoeg zijn.

Ik wil hier toch wel even op reageren......het is helemaal niet de bedoeling geweest om mensen persoonlijk aan te spreken, integendeel, dit is een vrij forum waarin een ieder zijn of haar verhaal kwijt kan......
Mensen voelen zich ook gauw aangesproken en vinden dan dat anderen niet integer met hun medemens omgaan.....
Maar integer is een heel persoonlijke beleving mensen.
Als ik hier grapjes lees over blonde vrouwen en dat vrouwen dom zijn vind ik dat persoonlijk niet integer en zelfs erg flauw, maar dat vind ik....
Degen die ze schrijft vind ze daarintegen leuk en schrijft ze ook op met die intentie.....helemaal niet om te kwetsen......dus we hebben daarin een duidelijk verschil in beleving in die voor een ander niet altijd te begrijpen is....
Wat ik hier nu mee wil zeggen is: denk niet altijd dat een ander het over jou persoonlijk heeft en geloof ook eens dat de ander het vanuit zijn/haar beleving heeft geschreven......en dat mag toch ook? En dat hoeft niet jouw beleving te zijn, maar een beetje rekening met elkaar houden is toch niet erg?
Als ik nu hier lees dat er mensen gesteund moeten worden omdat anderen te direct zijn vraag ik me werkelijk af of we nog wel vanuit liefde naar onze medemens kijken en het goede in de mens zien.......willen

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 26 augustus 2011, 10:40
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:59

[quote=VISSER278]

Ben ook blij jou weer te zien Visser..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:53

ZEELAND736 schreef:
Helemaal mee eens...
Inderdaad zaten er ook oudgedienden!!!!
En...ook al was er sprake van een chatprobleem...het woord forum werd behoorlijk vaak genoemd!!!!

Waar mensen bijeen zijn gebeuren dit soort dingen, dat ligt echt niet aan CM hoor......Daarom is het gewoon verstandiger om het nu te bekijken en over een jaar of eerder zal er ongetwijfeld weer een andere discussie of onenigheid zijn.......
Is toch in het niet elektronische leven ook zo? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 20:50

CROSSROAD317 schreef:
Blijkbaar is wat "vroeger" al speelde, nu weer heel actueel.

En naar oplossingen zoeken ... dan moet je toch eerst weten te benoemen wat er speelt. Als dat bekend is kun je doelgericht naar oplossingen zoeken ... toch?

En uit de "oude" zaken kun je ook heel veel opsteken, een les leren, dus waarom opnieuw het wiel uitvinden terwijl er voorbeelden te over zijn die aangeven hoe het niet moet ... Het wordt dus tijd om met nieuwe oplossingen te komen, voordat we weer in dezelfde valkuilen vallen die al zijn gemaakt ...

Ik denk dat het juist heel verfrissend is om het in het hier en nu te bekijken, dan kan je mensen er ook op aanspreken. Wat vroeger hier gebeurde ging om mensen die er nu niet meer zijn.....we zijn nu met veel andere mensen die anders denken en voelen, niets mis mee.....
Ik denk dat er heel duidelijk benoemd wordt wat er speelt dus daar is vandaag toch wel wat mee gedaan? En dan moet het ook weer een keer klaar zijn en beginnen we gewoon met een schone lei.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 20:37

CROSSROAD317 schreef:
CROSSROAD317 schreef:
Volgens mij is de meest gehoorde klacht dat er te weining respect is voor elkaar ... dat er denigrerende opmerkingen worden gemaakt naar anderen ...

Wat is je niet duidelijk ... Smiley die vol vragen zit

Ik schreef: "Volgens mij is de meest gehoorde klacht dat er te weining respect is voor elkaar ... dat er denigrerende opmerkingen worden gemaakt naar anderen" ...

Aan de hand van die zin heb ik dus het forum eens nagezocht op onderwerpen die daar over gaan. En de meest gehoorde klacht is dus .... zie mijn vorige posting ...
Mocht het je nog niet helemaal duidelijk zijn, schroom dan niet om dit aan te geven, ik wil het gerust nog een keer uitleggen. Engeltje smiley

Is het niet handiger om het even te houden bij de problemen die er nu zijn? Vroeger of een aantal maanden geleden is nu niet ....dat is geweest.
En laten we positief naar oplossingen zoeken.....lijkt me een veel betere optie.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:38

JOSINA022 schreef:
Er zit toch echt verschil tussen aangevallen en aangesproken voelen.

