ChristianMatch

Forum

Berichten van MARY052
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 22 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARY052
Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 18:39
BerichtOnderwerp: opwekkingsliederen ok?

GRACIE674 schreef:

Hier wordt ik zooooooooooo verdrietig van.........
Elke zondag mag ik zingen tot eer van GOD vanuit mijn hart en inderdaad opwekkingsliederen..........
Waarom zoveel veroordeling en vooroordelen????

Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 november 2010, 22:22
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

HENK030 schreef:
Mooiste moment vandaag was ,dat ik thuis kwam van me werk en de post ging na kijken en zach vool verbazing een brief van mijn kinderen waar ze een hele mooie tekening gemaakt hebben en je zach dat de heilegegeest met ze bezich zijn geweest .wauw wat heb ik hier naar verlangd een bericht van me kids

Wow wat fijn voor je Henk!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 18:53
BerichtOnderwerp: kanker

PIEKIE042 schreef:
ik heb kanker, en ben geopereerd, en ben een nier kwijt..
Nierkanker ..
Ik heb uitzaai in mijn botten.
ik ben medisch ongeneeslijk ziek.
Hoe kijken jullie er geloofelijk tegen aan?
genezen og niet genezen?
ben beneiwd naar jullie antwoorden,...jullie eigen antwoorden..

Hoi Piekie,

Wil je heel veel sterkte toewensen in deze omstandigheden.
Kan wel van alles op gaan schrijven maar eigenlijk schieten woorden gewoon te kort.

Liefs Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 11:52
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

JOSINA022 schreef:
Heel herkenbaar! Gisteren begonnen met klussen in m'n nieuwe huisje en nu overal pijn. Gelukkig niet echt verrekt, maar wel flinke spierpijn.

Beterschap Grace!

Enne...nog gefeliciteerd met de mooie uitslag die je van de arts gekregen hebt!

Succes met klussen Josina en ook met de spierpijn!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 11:48
BerichtOnderwerp: De 3 Noordelijke provincie`s activiteiten

BILLY701 schreef:
Vriest nog niet Zing!!!

Nog niet Billy maar een elfstedentocht zou inderdaad vet cool zijn!!!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 november 2010, 21:54
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

ANITA324 schreef:
De Vrijheid van meningsuiting is hier ver te zoeken!
De waarheid mag niet meer gezegt worden!

Ik word nu als boeman of zwarte piet gezien.
Ik heb al weerlegt dat het mij spijt en berouw betuigt !!!
Alleen men leest en ziet het niet en blijft door op mij hakken.

Daarom is het voor mij beter na 15 december niet meer te verlengen.
Men is beter van mij af men ziet mij liever gaan dan komen.

Ik blijf van jullie houden !!!
Dat is oprecht gemeend of je het geloofd of niet.

Hartelijke groet,

Anita

Van mij mag je echt blijven Anita!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 23:07
BerichtOnderwerp: Zondigen

JOLAN931 schreef:
Dus.....
Wel met een zondig hart geboren

Maar...
God rekent ze dat niet toe

Mijn vraag is dan: Waarom niet?
Waar baseer je dat op?

Kijk, ik zou dat graag willen geloven hoor, daar gaat het niet om.Want wij als mensen vinden het oneerlijk als God die lieve kleine babytjes gewoon hun zondige natuur toerekend.
Maar, hoe kom je er dan bij dat God dat NIET doet?
Dan zul je zeggen omdat Jezus daarvoor geleden heeft.
Okee, kan ik nog inkomen.

Maar... dat lieve kleine babytje sterft niet, maar wordt groot en blijkt de meest grote christenhater te zijn die je kan bedenken.
Dan klopt je veronderstelling toch niet meer dat Jezus daar voor geleden heeft?

Jezus heeft voor alle alle mensen geleden!! Voor iedereen....de vraag is of je dat gelooft en HEM aanneemt als je Verlosser!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 19:45

ANITA324 schreef:
het gele boekje is op gevoel en zit geen diepte in van bepaalde nummers is meer hoe kom ik trans en zweef ik op mijn gevoel Zieke smiley kan iemand mij een emmertje geven ik word misselijk hiervan. Handje klap of handjes in de lucht alsjeblieft doe mij dat niet aan. Wees jezelf dan doe je al gek genoeg dan meedoen met iedereen omdat die en die het ook doet.

WEES NUCHTER EN WAAKZAAM !!!!

ZING MET JE HART EN MET JE VERSTAND EN DAN PAS HET GEVOEL .

