Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 18:16
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik zie het, even een senioren moment..... |
Ik vond dat met die watermeterstand een veel grappiger seniorenmoment...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | tussen haakjes het is bijna 12 jaar geleden dat mijn vader overleed. en jou interpretatie vind ik goor.. niet kunnen...
ik zou graag willen dat je iets anders neerzet of de gehele boodschap weghaald.
je insinueert weer iets wat nergens opslaat. En mijn vader ook al al had ik moeite met hem was een zeer gerespecteerd iemand. Je kwetst hem hiermee en mij ook. |
Mariska, je hebt weer commentaar op iets dat je duidelijk niet begrijpt want anders zou je ook al een opmerking gemaakt hebben over de reactie van Erica...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:16
Onderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nee joh... Zijn moeder was laatst in oman... Dus het zou kunnen dat al qaida er ook achter zit... |
Van de eigenwijsheid en roekeloosheid van die prins gaan we nu een complottheorie maken. Het wordt alsmaar interessanter.
Aan de weinige postings op het forum te zien is het komkommerseizoen vrij vroeg begonnen dit jaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | droom of wilde fantasie |
sjonges toch...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 21 februari 2012, 17:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 14:26
Onderwerp: Het weer
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ehm........ carnaval vieren???
En ff ontopic: het is hier grijs in de lucht, geen zon te bekennen. Hopelijk treffen de Carnavalvierders lekkerder weer! |
Het is hier eerder zacht weer. Geen regen te bespeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 14:25
|
|
|
[quote=ANNETTE050]citaat uit het nieuws
' De vriend met wie prins Johan Friso aan het skiën was, is in staat van beschuldiging gesteld wegens nalatigheid met ernstige gevolgen. Dat zei Telegraaf-correspondent Rob Zavelberg zojuist op Radio 2. Politieonderzoek moet uitwijzen of Florian Moosbrugger daadwerkelijk aansprakelijk kan worden gesteld voor nalatigheid. Gisteren werd bekend dat Moosbrugger verhoord is door de politie. Hij kon niet direct na het ongeval gehoord worden, omdat hij in een shock verkeerde.
Moosbrugger is de eigenaar van het hotel waar de koninklijke familie al decennia te gast is. vrijdag werd prins Friso door een lawine bedolven nadat hij off-piste ging skiën. Moosbrugger wist zichzelf te bevrijden uit de sneeuw omdat hij, in tegenstelling tot de prins, wel een lawine-airbag droeg.'
Prins Friso, die het ene doctoraat na het andere haalde wist blijkbaar te veel....zijn vrouw heeft hem waarschijnlijk te veel verteld....[/quote]
Ik begrijp niet wat deze zin bij het het citaat doet? Kan je dat toelichten, aub?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 12:55
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Gekleurde ronde dingetjes??? Bedoel je confetti? Maar dat is dan toch juist handig? Kun je als clown meedoen met carnaval, en kost het je zelf geen outfit!!
Of ehm..... had je al een viskostuum? |
...wat doe ik eigenlijk op het forum???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 12:28
Onderwerp: Speed daten in Noord-Brabant
|
|
|
XABIA794 schreef: | wat dacht je voor Belgen Eindhoven lijkt inderdaad een goede locatie |
Er zijn te weinig Belgen om met hen rekening te houden. Daarbij komt dan ook dat er verschillende Belgen in Oost en West Vlaanderen wonen en dan is Eindhoven ook best een heel eind om te rijden. Het Belgische ledenaantal is ook te klein om er eventuele speeddaters tussen te vinden. Het is een avondje-uit maar een speeddate is niet altijd zo leuk, hoorde ik al van mensen die er aan meededen. Zij het dan wel speeddaten die door andere datesites werden georganiseerd. Er was ook eens een tv-reportage over speeddaten die een mooi algemeen beeld gaf van zo'n avond.
Speeddaten is een uitvergroting van een directe keuring waar vooral de organisatoren de grootste winnaar is.
