Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 21:26
Onderwerp: Daten
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | In het geheel...niet TUSSEN de regels hoor...!!! |
Okè in het geheel, is het wel duidelijk!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 16:22
|
|
|
[quote=KLUS667Dus...vlinders [/quote]
Ja, Kluss wij lezen het tussen de regels door dat je vlinders hebt. Nou heel fijn voor je, wens je een hele mooie tweede date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013, 17:11
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Soms, zoals nu, als je/ik echt even niet meer kan....zoals ik nu, belt een paar dagen geleden een vriend van 21 jaar geleden op uit Amsterdam, goede relatie(vriendschap) mee gehad, uit het oog verloren, 21 jaar niet gezien en gesproken.
Degene neemt dagen vrij van zijn werk, om even voor je/me te zorgen.....
Een grote knipoog van God!....
Ja, degene is christen, gelovig ook |
Wat fijn voor je Shanita, dat is wel heel bizonder dat die vriend net nu je het nodig hebt je belt. Een knipoog van God ja Is je bloeddruk weer te hoog? Wens je sterkte en rust toe
groetjes Jane
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 20:49
|
|
|
PIETER619 schreef: | hoho niet zo negatief , heeft niets met frequenties site te maken. zou ik zo populair zijn had ik al een vrachwagen dates gehad |
Nee niet negatief bedoeld Pieter, ik denk dat vele hier al heel lang op CM zitten en op het forum, ja logisch dat het aantal dan erg hoog is.
En ik gun je die vrachtwagen vol date`s hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 17:11
Onderwerp: Vakantie 2013
|
|
|
@ Mario,,
Echt super mooi in IJsland Mario
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 12:58
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hoi Jane,
Tligt er ook aan wat en hoeveel je hebt(verleden tijd) gepost.
Als iemand iets post , ja, hehe, gaat men soms, hangt af wat voor post, is het een die opvalt of niet?, ook 'en masse' op je profiel kijken...
Dat viel mij iig wel op, in de tijd dat ik me instellingen nog zo had staan dat ik kon zien wie me profiel had bezocht. En veel postte (verleden tijd).
Dusz...daar ligt het(ook?) aan....
Groetjes!!! |
Okè, ligt dus ook aan instellingen. bedankt
Groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 10:26
|
|
|
Aantal bezoekers maar 600. Zie veel hogere cijfers bij anderen. Of komt dat omdat ik regelmatig weer even weg ben? Ach jullie zijn natuurlijk veel leuker/populairder het zij zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 10:19
Onderwerp: wat is de eeuwigheid?
|
|
|
Voor altijd omringt door zijn liefde, zijn grootheid
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op donderdag 29 augustus 2013, 17:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 17:19
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | het krijgen van de sleutels van mijn nieuwe huisje
Vlakbij winkels en bruisend centrum en geheel duiven vrij
nu alleen nog iemand vinden die wil helpen grinzzz |
Wat fijn voor je
Gefeliciteerd en veel geluk in je nieuwe woning
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op woensdag 28 augustus 2013, 17:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 09:11
Onderwerp: Vakantie 2013
|
|
|
ANTA961 schreef: | Ik ben niet alleen benieuwd hoe en waar jullie je vakantie vieren, maar ook met wie... Zelf vind ik dat best een lastig iets. Boek je een groepsreis (heb ik dit jaar zelf wel gedaan), vraag je vrienden, ga je met familie? En gaat dat op een vanzelfsprekende manier, of voelt het soms alsof je een soort vijfde wiel aan de wagen bent?
Zijn er misschien ook mensen die alleen op vakantie gaan? Echt alleen, niet 'alleen' met een groep dus.... |
Nee, alleen op vakantie gaan doe ik niet. Ik ga wel eens naar een klooster van maandag tot vrijdag, dan heb je toch gezellige momenten, samen eten, koffie drinken en de laatste keer dat ik er was met 2 andere vrouwen naar een leuk plaatsje geweest. De kerstdagen kan je er ook doorbrengen, dat wordt veel gedaan door alleenstaanden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 20:46
Onderwerp: Eerst zien dan geloven?
|
|
|
@ Bappi,
Waarom denk je zo zeker te weten dat we geen hobbys zullen hebben en niet mogen sporten of zingen? Denk jij dan dat we een 12 uur durende werkdag gaan krijgen?
