ChristianMatch

Forum

Berichten van GERT856
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERT856
Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 10:00
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

CHATULIEM619 schreef:
Gebruik ze dan eens goed, van verschillende kanten hoor ik ook andere verhalen. Klim eens van die roze wolk af, dat het allemaal zo leuk en gezellig is. Durf eens echt met de mensen te praten die zeggen dat ze niet meer komen. Dan ben je al een heel eind verder....

Benoem er dan eens een paar, redenen zonder namen te noemen.
Zo kan je geen zinnig kommentaar geven, van het begin afaan was jij er al op tegen.
Dit is eigenlijk gewoon een herhaling, in 3 voud Gefrustreerde smiley ben de tel kwijt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:43
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

CHATULIEM619 schreef:
Zoals je weet denk ik niet na over een activiteit met kinderen erbij...Voor volwassenen: zoek een leuk cafeetje waar je met een aantal mensen kunt zitten om gezellig met elkaar te kunnen kletsen. En dat kan wat mij betreft overal. En vreemd genoeg moeten we nu opeens overal kinderen erbij slepen. Het gaat me echt te ver om met ze in een speeltuin te zitten.
Zou het niet eens verstandig zijn een evaluatiemoment in te lassen? Luister niet alleen naar de positieve verhalen, maar luister ook eens naar de twijfels en de mensen die niet meer willen komen.
Het zou een activiteit zijn voor alleenstaande ouders, om samen met de kids een middagje bij elkaar te komen. De indruk die ik krijg, is, dat dit doel onder druk staat...

met alle respekt, maar ik ben toch echt wel bang dat, of je in je uppie op de hei zit, of alleen met enkel mannen, de meeste vrouwen hebben kinderen, ik ben een keer geweest en vond het erg leuk, kinderen houden het hele zootje teminste levent Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:22
BerichtOnderwerp: Onbegrijpelijke - koranverbranding

MARIJAN072 schreef:
Smiley die vol vragen zit

Sorry Gert, maar ik snap je gewoon niet.

Volgens mij is jouw humor, totaal anders dan de mijne. Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit

Humor Smiley die vol vragen zit volgens de notaire over denken, dacht ik Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 12:42

WILLEMIJN232 schreef:
Gelukkig neem ik het niet serieus dus ik hoef mijn best niet te doen om mijn mond te houden Knipoog smiley Eigenlijk is het wel een beetje sneu als je zo denkt........ Knipoog smiley

Zo denkt Smiley die vol vragen zit denk ut niet, Mosslim zijn Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:24

HANNAH810 schreef:
t is moeilijk gert; heeeel moeilijk...............
een bijna onmogelijke opgave.................... Knipoog smiley

ik ben en blijf hannah flapuit he?

Beide...... dat weet ik Engeltje smiley sterkte Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:15

GRACE585 schreef:
doe ik met je mee hannah Smiley met dichtgeplakte mond

Wat een verstand toch Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:11

HANNAH810 schreef:
ga ik hier op in, of gebruik ik mn verstand...............ehhhmm
nee, ik doe mijn best om mijn mond te houden.

Ehhhmm Smiley die vol vragen zit eindelijk iemand die haar verstand gebruikt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 00:25

MARIJAN072 schreef:
Laat jij je dan beïnvloeden door anderen hier, Gert Smiley die vol vragen zit Ik moet hier niks van anderen hoor. Knipoog smiley

Ik dus helemaal niet, nog een week en dan ben ik weg.
Er is maar 1 profiel hier, dat naar waarheid is in gevuld.

De mijne Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 22:20

WILLEMIJN232 schreef:
Je moest natuurlijk niets maar deed het zelf.........flauwe verontschuldiging hoor........

Als u daar van uit wilt gaan, mij om het even hoor!!
Maar ik verschuil me tenminste niet achter een Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 16:15
BerichtOnderwerp: Scheiden en hertrouwen

PIEKIE042 schreef:
van sommige reacties hier krijg ik hartkloppingen van.... Huilende smiley, smiley in tranen

bbrrrr..... Smiley die vol vragen zit
als je een leven hebt met God, en Hij in je leeft en woont als een liefhebbende God, wil Hij toch echt al het goede voor de mens...

