Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:29
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb een tuinslang en er komt echt water uit...ik koel ze wel af... |
Heb je ook onecht water dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:22
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Herman betaalt wel...hij is dat gewoon. Het is zelfs voor hem een mooi moment van de dag geworden... |
In dat geval...Heeeeeeeeeerman...dank je wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | neen, ik ga er niet meer op liggen...ik ben er al eens afgedonderd |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waarschijnlijk krijg je dan ook van hem een bruidsjurk...weer een mooi moment dan... |
Hm ja, maar wat moet ik daarmee dan, verkleedpartijtje spelen? Ik breng mijn auto dan net zo lief ff naar de garage en bij mij aan de overkant staan een heel leuk flatje te koop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb een schommelzonnebank... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hopelijk was zij diegene die je belde of we lezen binnenkort bij het slechtse moment hoeveel 'die hele tijd aan de telefoon zonder verbindingsproblemen' je dat gekost heeft. |
Ja, zij was degene die belde en anders lever ik de rekening wel bij Herman in , doe ik net alsof ik ook een dochter van hem ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:11
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Zit 'ie lekker op een bankje in de zon....een zonnebank... |
Heeft ie 'm toch nog gevonden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja inderdaad, hij mist wel wat...
Het heeft nog niet geregend sinds deze nacht...er is wel veel wind...maar de zon is er ook. |
Weer alleen boven Hoeven zeker?
Kweet iig dat je niet in Utrecht staat te posten , want hier schijnt geen zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:56
Onderwerp: Euthanasie
|
|
|
IMKE917 schreef: | Is het niet zo dat palliatieve sedatie het sterven wel bespoedigd? |
Zover ik het weet en nav de ervaringen die ik ermee heb in mijn werk, is het antwoord nee, het bespoedigd het sterven niet. Net zoals het gebruik van morfine ook niet tot de dood hoeft te leiden.
Palliatieve sedatie is puur gericht op het verlichten van het lijden in de laatste paar weken door iemand die weken slapend door te laten brengen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:30
|
|
|
Dat ik heerlijk een hele tijd aan de telefoon heb kunnen zitten met mijn zusje die in Bosnië woont en zomaar zonder problemen met de verbinding!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:23
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Euh deze topic gaat over cm setjes toch Offe ben ik nu abuis en hebben we er een Ach wat dom van mij visser en frank delen een harem van 5 vrouwen toch de goeie topic |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:22
Onderwerp: operatie
|
|
|
Het nuchter zijn valt tegenwoordig schijnbaar nog wel mee. Tot 6 uur voor de operatie mag ik nog een heel licht ontbijtje en tot 2 uur voor de operatie mag ik nog heldere dranken, als thee/appelsap e.d., drinken.
En na de operatie zijn er geen restricties daaromtrent, mits ik maar goed wakker ben en niet misselijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:24
|
|
|
Net vanuit de kerk naar huis een bui zo bar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:18
|
|
|
Het regent hier alwéér en het is koud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:05
|
|
|
HERMAN388 schreef: | IK lees niet goed Ramadan Morgen moet je nuchter zijn Josina |
Morgen moet ik idd nuchter zijn, maar gelukkig niet de hele dag, word pas 's middags geopereerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:03
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Houd je de wacht bij Josina? Zit je buiten met je lappie Hangt daar wel buitenlamp? |
Ja, hij heeft weer de wacht gehouden, maar of dat maakt dat ik rustig heb kunnen slapen Heb de hele nacht op en neer gelopen om hem van alles te voorzien....deken, koffie etc, etc...allemaal om te voorkomen dat hij verkleumd. Want wat heb ik aan een verkleumde waakhond
Tja en dan is mijn zusterhartje toch weer lief hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja? En namens wie nog??? |
Tja, daar kan ik alleen maar naar raden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je moest eens weten hoe bevoorrecht ik me voel...
Jose...ik zal je hier niet meer spreken...(morgen)...
Sterkte maandag en ik hoop dat alles goed mag gaan!!! |
Is goed, dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | In Zeeland gewoon.......DROOG!!! |
Ja natuurlijk, Zeeland weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:38
|
|
|
[quote=ERIKA129]
In Utrecht komt het echt met bakken naar beneden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 22:02
|
|
|
MARIA576 schreef: | Graag, dank je wel....
Weet je wat ik op zijn grafsteen heb gezet? ('k heb er zélf een gemaakt, handig als je een hobby hebt als glas graveren...) "Ik heb mijn strijd gestreden, ik ben het leven moe, veel heb ik geleden, nu ben ik naar de hemel toe."
