Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 19:50
Onderwerp: Renske en Bull.........
|
|
|
Vah harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. ..heel veel gezondheid,liefde en geluk wens ik jullie....
groetjes mieke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 19:39
Onderwerp: Uit eten in Rotterdam!
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik ben pas in Den haag geweest bij Marlies Dekker, ook een hele mooie zaak daar. |
waar zit marlies dekkers in den haag dan????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 22:52
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | marianne wat fijn! kunnen we eindelijk weer es bijbeppen! voel je welkom! |
zou ik ook mee mogen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 11:56
Onderwerp: Gemeente Gezocht
|
|
|
CLEO478 schreef: | Hoi ik ben op zoek naar een kerk waar God centraal staat. Ik zit nu in een kerk en heb het gevoel dat ik niet vooruit ga! Wil groeien meer leren over de bijbel wil connecten met mede christenen. Ik zoek een kerk in de regio Zuid-Holland zoals Delft - Westland etc. Ik hoor het wel groetjes |
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op maandag 11 oktober 2010, 12:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:16
Onderwerp: Esther 10-10-'10
|
|
|
van harte gefeliciteerd met jullie dochter....esther
MIEKJES...........................
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op zondag 10 oktober 2010, 18:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 18:34
Onderwerp: CM relatie
|
|
|
ROOS166 schreef: | Lieve Cm vrienden......
Wat zijn we blij en voelen we ons heerlijk. Dankzij Cm hebben Wim en Ik elkaar leren kennen.,... Onze gevoelens zijn diep en oprecht voor elkaar. Dankzij de chat en pv chat waar ik(Roos166) Wim eens apart riep (voor iets heeel anders)zijn we gaan praten en we praten nog steeds... We leren elkaar steeds beter kennen en zijn God zooo dankbaar dat Hij ons op elkaars pad heeft gezet. Wij wensen iedereen dit geluk deze blijdschap toe... Wij wensen vooral iedereen Gods zegen toe, want zonder HEM red je het niet!!!
Lieve groet veel Zegen en Kracht voor iedereen..
Wim&Roos |
hey Roos en Wim, wat leuk dat jullie elkaar gevonden hebben via cm.. heel veel goeds wens ik jullie, geniet ervan!! Gods zegen...
groetjes Miekjes xx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 21:56
Onderwerp: Dierendag
|
|
|
Dierendag is een dag waar ik niet bewust iets aan doe....
ja ik heb een huisdier een hele lieve,eigenzinnige kat voor haar is het elke dag dieren dag omdat ik van mening ben dat als je dieren heb je er goed voor moet zorgen en net zoals ik dat voor mezelf doe krijg ze ook regelmatig buiten haar normale voeding om een extra snack.
dus op 4 oktober is het voor haar dezelfde maaltijd als altijd...of zal ik haar verwennen met een lekker schaaltje slagroom...
grtjs Miekjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 14:46
Onderwerp: "Blessed are the meek, for they will inherit the earth"
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Volgens mij is er nog wel wat winst te behalen op het communicatieniveau van beiden. 't Is vaak de toon die de muziek maakt. |
Ben het met je eens Marijan,dat is inderdaad zo..Wat ontzettend jammer dat een goed bedoelde opmerking zo zwaar wordt opgepakt...tjonge...
miekjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 14:36
Onderwerp: annette
|
|
|
fijn dat je weer thuis bent annette...sterkte verder en doe het rustig aan...
grtjs miekjes..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:37
Onderwerp: annette
|
|
|
Pieter veel sterkte met alles,gelukkig is Annette in goeie handen in het ziekenhuis. .ik wens voor jullie dat ze gauw weer thuis komt en verder alles goed verloopt.
Gods zegen,groetjes Miekjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 11:09
Onderwerp: pijnbestrijding
|
|
|
PIETER649 schreef: | dr Vogel... das hartstikke occult joh!! |
niet alles van dokter Vogel is geschud als dat zo is staat het met een tekentje vermeld op de verpakking.Er zijn gelukkig ook andere middelen op natuurbasis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 10:36
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Dank voor je tip, maar soda is door mijn coach ten strengst!e verboden!
Zucht... iedereen zegt wat anders.... |
koop dan Gootsteen ontstopper van het merk HG(dit is vloeibaar) kost iets meer maar werkt echt...en ook hierbij staat de gebruiksaanwijzing op de fles..
Wij gebruiken dit op het werk als de goot verstopt is van een koelvitrine...
succes!!
groetjes miekjes
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op maandag 27 september 2010, 10:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 18:21
Onderwerp: Corrigeer de Dwaas niet en: Wat is Wijsheid?
|
|
|
ANITA324 schreef: | Je kan iemand telkens erop wijzen in goede kritiek maar gaat de persoon hem of haar gewoon door met eigen leven te leven wat heeft het dan voor zin om te corrigeren terwijl die persoon niks meer wil aanemen en eigen weg op wil gaan. Zo persoon heeft gewoon een bord voor de kop en blijft eigenwijs als een ezel. Is niet meer corrigeer baar en stoot telkens tegen dezelfde steen aan. Daarin kan je beter je tijd in andere dingen besteden dan dat je elle lange tijden voor die persoon maakt die niets wil aanemen ook is dit met goede bedoelingen.
