Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 16:43
|
|
|
Morgen is het weer "open huizen route". Mijn huis staat nu ruim een jaar te koop. Eén keer een (veeeeeel te laag bod gehad) Morgen dus weer mensen over de vloer...vreemden...die jouw spulletjes bekijken, die in je kasten mogen kijken hoeveel ruimte er wel niet is, die je slaapkamer inspecteren....ja zelfs je w.c. mogen bezichtigen.... t Zal misschien mijn leeftijd wezen....maar ik zal er nooit aan wennen... En wie weet hoeveel maal dit nog herhaald moet worden... Ik zie dus op tegen morgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 16:47
|
|
|
MARRY942 schreef: | Morgen is het weer "open huizen route". Mijn huis staat nu ruim een jaar te koop. Eén keer een (veeeeeel te laag bod gehad) Morgen dus weer mensen over de vloer...vreemden...die jouw spulletjes bekijken, die in je kasten mogen kijken hoeveel ruimte er wel niet is, die je slaapkamer inspecteren....ja zelfs je w.c. mogen bezichtigen.... t Zal misschien mijn leeftijd wezen....maar ik zal er nooit aan wennen... En wie weet hoeveel maal dit nog herhaald moet worden... Ik zie dus op tegen morgen |
Hé Marry. Nou dat lijkt me inderdaad best pittig. Ik woon nu zelf zes jaar in mijn huidige woning en toen ons vorige huis verkocht moest worden heb ik de makelaar gewoon de sleutel gegeven. Dan hoefde ik in ieder geval niet thuis te zijn als er mensen kwamen kijken. Is dat met zo'n "open huizen route" niet mogelijk? Als dat wel kan is het zeker een aanrader: ga dan lekker wat voor jezelf doen in die tijd en laat de makelaar zijn werk doen (daar betaal je toch ook voor ). Mocht dat niet lukken, dan wens ik je in ieder geval op voorhand sterkte voor morgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 19:46
|
|
|
LISA610 schreef: | Hé Marry. Nou dat lijkt me inderdaad best pittig. Ik woon nu zelf zes jaar in mijn huidige woning en toen ons vorige huis verkocht moest worden heb ik de makelaar gewoon de sleutel gegeven. Dan hoefde ik in ieder geval niet thuis te zijn als er mensen kwamen kijken. Is dat met zo'n "open huizen route" niet mogelijk? Als dat wel kan is het zeker een aanrader: ga dan lekker wat voor jezelf doen in die tijd en laat de makelaar zijn werk doen (daar betaal je toch ook voor ). Mocht dat niet lukken, dan wens ik je in ieder geval op voorhand sterkte voor morgen. |
Lief dat je zo meeleeft Lisa....maar deze makelaar heeft zo'n 30 huizen te koop, allemaal open dag....hij kan hooguit op één plaats tegelijk zijn he....dat is de moeilijkheid...ik heb dus een dagje huisarrest...valt wel mee hoor..van 11 tot 15 uur....soms loopt het wat uit..maar ja....lekker shoppen met mijn dochter is er niet bij helaas...en wie weet...vorige keer helemaal geen een kijker....das best balen! Maar we komen het door hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:47
|
|
|
MARRY942 schreef: | Lief dat je zo meeleeft Lisa....maar deze makelaar heeft zo'n 30 huizen te koop, allemaal open dag....hij kan hooguit op één plaats tegelijk zijn he....dat is de moeilijkheid...ik heb dus een dagje huisarrest...valt wel mee hoor..van 11 tot 15 uur....soms loopt het wat uit..maar ja....lekker shoppen met mijn dochter is er niet bij helaas...en wie weet...vorige keer helemaal geen een kijker....das best balen! Maar we komen het door hoor! |
stuur wel wat positieve energie die kant op, is beter dan wind en regen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 16:02
|
|
|
YELNIN491 schreef: | stuur wel wat positieve energie die kant op, is beter dan wind en regen |
Thx Yelnin, kunnen wij hier wel gebruiken.....heel de dag thuis zitten wachten, geen mens gezien....dag zaterdag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 22:21
|
|
|
MARRY942 schreef: | Morgen is het weer "open huizen route". Mijn huis staat nu ruim een jaar te koop. Eén keer een (veeeeeel te laag bod gehad) Morgen dus weer mensen over de vloer...vreemden...die jouw spulletjes bekijken, die in je kasten mogen kijken hoeveel ruimte er wel niet is, die je slaapkamer inspecteren....ja zelfs je w.c. mogen bezichtigen.... t Zal misschien mijn leeftijd wezen....maar ik zal er nooit aan wennen... En wie weet hoeveel maal dit nog herhaald moet worden... Ik zie dus op tegen morgen |
Het is gewoon waardeloos als men in je huis loopt terwijl je er niet bent. Gisteren was voor mij zo'n dag, en vervelend genoeg heeft de makelaar of de kopers ook nog mn dakraam gesloopt zodat mijn oudste een openluchtslaapkamer heeft.