Bij het zakken van de kist...hebben we ballonnen opgelaten...met een kaart eraan. We hebben hém een kaartje gestuurd, naar de hémel!! |
Mooi afscheid, Maria!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 21:39
|
|
|
MARIA576 schreef: | Ik weet het...en toch...het is moeilijk om mijn broer te zien, in gedachten, zónder dat lijden. En met het lijden...voel ik die pijn. |
Ik begrijp het. Het is ook moeilijk, want dat zijn je laatste herinneringen en die geven pijn.
En toch...je mag weten dat je broer bij God is en dat hij daar vele malen gelukkiger is dan hier en dat hij van zijn lijden verlost is. Probeer je daaraan op te trekken!
Als je het fijn vindt neem ik jouw verhaal mee in mij gebed, ok?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 21:20
|
|
|
MARIA576 schreef: | Mijn broer heeft meermaals gevraagd aan mij en de artsen om zijn leven te beëindigen. Ik kan je niet uitleggen hóé moeilijk zoiets is. Enerzijds heb ik God gesméékt om hem thuis te halen, anderzijds sprak ik mijn broer weer moed in. Toch denk ik nu vaak: 'waarom deed ik dat eigenlijk? Héb ik wel écht naar hem geluisterd, of was het..omdat IK er nog niet klaar voor was mijn broer te moeten missen?' Als ik lef had gehad...had ik naar hem geluisterd.
Ook...had ik eens een vriend. Hij belde me na lange tijd weer op..en vroeg me vergeving voor alles wat hij in het verleden verkeerd had gedaan. Ik was verbaasd en zei dat Ik degene was die fouten had gemaakt. Een week later...was hij dood. Van 22 hoog gesprongen, van de flat van zijn oma. Hij was in de war, psychisch ziek....moet ik dan geloven dat God dát niet weet? Had hij niet begraven mogen worden? (gelukkig hebben we mét elkaar afscheid van hem genomen..en hem naar zijn laatste rustplaats op aarde gebracht!) Ik troost me met de gedachte dat God wel degelijk op de hoogte was van zijn geestelijke toestand en ziekte...en wát de mensen ook zeggen? Ik denk dat hij bij God is. |
O, meis, wat een tragische en moeilijke voorbeelden noem je hier. Je raakt mij!
Gelukkig mogen we ons troosten dat God alles ziet en alles in Zijn hand heeft!
Afscheid nemen is moeilijk, zo moeilijk dat wij er nooit klaar voor zijn. Ik denk dat je jezelf niets kwalijk hoeft te nemen naar je broer toe. Je hebt op dat moment gehandeld zoals je dacht dat je moest handelen. En ook dat is door God gezien!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 21:09
|
|
|
MARIA576 schreef: | Nee Josina, mijn broer had een rotsvast, kinderlijk geloof (hij was verstandelijk beperkt) in zijn Heer. Toch wilde Hij sterven, zijn lichaam was finaal óp. Dat hij tóch op een natuurlijke, onverwachte wijze is overleden..is genade want IK weet niet hoe lang ik het nog volgehouden had om naar zijn lijden te moeten 'kijken.... |
Ja, kijken naar het lijden van een ander is vaak letterlijk meelijden. Wat kan dat letterlijk pijn doen!
Dat je broer op een natuurlijke wijze is overleden, zij het dan toch nog onverwacht, is idd genade. God heeft je broer bij Hem thuis gehaald op zijn tijd, maar die tijd kan zo immens lang duren.
Ik kan mij zo goed voorstellen dat mensen overgaan tot euthanasie (ook al ben ik uit principe ertegen) en het is dan ook niet aan mij om daarover te oordelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:58
|
|
|
Ik vind dit een lastige vraag. Ik ben tegen euthanasie en ik weet dat mijn dominee dat ook is, maar of dat hij dan de uitvaart niet meer zal kunnen/mogen leiden?
Ligt de uiteindelijke beslissing, of dat de euthanasie goed was of niet, niet bij God ipv bij ons mensen?
Ook al overlijdt iemand dmv euthanasie, wil dat iets zeggen over zijn/haar relatie met God?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:31
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Helaas, na een toch wat rustiger periode en heerlijke stiltes kreeg ik gisteravond al weer last van een bovenbuurman, tv hard, deur open... en hetzelfde vanmorgen om 6:40 uur am. (tv hard en raam open) Dus niet langer dan 4 uur geslapen vannacht... en om 16:00 uur hoorde ik het nog ! Ik bid en hoop dat ik in de toekomst de rust kan vinden... |
Balen toch weer! Ik hoop en bid met je mee, ook dat die toekomst snel mag komen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Taart????????? Weet het goed gemaakt......Ik draai dat zonnescherm wel naar beneden en Frank draait het weer omhoog. |
Echt mannen...liefde gaat door de maag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja..en hier ook!!!
Wordt toch misschien die was nog droog. |
Helaas, het is echt maar voor heel even...de volgende bui kondigt zich alweer aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 18:58
|
|