Shalom, |
wat we wel kunnen doen is bidden voor de persoon in kwestie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 19:59
Onderwerp: ROOS
|
|
|
Roos heel veel sterkte morgen met de operatie,
gelukkig weet je je in God geborgen..
natuurlijk Bid ik voor jou..en de ook voor je kinderen...
met elkaar maken we ons op cm sterk voor jou...door onze gebeden..
miekjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 10:20
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Miekjes285, van harte gefeliciteerd!!!!
en natuuuuurlijk ook de andere jarigen van vandaag!!! |
Marieke,carin&Jonathan,Tessybear,Griffin en marianne bedankt voor de felicitaties....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 01:14
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
LEANNE226 schreef: | In je eentje meid,nee toch hopelijk????Ik feliciteer je hier maar..........
van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! |
Bedankt voor de felicitatie leanne... nee ik was in goed gezelschap en we hebben samen een hele gezellige avond gehad en we hebben zeker aan jullie gedacht want als we een grote groep zagen zitten of lopen keken we of jullie het waren hahaha...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 03:11
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo, weer thuis:
onvindbaar meetingpoint. |
IK heb het meetingpoint wel gevonden,maar ja waar zitten ze dan??? dus na wat zoeken en kijken in diverse restaurants maar gewoon zelf een gezellig tentje opgezocht en heerlijk gegeten...en een gezellige avond gehad met vuurwerk...
volgende keer kan ik jullie hopelijk wel vinden...
groetjes miekjes
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op zondag 29 augustus 2010, 03:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 21:55
|
|
|
ik kom s'avond en breng iemand mee..vanaf s middags gaat mij niet lukken...
tot morgen miekjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:14
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
Jonathan&Carin en Marieke&Jahoor...
gefeliciteerd heel veel geluk en liefde wens ik jullie voor de tijd die voor jullie ligt....Geniet ervan!!!!
groetjes miekjes....
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 18:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 18:11
Onderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Op Zaterdag 18 September hoop ik te verhuizen naar mijn nieuwe paleisje
Hiervoor zoek ik dus een paar stoere CM-ers m/v die willen helpen mijn meubeltjes en dozen te versjouwen naar de overkant! Natuurlijk niet voor niets...voor iedereen die een helpende hand geboden heeft tijdens de verhuizing staat er achteraf een lekkere hap klaar
*Natuurlijk is er tijdens de werkzaamheden ook genoeg vocht en voedsel*
Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen? Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op! |
ik kan die zaterdag komen helpen...
groetjes miekjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 14:52
|
|
|
op de lijst in het bericht hierboven ontbreken ineens 5 mensen...mogen wij niet meer mee ofzo?????
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op zondag 22 augustus 2010, 14:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 09:17
Onderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
|
|
|
[quote=VISSER278]Nou, het zal vanavond weer zeer rustig zijn op CM denk ik.[/quote
het was inderdaad rustig op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 19:55
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | CROSSROAD317 schreef:
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud) liggies023 met zoon
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf |
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op zondag 15 augustus 2010, 19:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ?? en een prikbordbericht willen plaatsen? Opgegeven tot nu toe;
Erika129 Angelique327 Iesje369 Annette965 Anoniempje (onder voorbehoud) Hannah810 met dochter Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud)
Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Billy701 Anoniempje (onder voorbehoud) Yes356 Crossroad317 wim727 onder voorbehoud
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf |
heb mezelf erbij gezet...leuk!!!! grtjs miekjes
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 21:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 17:42
Onderwerp: tijd van komen en gaan....ik ga
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | iets langer geduurd dan 2 dg........ maar vooraf had ik intentie om lang ff niets met CM te doen...had tijd nodig voor mijzelf. |
In elk geval welkom terug weer Jonathan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 18:44
Onderwerp: Dagje "strand" ...
|
|
|
[quote=SUSANNAH475]Volgens mij wilde Miekjes285 van de lijst Tess... [/quot
ik ben er dinsdag afgehaald hoor suus...
groetjes Miekjes....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 18:50
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Jij hebt het georganiseerd toch ??
Nog 5 dagen om je tuin in/op orde te krijgen ...... |
jij zegt het, ik dacht het.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 12:12
Onderwerp: Dagje "strand" ...
|
|
|
DANIEL777 schreef: | je hebt toch 2 mannen aangemeld is toch meer dan zat |
hahahahaha goeie grap!!
Om het verschil wat kleiner te maken mag je mij van het lijstje afhalen.. (zijn wat andere dingen tussen gekomen)
SORRY !! Peace nu kan ik ook niet helpen met het letten op je kids maar dat komt vast wel goed....
Groetjes Miekjes
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 01:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 21:44
Onderwerp: oproep aan alle mannen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mariska.........Goed om ook in het forum te melden vind ik. |
ja inderdaad,het is goed om het door te geven aan chris maar het is zeker een goed besluit om het in het forum te zetten...
het is goed om elkaar ook te waarschuwen voor een bepaald persoon. vooral als je spreekt vanuit een persoonlijke ervaring..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 21:07
Onderwerp: Liefdes illusie
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | dacht dat het allen vrouwen over kwam maar nu heb ik zelf onder vonden hoe het is om echt belazerd te worden ben zwwar geschokt door dit gebeuren maar daar schade en schande word men wijs en gelukkig heeft God me bewaard voor erger ow wat voel ik me genomen |
Wat onzettend rot voor je Brazeevel dat dit je overkomen is,sterkte ermee!! niet opgeven hoor!!
wel goed dat je het ook op het forum gezet hebt voor de mannen zodat deze dame hier geen kans meer maakt...
groetjes miekjes
|
|
Naar boven |
|
|