Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:40
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
HANNAH810 schreef: misschien komen je strijkplankhoezen hier wel ineens bovendrijven, willemijn......... groetjes van hannes
LEANNE226 schreef: | |
LEANNE226 schreef: | Zo kan die wel weer
ik zag nl. net een topic over begeren........ |
zeg ehhh; leanne; houd een beetje rekening met mn emoossies ja!!! stoomstrijk-ijzer overbodig.......???
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 18:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:37
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 18:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:29
|
|
|
misschien komen je strijkplankhoezen hier wel ineens bovendrijven, willemijn......... groetjes van hannes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:19
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
tja willemijn; met stoom uit de oren of uit het ijzer? als ze maar zachtjes strijken en met beleid; not to hot..........anders gaat het niet goed met de strijk-hoes; staat zo slordig he, met al die verbrande plekken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:56
|
|
|
je boodschap is me niet duidelijk erik, de opbouw van je zin klopt niet helemaal denk ik; of is het leanneke-geheimtaal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:36
|
|
|
CARIN303 schreef: | Karel hier wil Hannes wel eens gaan vertellen hoor wat er opwindend aan is. Ten eerste....een opgepompte klerenkast, wie wil dat nou niet? Ten tweede,hij is naakt, antwoord overbodig dus Ten derde, opwindende man is juist makkelijk, kun je hem ook nog es uitzetten. Dus Hannes, bij vragen kun je met Karel wel een keer wat gaan drinken, legt tie het allemaal uit aan je! |
op één voorwaarde Carel!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:29
|
|
|
wat is er leerzaam en opwindend aan een naakte opgepompte klerenkast van een kerel, die een sleuteltje op zijn rug nodig heeft op opgewonden te worden/raken, vraag ik me af in dit mannentopic, waar de vrouwen vooral reageren............
een stoere groet van hannes
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 17:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 16:30
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ik weet wel dat ik minder berichten plaats omdat de stand wordt bijgehouden, en ik mezelf niet graag in t rijtje zie staan.........
maar om dan eens lekker offtopic te gaan; ben lekker tomaten-knoflooksoep aan het maken..........heerlijk!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 16:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:29
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | best geloofwaardig hoor hannes.....nog een plaksnor erbij op je foto en t valt helemaal niet op |
welja; peper het maar weer even in; alsof ik niet weet dat ik mn figuur en uitstraling niet mee heb.......!! gelukkig zijn er ook vrouwen die alleen naar de binnenkant kijken, en het uiterlijk wat minder belangrijk vinden.......
*hannes zucht*
overigens is het willem-filmpje een prima demonstratie van wat ik bedoelde onder woorden te brengen, alleen gebruik ik willem niet, maar het matras zelf.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:04
Onderwerp: Verlangen bidt altijd...
|
|
|
daarnaast geef je nog aan, dat je anders voelt en denkt dan acht jaar geleden. er staat echter heel duidelijk in de bijbel dat er ook groei is in het geloof; toen je net tot geloof kwam, geloofde je als een kind, kreeg zuigelingenvoeding; je ervaarde veel liefde en warmte. als je wat verder komt in je leven met de Heere God, dan kan die liefde wat minder in je ervaring leven, maar je leert meer te leven vanuit wat God spreekt, net als bij het opgroeien van een kind; een baby draag je veel op de arm, je koestert het en je voed het. dan is het tevreden. wanneer je een kind echter tot zijn volwassenheid blijft dragen, zal het nooit toe zijn aan de taak die hem wacht; dus je stimuleert het door het op zn voetjes te zetten, en aan te moedigen met woorden om de eerste stapjes te zetten. soms zeg je ook tegen een kind; ja het is eng, maar probeer het eens op mijn aanwijzingen. en ik denk dat God dat ook doet; de aanwijzingen in de bijbel mag je gewoon volgen, en toch zelf je manier vinden die bij jouw persoonlijkheid past om met dingen om te gaan; leren van je fouten, en terugvallen op God als je niet weet wat je doen moet. kortgezegt; binnen de richtlijnen van de bijbel, zelf actie ondernemen. en dan mag je Zijn zegen verwachten, ook als het niet zo loopt als je je voorgesteld had. de vrede en liefde van God heb je, ook al voel je die niet altijd even sterk, want Hij heeft het gezegt! je leeft dan dus meer op het vertrouwen op Zijn woorden, dan op het voelen van emotie; en dat is dus groei in geloof..... is het je duidelijk wat ik je zeggen wil?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:56
Onderwerp: Verlangen bidt altijd...
