Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 10:44
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Je koffieapparaat schoonmaken met azijn en daarna lekker een kopje koffie zetten. En dan bij de eerste slok tot de ontdekking komen dat je hem toch nog een keertje extra door had moeten spoelen na het ontkalken |
Slimme huisvrouw Koffie zet apparaat laat ik daarna nog twee keer doorlopen met schoon water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 10:43
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Picknick is een andere doelgroep denk ikde pn is meer voor niet-zoekers,de speeddate is voor de voortvarender mensen.........er was zeer zeker vraag naar goedkopere uitjes. |
Euh waar moet ik nu naar toe gaan dan Leanne bied wel raad he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 17:13
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je zit zit voor 8 weken met mijn opgescheept..... Hopelijk hou je het vol... Ik wens je verder sterkte ermee... |
Neeeee zolang ow hellepie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 17:12
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | dat ik weer lid geworden ben van cm... |
Kijk zelfkennis hebbie wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 16:41
|
|
|
GRACE585 schreef: | weer fff 3 daagies op cm bijkletsen. veel spullen naar de kringloop gebacht dus heerlijk opgeruimd genieten van de zon etc. etc. etc. |
Denk je alles gehad te hebben zijn Grace en Mariska terug HEy gracie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 16:39
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Als je het echt erg graag wilt weten: gebakken aardappels met sla en een stukje kipfilet wordt hier gegeten. |
Ow das bijna hetzelfde als hier! Hier is het gebakken gekruide krieltjes met sla en kipkrokant schnitzel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 16:39
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARISKA601 schreef: | plop
en het was geen 22 uur maar 28 dagen pietertje |
O oooooooo het is weer gedaan met de rust HA buuffie welkom terug hoor en gedraag je he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 maart 2012, 19:02
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
Jolan en Wilco,
Van Harte gefeliciteerd met jullie huwelijk wat een schitterend weer hadden jullie zeg!! God's zegen toegewenst in jullie huwelijk samen met de kinderen!
Liefs Erika Ook mede namens Trijnie671 gefeliciteerd en een dikke knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 maart 2012, 18:59
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Heerllijk mijn tuin bakken volgezet met violen voorjaar in de tuin! Vanmiddag heerlijk een paar uur in het zonnetje gezeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 maart 2012, 18:57
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik was vandaag op mijn sportles gezellig aan het trainen.....moet ik naar voren komen van mijn docent(vroeger was hij mijn buurjongetje) en voorin gaan trainen want ik kwebbelde te veel..... Als ze op je werk zo slecht naar jou luisteren als jij naar mij is het niet best vertelde hij me...... ik veel praten Echt nog nooit gehoord..... |
Tja je ken heel veel zeggen he maar wat zeg je dan Maar goed ze kennen je aardig dus hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 maart 2012, 10:21
Onderwerp: Uitje Amersfoort 17 maart
|
|
|
HERMAN040 schreef: | En er werd veel gekletst en gezongen en de heino`s smaakten weer prima,
|
Heb jij gezongen buur En dat moest ik net weer missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 19:13
Onderwerp: Lente
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | ...zei de man die zn loopse hond bij zn vriendin dumpte uit angst dat alle hondjes op het bedrijventerrein puppies met zn hond wilde..... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 19:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | tss je bent ook n echte cm-er he... wat ik niet mag, mogen mn katten ook niet, dus of ik laat ze "helpen" of ik hou ze bij de kater vandaan, dan gebeurt er ook niks.
laat de natuur lekker zn gang gaan joh |
Dus alle kittens die er zouden komen mag ik bij jou droppen maarre idd bij mijn katten zit de boel op slot maar die rotkaters sproeien overal en dat stinkt giga
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 09:15
Onderwerp: Donor week
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nou Gerrit ik heb je een handje geholpen... gisteren zijn ze al gedaan... |
He en de mijne zijn ook al schoon wat jammer nu maarre.... Donor week en ramen lappen komen niet echt overeen he dus bietje erg offffffff topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 09:12
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Geen haan en geen wekker gehoord.... was wel wakker.... |
Geen van beide gehoord maar toen ik wakker werdt waren de vogeltjes lekker aan het fluiten en liep er een kater door mn tuin naar mijn katten te mauwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 maart 2012, 18:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kijk..dat is fideel...en gewoon ook eerlijk om dit OOK even te vermelden... Er wordt mij ook teveel aangevallen hier.... En het begon nog wel met het onderwerp DONOR WEEK.... |
Even voor de duidelijkheid he ik noem het aanvallen tussen aanhalingstekens!!! Dat betekent wat anders dan daadwerkelijk aanvallen ik vind het discussie!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 maart 2012, 16:57
|
|
|
THOMAS968 schreef: | 20 maart om 6.14 dan staat de zon precies boven de Evenaar en is het overal op Aarde even lang dag als nacht. Begin van de Lente. En nog mooier: Zondag aanstaande, 25 maart, begin van de zomertijd. Dan is het tot acht uur licht en is de goede tijd weer begoinnen. voor mij is het dan Nieuwjaar. In 2016 begint de lente zelfs op 19 maart, moet je nagaan.