Oja, ik veroordeel het speeddaten niet hoor. Ik heb zelfs bewondering voor die mensen met de mindere looks die vol verwachting meedoen om nadien toch een beetje teleurgesteld naar huis te gaan. Het is zoals ik zei een avondje uit en tijdens zo'n avondje kunnen alle mogelijkheden open liggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 05:28
|
|
|
TINK100 schreef: | maakt voor die gasten niet uit...door gááááááán met feest vieren en drinken want dan voel je de koude niet..... |
...als het regent ga ik niet kijken...anders plak ik helemaal vol met die gekleurde ronde dingetjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 04:56
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oke dan, en wat maakt het Antwerps eraan?? Klinkt allemaal wel lekker, overigens |
Tja, ik weet ook niet wat Xabia met het Antwerpse bedoelde. Ze woont nochtans in de mooie Kempen en best wel een eindje van Antwaarpe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 04:54
|
|
|
Een uurtje geleden was het lekker zacht buiten. Ondertussen voel ik de koude zijn intrek nemen... Hopelijk heeft de carnavalsoptocht hier in Hoeven straks droog weer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 februari 2012, 17:54
|
|
|
Lekker gezond koud weer met een zonnetje dat voor wat warmte zorgde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 februari 2012, 17:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heb eens ff Gegoogled wat dat mag zijn. Klopt het dat het stamppot wortels op zijn Antwerps is?? |
Idd, Steentje, dat is in dus stampot met wortels...en stoofvlees is zoals hachee...
Spineuzestoemp is ook lekker gewoon met weuste of spek...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 februari 2012, 17:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Is me nog niet duidelijk of je nu lege handen had bij Media en Saturn...of dat die ballen er niet meer waren???? |
Ze is met lege handen en een volle maag naar huis gegaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 20:16
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
MARISKA601 schreef: | 1 probleem ondervind ik nog vaak op de laptop vista en IE8 werkt niet althans voor CM.
en het rare is ik heb pc met vista en IE8 en dat werkt welvoor CM. |
je zou dan op je laptop dezelfde configuratie moeten hebben als op je pc...maar dan moet je laptop herinstalleren en dat is ook wel een klus die wat kennis vergt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 18:35
Onderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
|
|
|
PIETER649 schreef: | klopt, het is een goeie. vooral een goeie omdat hier kinderlijk eenvoudig gemaakt word waardoor de crisis is ontstaan, en wiens schuld dat is. de banken zijn schuldig aan de crisis.
ze zijn nu ook schuldig aan het voortbestaan van de crisis. uit dit verhaaltje blijkt gewoon dat als er liquide middelen ter beschikking komen, de bedrijven elkaar wel kunnen betalen en de uitlener zn geld gewoon terugkrijgt.
Pieter, leest het niet als n mopje |
De banken zijn inderdaad de schuldige aan deze crisis. Hun hebzucht heeft veel teweeg gebracht. Ook Griekenland gaat niet vrijuit wat betreft hun situatie. Ze hebben de boel belazerd in hun land en nu mogen de andere bondgenoten hun uit de sjips helpen. Om een banananrepubliek te vinden moeten we niet alleen naar Zuid-Amerika te reizen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 17:37
Onderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik moest ff nadenken (ben geen boekhouder), maar het is een " "goeie" |
Ik heb het niet...maar dat zal wel aan mij liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 17:35
|
|
|
Het was vanmiddag lekker zacht weer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 16:40
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik heb echt helemaal niets met het nederlandse koningshuis, maar klagen in een gebedstopic dat je tvprogramma niet doorgaat omdat er iemand in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt gaat me toch echt ff te ver Frank. |
voila
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 17 februari 2012, 16:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 16:02
|
|
|
...de mail van Leonie werkt terug...ben eens benieuwd voor hoelang, pffff vrouwen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 10:30
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb al een mailtje geschreven naar de redactie en kreeg antwoord dat ze er gaan werken. Tot zover even behelpen met Chrome. |
Leonie kan ook niet mailen wanneer ze met Chrome werkt. Ze kan wel mails ontvangen en lezen maar schrijven lukt niet. Ik ken nog andere mensen die Windows 7 gebruiken en toch lukt het hen wel om mails te schrijven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 09:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik hoor wel vaker dat men problemen heeft met windows 7 en mailen via cm. Een enkeling gebruikt daarom 2 browsers. De Internet Explorer en daar naast bijvoorbeeld Google Chrome. Mozilla Firefox zou je ook kunnen proberen.
Veel sterkte er mee. |
Maris, Leonie kan zowel met IE als met Chrome niet werken. Jij vertelde me eens dat je in Chrome bepaalde instellingen moet veranderen. Dat deden jij en ik eens samen vorig jaar. Misschien zit het probleem bij Leonie daar dan ergens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 08:17
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
Het is gek dat er eerst weken spannend werd uitgekeken naar dit weekend. Daarna werd op het forum, in prive-chats, in de chatroom volop gepraat over hoe leuk het was. Oké, sommige hebben hier en daar wel minpuntjes maar dat heb je ook wanneer je met een groep mensen naar een heel chique feest of hotel gaat. Er valt altijd wat negatiefs op te merken en dat mag best ook.
