Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 13:36
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
LIES146 schreef: | 'we' is in het algemeen.. ik moet zeggen dat ik best wel sta te kijken hoe sommige onderwerpen hier persoonlijk op de man uitgespeeld worden, mensen die een andere mening worden weggezet als dommoren of waar men elkaar echt probeert negatief te raken. |
Ja, dat is waar, je kan hier maar ook beter geen eigen mening hebben en zeker niet zeggen wat je vindt en denkt, en gewoon je masker opdoen en zeggen wat je denkt dat anderen van je willen horen.
Gewoon, hoe het hoort.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 13:32
|
|
|
Hai Zoeker,
Ja, ik had toevallig een korte tijd terug het eerste deel gezien, ben nu bij zeg maar de helft 2de deel, en denk toch van klopt, maar weer niet voor iedereen, dat deel als er een camera gericht wordt op vrouwen en daarna op mannen, je, ik had camera vrees, nu niet meer bijvoorbeeld en ja, het gaat dan weer lang niet altijd op denk ik.
Het eerste deel ja, ik herkende veel, hoe dan ook, of k weinig en veel, in mezelf, of in mezelf en anderen herken, het blijft sowieso erg grappig, met wel een waarheden....
Kan ook ik herkende dingen die ik eerst had, of andersom, die ik eerst niet had nu wel, of dingen die ik niet meer wil hebben, en er nog niet vanaf ben, maar ja, de strekking is leuk, ik ga ff verder kijken, en grappig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 13:14
|
|
|
Wie is 'we'?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 13:10
Onderwerp: Tipsch voor den man
|
|
|
CORNE927 schreef: | SHanita, ik reageer met een soort gelijkenis, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, want kan er inhoudelijk wel op ingaan en het is erg genoeg wat je beschrijft, maar toch doe ik dat niet.
Dit is trouwens een voorbeeld wat echt aan de hand is in mijn familie:
Ik heb een oma (moeders kant) van dik 97 en mijn moeder van 73.
Mijn oma behoort tot de zeer sterken, dat staat buiten kijf. Mijn moeder is altijd ziek/zwak/misselijk en jammert de hele dag en als het kon liefst de nacht ook.
Mijn moeder denkt dat zij pech heeft, want haar moeder van 97 mankeert nooit wat.
Ik kan je vertellen dat mijn oma echt van alles mankeert hoor, maar hoe gaat zij ermee om t.o.v mijn moeder? Juist, daar zit het verschil. Mijn oma leeft, staat nog steeds in deze wereld met haar volle verstand en blijft vechten, heeft (volgens haar) nog zoveel te doen.
Dat bedoelde ik met de quote naar Lazarus; sta op, en... Verwerk het verleden (in algemene zin en niet specifiek aan jou gericht), laat het achter je, alleen zo kom je echt verder volgens mij. |
Dank je Corne, dit vind ik echt heel duidelijk uitgelegd, ja, dat jammeren de hele dag van mensen ja, daar kan je idd zelf ziek van worden als je niet uitkijkt. Ja, Nóu snap ik je!
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 12:46
|
|
|
ZOEKER064 schreef: | Ik zit net naar een lange versie te luisteren, erg gaaf.
Grappig dat hij pastor is geweest ... |
Ja, behalve dat hij interessante dingen zegt is hij ook nog eens erg grappig ;)
Dank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 12:25
|
|
|
Hoi Zoeker,
Quote: | Roady, even als mannen onder elkaar, voor het geval dat je deze link in een ander topic hebt gemist:
http://www.youtube.com/watch?v=0BxckAMaTDc
Het is een beetje de aard van het beestje.... (niet denigrerend bedoeld)
Women tend to remember everything ... |
Dit is heel toevallig echt de énige Amerikaanse spreker waarvan ik vind dat die zinnige dingen zegt...toevallig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 12:06
|
|
|
CORNE927 schreef: | Shanita, jouw beeld van de man blijft onverminderd laag. Ik hoopte wat te neutraliseren, maar lukt niet blijkbaar.