|
|
|
loes, je reactie doet me denken aan psalm 38 vers 10 daar staat; Heere, voor U is al mijn begeerte, en mijn zuchten is voor U niet verborgen. Mijn hart keert zich om en om, mijn kracht heeft me verlaten.
en verderop; die kwaad voor goed vergelden, staan me tegen (zijn tegen mij gekeerd) omdat ik het goede najaag. verlaat mij niet o HEERE mijn God, en wees niet ver van mij; haast U tot mijn hulp, Heere mijn Heil.
het is denk ik wel zo dat God straffen kan, maar als je de bijbel goed leest, dan is er zoveel liefde en barmhartigheid in God, zoveel geduld, dat ik durf stellen, dat wil je aan de toorn van God toekomen, je eerst een enorme hoeveelheid liefde van Hem moet vertrappen. Hij roept ons zelfs ergens in Jesaja op, om al onze verwijten naar Hem toe uit te spreken, zodat er over gepraat kan worden; vertel Mij uw redenen, en laten we samen richten... doe Mij uw stem horen, want uw stem is Mij lieflijk...... Hij aanschouwt de moeite en het verdriet, (niet om te straffen, maar...) opdat gij het in Mijn hand zou leggen.... wentel je weg op de Heere, en vertrouw op Hem, dan zal Hij het voor je (goed) maken. alle dingen werken mee ten goede, voor degenen die naar Zijn voornemen geroepen zijn.... allemaal voorbeelden van een hulpvaardige en bereidwillige God, niet zozeer van een straffende God.
voor mij persoonlijk is psalm 37 erg mooi, de laatste twee verzen, waar staat; maar het heil der rechtvaardigen is van de HEERE, hun sterkte in dagen van benauwdheid. en de HEERE zal hen helpen, en zal hen bevrijden; Hij zal hen bevrijden van de goddelozen en zal hen behouden, want zij vertrouwen op Hem!
wat ik ook een mooi gedeelte vind in dit verband is psalm 62 mijn ziel is immers STIL tot God, van Hem verwacht ik een heilrijk lot gewoon stille verwachting dus, en geen actief en onafgebroken bidden
ik denk dat iedereen wel eens momenten heeft, dat het zo moeilijk is om Gods liefde en leiding te zien; om je over te geven over Zijn leiding in je leven, omdat je zoveel wensen hebt die niet in vervulling gaan op het moment dat je dat zóó graag zou willen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 13:29
|
|
|
jeuken jouw handen ook zo, om te typen lies? als we nou groen licht kregen om te reageren, dan was het dekbed-klussie zo gepiept he, maar ja............ we houden ons stil........
. VISSER zei; Als je nou van Hannah Hannes maakt is het probleem opgelost!
visser; men neme......... het dekbedhoes, leg dat over het bed zoals het straks moet komen te liggen, liefst iets meer naar t voeteneinde... dan neem je de ene punt van het dekbed, trekt dat naar de punt van de hoes, waar hij thuishoort; de rest van het dekbed ook een beetje (te ver..) in de hoes, omdat dat handiger werkt. zorg dat die punt redelijk goed zit zo het moet, en dan stop je die punt goed ver onder het matras, waar het komen moet; de matras dient zeg maar als "knijper". dan neem je de andere hoek van het dekbed, en doet hetzelfde met de andere punt, en zet beide punten vast onder het matras. dan trek je het midden van de bovenkant iets op, en zorgt dat de vulling netjes aansluit op de bovenkant van de hoes, en trekt de boel nog weer even glad, en je stopt het weer even aan beide kanten steving vast onder t matras. dan de onderste hoeken recht trekken, zodat de randen van het dekbed samenvallen met de randen van de hoes pak de hoes met vulling aan beide kanten van het voeteneinde even vast, en flink schudden, zodat het allemaal goed op zn plek zit, en voila....... alle kanten instoppen, en je kunt genieten van je rust..........
ik ben benieuwd of je t zo makkelijker voor elkaar krijgt; ik hoor het wel.
huishoudelijke groeten van hannes
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 13:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 10:51
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Tja... dat krijg je ervan als vrouwen niet mogen reageren... |
jeuken jouw handen ook zo, om te typen lies? als we nou groen licht kregen om te reageren, dan was het dekbed-klussie zo gepiept he, maar ja............ we houden ons stil........
