Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:22
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Voor alle mannen ( althans.... leden van het mannelijke geslacht) op cee-em
http://www.youtube.com/watch?v=jGqrvn3q1oo
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op zaterdag 29 mei 2010, 17:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:15
Onderwerp: christen zijn en schuldgevoel
|
|
|
HERMIENA254 schreef: | En ik ben geen aanhanger....Jippie!!!! |
ja hallo, ik ben net weer 1 dag terug hiero op cee-em... geef me nou wel ff de tijd he, Köln en Aachen zijn ook niet op 1 dag gebouwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:12
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik zag kikkers bij appie toen ik boodschappen deed. |
en ik zag negerzoenen, nou en? lijkt mij meer iets voor het off-topic topic marisje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:10
Onderwerp: Té tolerant?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zie je verkeerd mario; chatuliem en henk helpen elkaar de tijd door te komen..... |
zoek beter allebei een baan en maak je nuttig voor koningin en vaderland (en de belastingdienst)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:08
Onderwerp: christen zijn en schuldgevoel
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Dus jij hebt gelijk Chat? |
chatuliem is groot en ik ben zn profeet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:05
Onderwerp: liefde en opleidingsniveau
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Meestal blablabla ik niet Pieter , maar in de titel van dit topic staat opleidingsniveau....misschien is dat dan niet de juiste benaming? Misschien moet er staan liefde en communicatieniveau?
iwat ik bedoelde was dat opleidingsniveau niet veel hoeft te zeggen over communicatieniveau..dus als je in een profiel bijv. middelbare school ziet staan wil dat niet zeggen dat dat niveau in alle aspecten van toepassing is. Er zijn nl. veel mensen die om wat voor reden dan ook niet doorgeleerd hebben. En de optie 'middelbare school maar ik ben veel slimmer,alleen de kans niet gehad, wilde toen niet, of andere reden' ben ik nog niet tegengekomen bij het invullen van mn profiel Vandaar dat ik een beetje allergisch (of naar jouw bewoording blablabla)reageer op dit topic! |
Je mag van mij net zo allergisch reageren als je wilt... ik vind het allemaal helemaal fantastisch, echt waar!! Wat mij opvalt bij dit soort discussies is dat het vaak degenen met de lage opleiding zijn die zich aan dit relatiebreekpunt storen. Mensen die hierover al een dergelijke mening hebben zonder in de situatie te zitten, hebben meest een minderwaardigheidscomplex van hier tot tokio. Uiteraard heeft NIEMAND op cm hier last van !!!!
(tja, dat is n leugen, maar ik wens niet gestenigd te worden )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:30
Onderwerp: Het christendom en andere geloven
|
|
|
IMRE695 schreef: | Als het Suikerfeest een Nationale vrije dag wordt en iedere werkgever moet die gewoon doorbetalen, terwijl wij kunnen gaan funshoppen in de stad, dàn heb ik geen bezwaar! En ach, al die moskeeën: die kun je later ook herbestemmen, net als veel kerken nu.
Wees niet bang voor de islam, Mario. Onze God heeft zonde en dood al overwonnen. Bij de islam moet je eerst jezelf opblazen voordat je rechtstreeks naar het paradijs mag.
Imre, die het vooral als een historisch fenomeen beschouwd dat Nederland lijkt te ontkerstenen. Andere landen gingen ons namelijk voor en die zijn nog niet in handen van Mekka gevallen. |
Ik hoop echt dat jouw eerste zin sarcastisch is.... Als werkgever word ik een beetje gestoord van al die feestdagen die ik "gewoon" moet doorbetalen. Het zijn nu 3 weken op een rijtje hier, hemelvaartsdag, pinksteren en froleichnam. In totaal 3 dagen vrij geven en doorbetalen terwijl ze geeneens naar de kerk gaan of uberhaupt weten waar deze dagen voor staan. Voor mijn part schaffen ze al die verplichte dagen lekker af. Eens zien hoeveel mensen dan 2e pinksterdag nog vrij nemen... Neem in de winter maar vrij als het vriest, dan ligt de economie toch stil en het scheelt mij verwarmingskosten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 21:47
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Op een tegeltje in mn favoriete restaurant:
De Burgemeester maakt bekend dat er op woensdag bier gebrouwen word. Het is daarom verboden vanaf dinsdagochtend in de beek te kakken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 21:42
Onderwerp: religieuze feestdagen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Daar kun je een topic over opzetten. |
nou Mario.... gooi je haar los en doe es gek....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 21:10
Onderwerp: dit vind ik niet leuk meer deel 2
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Grmbl de grmbl de grmbl.
