ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 september 2012, 16:54
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

SVEN797 schreef:
Smiley die vol vragen zit Hoeveel is een paar.... ? 2

Een paar is nu 5.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 september 2012, 15:30

ZEELAND736 schreef:
Oke...ben ik ook gierig...DUBBEL...
Want ik ga ze rapen op het land...leuk karwei...
Das hetzelfde met een krop sla...
Wat over is gaat naar de buren...iemand die alleen is kan er makkelijk van mee eten...(en anders is er Knabbel...in een hokkie)

Waar ik woon heb ik de mogelijkheid niet, maar vroeger toen ik nog in de Hoeksche Waard woonde deden we dat ook. Uien en aardappels rapen, kisten vol die vervolgens met de hele familie gedeeld werden.
Was vaak erg gezellig, met zn alle rapen, kinderen deden wedstrijdjes wie het eerst zn emmer vol had.Enkel de zere spieren de dag erna waren wat minder.

Ik heb hier een paar kippen lopen die alle resten opeten, een container voor bio-afval kost je hier 150 euro per jaar, mn kipjes hooguit 3 euro aan voer per maand en dan leggen ze nog een lekker eitje voor je ook.
En die eieren moet ik vaak ook uitdelen anders hebben we er gewoon veel te veel.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 september 2012, 13:32

ERIKA129 schreef:
Koop dat ook een zak gesneden uien slimpie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hier lekker andijvie stamp Kwijlende smiley

Te gierig voor, een zak gesneden uien kost net zo veel als 3 zakken gewone uien. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 september 2012, 13:05

Er staat een grote pan hachee voor vanavond op de kookplaat.
Heerlijk., enkel die berg uien snijden Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 23:10
BerichtOnderwerp: etentje Duitsland

Ik heb weer een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland)
Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden.
Adres: Gasthof zu den Forrellenteich, Dorfstrasse 1 47559 Kranenburg-Nütterden.

http://www.gasthof-forellenteiche.de/home.html

- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen
- een echte aanrader!!
- bei uns ist ALLES großer und beßer...

Datum 13 oktober om 19.30 uur
Geen kinderen en geen aanmeldingen onder voorbehoud (plaats genoeg om je aan te melden als je het zeker weet dat je komt)
Tafel voor 12 man m/v

Deelnemers:

Pieter649
Annette792
Erika124
Sandra206

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 12 september 2012, 23:14
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:34
BerichtOnderwerp: Vergeving

SVEN797 schreef:
Ja of Dr, bibber.

nee das met een pincet he, dat kan je ook als moordwapen gebruiken,
dan stel ik voor dat ze mens erger je niet gaan doen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:30
BerichtOnderwerp: Schilderkunst...

als jullie trouwens zo graag schilderen........mn schoorsteen kan nog wel een verfje gebruiken......wel gewoon bruin he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 22:23

ROELANDE345 schreef:
nou lijkt me ook heel creatief
Lachende smiley

Ik ben vooral blij dat ze de betekenis even uitleggen tijdens de dienst....ik ben totaal niet creatief en snap nooit waarom bloemtjes omhoog staan en takjes gekniekt zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:57

SVEN797 schreef:
Precies... helemaal mee eens, je kan beter naar een lekker strand gaan. Coole smiley met zonnebril

dan verzuipen ze elkaar Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:56

ROELANDE345 schreef:
Ja sorry dat doen ze bij ons in de kerk niet,

bij ons wel....in het gemeentecentrum naast de kerk, dat wordt verhuurd, onder andere aan de yogaclub Coole smiley met zonnebril

Profetisch schilderen doen ze niet bij ons, wel liturgisch bloemschikken.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 21:52
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

WILLEMIJN232 schreef:
Weerplaza op je Iphone zetten......krijg je een half uur van tevoren een geluid van een regenbuitje als het in jouw stad gaat regenen.......

Iphone.....wat is dat Smiley die vol vragen zit Ik heb nog gewoon zo n ouwe nokia waarmee je kan bellen en smsen......en zat dus ook in een regen-en hagelbui Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 20:23
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ZEELAND736 schreef:
Dat is vast (niet?)de laatste keer dat je zoiets doet....
Joh...gewoon wat minder pizzas afhalen...
En mocht Annet mopperen...taartje of een bos bloemen doet wonderen....