Jammer dat je commentaar wat eenzijdig is, want je komt er blijkbaar niet op dat wellicht de vrouw van die man misschien wel aanleiding geeft dat ie naar andere/jongere vrouwen kijkt of mee omgaat. Daarmee praat ik niet goed wat de man doet, maar om de man af te schilderen zoals jij doet vind ik eerlijk gezegd wat kortzichtig. Het verhaal heeft altijd twee kanten en jij beschrijft de ene, maar er is ook een andere...meestal! |
Ik heb het niet over het beeld van de man, het gaat me over jou goedbedoelde advies: na mijn post: 'je moet er niet in blijven hangen' (levenslang)....
Ik heb hier vaak geschreven ik heb mannelijke vrienden 2 hele goede, en ik ben niet zo iemand die met vrouwen omgaat als kind ging ik al met jongens om.
Ik beschrijf hier niets, had het over je niet blijven hangen advies.
Ja, en meestal komt het door de vrouw, welterusten
Je leert hier wel de mensen kennen, nou als mijn abo voorbij is neem ik een lekker time out. Dan kán ik nml niet reageren....
En, het is niet iets van ooh daar blijf ik maar niet in hangen, ik ken mannen van 50, ja, helemaal in de war, depressief etc, ja, omdat ze als jongetje zijn misbruikt, dus, heeft niet met mannen van doen. Vrouwen zijn net zo goed daders, mannen en jongetjes net zo goed slachtoffer, en ja, is het een eenmalige gebeurtenis waarbij het kind voor steun ze verhaal bij de ouders kwijt kan, ja, dán is het mogelijk om er niet in te blijven hangen.
Maar wat als het jarenlang voorduurt door een van de ouders(en aanverwanten)...en het kind wordt niet gelooft, zoals gewoonlijk(dissociatieve dissonantie)? Wat dan? Weet jij waarom veel treinen pas gaan rijden als iedereen het perron verlaten heeft?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 5 februari 2013, 12:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:44
|
|
|
Corne: Quote: | Nu kan je 2 dingen doen, er (levenslang) in blijven hangen en alles naar beneden halen of er voor gaan, lerend van het verleden en met een positieve kijk. |
Daarom zei ik ook: Nou, er is één ding wat ik nog nooit gedacht heb en nooit zal denken; aan haar kan ik niet tippen Smiley die vol vragen zit
Omdat ik er niet in blijf hangen.....ik respecteer mezelf, en ga niet denken aan haar kan ik niet tippen en aan haar, dan zou ik geen leven hebben met een partner.
S. Liefde met een man die zich met 'jongere dingen' bezig houdt is niet mogelijk....
En wat ik al eerder zei: Het een keer achter je laten, of er niet in blijven hangen, dat zijn goed bedoelde adviezen, als dat mogelijk was hadden mensen dat allang gedaan.
Of, je móet 'het' een plekje geven...ook zoiets....
Je kan ermee leren leven. En vaak kan je 'het' achter je laten, maar ja de uitdrukking van je moet er niet in blijven hangen(levenslang), vind ik gewoon, respectloos. Mensen gebruiken drugs om te vergeten, drinken, omdat het menselijkerwijs helemaal niet mogelijk is zoiets achter je te laten. Of 'er' niet in te blijven hangen. want benoemen ja, dat doen we niet. Het is 'het' en 'er'.
En ik ben het met je eens, het er steeds over hebben is niet goed, maar ja triggers zoals spreuken van ouwe bok met jong blaadje ja, dat triggert nu eenmaal, en ja, verdringen is ook niet goed.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 5 februari 2013, 12:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:39
|
|
|
Ja, en ze zijn er vaak nog trots op ook, lekker jong ding, en ik als ouwe bok lust wel een jong blaadje. Ja, zeker als je zoals ik naar ; kleine huis op de prairie kijk, ja, het respect van de vader, Charles, voor zijn dochters.....en zijn vrouw....dat geneest een hoop als ik zie hoe het ook kan, ook al is het gebaseerd op waargebeurde boeken, ik weet dat dat bestaat. Zie het wel bij gezinnen...
