Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 19:48
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Lees dit nog es terug..... Nooit meer zeggen dus... Ongeveer 15 min erna overleed iemand onverwachts |
Tja Cootje je weet de zorg is en blijft onvoorspelbaar!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 19:47
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
LENTE823 schreef: | Het gene wat ik heb gedaan vandaag is......gewerkt van 8 tot half 5 daarna meteen op CM om te proeven hoe het daar is! En.....mijn eerste forumbericht plaatsen |
Nou welkom dan Lente!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 19:32
Onderwerp: Goede Vrijdag
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik ben zeer verbijsterd in de laatste jaren dat de personeel in de winkels (en ook bij bedrijven en zorg) op de goede vrijdag langer moeten werken. Ze (de directie) proberen alle kerkdiensten te verpesten dat de mensen gedwongen te blijven werken. Mijn vriendin moet blijven werken, ze had geprobeerd te ruilen met 1 van haar collega`s, maar dat is niet gelukt. Deze collega`s willen lekker lang weekend weg met hun gezin of vrienden en niet naar de kerkdiensten, ze vinden maar niks.
Christus is gestorven op goede vrijdag maar waarom? Op de pasen is Hij opgestaan waarom dan?
Alle kerken moeten open blijven en niet slopen |
Hier sluiten de winkels op goede vrijdag om 18.00 uur! Daarbij wie in de zorg werkt weet dat tie ook op feestdagen moet werken dat is een logische gevolg ervan! En ja dan had ze de dienst eerder aan moeten vragen he je weet een jaar van te voren wanneer het goede vrijdag is dus wat is nu je probleem???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 april 2012, 09:33
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Slaap verwekkend deze nacht........... Moeilijk om je ogen open te houden |
Doe je ze nu toch lekker dicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 17:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het medeleven van sommige CM leden is roerend merk ik weer..... Stel je toch voor dat ze er grapjes over gaan maken over dit gevoelige onderwerp........maar nee.....echt meeleven...... |
We denken gewoon met je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 15:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Klopt Cootje....soms heb je van die momenten dat het even tegenzit... |
En Willemijn wat voor kleur is het nu geworden Toch gewoon grijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 15:54
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Weer in m'n eigen huissie na een zwaar weekend.... De afgelopen dagen werd om 6 uur m'n bed al verbouwd als speelparadijs. Pffff.... wat kunnen kinderen druk zijn... of zou ik een verkeerde invloed op mensen hebben.... ongetwijfeld |
Kijk Co! Das nu het mooie van tante zijn als je ze zat bent dan ga je weer of dan gaan ze zelf weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 20:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wel een foto op het forum zetten he? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 maart 2012, 17:51
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
XABIA794 schreef: | ben altijd te vinden voor een bbqtje. De mijne kan ik helaas niet meebrengen want die staat vast in men tuin . Ik als ervaren compacte motorkampeerder weet ook dat je van die éénmaliggebruiksBBQtjes hebt... Als enig nederlander me nog kan volgen |
Deze Nederlandse dame ken het volledig volgen madammeke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 maart 2012, 12:03
Onderwerp: armoede in nederland
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En hoe zit het dan met de privacy van die desbetreffende personen? |
Idd Willemijn zat het net te lezen idee is mooi maar zou me wel 10 keer bedenken denk voordat ik me opgaf! Zo weet de hele gemeente hoe moeilijk jij het hebt daar zou ik toch niet zo graag mee te koop lopen! Want ook al zou het anoniem zijn je neemt de spullen mee naar huis dus ziet iedereen je ermee lopen. Kan het niet anoniem en dat een persoon die het coordineerd het bij desbetreffend persoon thuis brengt? Nogmaals het idee is mooi hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 maart 2012, 11:57
Onderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
|
|
|
Na het sucses van het vorige etentje heb ik wederom een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland) Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden.
- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen - mag binnen gerookt worden - een echte aanrader!! - bei uns ist ALLES großer und beßer...
Datum 21 april om 20.00 uur Geen kinderen of andere introducees Tafel voor 15 man m/v
Deelnemers:
- Annette 792 - Pieter 649 - Chatuliem 619 - Erika 129 - Mariska 601 - Trijnie 671 - Leonard480
zo nu klopt tie weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 23:00
Onderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
|
|
|
Na het sucses van het vorige etentje heb ik wederom een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland) Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden.
- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen - mag binnen gerookt worden - een echte aanrader!! - bei uns ist ALLES großer und beßer...