In Duitsland is alles beter, maar met boetes betaal je daar ook minder????

Euh.....dr ligt er ook nog 1 van mij in de kast Verlegen lachende smiley
Dat was 75 waar ik 60 mocht.....na anderhalf uur in de file met een gillende peuter op de achterbank.
En ja, de boetes zijn hier stukken goedkoper, die 15 km te hard kost me 20 euro.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 20:18

PIETER649 schreef:
kunnen jullie niet es lekker gaan daten met tweetjes?
hoeft niet bij n bakkie vloeibaar asfalt te blijven, ga gerust samen paintballen ofzo Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

darten lijkt me een minder goed plan....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 12:10
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen

WILLEMIJN232 schreef:
Maar Annette, zie jij van der Staay nu al naast Obama staan of Poetin?
Het is een vreselijk aardige jongeman, ik ken hem zelfs persoonlijk....maar zo'n beeld probeer ik me dan altijd even voor te stellen.. ik ben er beeldend he?.Die vegen hem toch op?????
Ik stem er niet op maar ik vond de Christen Unie ook zo slecht nog niet....

Na Balkenende naast Bush vrees ik nergens meer voor Willemijn, ik vrees nog steeds dat tie achter de schermen om een handtekening gevraagd heeft.

Ik denk dat mensen die op de SGP stemmen dat niet doen om de SGP de grootste partij te maken, sterker nog, als die kans er in zat had ik er bewust niet op gestemd. Ik heb bewust een oppositiepartij gekozen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 11:59

WILLEMIJN232 schreef:
Toch wel op Agema gestemd dan? We hebben gelukkig kiesvrijheid in Nederland, ik stem niet op de PVV, ik vind ze niet zo vriendelijk naar onze medemens......
Ik wilde SGP stemmen . Kees van der Staay is vandaag jarig, maar ik stem altijd op een vrouw dus het wordt me onmogelijk gemaakt........ Engeltje smiley

ik heb mezelf verbaast en WEL op de jarige gestemt ha ha.
Ook niet een partij wat normaal mn eerste keuze is hoor, maar ik kon dit jaar echt geen betere bedenken en of het een man of een vrouw is maakt me nooit zo uit.
Wat ik voornamelijk tegen de PVV heb is dat partijleden eigenlijk niet meer dan noodzakelijk kwaad zijn, het komt allemaal een beetje over als een dictatuur. Ik kan niet achter alle punten staan maar snap wel waarom stemwijzers me die kant op sturen, er zijn best punten waar ik me wel in kan vinden.

De keuze was een serieuze stem op de SGP of een proteststem op de anti-europapartij, ik ben toch maar voor de serieuze stem gegaan maar niet omdat die partij christelijk is, juist die puntjes die ze 'superchristelijk' maakt vind ik vaak een beetje onrealistisch.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 11:28

CHATULIEM619 schreef:
Zoals je weet ben ik een andere mening toegedaan. Het heeft alles te maken met de kijk op de regering. Van de regering verwacht ik van het christelijke gebied niks, behalve één ding vrijheid van vereniging en godsdienstoefening. En de PvdA heeft minder respect voor de vrijheid van de mens dan de VVD. Toen CU in het kabinet zat, waren er toen verrassend nieuwe dingen? Ik heb er weinig van gemerkt.

Ze schrijft toch ook nergens dat je op een zogenaamde christelijke partij moet stemmen? Enkel dat je moet kijken of een partij en het beleid dat ze willen gaan voeren met jou eigen christelijke normen en waarden overeen komt, en niet blind afgaan op wat een stemwijzer zegt.
Ik heb redelijk wat stemwijzers en stemkompassen ingevult dit jaar en als ik die volg moet ik PVV stemmen, een partij die me tegenstaat en waar ik ook echt niet op gestemd heb.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 september 2012, 10:03

VISSER278 schreef:
Ik vraag me af hoe lang ik moet zoeken voordat ik die stempas gevonden heb. In ieder geval weet ik zeker dat de envelop nog NIET geopend is. Knipoog smiley

Heb je hem al gevonden? Je hebt nog tot 21 uur he.......
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 september 2012, 21:55

STEENTJE178 schreef:
Hollandser als Hollands: gehaktbal, aardappels met boontjes, en vla toe.
Maar evengoed lekkerrrrrr

Hier ook een hollandse hap: andijviestampot met spekjes

Voor morgen staan de sudderlapjes al een paar uurtjes op de kookplaat.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 september 2012, 18:59
BerichtOnderwerp: waarom altijd dat verfoeilijke engels?