Sta je vroeg op omdat er werklui om ca 8.15 op de stoep kunnen staan, komen ze niet.
Allen waren weggegeroepen voor een ernstige klus.
En ik heb maar 1,5 uur geslapen vannacht |
joh, doe je XXL middagdutje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:34
Onderwerp: Alwéér picknicken op de hei in Ede
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | i.v.m. de links waar Hannah het over had lijkt het me beter om alleen te reageren in het oude topic. Anders ff in overleg met Hannah graag, want zij is toch degene die de picknick organiseert... Allemaal bedankt voor jullie medewerking ! |
welke medewerking??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:29
Onderwerp: religieuze feestdagen
|
|
|
JOLAN931 schreef: | wat is het kenmerk van een christen?? is het niet dat hij/zij tot Gods eer wil leven en te doen wat Hij wil dat we doen?
Ik vraag me af hoe dan een oprechte christen zonder slag of stoot kan accepteren dat er andere religieuse feestdagen zijn, daar God zegt dat er geen andere goden naast Hem zijn, en dat Hij afgodendienst haat. |
Als christen sta je gewoon in de wereld en heb je je ook als een mens te gedragen. Het probleem is dat Nederland als een christelijk land gezien word. Het spijt mij, maar dat is het feitelijk nooit geweest. De 80-jarige oorlog ging meer over de 10e penning dan om godsdenstvrijheid. Persoonlijk vind ik in deze discussie vreemd dat de gemiddelde christen niet dankbaar is voor de chr. feestdagen die er wel zijn. Wees blij met wat je hebt en laat een ander ook zijn feestje hebben. Wat is nou intoleranter? een moslim of een christen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:18
Onderwerp: eerst maar mailen... (eindeloos?)
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Je moet het natuurlijk wel weten te doseren... Meteen in het tweede mailtje vragen wat voor standjes ze lekker vind valt over het algemeen niet zo goed |
maar valt dat onder hoofd- of bijzaken? nuttige informatie of totaal zinloos?
Pieter, die alles van je wil weten, zelfs je pincode
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:13
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
MARIO216 schreef: | Een knuf voor Pieter649, omdat hij er weer is het de set weer compleet maakt. |
ik ben ontroerd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:40
Onderwerp: liefde en opleidingsniveau
|
|
|
Ik lees veel reacties in de trant van: het maakt toch niet uit want levenservaring en EQ blablabla.... Je mag van mij bagatelliseren tot je een ons weegt, maar daarmee vlak je dit probleem niet uit. Want jij mag het dan geen probleem vinden, als de ander in de relatie dat nou toevallig wel een probleem vind, heb je er wel mee te maken.
Ik persoonlijk zou er niet aan moeten denken om met een vrouw te leven die zo dom is als het achtereind van een varken. Maar ook niet met een vrouw die bijvoorbeeld kernfysicus is....
Want geef toe, iedereen wil op of rond het eigen niveau communiceren met partner en bijvoorbeeld ook vrienden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:51
Onderwerp: eerst maar mailen... (eindeloos?)
|
|
|
Je moet je gewoon niet in de maling laten nemen met dat geneuzel over eindeloos mailen. Ik ben daar ook nooit ingetrapt, gewoon als n speer afspraak regelen, live ontmoeten ( desnoods in restaurant ) Is het nix, dan zij het zo, op naar de volgende. Scheelt n hoop gedoe en je hoeft niet jezelf prive bloot te geven aan iemand waar het toch niet mee opschiet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 23:07
Onderwerp: Hoed / pet dragen tijdens de kerkdienst
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Trek het je niet aan.
Farizeeers zijn mensen, die blij zijn, dat ze niet zo zijn als die ander hier of daar .... en dat ook uitspreken..... Alleen de Tollenaar...achter in de tempel, die zich zo zondig voelde, dat hij zijn hoofd zelfs niet durfde op te heffen en zich alleen maar op de borst kon slaan onder het uitroepen van: HEER WEES MIJ ZONDAAR GENADIG........die alleen ging geerechtvaardigd naar huis. |
hoe lang zou de gemiddelde forumbijdrage van die tollenaar zijn op cm... en hoe lang die van die farizeeer??
vragen vragen vragen, we zullen het nooit weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 23:05
Onderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Aan de ene kant redeneer je de Geest uit de gemeente en je haalt vreemde geesten binnen? De geloofsbeleving is goed samen met een bijbels fundament te doen. In de eerste gemeente was er sprake van een intense geloofsbeleving gepaard gaande met wonderen en tekenen. Waarom gaan jullie daar dan niet naar op zoek? Op zoek naar de kracht van Gods Geest? Waarom kies je dan bewust ergens voor waar de bijbel absoluut op tegen is? Is er dan helemaal geen gezag meer van Gods Woord over? Wordt dan het woord van God vervangen door de norm van de mens? |
strakke bijdrage chat.. zeker die laatste zin!!! zullen we het nog es over die hoedjes hebben, met deze bijdrage van jou in het achterhoofd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 22:16
Onderwerp: Doodstraf? Ja of nee?