Ik hoop toch echt wel dat we leuke dingen mogen gaan doen naast werken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 12:46
Onderwerp: Heilige Geest
|
|
|
De Heilige Geest kan je ook naar een bepaalde tekst in de bijbel verwijzen, die je op dat moment nodig hebt. Toen ik pas tot geloof was gekomen heb ik dat mogen ervaren. Ik was zo verrast daardoor, dacht eerst nog: hè dat is toevallig dat ik nu deze tekst lees. Maar het was echt het antwoord dat ik op dat moment nodig had.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 12:24
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CHATULIEM368 schreef: | Dit wordt een heel beroerde dag voor mij. Gisteren heb ik contact gehad met de dierenarts en we zijn tot de conclusie gekomen dat mijn hond vandaag een spuitje krijgt. Ze is twaalf jaar en heeft blaaskanker. |
Oh, dat wordt een pijnlijk/verdrietig afscheid, sterkte daarbij Chatuliem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 12:23
|
|
|
HANNS104 schreef: | Helaas heb ik MS, merk het natuurlijk elke dag maar laat me niet hinderen erdoor, kan nog gewoon 40 uur werken, maar door de onbalans bij het lopen kwam ik vandaan ten val en moest naar het ziekenhuis gereden worden door onze BHVer voor hechtingen in de arm. Zo kan het dus lopen of liever gezegd vallen. |
Wat goed dat je met MS nog 40 uur kan werken en sterkte met je arm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 12:19
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | en om het weer on topic te brengen daarom date ik nu met iemand van hetzelfde denk niveau en zelfs van hetzelfde kerkgenootschap | Nou, dan heb je het erg getroffen Roelande en dan ook nog een afspraak als je in Groningen bent , helemaal leuk, wens je een fijne/gezellige date toe
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 27 augustus 2013, 21:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 augustus 2013, 20:49
|
|
|
ANNA415 schreef: | ze zitten op grote bulldozers de riolering uit te graven. |
En dan net in jou vakantie,niet kunnen uitslapen, dat is wel balen
Kan je ze niet omkopen zodat ze een paar uur later beginnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 augustus 2013, 12:20
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Oefenen met plaatjes plaatsen, ja is gelukt
En ramen gezeemd, al de vieze vliegenpoep verwijderd
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op woensdag 30 oktober 2013, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 augustus 2013, 19:10
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
PIETER619 schreef: | 't is maar een weet. maar dit i she twerkelijke antwoord: |
Wat interessant, leuk om te weten bedankt Pieter
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 25 augustus 2013, 22:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 20:36
|
|
|
@ Nicky,
Waarom noem je mensen een klojo. Rolf heeft de betekenis hier neer geschreven, bepaald geen mooie woorden . Misschien heb je zelf een nare ervaring gehad dat kan, maar ik vind het niet okè dat je het steeds hier neerzet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 11:57
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Het ligt er maar aan wat je wensen zijn, als je naar geestelijke eenwording verlangt ligt het wel anders denk ik. |
Ja, dat denk ik ook, zal ook niet bij iedereen opgaan, heb zelf eens een date gehad met iemand die hbo niveau had en ik niet. Ik vroeg of hem dat niet uitmaakte, het maakte hem niet uit. Zijn overleden vrouw was ook niet hoog opgeleid. We hebben een leuke tijd gehad en ik heb het contact verbroken, maar dat had weer te maken met hoe hij in het geloof stond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 10:21
|
|
|
Ja, ik ken ook mensen in mijn omgeving waarvan de man wel heeft gestudeerd en de vrouw niet. En dat gaat prima in die huwelijken. Ze hebben beide hun kwaliteiten en interesses. De man is bv goed in het invullen van belasting papieren maar in het huishouden is hij echt onbekwaam en kan ook absoluut niet koken, zo vullen ze elkaar mooi aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 11:36
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOL252 schreef: | Regen tentje moet opgerold... |
Oh balen, hier schijnt het zonnetje dus richting Nederland misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 11:31
Onderwerp: Eerst zien dan geloven?
|
|
|
Wat je niet ziet
Hoe zal het zijn?
De zieke greep de hand van de dokter:"dokter ik ben zo bang om te sterven. Zegt u me toch wat mij staat te wachten aan de overkant van de dood". Langzaam en nadenkend antwoordde de arts: Ïk weet het niet".
"Wat riep de zieke, Ü bent een christen en weet u niet hoe het er na de dood uitziet?". De arts dacht even na; toen hoorde hij iets aan de deur, liep erheen en opende die. Op hetzelfde ogenblik kwam zijn hond naar binnen, die tegen hem opsprong en duidelijk toonde hoe blij hij was.
Toen zei de dokter tot de zieke: "Hebt u mijn hond gezien?. Die is nog nooit in deze kamer geweest en hij kent hier niemand. Hij wist niets van de inrichting van deze kamer, alleen dit ene - zijn baas was aan de andere kant van de deur. Zodra ik opendeed kwam hij met grote blijdschap binnen.
Van wat mij na de dood wacht, weet ik niet zo heel veel; maar èèn ding weet ik: mijn Heer en Heiland staat aan de overkant. En dat is het voornaamste voor mij".
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op donderdag 22 augustus 2013, 17:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 09:56
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Hier is het droog en zonnig , ziet er naar uit dat het zo blijft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 18:28
Onderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Wat is de eeuwigheid? Volgens mij is dat de plaats waar God verblijft; daar is dus geen tijd en ruimte. Tijd en Ruimte heeft God geschapen zoals geschreven in Genesis 1. Wij mensen zijn daardoor beperkt in ons denken; wij denken in een begin en een einde, geboorte en sterfte! Bij God is er geen begin en geen eind. Als je dus afvraagt wat we in die oneinige eeuwigheid gaan doen... tja, niet te vatten! |
We gaan gewoon werken straks op de nieuwe aarde en daarnaast net als hier nu je hobby`s uitoefenen. En veel zingen met elkaar en misschien wel picknicken op de hei in Ede Ha, ha Ja, ik denk dat we allemaal een taak krijgen. Maar het feit dat je altijd sterk en gezond zult zijn Wauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 12:08
Onderwerp: Ik voel me nog;).........
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Mist Petra ook, waarom is ze weggegaan ? |
Ja, best jammer hè, maar ze heeft een lieve vriend hier gevonden. Maar misschien mist ze het forum wel en komt ze snel weer terug
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op woensdag 21 augustus 2013, 12:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 12:03
Onderwerp: profiel foto forum verdwenen
|
|
|
Mijn foto is nog wel zichtbaar, oh nu ineens niet meer
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op woensdag 21 augustus 2013, 12:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 augustus 2013, 18:08
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Benen...bij een ander onder de tafel...dus ...verrassing... |
Toch niet weer BBQ en als ze overhouden morgen weer BBQ Hier benen onder m`n eigen tafel dus ik weet dat ik spercibonen eet met vega balletjes en rijst + lekker toetje: romige aardbeien yoghurt
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op maandag 19 augustus 2013, 18:11
|
|
Naar boven |
|
|