Nu zijn er de verhalen van mensen, die er al dan niet waren, die iets hoorde zeggen van mensen die iets meende gezien te hebben of iets meende te ervaren. Het is dus allemaal erg vaag. Waar er mensen samen zijn is het niet ondenkelijk dat er ook eens misverstanden zijn. Ondanks die misverstanden is er geen blijvende boosheid en dat is nu net wat het zo mooi maakt.
Ik vond het gewoon goed. Ik heb op de avonden of ochtend het licht niet uitgedaan en weet dus niet wat er 'zou kunnen gebeurd zijn'. Hoef ik ook niet te weten en aan de groepssfeer te zien zijn er ook geen erge zaken gebeurt.
Voor sommige mensen was dit weekend eens een verademing. Even weg uit de eenzaamheid of welke dagelijkse sleur dan ook. Plezier maken moet kunnen.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 17 februari 2012, 10:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 07:58
|
|
|
Aangezien ik gisteren bij mijn ouders was en verplicht werd soep mee te brengen wordt het vandaag dus soep met brood.
Morgen maak ik dan spagetti alla Puttanesca...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 17:20
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Heb je ook op de vertaling daarvan gegoogled |
ja, die vertaling zag ik inderdaad...natuurlijk kende ik het woordje putta maar ik had het niet in verband gebracht met de spagetti...ik ga het in elk geval maken en ik ben er zeker van dat het niet zoveel zal kosten als een echte putta en het zal ook veel beter zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 15:26
Onderwerp: Soaking
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Met aanbiddings avonden wordt ook nogal eens vergeten dat het om aanbidding zou gaan en wordt het meer een muziek spektakel waarin iedereen zich aangeraakt voelt door de muziek.
De Bijbel waarschuwt ervoor dat in de laatste dagen mensen op zoek zullen gaan naar de dingen ze zelf prettig vinden.
De Bijbel waarschuwt ook voor mensen die handen opleggen en is daar nogal duidelijk in. Laat niet zomaar iedereen je de handen opleggen.
Daarnaast wordt er aangeraden, naar je binnenkamer te gaan en daar God te zoeken en te aanbidden. Alle grote events roepen bij mij al snel twijfels op.
Als Jezus ging bidden, zocht Hij de stilte op en zonderde zich af van de mensen. En velen uit OT zochten op deze wijze de stilte op.
De farizeen en schriftgeleerden die wilden altijd goed laten horen en zien dat ze religieus bezig waren en heel goed konden bidden. Ze wisten het allemaal zo goed. |
Ik zal niet ontkennen dat je dat Schrift niet kent maar je praat een beetje naast de kwestie...het gaat niet over handen opleggen of om het beter te weten zoals de schriftgeleerden...het gaat wel om een manier om beter tot gebed te komen. Als de ene kan bidden door het kattegejank van een hees orgel dan is dat goed...gaat de andere dan weer graag op een harde koude kerkbank zitten wat hem of haar tot gebed kan brengen dan is dat ook goed...een middel om tot gebed tot komen kan toch niet slecht zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 15:09
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Jij houd van vis toch, ooit spagetti alla Puttanesca geprobeerd?
Wij gaan hier vanavond heel simpel aan de aardappels met wortels en een varkenshaasje. |
...dank je wel voor de tip. Weer een goede tip die ik zeker ga gebruiken. Ik heb effe gegoogled en het is makkelijk om te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 14:46
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wel lees ik dat enkele teamleden zullen zijn die die training hebben gevolgd in Amerika(????) Ze zullen dan hun handen op u leggen of u aanraken....(toch een beetje vliegen?)
Ook is het slim een matje of een kussentje mee te nemen.... (Gaan we straks ook de kerkbanken niet meer gebruiken??)
Voor mij in ieder geval te zweverig....neigt naar occult. |
Het is duidelijk dat je niet goed weet wat occult is. Geeft niet, het internet staat vol beschrijving over het occulte.
De rest wat je schreef beklemtoont duidelijk je onwetenheid...of je halsstarigheid. Eens begrip tonen, openstaan voor andere meningen of gebruiken in andere christelijke kerken kan je ontwetendheid voor een stukje invullen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 14:42
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Ik denk dat het grote probleem met dit soort dingen is, dat men er een hype van maakt. Het wordt groot en breed uitgemeten en meteen tot iets verheven dat wonderen doet. Het is gewoon een manier van.... Men mag het doel niet vergeten. |
Tiens, ik had toch nergens beschreven dat het een wondermiddel is. Het kan een manier zijn om tot gebed te komen. Net zoals je liederen beluisterd die een aanzet zijn tot gebed. Het doel wordt dus zeer zeker niet vergeten want het doel is gebed, luisteren naar Hem, praten met Hem, vertoeven in Hem.
|
|
Naar boven |
|
|