Thomas, weg met de winter! |
Lekkerrrrrrrrrr hier schijnt de hele dag de zon al heerlijk hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 maart 2012, 16:55
|
|
|
Goed leuk om even te plagen dat tie wat moet gaan doen, maarre......
Ook ik heb idd meerdere malen op de tv gehoord dat er erg lang is gereanimeerd en dat dat is gedaan omdat ze idd niet wisten hoelang hij al een hart stilstand had! Maar dat neemt niet weg dat een ieder toch wel weet dat als je hersenen zolang zonder zuurstof zitten dat er een ernstige hersenbeschadiging geen uitzondering is. Ik neem het verhaal van Riemer zonder meer aan hij is de ervaringsdeskundige hierin maar dat Gerrit hierop "aangevallen"'wordt vind ik niet erg fair, hij kan zn bekkie best zelf roeren maar het is echt op tv gemeld!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 maart 2012, 16:40
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ben maar eens begonnen met het uitzoeken van de kledingkasten, te kleine kleding wegdoen, dikke wintertruien naar boven en de lente/zomerkleding naar beneden, met dit weer krijg je er zin in!
( en over 3 weken sta ik vast weer met de trap voor de kast om alsnog een dikke trui te pakken ) |
als je klaar bent kom je mij dan even hellepe? Heb daar namelijk zo'nnnnnnn hekel aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 maart 2012, 16:32
|
|
|
JOLAN931 schreef: | inderdaad, mooie dag voor een nieuw begin |
Idd Jolan voor jou lente en een nieuwe en mooie start
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 16:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een prachtige lentedag . Zo mooi om te zien hoe alles al weer uitloopt in de tuin. En dan ook nog toeschouwer mogen wezen bij een stelletje kikkers die een beetje vieze spelletjes aan het doen zijn. |
DAt zijn geen vieze spelletjes he das de natuur door God gegeven Maar idd wat is he genieten van het weer al is het nu heel grijs buiten volgende week beloofd weer een mooie week te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 11:24
Onderwerp: armoede in nederland
|
|
|
PIETER649 schreef: | Niemand ontzegd jou of wie dan ook te solliciteren naar de baan die bij je past. Sterker nog, dat is bij wet geregeld Je kunt in de tijd dat je ww-uitkering hebt je focus daarop zetten. De ww is een uitkering waar je recht op hebt omdat je daar premie voor hebt betaald, een verzekeringspremie.
Anders word het als je je tijd in de ww hebt opgebruikt. Dan is het in die tijd niet gelukt om een baan op je niveau te vinden. De uitkering die dan volgt heet bijstandsuitkering, daar heb je geen premie voor betaald, dat geld komt uit de algemene middelen.
Als je daarin terecht komt, vervalt ook het exclusieve recht om te solliciteren naar baantjes op je niveau. En dan zul je ook moeten solliciteren naar de wat mindere baantjes.
Trouwens... een tientje per uur bruto is nog steeds 1600 bruto per maand en dat is het salaris waar al mijn personeel mee begonnen is bij mijn fabriek. Sommigen blijven daarop hangen, anderen zitten daar in korte tijd n stuk boven. Passend loon is niet wat jij jezelf waard vind, maar wat je voor de werkgever waard bent..... |
Geloof dat ik maar bij jou kom werken pietje voor 1600 euro als startloon verdient beter dan de zorg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 10:16
Onderwerp: Uitje Amersfoort 17 maart
|
|
|
Wens jullie allemaal een super gezellige avond, jammer dat ik toch niet mee kon gaan maar het is niet anders! Maak er wat van!! Enne gedraag jullie he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 16:43
Onderwerp: Een mooie leeftijd
|
|
|
SIMON253 schreef: | Iemand vroeg een oude christen hoe oud hij was. Hij antwoordde dat hij aan de goede kant van de zeventig zat. Toen bleek dat hij 75 was, vroeg men: Maar u zat toch aan de goede kant van de zeventig? Dat is ook de goede kant, zei de oude man, want het is de kant die het dichtst bij de Hemel ligt, mijn gezegende thuis. |
Kijk dit noemen ze een positieve bejaarde Maar heel rijk als je het zo mag zien!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 16:41
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hou op!! Straks gaan ze er weer foto's van maken en moeten wij het ook weer zien |
HElpppppppppppppppppppppppp
O ja wat heb ik gedaan vandaag nou gewoon van het lekkere weer genoten lekker buiten staan kleppen met buurvrouwen
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 16 maart 2012, 16:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 16:39
|
|
|
Vanmiddag kwam de zon er weer heerlijk door Lekker hoor helemaal blij wordt je ervan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 16:38
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
[url]
Hey Taliet,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag fijne dag gewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 17:37
|
|