Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 21:05
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
In de strijd om de waarheid is strijd vaak de enige waarheid
(Tagore)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 20:29
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | vandaar dat ze het takkenweer noemen... ja de takken liggen voor mijn voordeur opgestapeld... en ik had nopg zo gezegd:
IK HEB GEEN OPEN HAARD |
Misschien kun je ze hier op het forum te koop aanbieden, levert het takkenweer toch nog wat op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 19:58
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nou weet je toch echt meer dan ik Visser.... |
Visser is een slimme Zeeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 19:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het stormt hierrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!! |
had het naar jou gestuurd, we hadden hier bijna geen takken meer aan de bomen over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 09:00
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Als ik ook ff klagen mag
Ik vind dat Willemijn gelijk heeft. Er is geen zak meer aan als je een topic volgt en je moet je door drie paginas onzin worstelen, vijf keer terug lezen omdat je de draad kwijt bent van het verhaal en dan nog een uur denken hoe je een reactie kunt zetten na al die onzin zodat je antwoord ook nog ergens op slaat. Ouwehoeren vind ik leuk, maar daarvoor ga ik naar de daarvoor bedoelde topics of naar de chat. Maar in diepergaande topics is het gewoon str***irritant. Het weerhoud me vaak te reageren op een onderwerp hierdoor. |
deze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:52
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | scheelt weer een knipbeurt bij de kapper... |
ja of een extra knipbeurt omdat het errug opvalt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:51
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hij vraagt net, is tie swarte een poessie of ook een kater |
bedoel je panter?? dat is een kater
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:07
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Volgens miij krijg ik geen b.n meer, maar wordt ik meteen afgeskote |
dan moet josuf maar gaan bedenken voor jou of je wel of niet verlengt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dan is het inderdaad byzonder ontopic om hier te klagen over een ontopic reactie van iemand anders, yelnin!!
hannah.........ergert zich niet..........maar verwondert zich slechts.....
|
zijn we toch byzonder lekker ontopic gebleven niet en dat je dat verwondert sja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:55
|
|
|
MARRY942 schreef: | neeeu hoor yelnin.....zo lang doe ik geen boodschappen...das met 5 minuten gebeurd... |
5 minuten dan ben ik nog onderweg naar de winkels, sja voordeel van het wonen op de vlakte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:46
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | oooooh...jaaaaa daar slaap je zo lekker op he... |
ai dan moeten we het niet als toetje nemen, komen we niet meer van tafel af
vandaag kliekjesdag met marsepeintoetje met chocoladelettersaus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:40
Onderwerp: De Vicieuze Cirkel
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ook is er nog de mogelijkheid om mijn handen opnieuw te vouwen en ontvluchtend aan de dingen van de tijd mijn leven Hem opnieuw toe te vertrouwen.
dan hef ik mijn hart op, zonder te vluchten. hoort Hij al mijn zuchten, en komt Hij mijn circel binnen, om in mij opnieuw met ZIJN plan te beginnen.
dan kan ik met al mijn fouten en mijn zorgen beginnen aan een nieuwe morgen wetend dat Hij naast mij zal gaan mijn leven lang, tot ik voor Zijn troon mag staan.
dan mag ik wérkelijk groeien naar omhoog; en heelt Hij gebroken harten die in hun zonden en ellenden tot Hem zich ter genezing wenden.
dan mag ik me werkelijk aan Hém geven en Hij leid dan mijn leven, hoe het dan ook mag gaan. ik weet dat Hij mijn Leidsman zal zijn; tot ik eenmaal, volmaakt, voor HEM zal staan!!
. |
Dat is een mooie meer christelijke variant.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:37
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hoe bedoel je deze opmerking, yelnin?
ik hoop dat ik je verkeerd begrijp als ik het intepreteer alszijnde dat iemand naar jouw idee geen mening zou mogen geven op een discussie-forum? dit was een (terechte) on-topic reactie van willemijn, denk ik, en als ik je goed begrijp, (en ik hoop dat dat dus niet zo is,) maak je een vinnige opmerking wanneer er bij hoge uitzondering wél ontopic wordt gereageerd
hannah........grijpt haar kans te klagen......