Trouwens; het overheersende respect en moraal in dat dorpje, Walnut Grove in de serie.....Daar zijn dingen die hier heel normaal zijn daar ondenkbaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:38
|
|
|
LIES146 schreef: | Dat is een van de redenen dat ik uiteindelijk gescheiden ben. Het liegen, de aggressie, de onbetrouwbaarheid en elke keer weer de 'Het spijt me echt'. Zonder enige verandering. Niet werkbaar, echt niet werkbaar.
Terug op het vergeven versus vergeving vragen. Vergeving vragen vind ik eigenlijk een ingewikkeld iets.. Je hebt een ander iets aangedaan en hem kwaad berokkend, en dan leg je er ook nog een verwachting bij. Heb k persoonlijk moeite mee. Zelf zal ik wel dan naar de ander toe gaan en schuld belijden. Ik heb dit gedaan, ik heb jou daarmee beschadigd en dat spijt me heel erg. Je gaat dan wel naar de ander om te erkennen wat er is gebeurt, waarschijnlijk schep je daarmee ook meteen meer ruimte voor vergeving maar je legt het niet als verwachting bij de ander neer. |
Het werd bij mij zelfs als een 'moeten' van mij kant neergelegd, zowel door dader als door "gemeente".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:36
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, maar wel VAN HARTE he, mag ik hopen
Zie post Roady
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 08:39 Bericht Onderwerp: Vergeving [/u]
Net zoveel begrip en gevoel als een wiskundige vergelijking of som.
Neehee, zelfs een wiskundige vergelijking heeft meer gevoel....
En net zoveel wijsheid als een .......? Kan even geen woord bedenken..... Ja, net zoveel wijsheid als een ... |
Voor de zekerheid, deze post was om te laten zien hoe een en ander over kwam bij me...wat Roady oa zei.
Fijne dag!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 5 februari 2013, 10:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:03
Onderwerp: Bevrijding!
|
|
|
SAM822 schreef: | Hoi Shanita,
Kun je dit toelichten... het lijkt er anders op dat Christus je vrij heeft gemaakt zodat je toch vooral zelf kan gaan doen waar je zin in hebt, puur laat leiden door je gevoel en verder niet voor correctie vatbaar bent. Uitsluitend hoe jij het ziet is de juiste zienswijze? Sta je ook open voor andere meningen dan? In verschillende topics merk ik steeds weer een houding van je van: "zij hebben het gedaan, zij hebben jou onoprecht en onheus behandeld/benaderd en anderen hebben het allemaal verkeerd". Je schrijft veel hier op het forum. Ik vraag me soms af waarom? Is het constructief of destructief bedoeld? |
Kijk Sam, als je me iets vraagt om toe te lichten en je licht het vervolgens zelf toe, ja, wát wil je daarmee bereiken, vraag ik me af.
Kun jij dat even toelichten?
Want jou toelichtingen over mij komt me over als een reeks Absurde beschuldigingen. En ook, net alsof je tegen een minderwaardig iemand praat. Ja, dat gedrag van jou komt mij erg bekend voor uit groepen die ook altijd alles beter wisten, ze wisten zelf beter dan ik zelf wat mijn motieven waren, wat ik ergens mee wou bereiken etc. Ze wisten zelfs beter wat ik dacht, en ja, de Heer zegt dit en dat tegen mij over jou, ach ik kan een boek schrijven, zo een als ooit EVANGELISCH EN JIJ BENT HET VOORBEELD...van hoe het niet moet....
Ik zal voor de duidelijkheid wat dingen quoten , wat beschuldigingen en insinuaties en vooronderstellingen, zeg maar vooroordelen.
Nou dat is niet nodig dan zou ik je hele post moeten quoten.