Shalom,

Nu "moet" ik toch echt even reageren........
Ik vind het nogal wat Anita wat jij hier schrijft........mijn vraag aan jou is dan ook": hoe kijk je dan aan tegen David die notabene in zijn ondergoed voor de ark uit danste in dankbaarheid en blijheid voor zijn Hemelse Vader?

Ik kan waarderen dat je rechtlijnig bent maar je kunt daardoor ook liefdeloos over komen Anita en dat is volgens mij niet jouw intentie maar dat gebeurd wel en dat is jammer.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 19:38
BerichtOnderwerp: Een beetje liefde voor het forum

WILLIE400 schreef:
Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

Zo ik dacht dat kan iedereen wel eens gebruiken.
Verkregen uit een onuitputtelijke bron liefde dus deel hem graag met jullie.

Gr. Willie

Thanks Willie!!
Erg lief van je Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 10:59

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat dit artikel wel heel generaliserend stelt dat de evangeliebeweging gebaseerd is op emoties. Het is een hele verkeerde voorstelling van zaken. Ten eerste wordt het evangelie gepredikt, niet gebaseerd op emoties, maar rechtstreeks vanuit Gods Woord. En dat de diensten alleen maar op emotie gebaseerd zijn, is gewoon onjuist.
Ze hebben emotie teruggebracht in de dienst, omdat daar ook plaats voor is bij God. We zijn immers mensen met gevoelens gedachten en geloof. Als je de psalmen leest, zie je daar ook emotie bij de schrijvers. Hooglied is een lied van vreugde....En waarom zou je je vreugde niet mogen uiten in de dienst? Die vreugde is niet ongeestelijk of onbijbels, maar het is een eerbetoon naar God. God heeft ons muziek gegeven om uiting te geven aan die vreugde. Het gaat niet om de muziek, want dat is slechts een middel, het gaat om eer te bewijzen aan God. En daarin staan we volledig in lijn met de psalmen. Met onze eigen muziek, die in onze tijd hoort, net zoals de muziek die vroeger bij de mensen in de bijbel hoorde.
Muziek zonder emotie is geen muziek. Misschien kun je dat het beste zien bij de huidige dj's die hebben muziek mechanisch gemaakt. En dan merk je dat de muziek je hart niet meer raakt.

Helemaal mee eens Chat.
Mooi geschreven.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 november 2010, 19:15
BerichtOnderwerp: Leugentje om best wil?

LAURENS814 schreef:
Vandaag heb me ziek gemeld voor mijn studie, omdat ik morgen voor mijn stage een belangrijke presentatie moet houden voor meer dan honderd mensen.
Ik heb me deze week goed voorbereid en weet wat ik wil zeggen. Deze week had ik echter al zes dagen gewerkt en was dood en dood moe.Het college van vandaag kon ik missen als kiespijn, en heb me ziek gemeld ook al ben ik dat niet.

Mijn vraag aan jullie:
Bega ik hiermee nu een doodzonde en moet ik om vergiffenis vragen bij God? Of zou Hij deze actie wel begrijpen?

Graag jullie reacties.

Groet,
Laurens

een doodzonde is wel een heel groot woord, maar toch vind ik wel een leugentje om bestwil is nog altijd een leugen...
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 november 2010, 22:25

VISSER278 schreef:
Bijna m'n voet aan gruzelementen. Maar dankzij veiligheidsschoenen is alles nog heel. ( behalve m'n schoen , die is totall-loss en die kunnen de vuilnisbak in)

Wow dat klinkt heftig Visser, maar gelukkig goed afgelopen dus!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 18 oktober 2010, 16:05

LEANNE226 schreef:
Er gaan deze maand heel veel leden weg Twijfelende smiley ,ze hebben in mei verlengd,die aanbieding......en die is nu afgelopen.......
Het zou fijn zijn als Chris er nog zo'n aanbieding tegenaan zou gooien HINTHINT Engeltje smiley

Ja goede hint leanne!!!
Als ie het nu maar snapt...........
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 17 oktober 2010, 22:26

CARIN303 schreef:
Mijn abbo loopt op 7 november af en ook ik ga niet verlengen!

Tjonge, als ik zie wie er meer mee stoppen blijft er weinig van de harde kern over Boze smiley.

Mijn abbo loopt af op 24 oktober...........deze week dus al........enne ik ga ook niet verlengen........