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 10:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 13:20
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ja laat ik ook eens lekker klagen; daar heb ik nou echt zin in!! ik moest vandaag twee vuilcontainers vullen; dus tussen twee regenbuien door, hup, laarzen aan en naar buiten toe; de dode rozentakken nu eindelijk eens weghalen. t zijn van die wilde, (ramblers genoemd) die zulke prettig lange weerhaak-stekels hebben, je kent ze wel. maar na een druk en gezellig weekend, wil er niet veel zoals ik het wil, dus ik had een lange tak losgeknipt (eh... dacht die losgeknipt te hebben) en geef er een sjor aan; swiep, tak gaf pas na een paar rukken goed mee; en kwam midden op mn voorhoofd terecht; dus overal bloed in mn gezicht, het liep er met flinke stralen uit. ik naar binnen, alles eronder natuurlijk, en ben maar even in de douche gaan zitten; dat ruimt het gemakkelijkst op!! overigens is mijn hoofd nu ene grote wattenbol, mn ogen zijn dik van de huilbui die er over heen kwam, maar................... mn heerlijkste moment vandaag is, dat de meisjes lekker spelen.........zodat ik even kan bijkomen van de schrik!!
rozen houden van mensen weet je; ze kussen je zo maar ongevraagd op je voorhoofd, maar ik vind het stekelige vervelende dingen! ze geuren alleen zo heerlijk als ze in bloei staan!! dus toch maar een paar nieuwe kopen denk ik...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 20:36
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nou is het ineens weer 'het plein tegenover Intertoys'....op welke van de drie lokaties stond je nou werkelijk:
1. parkeerterrein? 2. bij Intertoys voor de deur? 3. het plein tegenover Intertoys en naast het parkeerterrein?
en waarom zet je die lokatie dan niet in je bericht op het forum?
ik kan niet anders zeggen: lekker duidelijk.
dan is een vuurtoren zo gek nog niet om bij af te spreken |
zowel op locatie 1, als op locatie 2 als op locatie 3 griffie! nl, bij intertoys voor de deur is een parkeerterrein, waarnaast een klein pleintje is, een zeer brede stoep, waar we stonden te kleumen in de zandstorm, om op de laatkomers te wachten, maar helaas, we hadden pech, want ze kwamen niet allemaal! k hoop dat je er volgende keer weer gezellig bij kunt zijn, griffin!!!
cross; bedankt voor je organisatie; maar kun je volgende keer de zandkorrels achterwege laten op een winderig strand? sou so fijn sijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 22:58
Onderwerp: Retraite
|
|
|
FRANKT627 schreef: Niet vermoeden dat de stichter van deze topic, IMRE695, reeds geen lid meer was reageerde ik na 3 maanden op zijn vraag ivm een retraite in een klooster. Als ex-kloosterling vond ik het fijn om weer eens over een abdij te kunnen praten of informatie te geven. Het is immers een aparte ervaring om in de beslotenheid van een abdij enkele dagen te vertoeven. Of je nu een protestant bent of een baptist of aangesloten bij een vrijmetselarij: het kan je een indruk opleveren die je nog lang zal heugen. Is het niet door de stilte dan misschien wel door de gebedsdiensten of de andere gasten die je er ontmoet.
Hoe één enkele vraag en een direct antwoord op die vraag kan ontaarden in kibbelen en kwetsende woorden is deze topic daar nu helaas een bewijs van. Natuurlijk kunnen we een andere mening hebben en ja zeker, natuurlijk mag die mening ook bekend gemaakt worden. Het is dan nog slechts een mening en niet dé mening. Gaan vitten op personen of hen psychiatrisch neerzetten en dit dan ongelukkig verwoorden werkt destructief. Ik ben er zeker van dat de Heilige Geest ons niet de woorden geeft om onze medemens te kwetsen want "Allen die zich laten leiden door de Geest van God, zijn kinderen van God" (Rom.8:14)
Frank
ja frank; wat een goed idee; laten wij ten topic gaan; kun je me uitleggen hoe zo'n retraite er zo ongeveer uit zou zien, en wat deze retraite tot een zo byzondere ervaring zou maken? (dan laten we de reacties die niet zo juist in hun verpakking huizen, even buiten de heilige kloostermuren.... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 22:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Niet vermoeden dat de stichter van deze topic, IMRE695, reeds geen lid meer was reageerde ik na 3 maanden op zijn vraag ivm een retraite in een klooster. Als ex-kloosterling vond ik het fijn om weer eens over een abdij te kunnen praten of informatie te geven. Het is immers een aparte ervaring om in de beslotenheid van een abdij enkele dagen te vertoeven. Of je nu een protestant bent of een baptist of aangesloten bij een vrijmetselarij: het kan je een indruk opleveren die je nog lang zal heugen. Is het niet door de stilte dan misschien wel door de gebedsdiensten of de andere gasten die je er ontmoet.