Het is namelijk een groot stuk beschuldigingen, aannames, vooroordelen, insinuaties etc.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 5 februari 2013, 09:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:39
|
|
|
ALTJE848: Wil ik wel iets aan toevoegen Goedemorgen! (ik, SHANITA130 ben Rood)
Het is niet een slaven juk dat ik je opleg en het allemaal eens ben met bovenstaande maar één ding is een rode draad net als je letters die je schrijft ik ik ik las ik net nog even lieve shanita Het is een geheel rode draad die door al je schrijven heen gaat en zegt wat je bent wie je bent , maar lees ook een mooie vrouw in wording ,Wat leuk dat je dat zegt!een parel die geslepen word dat schuurt doet pijn ,Zou een parel dat voelen denk je? Nou ja ik wéét wat je bedoelt...:) als je kritiek krijgt of zo opvat , maar denk niet dat het zo bedoelt is .Kritiek ís niet erg als het opbouwend is, als je er iets mee kan...maar een voor de hand liggend voorbeeld, Sam hierboven, vraagt eerst wat ik bedoel?, en gaat daarna alles zelf invullen, ja, dat konden die gasten vroeger met me doen toen ik `18 was en niet beter wist, maar nu niet meer.... Ik heb meestal wel het idee dat dingen hier goed worden bedoelt, ja nog hele tijd gemailt met Zoeker, wie had dat gedacht ;)we zijn allemaal met gebreken ook ik en niemand is goed en zonder zonder zelfs niet één dat kan ook niet . Alleen God is zonder gebreken :) maar ik weet wel probeer eens alleen te lezen en te bidden wat er bedoelt word God kan je inzicht geven als je niet begrijpt te vragen aan de mens wat bedoel je? Dat deed ik hierboven in de post ook. Ik zie en verbitterde vrouw in de rode draad als eerder gaf je al aan je kent me niet helaas jammer denk ik dan . Lieve meid ik ben niet verbitterd, ..maar bedankt voor je bezorgdheid!En ik zie ook wat ik al zei een vrouw die word geslepen en ik weet uit ervaring laat het toe . het zal je die vrouw maken die God bedoelt heeft , en ik ben er ook nog lang niet maar laat toe dat mensen me vertellen wie ik ben en probeer dat aan te nemen , soms vraag ik aan God wat bedoelt ze/hij nu ? En de Heer geeft me antwoorden in de bijbel . Zo is dat God geeft antwoord, en soms mensen. Je hoeft ook niet alles te verstaan wat iemand zegt dat staat ook wat jij aan kan is goed ga niet zoeken en graven dat maakt je moe En ik merk dat ook de hele dag hier op de pc mat af net als boeken lezen staat in het woord , Ja, ik zat hier weleens 4 uur per dag achter, ja.Ik ga dingen doen en dan heb ik plezier dat het klaar is bijv mijn huis dat schoon is lekker fietsen als de zon schijnt wat erver kijk om je heen naar de bloemen de bomen die straks d eknoppen krijgen Gods schepping de kleine dingen meid Zo is dat dat omschrijf je goed vind ik, lekker je huisje mooi maken, opgeruimt en schoon, en dan heerlijk naar buiten, ik heb dat ook als ik fiets naar mijn vrijw. Werk!we hoeven niet groot te denken en alles te weten en te begrijpen . sorry lang verhaal maar heb het gevoel dat ik je dit mag schrijven een tip lees haal er uit leg het bij God of vraag mij ? Jij bent erg duidelijk! maar probeer het tot je te nemen het is goed bedoelt uit een goed hart Ja, dat voel ik aan ! en ja wet je zegt JIJ Mag doen wat je er meer wilt Idd, bedankt dat je dit wilde delen !! Blessings en groet anita Zegens! en Laterz! S.