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 17 oktober 2010, 22:24
BerichtOnderwerp: kreet van de week

FRANKT627 schreef:
Alcohol is je vijand, maar in de bijbel staat:
"Heb je vijand lief" Proost!

Zo, dan ga ik nu een (vijandig) olske drinken... Lachende smiley

Frank

Grapjas.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 17:41
BerichtOnderwerp: Renske en Bull.........

LEANNE226 schreef:
(Je bent vast niet blij met mn topic maar het moet nu onderhand wel meid Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt)

Op 15-10--2010 getrouwd!!!!!!!!
Renske & Bull
Van harte gefeliciteerd!!!!!!!

Jullie waren zoooooooo mooi en zoooooooo verliefd Lachende smiley
Mijn dank voor het feit dat ik een rol mocht spelen.........toen Renske als schitterende bruid aan de hand van haar zoontje de kerk in kwam kwamen de tranen..........

En jaaaaaaaaaa Bull,het feest was mooi en tof,hoef je geen 100x te vragen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Heel veel geluk en liefde gewenst!(en ieniemienie kleertjes Clown smiley )

PS:sorry moest de tekst 2x schrijven,het was eeeeerrug laat vannacht Knipoog smiley

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 21:52
BerichtOnderwerp: Gebedsroom donderdag 14 oktober

SMULPOTJE144 schreef:
Tot vanavond dan... Lachende smiley

Kon er vanavond helaas niet bij zijn....
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:31
BerichtOnderwerp: Gezocht...

WILMA729 schreef:
gisteravond in de chatroom, bracht iemand mij op het idee om hier een "advertentie"neer te zetten.
Ik doe maar eens een poging dus:

Ben met dit mooie najaarsweer bezig je tuin te verfrissen met nieuwe, mooie, moderne tegels en wil je die lelijke grindtegels kwijt???
Ik help je er graag vanaf.

ik zoek nl. een stuk of 15 grindtegels............. maatje 50x50.
Ik wil ze desnoods zelf wel uit je tuin halen, maare het moet wel binnen een redelijk te rijden afstand zijn voor mij.
Niet in een uiterste hoek van ons landje dus.

Das ff wat anders dan de liefde van je leven he?? Knipoog smiley
Ennuh ook makkelijker te vinden denk ik.
Hoop ik.

Haha succes Wilma!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:29
BerichtOnderwerp: God straft de mens niet

CHATULIEM619 schreef:
We moeten "bang" zijn voor de zonde, maar niet voor God.....

Amen Chat, want daar zit een heel groot verschil tussen!!!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:28
BerichtOnderwerp: Gebedsroom donderdag 14 oktober

SMULPOTJE144 schreef:
Ik heb nog nooit aan een gebedsroom deel genomen...
Als ik kom zal ik denk ik eerst observeren, mag dat ook...???

Dat doe ik ook vaak smulpotje en ik weet inmiddels dat dit helemaal geen probleem is!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:27
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10

PIETER649 schreef:
Tekst geboortekaartje:

Omringd door liefdevolle zorgen
beveiligd als een kostbaar pand
Zo ligt haar broos bestaan verborgen
in de holte van Gods hand

Wij vragen u Heere voor dit kind
dat U aan ons hebt willen geven
Dat zij geluk en liefde vind
en dicht bij U mag leven.

Mooi Pieter!
En gefeliciteerd met dit prachtige wonder van onze Hemelse Papa!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 10:41
BerichtOnderwerp: Einde forum deelname.

CARIN303 schreef:
Zwaar aan te bevelen, inderdaad!

Super super zwaar aan te bevelen! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 23:32
BerichtOnderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!

VISSER278 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Waar blijft Mary, mn prive-piloot nou? Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Sorry sorry sorry Visser............ik moest helaas afzeggen voor vanavond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 23:12
BerichtOnderwerp: God straft de mens niet

CHATULIEM619 schreef:
Straft God ons als we zondigen? Het is een vraag die me al een tijdje bezighoudt. Temeer omdat je zo vaak hoort dat de angst voor God de levens van mensen zo beïnvloedt. Om goed antwoord te kunnen geven op deze vraag moeten we eerst een nagaan, wat zonde is.

De eerste definitie die vaak gebruikt wordt, is de vertaling van het woord hamartia, wat het doel missen betekent. En inderdaad je kunt daar een heleboel mee. Het geeft de reden aan waarom we als mens niet zouden moeten zondigen, omdat het ervoor zorgt dat we het doel missen in ons leven. Dus eigenlijk zou je bij alles je de vraag moeten stellen: in hoeverre ondersteunt mijn gedrag het doel van mn leven en in hoeverre belemmert het dat.
Maar voor veel mensen is dit veel te abstract. Bovendien is het te subjectief. Wij als mens kunnen immers niet goed bepalen wat verstandig is of niet. Wij zouden geneigd zijn alles weg te redeneren en goed te praten, ook al weten we diep in ons hart wel, dat het niet zo is….

