Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 22:22
Onderwerp: mop
|
|
|
MARRY942 schreef: | zucht.....in het bejaardenhuis Frank ..... |
op jouw leeftijd al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 22:20
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
Kom tot de ontdekking dat er op mijn favo CD een enorme kras zit, zodat ik hem voor een groot deel niet meer kan beluisteren wie zal ik de schuld geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 22:15
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Geluk is niets anders dan een goede gezondheid en een slecht geheugen
( Albert Schweitzer)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 22:10
Onderwerp: Ik ben Hetero.
|
|
|
PIETER649 schreef: | heeftie nog geluk dat hij geen eendagsvlieg is.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 21:44
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
SHANITA130 schreef: |
Ja, Dát begrijp ik ook wel weer, kan ik me ook wel weer in invoelen.
|
Gelukkig!!! Soms hebben dingen een andere achtergrond dan dat je denkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 21:37
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
SHANITA130]Hai Gerrit, ik denk dat jij er niet mee bedoeld wordt, je bent best wel serieus en grappig wanneer het onderwerp erom vraagt.
Ik vind dat geneuzel gewoon zonde. en ook dat je bij veel onderwerpen eerst drie pagina's door moet scrollen, om een paar serieuze on topic reacties te zien, door de onzin heen.
Jammer
NB: Humor is leuk en lachen is erg belangrijk.
Maar niet als het helemaal niet grappig is, en ook nog eens ten koste gaat van een wel belangrijk en serieus onderwerp.
Ietsje off-topic gaan nu en dan is ook niet erg. als de lijn maar blijft worden gevolgd.[/quote]
lees tig keer dat mensen drie pagina's onzin moeten doorscrollen, zit ik zeker op ander forum , hoef nooit zo lang te srollen voordat ik het onderwerp weer heb. volgens mij zijn die drie pagina's doorscrollen geneuzel. Maar goed back to topic, maybe moet ik in mijn profiel zetten dat ik graag onzin op het forum zet, als tegenhanger van het dagelijks leven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 20:22
Onderwerp: En dan gaat het weer kerst worden....
|
|
|
BILLY701 schreef: | Ik kijk omhoog naar de bergen. Daar komt mijn hulp vandaan. Daar is de Heer, Hij helpt mij. Hij heeft de aarde gemaakt.
De Heer zorgt ervoor dat jou niets overkomt. Hij beschermt je, Hij slaapt niet. Hij slaapt nooit, Hij let goed op. Hij beschermt Zijn volk Israel altijd.
De Heer beschermt je. Hij gaat met je mee, bij hem ben je veilig. Er overkomt je geen kwaad, niet overdag en niet in de nacht.
De Heer zal je steeds beschermen, het kwaad zal je niet raken. De Heer beschermt je, overal, waar je ook gaat, je leven lang. |
Ken hem in een andere uitvoering maar deze is ook prachtig. Thnxxxx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 13:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mopperpot Mag je eens met twee JONGE vrouwen op stap weer niet goed weet het ook niet meer met jou hoor |
Hij heeft miss. wel last van een slechte dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 12:47
Onderwerp: En dan gaat het weer kerst worden....
|
|
|
KERST 2011
Immanuel- God met ons:
Luister: ik heb je wat te zeggen; o nee, het is geen nieuw verhaal, en ik gebruik heel simpele taal, er is niet veel aan uit te leggen.
't Is enkel dit: God weet dat mensen zo vreselijk eenzaam kunnen zijn, dat ze alléén hun angst en pijn verdragen moeten, tot de grenzen
van kracht en moed zijn overschreden; zo tobben ze wanhopig voort, omdat geen mens hun noodkreet hoort, geen mens weet, wat er wordt geleden.
En Omdat GOD niet kan verdragen dat zó Zijn wereld ondergaat, zond Hij Zijn Zoon, die metterdaad bij ons wou zijn. Hij hoort ons klagen.
Kijk, dáárom werd de Heer geboren - Het kerstfeest zegt je: Hij met mij en ik met Hem. God is dichtbij, je mag voor altijd bij Hém horen. -
Nel Benschop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 12:36
Onderwerp: Winterwandeling Drenthe Januari
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mo, je was me weer voor. Ik zat zelf te denken aan zaterdag 14 januari. Komt jou dat ook uit? |
snik snif nee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 22:48
Onderwerp: mop
|
|
|
Hoeveel mensen werken er bij de Europese Commissie????