Romeinen 12 hele vers voor jou shanita als je er toch klaar voor bent, wil ik je dat graag meegeven en vooral vers 15 Verblijd u met hen die blij zijn , en huil met hen die huilen. Ook dat! En verder mag je vrij zijn leg ik jouw geen slaven juk op want het woord van God is waarheid ten alle tijde . Ja
Een slaven juk voor mij is dat wat ik heb gedaan me wat aangetrokken wat mensen zeggen dus leg ik dat op mezelf door te doen wat hun willen . Idd, doen wat anderen willen me zelf als klein kind hebben laten behandelen(en zelfs tegen kinderen doe je zo niet is mijn mening), ja, dát gebeurd niet meer, die tijden zijn voorbij! Ja, weet je, ik was erg jong en pas gelovig, en ja wist er niets van dus men kon mij echt vanalles wijsmaken; ik moest me gevoel uitschakelen, want me gevoel kwam van de duivel zo maakte men mij wijs, onvoorwaardelijk doen zonder vragen te stellen, zoveel mogelijk geld geven, want dat was dan voor de Here, en als ik hulp nodig had waren ze er niet...Denken wat de leiders dachten...ja, en nu voel ik me vrij Ik had mij, wederom een slaven juk op laten leggen...zo zie ik dat...En God zegt ook in Romeinen 12 dat je genadegaven hebt gekregen en die mag je ook in de ander ontdekken en aannemen ,en soms is het goed te luisteren naar heb die echt spreken vanuit het woord . Zo is dat! Naar hen die spreken vanuit het Woord!
Mijn juk is zacht mijn last is licht zeg de HEER Allen die vermoeid en belast zijn daar is plaats voor bij het kruis wat jezus gedaan heeft voor een ieder van ons die geloofd . Idd, Zijn juk is zacht en Zijn last is licht
De enige waarheid is ook dat je geloofd dat Jezus voor jou is gestorven en weer is opgestaan en leeft NU . Lieve meid dat geloof ik al 20 jaar
Hij is om je heen onder je boven je naast je omringt je met zijn liefde en trouw er is niemand beter die dat kan geven dan HIJ Ja, mooi is dat he en bemoedigend! En Hij geeft eeuwige liefde en trouw dat wat in de wereld is gaat voor bij is leegte onder de zon dan denk ik looft God prijst Zijn naam en geen Hem de eer Zo is dat!
Ik wens je dit allemaal toe als sterkte in je leven kracht voor vandaag en morgen en alle dagen die nog volgen. Dank je wel! Dat wens ik jou ook!
Ik weet dat God voor mij alle wonden heelt er geen ander is die mij geneest en hersteld Ja, en het maakt niet uit hoe oud je bent ;) dat wens ik je toe en dan de tekst ui romeinen vers 2 word niet gelijk vormig deze wereld maar word innerlijk veranderd vernieuwing van uw gezindheid om te kunnen onderscheiden wat goed en kwaad is Zo is dat! Onderscheidingsvermogen!
Ik wil je bemoedigen met deze teksten Dat vind ik wel zo aardig! dat het vrucht mag dragen in je leven het ga je goed meid Jou ook, nieuwe dag, nieuwe ronde nieuwe kansen ;) Anita
S.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 5 februari 2013, 08:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 00:49
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Waar staat dat ook alweer; geef een dwaas GEEN ANTWOORD WANT JE VERLAAGT JE TOT ZIJN NIVEAU?
Ergens in spreuken he, zoiets.
Maar ja, niet reageren is ook weer zo liefdeloos.....ach ja, het is een forum, ik heb heel soms met mensen, in real life was ik er met een grote boog omheen gelopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 00:35
|
|
|
Truste. !! Droom lekker
tot morgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 00:00
|
|
|
Ha, Anita, Wat een mooi woorden!
Doet me heel erg goed!
Heel erg bedankt!
Laterz!
En Zegens!
S.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 5 februari 2013, 00:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 23:25
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
Ja Zoeker, ik ook: RESPECT!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 23:17
|
|
|
SAM822: Hoi Shanita, (dingen die Shanita130 schrijft zijn in het ROOD.)
ha Sam,
Kun je dit toelichten... Waaat? TOELICHTEN WAT? het lijkt er anders ANDERS DAN WAT? op dat Christus je vrij heeft gemaakt zodat je toch vooral zelf kan gaan doen waar je zin in hebt, Inderdaad En dat lijkt niet alleen zo, dat is zo!
puur laat leiden door je gevoel Nee hoor, ik heb ook nog mijn verstand, net als iedereen he? en verder niet voor correctie vatbaar bent. Wie zegt dat? en, waar staat dat? Uitsluitend hoe jij het ziet is de juiste zienswijze? Hoe ík iets zie is op dat moment voor mij, de juiste zienswijze...Dat heb je goed gezien!