Gelukkig heeft God ons de Bijbel gegeven. De Bijbel staat niet alleen vol met regeltjes en wetten, maar Gods woord laat ook voorbeelden zien van mensen hoe ze leven met God. Wat voor invloed dat heeft voor hun dagelijks leven, hoe ze geholpen worden, hoe ze gered worden. De bijbel is in hoge mate een voorbeeld boek. En in dit boek lezen we ook dat mensen fouten maken, de mensen in dit boek zijn ook echt mensen met hun fouten en tekortkomingen.

Wat gebeurt er als mensen zondigen? De eerste reactie die je ziet, is dat Adam en Eva vervuld werden met schaamte voor elkaar. Ze moesten zichzelf bedekken voor elkaar. En dat is een duidelijk gevolg van zonde. Het is ook de grootste kracht van zonde, omdat de schaamte ervoor zorgt dat de zonde in stand blijft. We bedekken liever onze zonde, dan dat mensen erachter komen dat we zondigen. Schaamte zorgt er ook voor dat we ons niet meer veilig voelen bij de ander, we hebben immers wat te verbergen. Schaamte zorgt er ook voor dat we ruimte geven aan andere zondes. En zo komen we langzamerhand in een vicieuze cirkel terecht. We schamen ons voor wat we gedaan hebben, we proberen het in ons hart goed te praten, we proberen de ander de schuld te geven en zo worden we prooi van onze eigen zonde en glijden we steeds meer af van het doel wat God ons gegeven heeft.

Een tweede aspect lezen we in dit gedeelte: vluchtgedrag. Adam en Eva durfden God niet meer onder ogen te zien. Ze waren bang voor Hem geworden. Ook dit zien we vaak in de praktijk gebeuren. Als mensen gevangen zijn in zonde, gaan ze God uit de weg. Ze bidden niet meer, ze zoeken niet meer de samenkomsten op. Omdat ze bang zijn geworden voor Zijn oordeel. Is God de wrede God die mensen zich voorstellen? Of is Hij juist degene die hun kan bevrijden? Niet God straft de mens, maar de mens straft zichzelf door te zondigen. Want omdat hij zondigt, komt hij onder invloed van de duisternis en is hij niet vrij. Terwijl het de wil van God is, dat de mens vrij komt….

Een derde aspect is afschuiven van verantwoordelijkheid. Adam gaf de schuld aan Eva, Eva gaf de schuld aan de slang…Terwijl ze alledrie verantwoordelijk waren voor hun eigen daden. Ook dit is een patroon wat we zien bij zonde. Hoe vaak wordt niet de duivel aangehaald als schuldige voor onze zonde? Of dat het aan de ander lag, dat die uitdaagde of verleidde. Of het lag aan de omstandigheden, of het lag aan te weinig slaap…We kunnen tal van redenen noemen om onszelf niet verantwoordelijk te stellen voor onze daden. Maar het wegschuiven van onze verantwoordelijkheid gaat aan ons knagen. Diep in ons hart weten we dat we fout bezig zijn. In het bovenste gedeelte hebben we gelezen dat de zonde ervoor zorgde dat zijn botten wegteerden.
Zonde kan leiden tot ziektes, depressies, migraine en overspannenheid. Uiteindelijk kan het je hele wezen vernietigen. Vooral mensen die moeite hebben met vergeven, weten wat voor invloed dat kan hebben op hun leven.

Vierde aspect: Zondaars zoeken bondgenoten. Mensen die ook zondigen, mensen die hun gedrag goedpraten. Onder het mom van: gedeelde zonde is halve zonde. Of als hij/zij het ook doet kan het niet zo erg zijn. Adam dacht dat immers ook. Eva had het gedaan en ze was niet meteen dood gegaan, dus hem zal ook wel niks gebeuren. Vaak zoeken we de rechtvaardiging van ons gedrag bij anderen, omdat we zelf wel weten dat we niet goed bezig zijn.