Ehmmmmmmmmmmmmm, denk, denk
- Ongeveer een kwart!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:47
Onderwerp: Opzien tegen morgen...
|
|
|
MARRY942 schreef: | Lief dat je zo meeleeft Lisa....maar deze makelaar heeft zo'n 30 huizen te koop, allemaal open dag....hij kan hooguit op één plaats tegelijk zijn he....dat is de moeilijkheid...ik heb dus een dagje huisarrest...valt wel mee hoor..van 11 tot 15 uur....soms loopt het wat uit..maar ja....lekker shoppen met mijn dochter is er niet bij helaas...en wie weet...vorige keer helemaal geen een kijker....das best balen! Maar we komen het door hoor! |
stuur wel wat positieve energie die kant op, is beter dan wind en regen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:38
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Er wordt hier weer gigantisch afgeweken van het mooiste moment!!!!!
|
kan dat nu weer, dat is toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:30
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dames...meisjes....denk nu eens even aan dit topic... Wil het niet ten gronde gaan , moet er toch meer geklaagd worden hoor!!!!
Klaag gewoon even...dat je niet mag klagen...(doe ik het maar even)
|
Oww ja vergat dat helemaal, moet klagen hierzo ehmmm klaag ik hier en in het weer topic maar over het slechte weer. wanneer zou de zon toch es komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:27
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:25
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dus daarom maar hierheen gestuurd? Het is hier vies en nat wcht weer om te slapen |
ja wil ook wel es droog naar buiten, ben vandaag vaak genoeg nat geregend of gesneeuwd pfffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:22
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Vandaag genoeg regen, wind, hagel en sneeuw gehad gelukkig is het binnen droog en warm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb vorig jaar van zwarte piet een unox muts gehad met pompoenetje Maar heb ook een mooie rooie en warme fleece |
k zou voor die Unox muts gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:11
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ehhh.... ga je niet met een arreslee op stap??? |
nog een beetje te vroeg die andere is net weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | waarom nieeeeeeeeeee Wie gaat ons nu op onze falie geven dan? |
sja moeten we maar een topic openen voor opvolging
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 23:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is dat zo? Kritisch beleid is helemaal niets mis mee hoor.... Ik denkk dat het juist heel goed is dat er kritisch gekeken wordt.... |
heeft niets met kritisch beleid te maken,maar met een uitzetverbod dat is net ff wat anders.
En kritisch beleid wordt wel gevoerd hoor, wees maar niet bang Nederland zal niet overspoeld worden door asielzoekers.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 22:54
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Droevig nieuws.....R heeft te horen gekregen dat ze niets meer voor haar kunnen doen....We hebben veel gepraat vandaag... Je zal het maar te horen krijgen...vreselijk...uitbehandeld
Ze weet niet of ze haar huisje nog zal versieren voor de kerst... Er ligt een mooi wit eigen geborduurd kleed op de voortafel... ""Kijk jij nog maar in die doos en zoek er maar uit wat je leuk vind"" zegt ze tegen mij....volgend jaar heb ik het niet meer nodig... Ineens wil ik ook niet meer aan kerst denken eigenlijk...met een doodzieke vrouw tegenover je...Tranen schieten in mijn ogen... Hoezo??? Je eigen druk maken over kerst??? Ik hoef even niet en leg een arm om haar heen...en we huilen even...
Lieve R..ik zal voor je bidden...of verdere pijn je bespaard mag blijven... |
sterkte en we bidden met je mee Zeeland!!
Meeleven
'k Zou even bij je willen zijn; ik zou alleen je hand vasthouden. Als we zo samen zwijgen zouden dan deelden we verdriet en pijn. en wat ik niet in woorden zei dat bad ik voor ons allebei.
Misschien heb je aan dit klein gedichtje steun!!
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op donderdag 8 december 2011, 22:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 22:52
|
|
|
Dat er ondanks een uitzetverbod toch weer een groep jonge Irakezen zijn uitgezet vandaag, terwijl die bij aankomst direkt worden opgepakt omdat ze gelinkt worden aan de amerikanen.
Nederland op z'n smalst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 22:11
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Oh hij zegt lamaar barst ut hier al van |
ach arme Josuf, moet je hem nu troosten of geef je hem een abo op een kattensite zonder katers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 22:08
Onderwerp: HET IS NIET ALTIJD WAT HET LIJKTNIET IS WAT HET LIJKT
|
|
|
ik geloof ook dat je soms achteraf wel kunt aangeven waarom het is geweest en dan kun je daarvan leren en er je voordeel mee doen. Maar er blijven altijd dingen in dit leven die je niet snap en waar je mee moet dealen. die dingen hevel ik over naar de eeuwigheid, waar ik eenmaal antwoord zal krijgen op mijn vragen, maar misschien vind ik die vragen dan niet meer zo belangrijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 22:02
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Was dat die bekende van M????? Waren ze bij jouw ook in de aanbieding voor 1 euro??? |
stttt niet zeggen, maar hij was lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|