JA, IK LOOP NIET MEER MEE MET DE EVANGELISCHE GEHERSENSPOELDE MASSA, HALLELUJA!Sta je ook open voor andere meningen dan? IK STA ER OPEN VOOR, EN DAN BEPAAL ÍK, OF IK ER IN MEE GA OF NIET, EN GEEN LEIDER VAN DE EEN OF ANDERE SE..EEEH GROEP....EN OF LEDEN ERVAN. IK, IK IK EN IK ALLEEN!(sorry, caps lock bleef steken...)In verschillende topics merk ik steeds weer een houding van je van: "zij hebben het gedaan, zij hebben jou onoprecht en onheus behandeld/benaderd en anderen hebben het allemaal verkeerd" Wat bedoel je met allemaal? Wie is 'zij' en wie zijn 'anderen'?. Je schrijft veel hier op het forum. Ik vraag me soms af waarom? Is het constructief of destructief bedoeld? Zo, vraag jij je dat soms af? JE MAG RADEN...
En het is ook ff handig als je erbij zegt wat je bedoelt. En op welke postings je doelt... En ja als je verder antwoord wil, zal je toch ff moeten quoten of kopiëren dat ik weet wát je bedoelt en waar je het over hebt, met datum erbij en in welke post, want zo weet ik niet waar je het over hebt, snappie?
La me raden, evangelisch........
ROOD BEN IK
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 5 februari 2013, 09:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:17
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja ja, maar je moet natuurlijk ook het economische belang mee nemen een jongere daar ligt het cosmetica percentage een stuk lager als bij de wat oudere En gezien het kelderen van de pensioenen, is een jongere vrouw natuurlijk een stuk voordeliger dan een leeftijdgenote Het is dan voor een man een geruststellende gedachte, dat vrouw lief nog kan gaan werken |
Ja, en dan krijg je het verschil tussen man en vrouw, wat Willemijn zei:'dat ze geen jonge gozer zou willen, ja ik ook niet; uitzonderingen.
Maar ja, als je zo es kijkt waar oudere mannen, en ja er zijn veel uitzonderingen, op vallen, kijk maar in mannenbladen, media etc.
O, ik dacht ff in de snelheid dat ik op Leanne reageerde, nou ja, staat er nu al. @ Leanne dus. Ja, ik zag je quote aan voor je post....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 4 februari 2013, 20:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:07
|
|
|
ROOS575 schreef: | logisch toch....? Dat is tenslotte het enige dat telt |
Ik heb me al in gehouden over die bok en die wel een jong blaadje lust, weet jij hoevaak mijn vader dat gebruikte als excuus naar mijn moeder zodat ie met mij..?
Dus ik denk ik ga daar niet op in, ik ga daar niet op in, in ga daar niet verder op in, even iets anders verzinnen, ja, en als ik zelfs daar commentaar op krijg, ja...het houdt een keer op.
Dat is hét excuus....ik ben ook allergisch voor 'lekker jong ding', heb ik ook zóvaak moeten horen, ja, op mijn tiende al...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 4 februari 2013, 20:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 13:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nou Shanita, ik moet er niet aan denken om met een jongeman van die leeftijd een relatie te hebben.....Een oude bok met het groene blaadje , hoe luidt dat spreekwoord ook alweer?
En Gerrit? Droom lekker verder zou ik zo zeggen....... |
Ja, zo luid dat spreekwoord, dat hoorde ik al regelmatig als kind toen ik nog niet eens wíst wat dat betekende....