Datum 21 april om 20.00 uur Geen kinderen of andere introducees Tafel voor 15 man m/v
Deelnemers:
- Annette 792 - Pieter 649 - Chatuliem 619 - Erika 129 - Mariska 601
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 27 maart 2012, 23:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 21:40
Onderwerp: Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
|
|
|
Omdat ik anderhalf jaar geleden lid ben geweest van Christian Match krijg ik nogal eens mailtjes over gelegenheden die zij organiseren. En zo was er Speeddaten in Alphen aan den Rijn. Dat wordt gezellig, dacht ik. Wie weet wie ik daar allemaal tegenkom? Deelname kost € 24,95 en werd in het centrum in de Babtistenkerk georganiseerd. Je hoefde alleen maar een leeftijdscategorie aan te kruisen. Ik koos voor 41-49 jaar. Er was plaats voor 100 deelnemers en dames mochten zich niet meer opgeven. Daar hadden ze er al 50 van. Dames vinden het wel wat. We kregen een naamplaatje en een lijst met de candidaten waar ik mee mocht daten. Vooraf nog aan de koffie en dan zie je dat de mannen toch weer bij de mannen gaan staan en aan volgende tafel alleen maar weer dames. Soort zoekt soort. Ik kreeg 6 candidaten. Een jongeman van achter in de 20, die bij mij aan de tafel stond had er 12. Andere leeftijd, meer candidaten. Voordat we aan tafel gingen werd begonnen met gebed voor een goede afloop....
Ik kreeg dus 6 candidaten en mocht met elk 6 minuten praten. Die 6 minuten zijn zo voorbij. Als ik het niet zo zag zitten met een deelneemster dan begon ik altijd over mijn werktijden. Al jaren zien vrouwen (mijn) nachtdiensten niet zitten. De bedoeling hiervan is dat zij achter mijn naam een 'NEE' invullen. En dat werkt! Van alle dames waar ik die avond mee gesproken kan ik het volgende meedelen: Ze waren allemaal héél vriendelijk en er viel goed mee te praten. Maar ze waren ook allemaal boven de ...50. Daar had ik dus niet om gevraagd. En ze waren allemaal...grijs. Ik had dus het idee met oma's aan het daten te zijn.
Mijn laatste candidate kwam niet opdagen. Ik liep naar de voor ons gereserveerde tafel en wachtte en wachtte tot er opeens een dame aankwam lopen van opnieuw boven de 50. Je zou denken dat er niets anders in de zaal zat. Ik vroeg: Moest u misschien bij deze tafel zijn? Nee hoor zei ze. Ik zeg: Mijn date niet komen opdagen... Ach, zei ze, dat ben ik vanavond al 2x meegemaakt. Nou zullen wij dan even met elkaar praten? Dan vond ze goed. Ze kwam helemaal uit Arnhem. Dus je reist meer dan 100 km om erachter te komen dat .... de voor jou gereserveerde tafelgenoten niet zijn komen opdagen. Het gesprek was net als alle andere gesprekken prettig, maar zonder klik. Opeens betrapte ik mij dat ik jalours begon te worden. Aan een tafel rechtsachter ons zat een beeldschone dame ook te daten. En niet dat ik haar tafelgenoot zijn geluk niet gunge....in tegenstelling, maar de man aan haar tafel liep met een witte stok met 2 rode streepjes. Dus hij had een beeldschone vrouw tegenover zich, zonder dat hij haar kon zien, en ik zat daar de hele avond met grijze omaatjes om me heen. Die ik maar al te goed kon zien. Om moedeloos van te worden. In de pauzes kon ik mij tegoed doen aan een frisje en een hapje. En ook hier mocht je buiten het boekje om daten. Een voor het oog aantrekkelijke dame werd door mij uitgenodigd voor een gesprekje en ze zei nog ja ook. Een gezellig doch inhoudsloos gesprek volgde. Het gaat over het werk, ervaringen met speeddaten enz enz. Maar ze had ook haast en meer oog voor de klok dan voor mij. En zo is er altijd wat... Ik stopte mijn mond nog maar eens vol met plakjes rookworst en nam nog een bitter lemon en zuchtte nog maar eens diep. Maandag zouden we de uitslag krijgen. Welke kandidaten hadden mij met een mmm of een ja beoordeeld? Eenmaal thuis checkte ik al mijn gesprekspartners en wat bleek? Ook degene waar ikzelf spontaan op was afgegaan bleken allemaal midden 50 te zijn. Van sommige had ik het erg leuk gevonden als ze me beter hadden willen leren kennen. Leeftijd zegt niets, het is de uitstraling die telt.
