Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:19
Onderwerp: operatie
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik zal voor je bidden Josina. Sterkte verder.
Met mij nog pijnlijk en zwakke hand. |
Dank je wel! En het is wederzijds hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:57
Onderwerp: Komkommertijd?!
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Sorry Chat, maar nu ga je echt over een grens. Je hebt nu de verkeerde te pakken. Ik heb superveel respect voor Josina, dat ze zó moedig is, niet klaagt, maar grapjes kan maken.....petje af Josina, en er is denk ik bijna niemand die zich aan je stoort!!!! |
Wat een lieve reactie, ik geloof dat ik dit wel even kon gebruiken, dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:43
Onderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
|
|
|
Voor mij is het forum een mix van beide, zowel serieus als grappig/onzin.
Ik geef toe dat ik ook nog wel eens oftopic ga met opmerkingen tussendoor en als ik daar iemand mee gekwetst heb, dan spijt mij dat. Dat is uiteraard nooit mijn bedoeling.
Maar ik reageer net zo goed op de serieuze onderwerpen, alleen heb ik daar meer tijd nodig om een reactie te formuleren.
En ja, het is idd momenteel een uitlaatklep voor mij, juist door de humor en de kwinkslagen over en weer. Maar ook die zijn nooit persoonlijk bedoeld.
Graag zou ik zien dat wanneer iemand denkt/vind dat ik teveel oftopic ga of wanneer iemand vind dat ik te ver ga, ik persoonlijk aangesproken wordt en niet via het forum. Want naar mijn bescheiden mening is daar het forum niet voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:52
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Er zijn ook mensen die leuke topics om zeep helpen met kritiek. |
Idd, het kan ook andersom!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:24
Onderwerp: De bijbel als absolute waarheid
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Hoe zien wij de bijbel? Als absolute waarheid, of als een geschiedenisboek wat je niet al te letterlijk moet nemen?
Zelf zie ik de bijbel als het woord van God, dat geinspireerd is door de Heilige Geest. Omdat God niet liegen kan is naar mijn idee alles wat er in de bijbel staat volkomen waar. Het valt me op dat er mensen zijn die dit anders zien. Maar hoe kan iemand christen zijn en het woord van (zijn/haar)God in twijfel trekken?
Hoe zien jullie de bijbel? |
Voor mij is het Woord van God absoluut waar! Maar toch staan er ook wel dingen in waarvan ik mij afvraag in hoeverre het, in deze tijd, nog van toepassing is en wat God ermee wil zeggen.
Toch is de Bijbel voor mij dé leidraad mijn leven door.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:18
|
|
|
IMKE917 schreef: | Even alleen over de vetgedrukte zin.......Tuurlijk mag jij reageren, maar waarom moet het perse weer kwetsend zijn naar anderen toe. Ik vind jou toon naar anderen zeer onprettig en niet getuigend van enig empathisch vermogen.
Om verder op je reactie in te gaan, nadat de toppic starter haar vraag en probleem had geuit, zijn er een aantal hele mooie toppics geopend waar serieus op gereageerd wordt. Dus ze is wel degelijk heel serieus genomen en daardoor is de noodzaak van dit toppic een beetje naar de achtergrnd gekomen. Dat er dan naar aanleiding van de titel grappige en melige reacties komen......ach....kniesoor die zich daaraan stoort. |
Ik wil ook ff reageren op die zin, aangezien ik degene ben die dat geschreven heeft...
Misschien, Chatuliem, dat je je eens kunt verdiepen in het hoe en waarom ik dat geschreven heb? Zodat je weet waar het vandaan komt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:00
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik krijg mijn armen niet omhoog om te zwaaien...ik ben verkleumd |
Het is 's nachts ook geen weer hè? Eigen schuld dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:50
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Moet je bij het slechtste moment zetten dat je uit je bed viel en een bult hebt... |
Niet iedereen hoeft dat te weten hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Inderdaad, dat is hier ook zo. Maar hier is misschien daar bij jou wel...kijk eens door je raam...joehoe, Josina.... |
Vandaar dat je weet dat ik uit mijn bed gerold ben vannacht
Waarom zwaai je niet terug dan?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 25 augustus 2011, 08:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:27
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Vandaag toen ik drie keer op het nippertje ontsnapte aan fatale ongelukken. Sommige automobilisten zijn dodenrijders. |
Was wel ff schrikken zeker? Fijn dat er niets ergs gebeurd is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als hij die lampen dan maar niet stuk slaat ... |
het is goed gegaan hoor, hij heeft misgeslagen, de lampen zijn nog heel Maar waar ik die bult op mijn hoofd nou toch vandaan heb
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 25 augustus 2011, 08:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:20
|
|
|
Een beetje koud nog buiten, maar het zonnetje schijnt al heerlijk Als het nou ook nog zo blijft vandaag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 07:28
|
|
|
Dank jullie wel!