. |
ik klaag ontopic op de snap je. Maar als iemand een aantal postings terug naar anderen opmerkingen maakt over dat ze niet moeten klagen dan wekt dat irri. En om dan steeds te klagen over het off-topic zijn sja heeft geen nut, gebeurt toch en iemand die op het forum schrijft en nooit offtopic gaat, ben ik hier nog niet tegengekomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Flauw.....zeg het gewoon als je iets wilt zeggen.... |
Nou komen we weer op het libelle niveau, erger me gewoon een beetje aan al je bij elke opmerking
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Gerrit, dit topic gaat over niet verlengen, niet over jalouzie.... |
oepsie Gerrit, krijg je straks weer een ban van C......m..........n.. hoef je weer een paar dagen niet na te denken of je wel of niet wilt verlengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:16
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het hele forum is doordrenkt van geneuzel......., misschien een idee om eens over serieuze dingen hier te praten???? Het is maar een tip hoor.... |
topic krijgt een hoog engelengehalte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nu doe je er wel wel grappig over maar ik meende het wel.Voor sommigen is het moeilijk geloof ik om eens gewoon serieus op een onderwerp in te gaan..... Jammer toch... |
nou was niet grappig bedoeld, maar als libelle niveau nog te laag is, dan moet je Quest proberen, sja is maar een optie he. En anders gewoon niet lezen als je weet dat het libelle niveau nog niet eens gehaald wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:16
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Heel de dag schitterend mooi weer wel fris maar toch lekker Geen druppel of hagelsteentje gezien, maar als het aan de weer man zou liggen |
Dan bedacht je dat die weerman weer es loog, maar dat het tussen de druppels droog was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik mag hier even klagen dus vooruit: ik dacht ga een even relaxed het forum lezen......het enigste wat ik lees is geneuzel wat absoluut voor niemand boeiend is en wat je zo door kan scrollen........ Libele niveau is soms nog te hoog gegrepen geloof ik...... |
maybe is een abo op Quest een idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat is een mooie eigenschap, Lisa [size=7](wat niet van alle vrouwen kan gezegd worden...)[/size] |
van alle mannen wel dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:05
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Een criticus is iemand die de weg weet, maar geen auto kan besturen. (K. Tynan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 19:56
|
|
|
MARRY942 schreef: | Kreeg vanmiddag zowaar een bui hagel op me kop! |
Eentje, wees blij dat je dan niet in het noorden was, daar had je er vast meer gekregen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 18:59
Onderwerp: De Vicieuze Cirkel
|
|
|
Als ik blijf kijken zoals ik altijd heb gekeken, blijf ik denken Zoals ik altijd heb gedacht.
Als ik blijf denken zoals ik altijd heb gedacht, blijf ik geloven wat ik altijd heb geloofd.
Als ik blijf geloven wat ik altijd heb geloofd, blijf ik doen zoals ik altijd heb gedaan.
Als ik blijf doen zoals ik altijd heb gedaan, blijft mij overkomen wat mij altijd overkomt.
Maar als ik nú mijn ogen sluit en mijn ware zelf voel van binnen, dan kan ik deze cirkel uit en kan ik steeds opnieuw beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 18:34
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | nou doe mij maar een lekker heet bakkie koffie als toetje...met eh... (verboden kost) zo'n lekkere dikke kersenbonbon....whooooo! |
doe mij dan maar een Irish Coffee, zonder kersenbonbon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 18:30
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Arme beessie moet onder het mes een stukkie staart wordt geamputeerd Vrijdag D- day voor dr. |
Das zielug vind ik , vertroetel haar vrijdag dan maar extra en geef haar maar knuf van ieniemienie
|
|
Naar boven |
|
|