Tot de dood ons scheidt....dat dacht ik eerder ook...
heb het nog nooit zo ellendig gehad als de 9 jaar huwelijk....
en..mijn dankbaarste dag is...dat ik gescheiden ben, en ik God daar tot vandaag, ook na 15 jaar intens dankbaar voor ben, dat HIJ mij uit die ellende gehaald heeft..

wat is een huwelijk??
dat wat door de ambtenaar ondertekend is? en de getrouwden ook??

stel....dat ik zou willen trouwen, ......blijkt ook dat je niet mag samen wonen en niet trouwen..wat mag je dan wel??
Ik weet!!! dat dit wetjes zijn, maar niet voor mij... Verliefde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Wettenloos en bandenloos leven zeker Smiley die vol vragen zit

de bijbel...door mensen geschreven....en voor die tijd..
ik zie velen die in een 2 e huwelijk gelukkig zijn geworden..
je weet niet waar je aan begint, als je 25 jaar bent en..."trouw tot de dood scheidt "belooft....
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:05
BerichtOnderwerp: Er is altijd een weg

LOES550 schreef:
Voor iedereen die het even niet ziet zitten.

CMers helpen elkaar er doorheen,
een luisterend oor, gebed, raad, helpende handen enz.

http://www.youtube.com/watch?v=_NugX24yv88&feature=fvst

Loes

Bedankt.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 23:38

WILLEMIJN232 schreef:
...ahum...wordt Anita nu veroordeeld......???????????????????????

Ik wil graag nog even reageren op alle commentaren richting mij.......
Bovenstaande opmerking, ja , daar heb ik inderdaad kritiek op omdat het in mijn ogen zo'n verborgen boodschap is......je kaart wat aan, even een ahummetje erbij en de toon is gezet......Maar zeg wat je bedoelt.....
Laat mij dan maar duidelijk zijn in mijn verhaal en ik vraag me af waarom mensen gelijk het liefdeloze in een verhaal zien en mij daar op afrekenen......Ik ben het er duidelijk niet mee eens en dat mag toch? Zoals anderen hier ook een ander aanspreken?
Het is maar een beeld zoals mensen het willen zien prima......maar niet terecht...
Maar het feit dat iemand een emotion bij mijn naam schrijft die overgeeft kan blijkbaar wel? \En dat is respect????
Het is een forum om te discussieren en niet een forum om maar één mening neer te zetten........

Was een foutje, dat spugende bekje ik moest van weer iemand anders (vrouwlijk) van die smoeltjes er bij doen anders werd de toon van mij niet begrepen, ik dacht dat dit bekkie met concumsie sprak, deze nog een maal ter verduidelijking ik had het al veranderd, nog veel leesplezier toegewenst. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 09:25

HANNAH810 schreef:
wat is het toch heerlijk om het forum te lezen......
wat een acceptatie van verschillende persoonlijkheden.....
vriendelijkheid........
weet je wat ik me afvraag?
willemijn viel me bij, toen ik aangaf dat ik er moeite mee heb, om medemensen als dieren of gedierte te benoemen.
en ze zit al dagen in de hoek waar commentaar gelevert wordt.
terwijl ík de persoon was, die tegengas gaf.
oke, ze kan wat stellig uit de hoek komen, en wat sterke woorden gebruiken, maar is dat reden om elkaar met woorden te lijf te gaan?

ik ken een aantal mensen vanuit persoonlijk contact, en weet dat zij als persoon een prettige indruk maken; sociaal, gezellig en vriendelijk.
als ik echter deze reacties lees, kan ik ze nauwelijks voorstellen bij de personen die ik op de picknick heb ontmoet.
jammer........

Helemaal mee eens Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:56

ZINGA672 schreef:
Het plaatsen van deze vraag vind ik sowieso arrogant overkomen. Over het zaaien van onrust gesproken!

Mag iemand alleen iets op het forum plaatsen als dat, volgens de normen van Willemijn, meerwaarde heeft? Sorry hoor.

Als je het haar vraagt, ik denk, van wel ja Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 12:54

JOSINA022 schreef:
Nee, mag niemand over 1 kam scheren, maar dit zijn puur mijn ervaringen.