Speeddaten. Je hebt er geen invloed op wie er op je lijst komen te staan. Ik vind niet dat de organisatie zich iets heeft aangetrokken van de categorie die ik wilde. Waren er geen 40ers? Is het z'n geld waard? Ach, je bent uit. maar verder..... Doe ik het nog eens? Dat denk ik wel. Daarvoor was het toch best leuk genoeg. Maar verwachtingen....die kun je maar beter niet hebben.
En s'maandags kwam de uitslag:
Beste JACONSU210,
Zoals beloofd ontvang je hierbij een overzicht van je matches van de ChristianMatch speeddate-avond afgelopen zaterdag. Matches zijn degenen met wie je een gesprekje hebt gehad, en waarbij jullie allebei 'ja' hebben aangekruist, of waarbij een van jullie 'ja' en de ander 'mmm' heeft aangekruist.
Helaas, je hebt geen matches.
We hebben vandaag je abonnement met 1 week verlengd. Als je een verlopen abonnement had, betekent dit dat je vanaf nu weer kunt inloggen op www.christianmatch.nl en kunt mailen met je matches - en met de andere 2100 christelijke singles die actief zijn op ChristianMatch.
We wensen je veel surf- en mailplezier toe.
Met vriendelijke groet,
ChristianMatch
Zo heb ik het ervaren. En jullie? en up maar weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 20:00
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wat een gezemel hier zeg....
Gewoon niet gaan speed daten.... regelrechte lariekoek |
Juist Cootje....
Ik ga hier verder niet meer opm reageren want dat ik het ook humorvol vond wordt voor de eenvoud maar overheen gelezen!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 27 maart 2012, 20:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:32
|
|
|
XABIA794 schreef: | tja, met speed krijg je nooit waar je naar verlangt geduldig wachten op Zijn werk is ook een optie |
Daarom doe ik er ook niet aan mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:28
|
|
|
Maar om maar weer On-topic te gaan!! Cm kijkt dus niet naar de wensen van degene die meedoen en dat is wel erg jammer!! Als je vraagt en dat ook aangeeft in je match criteria tussen laat maar zeggen de 35 en 45 en je krijgt iemand van 50 voor je neus of meerderen zelfs voel je je niet serieus genomen!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 27 maart 2012, 12:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:21
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en dus denk ik; waar hébben we het dan helemaal over!! |
verwijderd door mezelf!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 27 maart 2012, 12:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:20
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik weer een nieuwe en supermooie zonnebril heb
En nu er niet weer op gaan zitten |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 10:37
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als je zegt dat iemand je kwetst uit je een verwijt. En dat vind ik dus totaal niet terecht. Je mag hem niet verwijten dat hij je gekwetst heeft. Hoe moeten mensen zich voelen als wij het over kinderen hebben. Moeten ze zich dan ook maar gekwetst voelen? Of anderen die gescheiden zijn, kwetsen die mensen omdat ze nooit getrouwd zijn? Nee dit verwijt vind ik heel onterecht en daar reageer ik dus op. |
Ik zeg niet dat IK gekwetst ben maar dat het KAN!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 18:17
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dat vind ik nu wel een heel gevoelige reactie, Erika. Natuurlijk heeft hij daar nooit aan gedacht met het schrijven van zn stukje. En het zeker niet zo bedoeld. Je kunt niet op een algemeen forum rekening houden met de gevoelens van iedereen. |
Dat weet ik maar dan mag ik er toch wel op reageren??? als ik die leeftijd zou hebben en er verdriet over hebben kan dit zo overkomen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:36
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ach Erika, is het nu zo erg wat hij schrijft? Ik kan er wel om lachen hoor. Volgens mij is 50 een bepaalde psychologische grens bij veel mensen. Ben je 49, dan lijkt 53 wel heel oud toe. |
Nee chat het 50 maakt niet zoveel uit het gaat mij erom dat die mensen gelijk ook oma moeten zijn terwijl er hier zat zitten die nooit kinderen hebben gehad!! Wat erg pijnlijk kan zijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:35
|
|
|
Vanmorgen lekker lui gedaan ben ik heel goed in Vanmiddag maar eens begonnen met 30 cm graspollen naast mijn heg weg te halen leuk hoor een groenhaag van de gemeente maarre dan leggen ze direct ernaast gras aan met alle gevolgen van dien Of te wel de gemeente krijgt weer 25 meter graszoden terug van 30 centimeter gaan ze maar een ander mee pesten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:32
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vanmorgen een planten (broei) kastje gekocht, in elkaar gezet.... , grond erin en..... over 6 weken sla eten....... |
nee maar jij hebt lef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 17:30
Onderwerp: portering
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hebben jullie wel eens geprobeerd van internet provider te wisselen? Vanaf 9 mei wil ik overstappen. Ik verwacht 6 weken ellende. De bedoeling is over te stappen van KPN naar Ziggo. Dit mede omdat ik hier maar een snelheid heb van 8 Mbit en Ziggo biedt 50 Mbit aan.