|
|
|
de overheid heeft het zwaard, laat ze dat maar gebruiken ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 22:10
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
INKA401 schreef: | als jij je hierdoor aangesproken voeld pieter dan geld dit ook voor jou ... grrrrrr ... ik meen dit echt ... |
ik voel me er niet door aangesproken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 21:16
|
|
|
INEZ910 schreef: | Doei Pieter, tot ergens ... Hoe moet dat nu met onze date?? |
chatuliem is nog vrijgezel en woont meer in jouw buurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 17:55
|
|
|
veel plezier nog op cm, ik ben weer ff weg
en hou goede hoop, zelfs ik kwam hier aan een partner
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 17:42
Onderwerp: Hoed / pet dragen tijdens de kerkdienst
|
|
|
een typisch onderwerp waarbij de moderne christen zich in alle bochten wringt om maar onder een m.i. duidelijk gebod uit te komen.
"ik ga niet met een hoedje lopen... ik ben daar gek!! stel je voor dat mensen mij gek vinden en uitlachen "
"nee joh, dat moet je niet letterlijk nemen, dat was voor DIE tijd, dat geld nu niet meer, en trouwens: mn haar ligt ook op mn hoofd hoor, dus het is bedekt "
Uitvluchten te over en ze weten het zeker, want dat staat toch allemaal heel duidelijk in de bijbel hoor, lees maar wat versen verder...
Enne nou... ik ga naar de kerk om naar de dienst te luisteren, niet om met mn hoedje te pronken.
Owja.. als je je daar nou druk om maakt, weet je wat veeeeeeeel erger is? Als je ongetrouwd ligt te wippen, das pas grote zonde!! Dan kom je in de hel hoor, want dat is ontucht.
Ik heb het weer ff gezien hier op farizeeer-match... veel plezier in uw witgekalkt graf... mn abo verloopt vandaag, wellicht tot ooit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:42
Onderwerp: scheppingsdoel
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Waarom denken we dat te weten, omdat God Zijn wil beschreven heeft in de Bijbel. |
ik las ooit een tekst, ik geloof van visje ofzo...
God schiep mij Dus ik ben perfect Want God maakt geen fouten...
beetje trieste tekst eigenlijk als je dit leest als homo zijnde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 21:34
Onderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
|
|
|
Mieke en Solafide....
Er moet mij iets van het hart...
Toen ik kind was, dacht ik als een kind... snapte ik nog niet alles, dus vroeg ik weleens wat aan anderen, ouderen, mn ouders bijvoorbeeld. Zo hoorde ik op straat het woord "ouwehoeren" Ik vroeg mn ma wat dat betekende, ik kreeg een tik voor mn euh.. billetjes en de opmerking dat dat een heel lelijk woord was!
In de loop der jaren hoorde ik het vaker, en tja... ik ben het zelf ook gaan gebruiken Maar jullie 2, senior leden van CM hebben mij de ware betekenis van het woord geleerd
THANKS (tja.. 2 zoentjes, eerlijk delen hoor en niet over gaan ouw... euh.. ruzie zoeken )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 17:51
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Zo...... daar ben ik weer Pietertje Mijn schaapjes liggen weer heerlijk dik int stro, de lammetjes hun buikje weer vol. En Pieter is nog niet van mij af haha |
wel dus katrientje mn abo is morgen voorbij... (en DAT is pas n verbeterpunt he )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 17:44
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
carien, dat schapenhok, is dat een verbeterpunt voor c-m? |
ja, want hoe vaker ze bij haar schapen zit, des te minder tijd heeft ze om hier te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 17:40
Onderwerp: Een deugdelijke vrouw!
|
|
|
INKA401 schreef: | gisteren dacht ik óók dat ik zwanger was ... na 8 uur kwam ik er achter dat het tóch wat anders was |
ohhhh INKA toch.... als jij ECHT dacht dat je zwanger was... en jij WEET hoe je dat word... en je hebt DAT gedaan.... dan heb je gezondigd tegen het 7e gebod .... SCHAAM je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 21:17
Onderwerp: De gemeenste trucs die vrouwen mannen aandoen
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Een coltrui is altijd aantrekkelijk. |
zeker een strakke
|
|
Naar boven |
|
|