Het wordt tijd voor het kleine huis....op de prairie.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 4 februari 2013, 13:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:35
|
|
|
De enige mannen die een jong blaadje kunnen krijgen moeten en met een hoop poen over de brug komen, en ook nog eens 'good looking' zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 10:57
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hij was ook niet lullig bedoeld, en zeker niet van foto maar meer leeftijd Maar oké ook in een bejaardenhuis hebben mannen nog geen te verwezenlijken dromen toch |
O, niet van foto, maar meer leeftijd, ja, ik zou als man van 55 ook liever iemand willen van 20 als van 40...Heel vleiend voor de dames van 20, maar ja die worden ook eens 40....
Niet...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 4 februari 2013, 10:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 01:29
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Ik een time out neem als me abo over enkele dagen/weken afloopt......want ik zit hier te lang achter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 01:13
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Ik vind wel eng om wat te zeggen maar ik doe jet toch. Tuurlijk het oog wil ook wat. Maar wil je lang met elkaar uit houden gaat het om het innerlijke.
Zet in je profiel eerlijk wie je bent. Ik snap best dat je al je goede eigenschappen voor op zet. Maar als je iets op je profiel schrijft sta er voor. Wees eerlijk naar jezelf. Veel Mannen kijken vaak naar uiterlijk dus dames zorg dat je er picobello er opstaat maar wees je zelf. Ik vindt als man wel prettig paar verschillende foto's van de dame te zien. Maar persoonlijk kijk ik toch naar het profiel teksten of ze bij mij past of niet |
Kijk vergeleken te worden met iemand van 13 jaar jonger, ja, hehe...
Dan kan je nog zo voordelig lopen doen, maar ja, je bent wel boven de 40...
Kijk, ik kan ook wel denken, en misschien is dat wel zo; ik zag er veel beter uit toen ik 28 was dan haar, ja...
Trouwens, zoals ik zei, het interesseert me niet, ik kijk vrolijk op me foto's en verder, ja, de hele mediahype is gericht op uiterlijk, en slank en vooral jong.......
En als ik met een man van 40/50 over straat moet die naar jonge meiden loopt te loeren, ja ook en vooral christelijke mannen, ja, dan is het gelijk over.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 4 februari 2013, 01:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 00:58
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Echt niet S als ik nu zou mogen kiezen ga ik voor de bovenste maar ja, ksal wel weer niet mogen kiezen Maar ik vind wel dat zij een punt heeft.................... |
Dat mag je vinden....
Maar ja, ik heb, denk ik, wel weer iets over jou geleerd...wat eigenlijk al duidelijk was en nu weet ik het zeker....
S. die toen ze rond de 20 was altijd medelijden had met de vrouwen van de mannen die samen op straat liepen van rond de 40/50 jaar, en dan zo'n man kijken naar je op een 'je weet wel manier', en dan had ik altijd medelijden met zo'n vrouw, als ik zag dat ze pijnlijk naar haar man keek.
Zo van: hij loopt hier met mij, maar hij kijkt naar haar, ja, dat vond ik echt zielig voor die vrouwen.
En natuurlijk, lang niet alle mannen waren/zijn zo.
S. Het is niet leuk als je met een man date of verkering hebt, op straat loopt die zeg maar zijn ogen niet in zijn zak heeft.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 4 februari 2013, 01:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 00:48
|
|
|
Nou Tine, sla je slag zou ik zeggen
25 jaartjes ouder, nou dat moet kunnen hoor tegenwoordig...
Hij vindt iig jou van 28 al leuker dan mij, 41 jaar, nou ja, het is íets....
Ik ben toch maar 13 jaar ouder dan jou.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 4 februari 2013, 01:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 00:31
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zoo die komt hard aan Gerrit, vind dit niet zo een leuke opmerking van je eerlijk gezegd |
Hai Mamaloe,
Hahahaha LOL
Maak je geen zorgen, die kwam helemaal in zijn geheel niet aan.
Daar heb ik teveel zelfvertrouwen voor...
Ik kan ook wel iets terugzeggen, maar ja dat doe ik niet; dat zou denk ik écht geen leuke opmerking zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|