Ik heb in een huisartsenpraktijk gewerkt waar alle Roma's patiënt waren en ik kan niet anders zeggen, dat ze echt allemaal erg asociaal en agressief waren. Als persoon en als praktijk werden we regelmatig bedreigd en opgewacht door hen. Geregeld moest de politie gebeld worden, die dan op hun beurt liever niet wilden komen, omdat ze bang waren.

Deze ervaringen deelt mijn zus met mij, toen zij werkte op een deurwaarderskantoor. Bij een bezoek van de deurwaarder en/of huisuitzetting moet de politie mee, maar ook dan weigert de politie uit angst.

Tja dat heb ik nu weer met moslims, alleen mag je dat nu net weer niet zeggen,dan krijg je wel heel de santekraam over je heen, ik ken trouwens alleen maar goede Roma,s.

En natuurlijk, sommige Nederlanders zijn geen haar beter, maar vaak wel makkelijker corrigeerbaar.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 12:12

JOSINA022 schreef:
Ik heb veel ervaring met Moslims en Roma, zowel in werk als prive, en kan wel zeggen: geef mij de Moslims maar, zijn (over het algemeen) veel socialer.

De Roma staan bekend om hun mysterieuze handeltjes in voornl wapens en kunnen behoorlijk agressief reageren wanneer ze niet krijgen wat ze willen hebben.

Hoezo Smiley die vol vragen zit mogen we die nu wel over een kam scheren, zijn dat nu in ene geen vooroordelen, en misschien zelfs Christenen die het op hun manier beleven, en wat die laatste opmerking betreft, dat doen die laatst behandelde evenzo.
En misschien wij ook wel Coole smiley met zonnebril (in zijn algemeen)
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 10:12

En dan nu de ROMA maar, die moeten er wel uit, gek waren toch Europeanen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 00:09

CROSSROAD317 schreef:
Sorry hoor Gert, maar m.i. ga je te ver.
Waarom naar iemand spugen als je het niet eens bent met haar mening.

Ik hoop dat Chris dat Kotsende smiley snel uit de emoticons haalt Boze smiley

Inderdaad, sorry, ik dacht dat die alleen schreeuwde Slapende smiley ik zal in vervolg Coole smiley met zonnebril opzetten met heldere glazen
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 23:47

WILLEMIJN232 schreef:
Anita, voor dat het een eigen leven hier gaat leiden...ik veroordeel jou niet.....ik vind het alleen erg dat jij en ook anderen hier, dit soort dingen over medemensen schrijven.............ik vind dat namelijk niet christelijk........
En dat mag ik hier natuurlijk ook best zeggen......

Het is maar welke toon Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GERT856
op dinsdag 21 september 2010, 00:11
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 12:02

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GERT856
op maandag 20 september 2010, 12:15
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 11:56

HANNAH810 schreef:
begrijp ik goed, dat je me graag wilt kwetsen, gert?

Nee natuurlijk niet, maar je snapt me niet, maar goed dat je het zegt, ik dacht het alleen simpel uit te leggen, voorbeeld misschien!!
(mens= heks) bezem koran)
Het is niet zo dat ik de mens veroordeel(eigen balk splinter zat aan) maar een beleving wel buiten het Christendom
En voorzeker staat er ook geschreven dat als iemand niet mee gaat in uw beleving dat je ze beter de rug toe kan draaien, het staat er niet letterlijk zo, maar wordt er wel mee bedoeld.
Maar das een heel verhaal dat kan je beter zelf opzoeken

.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 00:25

HANNAH810 schreef:
we hebben het hier over mensen, dus niet over gedierte!!
mensen die ook een ziel en emoties hebben,
een gezin ed..........

shame

Dat zei ik dus, wel de heks maar niet de bezem Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 00:16
BerichtOnderwerp: Zegt een mooie voordeur alles?

WIM727 schreef:
Helemaal mee eens Leannne,ik ben nog niet zolang op een dating site ,maar heb inmiddels deze ervaring ook opgedaan,en weet daarom ook niet goed wat dan een datingsite voor voordeel heeft.Het enigste voordeel zie ik er in dat je mensen te maken hebt die ook single zijn.En verder is het gewoon elkaar beter leren kennen.En een aantal hebben meer met de site als de date volgens mij!!