Op de bijbelschool gaf een leraar een wijze les: de ergste straf van de zonde is de zonde zelf. Ik heb in dit stukje kort weergegeven wat de gevolgen van zonde zijn. Waarom wil God niet dat we zondigen? Omdat we onszelf ermee straffen. We verliezen onze vrijheid tegenover elkaar. We gaan de ander liever uit de weg, we kunnen er zelfs ziek van worden, we zoeken verkeerde vrienden. En de vrijheid en de vrede waarin God wil dat we wandelen, is vervangen door gebondenheid, onvrede en duisternis.

God wil ons niet straffen. Hij wil dat we bevrijd worden van zonde. En Hij heeft daarvoor de Weg geopend. Dat vereist de volgende stappen: allereerst verantwoordelijkheid nemen voor je daden, vergeving vragen. De schuld op je nemen, zodat de last van de schuld overgenomen kan worden door Jezus. Ten tweede aanvaarden dat je niet alleen in staat bent om Zijn doel te volbrengen, en de hulp van God accepteren. Niet uit eigen kracht maar uit Zijn kracht zijn we in staat de zonde te overwinnen. Ten derde aanvaarden dat Jezus de Heer van je leven is. Dat Hij je mag leiden naar het eeuwige leven.
En met deze vraag wil ik eindigen: wil je leven in gebondenheid of wil je leven in de vrijheid die Christus geeft?

Mooi Chat!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 20:58
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

CROSSROAD317 schreef:
Het klinkt misschien raar, maar NEE ik doe niet aan positieve gedachten sturen, mij te reiki-achtig..... Smiley met dichtgeplakte mond
Wil wel voor je bidden .... Engeltje smiley

Helemaal met je eens Cross.........bidden heeft meer invloed dan positieve gedachten sturen!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 23:48
BerichtOnderwerp: Reiki & Therapeutic Touch - onbewust de demonen dienen

MARIJAN072 schreef:
Klopt helemaal! Heel eerlijk gezegd, vind ik dat hoogst irritant. Enorme lappen tekst knippen en plakken kan iedereen (lijkt soms wel een 'bombardement'), maar reageer - zeker als je het topic geopend hebt - dan ook op gestelde vragen. Dat maakt het ook wat persoonlijker.

Geduld is een schone zaak Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Soms moet je helaas wachten tot je een ons weegt. Dat vind ik weer het andere uiterste.

Wel goed voor de lijn..............
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 11:08

CHATULIEM619 schreef:
PETRA IS WEER TERUG, WAT HEB IK HAAR GEMIST!!!!!

Eh...wie is Petra???
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 16:54
BerichtOnderwerp: ROOS

ANGELIQUE327 schreef:
A.s. vrijdag moet Roos geopereerd worden aan narigheid in haar borst, iets wat misschien op borstkanker duidt.
Zullen we met z'n allen voor Roos bidden?

Wow wat heftig voor haar zeg.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 17:22
BerichtOnderwerp: Aan wie geven we eigenlijk hulp

CHATULIEM619 schreef:
Geef me eens een definitie van slachtoffers. De aantallen varieren met de dag. Het begon met 20 miljoen, daarna 14 miljoen. Bij de ene ramp gaat het om doden, bij de andere om daklozen....Maar als je al een eenvoudig hutje had voor die tijd, in hoeverre heb je dan nu een bungalow nodig? Als de watervoorziening voor die tijd al niet optimaal was, moet die dat nu dan wel worden en word je dan nu geclassificeerd als slachtoffer?
In mijn ergste dromen denk ik dat het alleen maar een film van Steven Spielberg is, met als doel om de hulporganisaties geld te geven. Want uiteindelijk is niemand er bij en moeten we via de tv geloven wat er ons voorgespiegeld wordt. En het zou me niet verbazen dat het aantal slachtoffers slechts een paar honderd mensen is.........

Wow Chat jij durft!
Ik zou bijna zeggen : spoel je mond maar aangezien je het hier getypt hebt en niet uitgesproken hebt gaat dat een beetje moeiijk!
Maar bovenstaade geschreven stukje van jou begrijp ik dan ook echt niets maar dan ook echt helemaal niets van.
Hoe durf je?
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 17:17

RENSKE067 schreef:
een heel goed idee Knipoog smiley
mijn huishouden is ook weer gedaan en de booschappen zullen zo ook wel binnen komen wandelen Clown smiley
ik ga dus ook lekker van de zon, een kop koffie en mijn lieve kerels genieten Lachende smiley

en ik heb net een uur geslapen in de zon!!!
Heerlijk.

Mary
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARY052
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 22 Volgende
Pagina 11 van 22