Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:11
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
HERMAN968 schreef: | De tendens die ik merk is dat diegene die opkomen voor pro sex voor het huwelijk, ook pro homo en lesbiennerelaties zijn ? |
Waarom zouden we als christenen niet de andere aanvaarden zoals hij of zij is? Ook al zijn ze verliefd of praktiserende met hetzelfde geslacht? Wat als je kind je komt vertellen verliefd te zijn op iemand van het zelfde geslacht??? Ga je haar of hem dan verstoten? Waar is je christelijke meelevendheid dan heen? We denken soms te zwart wit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:56
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
[quote=ZEELAND736]Jazeker dat kan... Vooral als je de houten knijpers aan de waslijn laat hangen...en ze nat worden door de regen...
Wie hangt er nu zijn was in de regen om te drogen... Goh, wat lees ik toch weer allemaal??? Moet ik dan alles voordoen en 1000 keer uitleggen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:51
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Net thuis uit het ziekenhuis, hechtingen is eraf. Geen gips verder en 10 augustus terugkomen. |
Kan dat wel? Is het dan niet volop in je vakantieperiode?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:49
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PETRA411 schreef: | fijn, dus binnenkort kan ik weer goede bijdragen van jou lezen. En weggaan heeft geen nut, dan gaat herman gewoon met een ander verder. Ik heb de indruk dat frank het nieuwe slachtoffer gaat worden op het topic sex voor het huwelijk. herman vraagt hoe hij god kan eren en tegelijkertijd.....blabla dus zie het al aankomen. |
...ik denk niet dat Frank zich slachtoffer zal laten maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:47
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
JOL252 schreef: | Er komt een andere vraag in me op. Hoe kun je een relatie ingaan, samen met iemand en God als schepper van man/vrouw erbij betrokken, en de seksualiteit er buiten laten?! Hij schiep mannen en vrouwen met mogelijkheden en verlangens en als mensen een relatie aan gaan is daar onherroepelijk ook de mogelijkheid om liefde te delen op diverse niveau's dus ook het fysieke. Seksualiteit speelt zowel binnen als buiten het huwelijk een rol. Immers, die hormonen beginnen niet pas na je ja-woord. |
Is je persoonlijke visie dan dat je voor het huwelijk best mag vrijen met alles er op en er aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:41
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hahaha...volgens mij kan ik beter wijselijk m'n houden |
Het zou ook goed zijn indien je je vingers stil hield
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:38
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Bijna weekend, bijna maandag, maar eerst zondag nog...het is maar dat jullie het ff weten... |
dank je wel voor deze uiteenzetting, Josina...Wat zouden we zonder jou doen? Nou ja, we zouden veel gelukkiger zijn...
Zo, en binnen 14 dagen zijn we alweer twee weken verder...Kerstmis komt zo steeds dichter bij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:59
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pas op dat Floshke dan niet te veel weg loopt hè. |
waarom ben ik toch terug op CM gekomen??? Ik wist dat de vrouwen niet de makkelste wezens waren maar nu beginnen de mannen ook al lastig te doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:57
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Waarom verbaasd mij dat nu niet? |
waar ben ik toch weer aan begonnen???
Het staat vast nu...gedaan met de vrouwen...ik ga een cursus 'homo' volgen...het is goed geweest met het andere geslacht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat ik me afvraag vandaag..........Frank, is je heg al gesnoeid? |
Hoe kom je er bij om zoiets te vragen??? Natuurlijk moet je daar weer een visser voor zijn. Wel, een gedeelte is gesnoeid. Ik ga binnenkort een kettingzaag kopen en dan gaat het echte werk beginnen. Dat wil zeggen dat ik meer werk zal hebben om de troep op te ruimen dan met het kettingzagen zelf. Pfffff...is je heg al gesnoeid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:17
Onderwerp: Inzicht inzake honger naar relatie!
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Frank...als je nu om deze reden terug gekomen bent naar CM..doet me dat verdriet!!! Als je hier bent...lees niets...of lees alles, maar geef een beetje positief commentaar!!! |
Ik lees, dus ik ben...
Zee, sorry, je kent mijn verhaal wel, ik kan niet meer positief zijn. Ik zou het wel willen maar de wonden zijn te diep...gelukkig werden die wonden niet aangericht door de vaste CM-crew maar wel door iemand ik ik...nou ja je weet wel door wie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:14
|
|
|
DJES101 schreef: | nou kom op frank laat is zien hoe het was ? ik was er toen niet maar zou wel willen weten hoe de sfeer toen was |
Als ik alleen ben in de chatroom kan ik geen sfeer maken...trouwens, ik ben toch maar een zeurvent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:12
Onderwerp: Willem J. Ouweneel
|
|
|
In februari 2010 heb ik die Ouweneel eens serieus uit de bocht zien gaan tijdens een conferentie in de Jozua kerk in Dordrecht...Hij mag dan veel gestudeert hebben maar toch ontdekte ik een ongenuanceerd vooroordeel van hem tov de katholieke kerk. Ja, laat ik nu net in die richting 6 jaar gestudeerd hebben. Ach we zijn maar gewoon mensen. Of we nu enkele HBO's hebben of een diploma van lege zakjes recht zetten. Ik bedoel maar dat een 'naam' ook niet veel betekent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:07
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
Enkele jaren geleden zat de chatroom rond deze tijd vol. Of we werd er ruzie gemmakt of gelachen..nu is er niets te zien...waar is die goede oude tijd...effe een moment van mijmering...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:57
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als al die regen komt die ze vandaag voorspeld hebben , kan je morgen opnieuw beginnen. |
die regen is er al...maar ik denk dat het bij Herman alleen maar woorden en geen daden zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:56
|
|
|
Heeft iedereen de vakantie-blues of is deze site effe op een erg dieptepunt???