CORTAZAR588 schreef:
Dan de Fransen of de Duitsers , die zijn er wars van.
Geen engelse vervuiling.

Hoe het met fransen zit weet ik niet, maar Duiters spreken gewoon heel erg slecht engels, dus dat ze hier geen engels woorden gebruiken snap ik wel.
In 2009 is er ingevoerd dat er in de 1e klas van de Grundschule (groep 3 basisschool) al wordt begonnen met het geven van engelse les om te zorgen dat daar verbetering in komt.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 september 2012, 08:54
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

ROELANDE345 schreef:
Wij houden al jaren bij op welke datum de eerste pepernoten in de winkel liggen (familietic)
En al jaren is dat op de 1e zaterdag in september ook dit jaar zag ik ze in Zeeuws Vlaanderen op maandag in Vlissingen in de Kruidvat, maar door andere gezinsleden gespot in Amsterdam op vrijdag al nota bene. Record dus!

Ja en hoe blijf je ze lekker vinden tot 5 december

De pepernoten waren vroeger een seizoensprodukt, juist omdat ze maar een paar weken verkrijgbaar waren was het interresant.
Nu liggen ze van 1 september in de winkel, de restanten liggen er tot eind januari, dus je kunt bijna een half jaar lang pepernoten kopen. Ik ben mn intresse erin verloren, ergens in die 5 maanden koop ik best een keer een zakje voor de kinderen maar verder heb ik er helemaal niets meer mee, eigenlijk best jammer dat de supermarkten zo een traditie om zeep helpen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 10 september 2012, 21:46

Ik vraag me dit jaar echt af waarom ik uberhaupt de moeite heb genomen om een stempas aan te vragen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 16:43
BerichtOnderwerp: Karaoke in Amersfoort

Wij melden ons wel af, helaas geen oppas Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:58
BerichtOnderwerp: Olympische Spelen

ERIKA129 schreef:
De sporten op zich heb ik geen problemen mee, olympische spelen ook niet vind het zelf ook leuk om bepaalde takken van sport te kijken.
Maar waar ik wel veel moeite mee heb is het grove geld dat ermee verdient wordt!!
Vooral voetbal ik vind het schandalig als je hoord wat er betaald wordt bij een transfer dan denk ik doe daar eens wat anders mee!!!
Geef dat geld aan de kansarme kinderen zodat die ook een sport kunnen doen!!
Daar kan ik me dus echt kwaad om maken Boze smiley

Daar stond vorige week een stukje over in de krant.
Er lopen nu 178 nederlandse sporters rond in London die uitkomen in 18 verschillende diciplines.
Maar waar zijn nu al die oranje vlaggetjes in de straten, op de auto's en alle oranjeonzin die je bij de kassa van de supermarkt krijgt?
Waarom wordt draait een heel land door voor 11 overbetaalde voetballers maar hoor je nu betrekkelijk weinig over de 178 nederlanders die hier jaren naar toe gewerkt hebben?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:44

ANNA415 schreef:
Ja verschrikkelijk oppervlakkig Knipoog smiley Knipoog smiley Engeltje smiley

Volgens mij mag je best lekker sporten kijken.
Maar als je het moet zien, dus alles moet er voor wijken, mag je je wel eens wat gaan afvragen. Maar dat geldt niet alleen voor sport. Mijn broer bv heeft jaren geleden in een ziekehuis gewerkt. Tv's telefoons ed bij bed aansluiten. Kwam hij een keer 's ochtends op de kraamafdeling een tv ophangen. Wordt hij uitgescholden dat hij moet opschieten want de herhaling van GTST was erop en die had de dame in kwestie de avond ervoor gemist ivm de bevalling. Hoezo verslaafd?

Ik geef geld toe als ik dat niet hoef te kijken , misschien toch iets minder oppervlakkig dan ik lijk Knipoog smiley .