Ik krijg dus een brief van Ziggo, dat KPN weigert om mn abbo over te zetten voor 15 mei. Ik moet dus een week extra wachten. Bel ik dan naar de klantenservice van KPN willen ze me niet helpen. Ik verzoek om een melding te laten maken, zodat ze me er over kunnen terugbellen, weigert hij dat ook. Bovendien vermeldt hij mij dat bij KPN nog niks bekend is over opzegging. Ik bel naar Ziggo, zij vertellen me dat het proteringsverzoek door KPN geaccepteerd is, en dat ik dus per 8 mei via Ziggo kan bellen. Het is de eerste week, welke problemen zal ik de komende tijd nog ondervinden? Het verbaast me niks als KPN in juni nog steeds van mn rekening gaat afschrijven. Het zou me ook niks verbazen als de monteur van Ziggo op 12 juni pas komt......
Wat zijn jullie ervaringen met overstappen van internet provider??? |
Wat ik weet en hoor is dat Ziggo veel problemen geeft ik ben nooit overgestapt! Ik stap alleen over van KPN gewoon naar Glasvezel!!! Veeeeel meer mb en interactive tv en dat voor minder geld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 10:48
|
|
|
JACONSU210 schreef: | Omdat ik anderhalf jaar geleden lid ben geweest van Christian Match krijg ik nogal eens mailtjes over gelegenheden die zij organiseren. En zo was er Speeddaten in Alphen aan den Rijn. Dat wordt gezellig, dacht ik. Wie weet wie ik daar allemaal tegenkom? Deelname kost € 24,95 en werd in het centrum in de Babtistenkerk georganiseerd. Je hoefde alleen maar een leeftijdscategorie aan te kruisen. Ik koos voor 41-49 jaar. Er was plaats voor 100 deelnemers en dames mochten zich niet meer opgeven. Daar hadden ze er al 50 van. Dames vinden het wel wat. We kregen een naamplaatje en een lijst met de candidaten waar ik mee mocht daten. Vooraf nog aan de koffie en dan zie je dat de mannen toch weer bij de mannen gaan staan en aan volgende tafel alleen maar weer dames. Soort zoekt soort. Ik kreeg 6 candidaten. Een jongeman van achter in de 20, die bij mij aan de tafel stond had er 12. Andere leeftijd, meer candidaten. Voordat we aan tafel gingen werd begonnen met gebed voor een goede afloop....
Ik kreeg dus 6 candidaten en mocht met elk 6 minuten praten. Die 6 minuten zijn zo voorbij. Als ik het niet zo zag zitten met een deelneemster dan begon ik altijd over mijn werktijden. Al jaren zien vrouwen (mijn) nachtdiensten niet zitten. De bedoeling hiervan is dat zij achter mijn naam een 'NEE' invullen. En dat werkt! Van alle dames waar ik die avond mee gesproken kan ik het volgende meedelen: Ze waren allemaal héél vriendelijk en er viel goed mee te praten. Maar ze waren ook allemaal boven de ...50. Daar had ik dus niet om gevraagd. En ze waren allemaal...grijs. Ik had dus het idee met oma's aan het daten te zijn.