Maar er is hoop marry...Mijn huis werd na twee jaar verkocht. Oke, dik onder de prijs, maar het is weg. Soms kun je maar beter even wat schulden hebben en een nieuwe start in je leven maken, als dat je maar weg blijft kwijnen in je huisje wat toch verkocht gaat worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 22:27
|
|
|
MARRY942 schreef: | Thx Yelnin, kunnen wij hier wel gebruiken.....heel de dag thuis zitten wachten, geen mens gezien....dag zaterdag |
Slorry, heeft de positieve energie niet geholpen dus!! en nu...................?? wachten totdat er een volgende open dag gehouden wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 13:17
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Slorry, heeft de positieve energie niet geholpen dus!! en nu...................?? wachten totdat er een volgende open dag gehouden wordt |
yep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 13:19
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Het is gewoon waardeloos als men in je huis loopt terwijl je er niet bent. Gisteren was voor mij zo'n dag, en vervelend genoeg heeft de makelaar of de kopers ook nog mn dakraam gesloopt zodat mijn oudste een openluchtslaapkamer heeft.
Maar er is hoop marry...Mijn huis werd na twee jaar verkocht. Oke, dik onder de prijs, maar het is weg. Soms kun je maar beter even wat schulden hebben en een nieuwe start in je leven maken, als dat je maar weg blijft kwijnen in je huisje wat toch verkocht gaat worden. |
Nou Jolan, van wegkwijnen is geen sprake hoor....als het niet noodzakelijk was zou ik hier altijd willen blijven wonen, superfijn huis, heerlijke zonnige achtertuin, lieve schatten van buren en overburen....Maar helaas zit het vast op de centjes.....ik zit nu ook 40.000 euro onder de aankoopprijs, en mijn makelaar vroeg zich al af of het niet beter is om nog meer te zakken.....best balen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 13:25
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nou Jolan, van wegkwijnen is geen sprake hoor....als het niet noodzakelijk was zou ik hier altijd willen blijven wonen, superfijn huis, heerlijke zonnige achtertuin, lieve schatten van buren en overburen....Maar helaas zit het vast op de centjes.....ik zit nu ook 40.000 euro onder de aankoopprijs, en mijn makelaar vroeg zich al af of het niet beter is om nog meer te zakken.....best balen! |
De tijd van prijsstijgingen is voorlopig voorbij. Het is de markt die de prijs bepaald, je kunt dus niet "onder de prijs" verkopen. Jouw huis is het bedrag dat je nu wilt hebben gewoon niet waard dus als je wilt verkopen, moet je zakken met je prijs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 16:06
|
|
|
PIETER649 schreef: | De tijd van prijsstijgingen is voorlopig voorbij. Het is de markt die de prijs bepaald, je kunt dus niet "onder de prijs" verkopen. Jouw huis is het bedrag dat je nu wilt hebben gewoon niet waard dus als je wilt verkopen, moet je zakken met je prijs. |
Ik vrees dat je gelijk hebt Pietje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|