Jij schrijft dat je niet alle ziekteperikelen hoeft te weten en ik ben er een van die regelmatig iets schrijft over mijn ziekteproces. Vind je het dan gek dat ik mij aangesproken voel?
Maar aangevallen voelen...absoluut niet!

En zoals ik al eerder schreef...je kunt mij mailen wanneer je je eraan stoort.

Het forum is voor iedereen Josina, als jij dat nodig vind doe je dat. Mijn voorstel was alleen dat niet onder ieder topic te doen maar centraal te houden zodat mensen die er geen behoefte aan hebben (om voor hun moverende redenen) dit niet hoeven te lezen....Zo komt iedereen aan bod toch? Lijkt mij een mooie oplossing....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:24

ANNETTE050 schreef:
Chat spreekt iemand op een openbaar forum met naam en toenaam publiekelijk aan en suggereert!!!!! dat haar bijdrages mensen zouden kunnen irriteren.....Dat wordt gesuggereerd, want ik heb nog geen andere bijdrage gevonden die met deze, op een persoon gerichte uithaal instemmen, voordat jij je bijdrage hier postte.....en dan is de bijdrage van Chat suggestief!
Ik vind dat zoiets via de mail geuit kan worden. Een kwestie van fatsoen.
Anderen spreekt hij er niet met naam en toenaam op aan en dát stoort mij en ik mag dat aangeven. Het gaat er hier niet om of ziekteprocessen worden verwoord, het gaat hier erom dat er verwijten worden gemaakt over het niveau van iemands bijdrage.....

Ik ben het met de kern van de discussie eens, maar ook die discussie moet fatsoenlijk gevoerd worden....en niet over de rug van met naam en toenaam genoemde personen.

Maar dan moet je zelf ook de grootmoedigheid hebben omdat ook niet te doen Annette en Chatuliem persoonlijk mailen......
En mensen voelen zich hier nog al gauw persoonlijk aangevallen. Het gaat om een inhoudelijke discussie en daar komen voorbeelden naar voren om iets aan te geven en van elkaar te leren......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 25 augustus 2011, 12:24
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:17

MARISKA601 schreef:
Omdat er veel gezeur is omtrent de manier van discussieren, de sfeer,
de manier waarop personen benaderd worden.

leden die al ca 3 jaar op het forum zitten, vinden zo langzamerhand
dat vele onderwerpen al zo uitgekauwd zijn.

Dan is het toch goed dat het eens uitgesproken wordt en gekeken wordt hoe we het iedereen naar de zin kunnen maken?
Wat aanpassingen van een ieder en een hoop goede wil kunnen een heleboel ten goede keren ....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:08

ANNETTE050 schreef:
Hier je letterlijke geciteerde uithaal naar Josina toe.
Het zou je sieren als je je excuses aanboodt en niet suggestief bezig gaat om de indruk te wekken dat meerdere mensen door haar bijdrages geirriteerd zouden worden.

Maar wie zegt dat dat niet zo is? Over suggestief gesproken??
Als ik voor mij zelf spreek hoef ik niet alle ziekteprocessen van zieke cmmers te volgen vandaar ook mijn voorstel om het onder één topic te houden, dan hou je het centraal en als je er geen behoefte aan hebt lees je het niet......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:03
BerichtOnderwerp: Het weer

MARISKA601 schreef:
pas maar op straks is er censuur op dit topic.

laten we maar heel serieus zijn op dit topic over het weer.

dus niet gaan zeggen dat het katten of honden gaat regenen.
ik zie ze al letterlijk vallen....

Op dit moment schijnt de zon.
Maar men verwacht beesten weer.

oeps censuur...

Flauw Mariska en je opmerking heeft absoluut geen meerwaarde........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:00
BerichtOnderwerp: Komkommertijd?!

IMKE917 schreef:
Dat heb ik ook niet ontkent, er zit een kern van waarheid in. Maar ik denk dan lees het niet, sla ze over of lees er over heen. Er zijn er een paar die ff behoefte hebben om hun zorgen van alle dag weg te schrijven of te geinen hier op het forum. Mogen ze??? Cm heet nog altijd o.a. een ontmoetings site. De ene mens ontmoet de ander graag in een ernstige context en de andere wil liever hier een beetje lucht omdat het leven al zwaar genoeg is. Ik vind het zo jammer dat daar aan voorbij gegeaan wordt en dat er zo'n gebiedende toon aan gegeven wordt. De ene keer is het dat er gegeind wordt de andere keer dat er schrijffouten zijn en daar kom ik tegen in het verweer. Het begint erop te lijken dat wanneer je niet aan bepaalde voorwaarden voldoet je dan niet mag schrijven op het forum.