Em sterker eruit komen...met God aan mijn zij zal dat zeker zo zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Word het niet eens tijd dat je gaat slapen? |
Stuur je mij nu naar bed
Maar er gaat wel een lampje branden ja en ik geloof ook dat de man met de hamer langs komt
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 24 augustus 2011, 23:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee helemaal niet. Maar hij heeft een karweitje voor me gedaan waar ik hem heel dankbaar voor was. Dus ja, als hij niet geweest was zat ik er nú nog mee, snappie? |
Aha, dus hij heeft die (piep) opgehangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Precies 4 minuten heeft ze dr eigen kunnen inhouden. Heel goed Josina.
En wat betreft dat andere topic: .... Op het ogenblik veeeel te gevaarlijk om daar wat te schrijven. Maar dat mooiste moment was vanochtend al dacht ik. Ik moet nu écht gaan kiezen welke het mooiste was. |
Goed hè
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 24 augustus 2011, 22:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:41
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ook de la.... ? |
Ssssssssssssst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:35
|
|
|
IMKE917 schreef: | Sterkte meid, best heftig allemaal !! |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Josina, ik hoop dat je 1000e bericht nog even op zich laat wachten |
Ik heb je een mooiste moment bezorgd vandaag en je hebt het er niet eens vermeld
Daarom...lampen...kampvuur
Enne...1000
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu al??? |
Istie goed hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Visser is heeeeeeelemaal klaar . Heerlijk. Zowel buiten als binnen alles geschilderd. Binnen op één slaapkamer na álles ook nog behangen. We kunnen er weer tegenaan. Over de uren die er in gestoken zijn ,zullen we het maar niet hebben , dat zijn er veel. Nu is de blokhut aan de beurt, maar dat is voor volgend jaar. |
Dat werd...eindelijk tijd voor...
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 24 augustus 2011, 22:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:03
|
|
|
LINDA770 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag is, dat mijn vriendin, op haar werk, over mijn heeft gepraat, En dat ik kan solliciteren op een hele leuke baan. |
Fijn voor je, succes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:53
Onderwerp: Shoah
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Zou kunnen, Josina. Je zou dan even moeten informeren. Een hardloper zal het na al die tijd niet meer zijn, Overigens kreeg ik zonet de tip binnen dat bol.com ze levert voor 14,99.
Thomas |
Ok, thnx!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:47
Onderwerp: Shoah
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het is toen in twee zondagen uitgezonden door de VPRO in twee afleveringen van ongeveer vier en een half uur. De NDR heeft Shoah wel herhaald, in Nederland is dat niet gebeurd. De VPRO heeft het toen zonder onderbreking uitgezonden. Het zou ook wel erg smakeloos worden als het door reclame zou worden onderbroken. Je moet er toch niet aan denken dat een dergelijke film in de handen van de commerciële reclametv-verkopers zou zijn gekomen. Je kunt de dvd's nog wel kopen bij de VPRO.
Thomas |
Zijn ze ook te huur denk je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:23
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je kan het ook anders bekijken en denken aan de mooie momenten die je met je hondje hebt gehad.........en dan wordt het misschien wel weer een mooi moment van de dag........herinneringen kunnen ook erg waardevol zijn..... |
Je hebt helemaal gelijk! Liet mij even teveel leiden door mijn emoties. En ik kan zeker terugkijken op bijna 16 mooie jaren met hem!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:07
|
|
|
Ben vanmiddag gebeld door de gynaecoloog met de mededeling dat ze twijfelen of de operatie wel door kan gaan gezien het abces in mijn buik in combinatie met mijn lichamelijke conditie Ze twijfelen of mijn lichaam het wel aan kan.
Nu maar afgesproken om vrijdagmiddag het nog een keer te laten controleren en dan de uiteindelijke beslissing te nemen.
Ik hoop van harte dat de beslissing positief zal uitvallen!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 24 augustus 2011, 21:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 20:59
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 Maria576, 46 jaar, regio 038 nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075.
Ff up
Nog veeeeeel meer mensen kunnen erbij, de hei is groot genoeg
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 24 augustus 2011, 21:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 20:44
|
|
|
Ben vanavond bij het grafje van mijn hondje geweest om het te verzorgen en ook al is het bijna 1,5 jaar geleden, ik mis hem nog steeds!
Het blijft emotioneel om daar te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 20:42
|