Hoe één enkele vraag en een direct antwoord op die vraag kan ontaarden in kibbelen en kwetsende woorden is deze topic daar nu helaas een bewijs van. Natuurlijk kunnen we een andere mening hebben en ja zeker, natuurlijk mag die mening ook bekend gemaakt worden. Het is dan nog slechts een mening en niet dé mening. Gaan vitten op personen of hen psychiatrisch neerzetten en dit dan ongelukkig verwoorden werkt destructief. Ik ben er zeker van dat de Heilige Geest ons niet de woorden geeft om onze medemens te kwetsen want "Allen die zich laten leiden door de Geest van God, zijn kinderen van God" (Rom.8:14)
Frank |
ja frank; wat een goed idee; laten wij ten topic gaan; kun je me uitleggen hoe zo'n retraite er zo ongeveer uit zou zien, en wat deze retraite tot een zo byzondere ervaring zou maken? (dan laten we de reacties die niet zo juist in hun verpakking huizen, even buiten de heilige kloostermuren.... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 22:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hannah, deze bijdrage vind ik onder de maat. Je zet liever Gods woord aan de kant? Ik dacht dat ik je beter kende dan dit....Zinga gebruikt heel terecht bijbelteksten om haar argumenten te staven. Maar zelfs dit is voor jou als tegen dovemansoren gezegd. |
wanneer je de moeite wilt nemen om je boodschap in een fleurig bloemetjes-papiertje te verpakken, wil ik de moeite nemen je te antwoordden, heer chatuliem. (wil je dan gelijk even je boodschap wat duidelijker onder woorden brengen, want die ontgaat me op dit moment, het lijkt er namelijk op dat mijn boodschap dat woordkeuze in een bijdrage belangrijk zijn, niet overgekomen is.)
overigens, ik kon er wel om grinniken, dat je me bij mijn naam noemde hoor! maar ik blijf toch Hannah810, aangezien ik hannah een veel en veel mooiere naam vind!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 20 augustus 2010, 22:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 22:16
|
|
|
ZINGA672 schreef: Oeps... pak dan maar snel een schaartje en knip 1 Petrus 3:15 uit je Bijbel:
"Maar heiligt de Christus in uw harten als Here, altijd bereid tot verantwoording aan al wie u rekenschap vraagt van de hoop, die in u is, doch met zachtmoedigheid en vreze, ..."
GrZ!
mieke, gooi je parels niet voor de zwijnen......... gooien met teksten om te kwetsen............ach...........wat een nivo, mensen!
de hoop die in me is? want ik weet, dat Hij machtig is, mijn deel te bewaren tot de jongste dag!
mijn geloof? toen dominee Hellenbroek ooit werd uitgedaagd, op de manier zoals mieke het ervaart, en met dezelfde tekst werd "bestookt" ging hij de geloofsbelijdenis opzeggen; ik geloof in God de Vader, de Heere Jezus Christus, en in de Heigilige geest.........wederopstanding, en een eeuwig leven; AMEN
zinga, toen mieke463 zich niet geroepen voelde, om op een wereldwijd te lezen forum haar persoonlijke geloofsbeleving uit één te zetten, leek jij te schrikken, en het idee te hebben, dat de schaar in haar bijbel zou moeten; zo las ik althans je bericht. je noemde daarbij een tekst, waarop ik op een andere bijbeltekst de nadruk legde, die elkaar dus tegen lijken te spreken op het eerste gezicht, en die je ook kwetsend zou kunnen gebruiken. je christenzijn trek ik echter niet in twijfel, zinga, en dat weet je. overigens wil ik je wel excuus maken, als ik mijn bericht wat duidelijker had kunnen verwoordden. zoals ik al aangaf aan chatuliem; de verpakking kan soms beter, ook bij mij, helaas. en zoals je als wens aangaf; we laten het rusten! fijne avond nog, zinga!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 22:07
|
|
|
RENSKE067 schreef: | het zal wel aan mij liggen maar ik ben de draad kwijt wil de echte mieke opstaan want blijkbaar heet iedereen ineens mieke of ben ik nu echt zo kippig |
kiekeboe, renske, ik blijf zitten overigens, want ik ben een beetje moe..... aangenaam; mieke is de naam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 11:28
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Oeps... pak dan maar snel een schaartje en knip 1 Petrus 3:15 uit je Bijbel:
"Maar heiligt de Christus in uw harten als Here, altijd bereid tot verantwoording aan al wie u rekenschap vraagt van de hoop, die in u is, doch met zachtmoedigheid en vreze, ..."