Waar is de sfeer van enkele jaren geleden???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:53
|
|
|
Honger naar een relatie??? Is dat niet het zelfde als vragen om erbarmelijke ellende???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Best zinnig wat je daar zegt!!! |
Zee, heb je me ooit al onzinnige dingen zien schrijven??? En pas op met je antwoord, hé ...deugeniet dat je bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:49
|
|
|
JANS221 schreef: | is wel het soort weer dat bij jou past dan, Frank Net zo gezellig |
dus je vergelijkt me met een donderwolk, gevaarlijke bliksem en lastige regen...nou mooi is dat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:12
|
|
|
Het regent enorm, het bliksemt en dondert hard...gezellig dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:11
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Met verbazing ik geprobeerd de discussie te volgen. Ik vermoed dat veel leden nare ervaringen hebben gehad in hun relaties. Ik vind het dan ook heel verdrietig om te lezen hoe deze site helemaal vol wordt geschreven. Laten we het a.u.b positief houden. En ook een "beetje christelijk" Soms lijkt het meer op een forum van een tijdschrift voor onvolwassen pubers. |
Zoals je aan geeft schrijven vele uit hun ervaringen. Laten we hun ervaringen niet ontnemen of minimaliseren. Het is nu eenmaal gebeurd. Vele zijn er door geschaad, ik ook wel een beetje, of misschien wel veel. Als hun ervaringen als onvolwassen overkomen kan dat alleen maar iets zeggen van de lezer van die ervaringen. In die zin dat de weergegeven ervaringen niet overdreven zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Juist...en het zou goed zijn als we daar eens iets meer bij stil stonden...
IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN....is wel vlug gezegd... |
Het is zo en niets anders. Laten we dus allemaal met ons zelf beginnen met verbeteringen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:05
|
|
|
LIES774 schreef: | Als buitenstaander volg ik de discussie op het forum sex voor het huwelijk. Het loopt aardig uit de hand; ik ben ervan overtuigd dat God hier blij mee is. Hij heeft de Liefde tussen man en vrouw voor ogen; de meest veilige omgeving is binnen het huwelijk. Jouw bovenstaande uitspraak Frankt, is zeer onbehoorlijk en respectloos.
Lies |
Het is inderdaad respectloos dat men in bepaalde strekkingen een aanraking met een geslachtsdeel als zonde wordt bezien. Maar maar maak je niet druk. Het zijn niet alleen de charismatische strekkingen die het doen maar ook de RK strekking. Zij het dan dat de RK strekking af stapte in de jaren 1950 a 1960 van deze 'onkuise handelingen'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:18
Onderwerp: samen bidden op cm op 21 Juni
|
|
|
Je mag jhet gerust weten; mijn geloof is weg. Ik heb vorig jaar een trut leren kennen die de mond vol had over geloof...ja ja...je moest eens weten...en ik maar danken dat ik eindelijks eens iemand gevonden had die me lief had...zoals ze zelf zij...ja, zo labiel als zij was zo ziek was ik nadien...en wat was er met mijn gebed gebeurd??? Rien, niets, nada...waar was God? Alsof ik al niet genoeg tegenslag had gehad in mijn leven...dit moest er ook nog maar eens bij. Ben ik zielig???????? Neen, dat ben ik niet maar ik durf het allemaal wel te benoemen. Ook dat is realiteit...sommige mensen hangen aan één van de leugens. Het begint al op hun profiel...met onder andere die zogenaamde studie die ze deden...ja ja..;zich profileren gaat ook gepaard met vele leugens...ook weer iets om over na te denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:11
|
|
|
LIES774 schreef: | Nee Frank dat kan ik niet geloven. Ik heb wonderen meegemaakt door gebed en vele gebeden zijn verhoord |
IK ben enorm blij voor jou. Ik heb ook eens gedankt en gebeden maar wat heeft het uitgehaald??? Een moment van geluk en dan het weer moeten afgeven...nouja, zo kan ik ook geloven. Ik heb er genoeg van. God luistert wel maar zijn schepselen houden de gek met Zijn creatie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:59
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Bedankt Frank voor het geven van je visie. Waar zit bij jou het verschil om Christen te zijn ? |
Tussen een mens zijn met normale gevoelens en een christen zijn is geen of weinig verschil.
Als je als christenen aangesloten bent bij een eerdere sektarische groep is zelfs gaan plassen (pissen, voor de Belgen) haast een doodzonde. Zeker voor de vrouwen die met een wc-)papiertje iets droog moeten maken. Of is dat verboden in de evangelische kerken...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:36
|
|
|
NICKY298 schreef: | Wacht ff.
Het is de god die wij bidden he!!
En hij luisterd naar ons gebed.
Twijfel nooit aan ..god... maar aan de mens he! |
Wij kunnen eindeloos tot God bidden. En God kan op de één of andere andere manier tot bepaalde mensen wat ingeven. Maar wat als die bepaalde mensen niet luisteren? Wat zijn wij dan met ons gebed?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:22
|
|
|
JANS221 schreef: | Doe eens een beetje gezellig, Frank! |
ervaringen my dear Janske...kunnen soms tot ongezelligheid leiden...als ik moest vertellen wat ik allemaal al heb meegemaakt op deze site zou je gaan twijfelen aan de Heilige Geest die ons zou moeten inspireren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:13
Onderwerp: wandel en pannenkoek single evenement Christian Match
|
|