Een ding weet ik zeker wel, als het alleen van deze af moet hangen, blijf ik liever vrijgezel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 16:12

ZINGA672 schreef:
In welk opzicht zijn wij nu beter dan moslims?? Van oorsprong waren wij ook heidenen en werden hier allerlei Germaanse en Griekse afgoden aanbeden. Als de apostelen ongehoorzaam waren geweest aan Gods opdracht om ons lief te hebben en ons het Evangelie te verkondigen, dan deden we dat nog.

Iemand liefhebben is niet hetzelfde als het met iemand eens zijn of iemand gelijk geven.

GrZing!

Hehe je begint het een beedje te snappen Knipoog smiley de mens oke maar zijn beleving nee, en daarom hoeven we zeker ook niet op een voetstuk te plaatsen, zoals in de pkn gezegd wordt, onze moslimbroeders, dat kan ik niet rijmen laatstaan dichten
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 15:05

ANNETTE050 schreef:
Ja, weet ik wel...je naaste liefhebben als jezelf en het kwade overwinnen door het goede....
Je naaste is m.i. degene die arm is en zich niet kleden kan, degene die hongert en om een brood vraagt, degene die in de gevangenis van de eenzaamheid zit....enz.

In de bijbelstaat ook dat we niet mogen meedoen aan de werken der duisternis, maar ze moeten ontmaskeren....dat hele geknuffel van bepaalde bevolkingsgroepen terwijl nederlandse joden in amsterdam uitgejouwd worden en de stad moeten ontvluchten....ik heb er mijn vraagtekens bij...
Leerkrachten die opgelegd wordt dat ze naast een bijbelverhaal ook een gedeelte uit de koran moeten voorlezen....

Volgens mij moet je de naaste liefhebben...Maar de moslim voorzeker niet
Geen ene andere gode of andere aanverwante artikelen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 09:38
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau

ZINGA672 schreef:
Opleiding zegt denk ik lang niet alles; zeer intelligente mensen kunnen idd door omstandigheden geen (afgemaakte) opleiding hebben, terwijl anderen met veel pijn en moeite doorstuderen. Toch denk ik dat het voor het wederzijds begrip belangrijk is om iig enigszins op dezelfde golflengte te zitten.

GrZ

Zit wel wat in, wordt het in de liefde niets, kan je altijd nog lekker met zijn tweeen verder studeren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 18:50
BerichtOnderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM

MARIJAN072 schreef:
Is dat je enige doel? 'k Vind het juist ook leerzaam, om te horen hoe anders-kerkelijken denken. Wat dat betreft, heb ik op CM ook wel geleerd.

Verder ben ik het met je eens, dat over elkaar oordelen niet de bedoeling is.

Ik heb geen doel Boze smiley Woedende smiley ik reageerde alleen maar Smiley met dichtgeplakte mond .. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 09:26

CHATULIEM619 schreef:
Een heleboel postings hebben niks te maken met dit onderwerp, tenzij we allemaal Pieter tot Paus willen verklaren, hem een theologie laten uitschrijven, die we met zn allen moeten onderschrijven.

Gezien het feit: dat het hier barst van de verschillende belevingen, verschillende drukken van de bijbel, zullen Christenen nooit op 1 lijn zitten.
Het 2e feit wil wel dat we hier dan ook niet zijn voor een geloofskeuze, maar om die ene ontbrekende persoon in dit leven te vinden.
En voorzeker niet om te laten zien, kijk eens hoe goed IK ben in mijn beleving.
Want het klinkt misschien wel gek, en misschien doe ik het nu ook wel, we mogen ook niet over elkander oordelen.
Dus ook niet om een nieuwe Paus, misschien...ook wel een soort antwoord , ega .. ego
En als de ontwerper van dit gebeuren, 1 beleving centraal had gesteld!!
Was er hier misschien wel vrede geweest Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:43

CARIN303 schreef:
Nou Gert, als je aan de vrouw wilt komen moet je je wel wat duidelijker gaan uitdrukken hoor Knipoog smiley

PFFFFFFFFFF Slapende smiley duidelijk genoeg dacht ik zo Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2010, 21:37

LEANNE226 schreef:
Spannend........

Het is een hij,vanwege het woordje ega
Hij heeft een groot ego
Hij zit Smiley die vol vragen zit