Daarbij, niet iedereen kan goed discusseren of zijn of haar gedachten verwoorden in een serieus onderwerp.
En het geinen gebeurd in toppics waar verder geen serieuse discussies gaande zijn. Dus ....let it be

Ik ben het niet helemaal met je eens Imke......Als Chatuliems iets denigrerend zegt over de was wegvouwen wordt men blijkbaar boos maar om de flauwe grapjes over domme blondjes en sexy vrouwen komt er geen commentaar? Net zo denigrerend....
En wat je zegt over je zorgen kwijt kunnen op het forum? Is het forum daar voor? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar niet op zit te wachten om van iedereen het wel en wee te lezen, dat is leuk als het in normale proporties gebeurd en het leven is inderdaad voor de meeste mensen(niet alleen de forumschrijvers) al zwaar genoeg, als je dan voor je ontspanning even het forum in kijkt zie je alleen gesprekken tussen een aantal mensen die voor anderen absoluut niet boeiend zijn om te lezen.
Laat mensen die hun ei kwijt willen daar een apart onderwerp van maken en het ook daar houden dan ben je in de mogelijkheid om het over te slaan. Het lijkt wel om het forum een weblog aan het worden is voor gebeurtenissen van mensen de hele dag door. En dat kan volgens mij nooit de bedoeling van het forum zijn want -net wat je ook al schrijft- het forum is er voor iedereen.
Ik hou zelf ook wel van een grapje en een lolletje maar het is niet leuk als ieder serieus onderwerp weer afgedaan wordt met een flauwe opmerking......En in die zin ben ik het ook met Maria eens, iedereen heeft hier recht op een plekje, óók de mensen die van een pittige discussie houden en van de meer serieuzere onderwerpen.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 25 augustus 2011, 10:25
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:15
BerichtOnderwerp: Shoah

CHATULIEM619 schreef:
Hoewel Schindler's List een geweldig indrukwekkende film is, heeft het mijn kijk op de vernietiging niet veranderd. Shoah heeft dat wel gedaan. Ik ben er zeker een paar maanden overstuur van geweest. De kracht van deze film heeft nog steeds niet ingeboet en zelf vind ik dat het aan kracht wint.

Je moet ze ook niet met elkaar vergelijken vind ik zelf. Wat bij Shoah zo erg is dat er mensen in voorkwamen die vol enthousiasme vertelden hoe ze in de kampen omgingen met hun medemens......gewoon dramatisch en niet te geloven als je dat ziet.........en je realiseert je dan ook dat er anno 2011 ook mensen zijn die nog zo denken en geloven....
Schindlers List is een prachtig oorlogsverhaal over moed en wanhoop....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:41

THOMAS968 schreef:
Spielberg, de regisseur, heeft dat verzoek ingediend. Je moet ook als bedrijf wel van een zeldzame grofheid zijn als je je reclameboodschappen in die film durft te zetten. RTL4 heeft dat gerespecteerd, hoewel dat ook kan zijn omdat er geen of te weinig aanbod was, dan wel dat ze bang waren voor imagoschade. In principe zenden ze alleen programma's uit om reclame te verkopen. Hoe dan ook, petje af voor RTL4 als ze zich daar uit zich zelf aan hebben gehouden.

Thomas.

Zou wel een goede alternatieve straf zijn voor degene die de 4 mei vieringen verstoren......9 uur kijken en dan nog eens bedenken of het wel zo stoer was wat je deed....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:20
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

JOSINA022 schreef:
Ben vanavond bij het grafje van mijn hondje geweest om het te verzorgen en ook al is het bijna 1,5 jaar geleden, ik mis hem nog steeds!

Het blijft emotioneel om daar te zijn.

Je kan het ook anders bekijken en denken aan de mooie momenten die je met je hondje hebt gehad.........en dan wordt het misschien wel weer een mooi moment van de dag........herinneringen kunnen ook erg waardevol zijn.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 20:38

THOMAS968 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=hgJtL_9v7MY&feature=related

Suchomel is tot vijf jaar veroordeeld.

Thomas

Is het een aantal jaren geleden ook niet op tv geweest bij de VPRO? Kan me zoiets herinneren in ieder geval.....maar hoe dan ook, het blijft erg indrukwekkend.....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 ... 180 Volgende
Pagina 106 van 180