Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 18:59
|
|
|
Als ik blijf kijken zoals ik altijd heb gekeken, blijf ik denken Zoals ik altijd heb gedacht.
Als ik blijf denken zoals ik altijd heb gedacht, blijf ik geloven wat ik altijd heb geloofd.
Als ik blijf geloven wat ik altijd heb geloofd, blijf ik doen zoals ik altijd heb gedaan.
Als ik blijf doen zoals ik altijd heb gedaan, blijft mij overkomen wat mij altijd overkomt.
Maar als ik nú mijn ogen sluit en mijn ware zelf voel van binnen, dan kan ik deze cirkel uit en kan ik steeds opnieuw beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 19:44
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Als ik blijf kijken zoals ik altijd heb gekeken, blijf ik denken Zoals ik altijd heb gedacht.
Als ik blijf denken zoals ik altijd heb gedacht, blijf ik geloven wat ik altijd heb geloofd.
Als ik blijf geloven wat ik altijd heb geloofd, blijf ik doen zoals ik altijd heb gedaan.
Als ik blijf doen zoals ik altijd heb gedaan, blijft mij overkomen wat mij altijd overkomt.
Maar als ik nú mijn ogen sluit en mijn ware zelf voel van binnen, dan kan ik deze cirkel uit en kan ik steeds opnieuw beginnen. |
Mooi en heel herkenbaar en waar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mooi en heel herkenbaar en waar! |
Helemaal mee eens!
Goed gedicht hoor, knap als iemand dat zo kan bedenken ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:34
|
|
|
Vind 'm echt héél goed!!!!!!
Ik ga 'm opslaan, zó goed vind ik 'm!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:45
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Als ik blijf kijken zoals ik altijd heb gekeken, blijf ik denken Zoals ik altijd heb gedacht.
Maar als ik nú mijn ogen sluit en mijn ware zelf voel van binnen, dan kan ik deze cirkel uit en kan ik steeds opnieuw beginnen. |
ook is er nog de mogelijkheid om mijn handen opnieuw te vouwen en ontvluchtend aan de dingen van de tijd mijn leven Hem opnieuw toe te vertrouwen.
dan hef ik mijn hart op, zonder te vluchten. hoort Hij al mijn zuchten, en komt Hij mijn circel binnen, om in mij opnieuw met ZIJN plan te beginnen.
dan kan ik met al mijn fouten en mijn zorgen beginnen aan een nieuwe morgen wetend dat Hij naast mij zal gaan mijn leven lang, tot ik voor Zijn troon mag staan.
dan mag ik wérkelijk groeien naar omhoog; en heelt Hij gebroken harten die in hun zonden en ellenden tot Hem zich ter genezing wenden.
dan mag ik me werkelijk aan Hém geven en Hij leid dan mijn leven, hoe het dan ook mag gaan. ik weet dat Hij mijn Leidsman zal zijn; tot ik eenmaal, volmaakt, voor HEM zal staan!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 6 december 2011, 20:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:40
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ook is er nog de mogelijkheid om mijn handen opnieuw te vouwen en ontvluchtend aan de dingen van de tijd mijn leven Hem opnieuw toe te vertrouwen.
dan hef ik mijn hart op, zonder te vluchten. hoort Hij al mijn zuchten, en komt Hij mijn circel binnen, om in mij opnieuw met ZIJN plan te beginnen.
dan kan ik met al mijn fouten en mijn zorgen beginnen aan een nieuwe morgen wetend dat Hij naast mij zal gaan mijn leven lang, tot ik voor Zijn troon mag staan.
dan mag ik wérkelijk groeien naar omhoog; en heelt Hij gebroken harten die in hun zonden en ellenden tot Hem zich ter genezing wenden.
dan mag ik me werkelijk aan Hém geven en Hij leid dan mijn leven, hoe het dan ook mag gaan. ik weet dat Hij mijn Leidsman zal zijn; tot ik eenmaal, volmaakt, voor HEM zal staan!!
. |
Dat is een mooie meer christelijke variant.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|