Mijn laatste candidate kwam niet opdagen. Ik liep naar de voor ons gereserveerde tafel en wachtte en wachtte tot er opeens een dame aankwam lopen van opnieuw boven de 50. Je zou denken dat er niets anders in de zaal zat. Ik vroeg: Moest u misschien bij deze tafel zijn? Nee hoor zei ze. Ik zeg: Mijn date niet komen opdagen... Ach, zei ze, dat ben ik vanavond al 2x meegemaakt. Nou zullen wij dan even met elkaar praten? Dan vond ze goed. Ze kwam helemaal uit Arnhem. Dus je reist meer dan 100 km om erachter te komen dat .... de voor jou gereserveerde tafelgenoten niet zijn komen opdagen. Het gesprek was net als alle andere gesprekken prettig, maar zonder klik. Opeens betrapte ik mij dat ik jalours begon te worden. Aan een tafel rechtsachter ons zat een beeldschone dame ook te daten. En niet dat ik haar tafelgenoot zijn geluk niet gunge....in tegenstelling, maar de man aan haar tafel liep met een witte stok met 2 rode streepjes. Dus hij had een beeldschone vrouw tegenover zich, zonder dat hij haar kon zien, en ik zat daar de hele avond met grijze omaatjes om me heen. Die ik maar al te goed kon zien. Om moedeloos van te worden. In de pauzes kon ik mij tegoed doen aan een frisje en een hapje. En ook hier mocht je buiten het boekje om daten. Een voor het oog aantrekkelijke dame werd door mij uitgenodigd voor een gesprekje en ze zei nog ja ook. Een gezellig doch inhoudsloos gesprek volgde. Het gaat over het werk, ervaringen met speeddaten enz enz. Maar ze had ook haast en meer oog voor de klok dan voor mij. En zo is er altijd wat... Ik stopte mijn mond nog maar eens vol met plakjes rookworst en nam nog een bitter lemon en zuchtte nog maar eens diep. Maandag zouden we de uitslag krijgen. Welke kandidaten hadden mij met een mmm of een ja beoordeeld? Eenmaal thuis checkte ik al mijn gesprekspartners en wat bleek? Ook degene waar ikzelf spontaan op was afgegaan bleken allemaal midden 50 te zijn. Van sommige had ik het erg leuk gevonden als ze me beter hadden willen leren kennen. Leeftijd zegt niets, het is de uitstraling die telt.
Speeddaten. Je hebt er geen invloed op wie er op je lijst komen te staan. Ik vind niet dat de organisatie zich iets heeft aangetrokken van de categorie die ik wilde. Waren er geen 40ers? Is het z'n geld waard? Ach, je bent uit. maar verder..... Doe ik het nog eens? Dat denk ik wel. Daarvoor was het toch best leuk genoeg. Maar verwachtingen....die kun je maar beter niet hebben.
En s'maandags kwam de uitslag:
Beste JACONSU210,
Zoals beloofd ontvang je hierbij een overzicht van je matches van de ChristianMatch speeddate-avond afgelopen zaterdag. Matches zijn degenen met wie je een gesprekje hebt gehad, en waarbij jullie allebei 'ja' hebben aangekruist, of waarbij een van jullie 'ja' en de ander 'mmm' heeft aangekruist.
Helaas, je hebt geen matches.
We hebben vandaag je abonnement met 1 week verlengd. Als je een verlopen abonnement had, betekent dit dat je vanaf nu weer kunt inloggen op www.christianmatch.nl en kunt mailen met je matches - en met de andere 2100 christelijke singles die actief zijn op ChristianMatch.
We wensen je veel surf- en mailplezier toe.
Met vriendelijke groet,
ChristianMatch
Zo heb ik het ervaren. En jullie? |
Op zich is je verhaal leuk gebracht niks mis mee. Maar dan begin je over vrouwen van 50+ die allen grijs zijn en oma! Hier kan je mensen behoorlijk mee kwetsen er zijn er hier zat die bv graag oma hadden willen zijn maar zelf geen eens kinderen hebben om wat voor reden dan ook! of ze zijn nooit getrouwd geweest dan wordt oma wel moeilijk he! En grijs tja ken er zat die het echt nog niet zijn hoor! Wil je even zeggen kijk uit hoe je dingen neerzet als je dit er neer zou hebben gezet bij 30+ ers zou ik me ook echt gekwetst voelen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 17:30
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Trijnie wilde die man niet, die man wilde Trijnie |
Hihi ja dat is waar dus dan ben ik veilig voor hem hij is voor Trijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 17:27
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heh wat jammer nou. Wat hadden we graag hier een foto gezien van Pieter, terwijl hij zijn eerste slok nam ........... |
Steentje is ook heel nie gemeen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 17:17
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn |
Ook zin in eten?? of wilde jij die man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 17:09
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Kom je toch gewoon eten in duitsland, zoek ik wel een date voor je op |
Hum ja ja dat ken ik zeker een duitser van pakweg 250 kilo schoon aan de haak en stomdronken MAar dat eten in duitsland roept u maar!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 10:46
|
|
|
Zo vriendin is net op weg naar huis vanaf donderdag avond tot vanmorgen geweest heerlijk bijgekletst Nu nog even huis aan kant maken en het is weer weekend
|
|
Naar boven |
|
|