GrZ! |
mieke, gooi je parels niet voor de zwijnen......... gooien met teksten om te kwetsen............ach...........wat een nivo, mensen!
de hoop die in me is? want ik weet, dat Hij machtig is, mijn deel te bewaren tot de jongste dag!
mijn geloof? toen ooit een dominee werd uitgedaagd, op de manier zoals mieke het ervaart, en met dezelfde tekst werd "bestookt" ging hij de geloofsbelijdenis opzeggen; ik geloof in God de Vader, de Heere Jezus Christus, en in de Heigilige geest.........wederopstanding, en een eeuwig leven; AMEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 11:22
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ben stellig waar de Bijbel stellig in is. Ik durf mijn mening te geven waar ik een mening over heb en ik durf dingen te benoemen die gewoon zo zijn als ze zijn. In mijn bijdragen geef ik duidelijk weer wanneer ik ergens een mening over heb. Dat dat niet zo gewaardeerd wordt is mij allang duidelijk. Mensen hebben liever dat je niet zo'n duidelijke mening hebt. Want alles moet maar bespreekbaar zijn, overal zitten verschillende kanten aan en stel je voor dat je iemand eens kwetst met je mening. Weet je wat echt verstikkend werkt voor mensen? Angst te hebben om duidelijk te zijn. En deze angst bezit ik niet. Omdat ik weet dat duidelijkheid uiteindelijk het meest gerespecteerd wordt. Mensen worden niet gekwetst door mijn uitspraken, maar doordat het aansluit op hun eigen onzekerheid. En misschien zou men zichzelf ook eens moeten afvragen, waarom voel ik me nu gekwetst? Maar ik zal doorgaan met het verkondigen van mijn mening, omdat ik weet dat in veel gevallen het grootste deel van de mensen het met me eens is. En geloof me, dat zijn er heel wat meer dan die cactussen die hier van zich laten horen!!!! |
volgens mij zijn we ietwat off-topic geraakt, maar wat ik als angstvrije duidelijke mening neer zou willen zetten, is dat je dezelfde boodschap anders kunt verpakken, zodat het een opbouwende mening wordt, die óók aansluit bij de onzekere kanten die ieder mens in zich heeft, zij het dat de ene mens wat meer onzekere kantjes heeft, dan de ander. je zou, om een voorbeeld te noemen, het woord cactussen kunnen vervangen door mensen, heb je dat ook wel eens overwogen? je kunt kwetsende opmerkingen om je heen kunnen gooien, of warmte om je heen kunnen strooien; werp je brood op het water; en je zult het vinden na vele dagen! stooi geen gif, maar Brood, chatuliem; dat lijkt me een goede levenshouding! want wat je zaait, zul je ooit, op een dag, oogsten! groetjes van stekeltje, cactussssssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 09:44
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het beste moment weet ik niet maar een goed moment heb ik nu al: Koffie, veel koffie vanmorgen. Degene die het heeft verzonnen, moet de Nobelprijs krijgen. Elke dag weer dit genoegen!
Thomas, blij dat hij 's ochtends geen Earl Grey hoeft te drinken. |
vast niet zoveel als ik, thomas; je hebt altijd bazin boven baas, he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 11:42
Onderwerp: Chatroom roddels.
|
|
|
ik kan gibby wel volgen, gisteravond werd er publiekelijk aangegeven; mevr A mailde meneer B en dat werd mevr A zeer kwalijk genomen...... ik vraag me dan af, of het nodig is dat iedereen daarvan op de hoogte is!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 09:13
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan; hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 34 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 MarcoWaal200 39 jaar (helaas zonder kinderen) 3 plaatsen Omgeving Sliedrecht A15 hechas020 48 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 22:22
Onderwerp: Gezocht...
|
|
|
ANITA324 schreef: | Gezocht:
Naar een man naar Gods hart Met Bijbelse Wijsheid en Inzicht
Een man die leiding kan geven Liefde en leed kan delen Een warm hart draagt
Samen tot 3 voudig snoer mag zijn.
Shalom,
Anita |
een david en salomo in één dus, anita??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 15:48
Onderwerp: Uiterlijk of innerlijk
|
|
|
uiterlijk went wel; innerlijk niet!! uiterlijk is als een behangetje; het verschiet met de jaren........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 17:05
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
zit mijn meisje gister bij me op schoot te knuffelen, zegt ze; "mamaaaaaaaaaah? wanneer gaan we weer barbekroelen?"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 13:34
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
MARIO216 schreef: | Lepeltje zoekt kommetje Mosterd zoekt kroket Sambal zoekt nasi
|
ik zie je reactie nu pas, mario! hij is leuk!!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|