Je geeft inderdaad een voorbeeld van situatie waar sprake is van dwangmatig iets moeten. Ik denk dat alles wat je dwangmatig moet doen niet goed voor je is, of dat nou teveel tv kijken is, teveel computeren of teveel sporten.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:39
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?

STEENTJE178 schreef:
Hm, denk jij ook zo over elke mug die 's nachts om je hoofd zoemt, Pieter?? Clown smiley

ja dus, toen ik vorige week met mn benen op tafel zat omdat er een of ander groot insect onder de tuintafel liep weigerde hij er gewoon ff op te gaan staan maar scheptje het beest op met een tijdschrift om het vervolgens een meter verder weer neer te zetten. Ik ben een voorstander van gewoon platstampen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 09:03

WILLEMIJN232 schreef:
Ik zal wel erg oppervlakkig zijn in jouw ogen maar als ik naar de Olympische Spelen kijk vind ik dat een heerlijke vorm van ontspanning.......net zo als dat ik de Vierdaagse van Nijmegen heb gelopen(nou eh, ontspanning.....afzien meer) en ik heb daar niet allemaal van die gedachtes bij die jij ook hebt.....en die wil ik ook eigenlijk daar helemaal niet bij hebben.....

Helemaal mee eens Willemijn, gewoon kijken als ontspanning.
Maar dat doe ik als ik sport ook, dat is ontspannende inspanning, hoofd leegmaken en lichaam de beweging geven die het hard nodig heeft op zn tijd. En dan wil ik inderdaad niet gaan nadenken over wat voor boodschap ik daarin mee zou krijgen, niet alles in het leven hoeft toch zeker een bijbelse boodschap te bevatten.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 19:56
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

Vlucht uit het land van de vrijheid, mooi boek over de gevaren van christen-extremisme.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:48
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.

HANNAH810 schreef:
ik sliep toen al, annet..........ik sliep toen al heeel lang!

en als ik slaap zie ik niet wat er verder allemaal gebeurt, en ik voel me daar ook niet verantwoordelijk voor, eigenlijk.

overigens ben ik niet bang van een bak shit waarvoor ik niet verantwoordelijk ben;
al vind ik het wel jammer dat je me schijnheilig durft noemen.

.

Hannah, jij bent degene die bij Pieter aankwam met dit verhaal direct na dat weekend, als je dan nu chat gaat prijzen omdat hij zn mond houd vind ik dat ronduit schijnheilig.
Jij bent niet verantwoordelijk voor wat een ander wel of niet heeft gedaan dat weekend, je bent wel verantwoordelijk over wat je anderen verteld.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:29
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.

HANNAH810 schreef:
simsim en momo,
ik wil niet moeilijk doen, maar ik lees hier nergens een bericht van C. waar hij "wat dan ook" suggereert.
de enige die hier sensatie-verhalen schrijven, zijn jij en momo.
dus ik weet niet waar je mee bezig bent?

wat ik wel weet is dat C. geen naam wil noemen van iemand, omdat hij weet dat die persoon anders wel eens een bak ellende over zich heen gestort kan krijgen;
en terecht; hieruit blijkt het respect naar zijn medemensen, ik kan niet anders dan dit complimenteren, moet ik zeggen!
dus bij deze C; respect dat je het kunt opbrengen te zwijgen!!

persoonlijk zou ik effe rap stoppen met verhalen de wereld inhelpen,
en aangezien deze over je eigen persoontje schijnen te gaan, zou dat helemaal ernstig wenselijk zijn.....

wie gaat er nu roddels over zichzelf rondbazuinen..........pff......... Zieke smiley

hannah.........een slot (op deze beerput) zou wel zo handig zijn.

Heel schijnheilig Hannah, doen alsof je iemand verdedigd terwijl je eigenlijk je eigen stoepje schoon wilt vegen.
Dan maar wat minder respect, ik weiger te zwijgen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 07:39
BerichtOnderwerp: collectegeld

BEUN656 schreef:
Laat uw rechterhand niet weten wat uw linkerhand doet vriend... Knipoog smiley

Goed lezen he, dr staat wat zowel zn linker als zn rechterhand NIET doen Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 56 Volgende
Pagina 11 van 56